Geen idee eigenlijk. Mijn man had het gekocht bij de American Book Center in Amsterdam. Maar dat is ook al weer een paar jaar geleden, dus het zou best wel kunnen dat het nu in het Nederlands uitgebracht is. Maar als ik zo ff op internet kijk, kan ik het ook alleen in het Engels vinden.quote:
het is alleen in het engelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Omdat ze irritant isquote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef roos85 het volgende:
waarom gaat Katie niet naar Henry om de waarheid vertellen?
ze had het al eerder kunnen doenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat ze niet weet of hij het al weet dus
Duurde even maar heb het gevonden..quote:Op donderdag 8 december 2011 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand een linkje van die scene op youtube ofz? Kan het niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het weer zie..
Weet alleen niet precies wanneer we het te zien krijgen.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:20 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Duurde even maar heb het gevonden..OverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het weer zie..
Weet alleen niet precies wanneer we het te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
[..]
Duurde even maar heb het gevonden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het weer zie..
Weet alleen niet precies wanneer we het te zien krijgen.
kan niet wachten om het op tv te zien![]()
Wat???quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Axia het volgende:
[..]
Henry en Paul zijn ook erg grappig samen
[..]
Duurde even maar heb het gevonden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het weer zie..
Weet alleen niet precies wanneer we het te zien krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |