Jaja, jij FMT't zelfs tijdens je orgies. De rest hier zit gewoon eenzaam achter zijn PC'tje.quote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij met z'n allen niks interessants aan het doen zijn?
Ik ben aan het nagenieten van de winst van Barcelonaquote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
Op zaterdagavond en zelfs in de nacht, als iedereen in de kroeg zou moeten zitten, of iets anders interessants zou moeten doen, is het hier altijd het drukst.
Ik kan natuurlijk multitasken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
Op zaterdagavond en zelfs in de nacht, als iedereen in de kroeg zou moeten zitten, of iets anders interessants zou moeten doen, is het hier altijd het drukst.
Familiedrama's, heerlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Baszh het volgende:
Ik zou vanavond Sinterklaas vieren met m'n familie, maar mijn broer is weer eens niet op komen dagen, drama
Dit kan misschien hard aankomen, en ik weet niet of Sands al slaapt. Kan iemand Baszh uit zijn lijden verlossen?quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Baszh het volgende:
Ik zou vanavond Sinterklaas vieren met m'n familie, maar mijn broer is weer eens niet op komen dagen, drama
Dat heb ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk multitasken.
Verder ben ik niet van het uitgaan. En als ik al eens bij iemand ben, dan is dat eigenlijk vaker doordeweeks, omdat ik na het werken op zaterdag gewoon liever alleen thuis ben.
Je date of het voedselquote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Tem het volgende:
Ik ben uit eten geweest maar het viel tegen, altijd jammer....
Dan ga ik toch voor iets anders interessants, want in een kroeg zitten vind ik vaak ook niet al te boeiend.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Gillingham het volgende:
De sprong naar 'uit zijn lijden verlossen' zal wel iets van reflectie zijnquote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dit kan misschien hard aankomen, en ik weet niet of Sands al slaapt. Kan iemand Baszh uit zijn lijden verlossen?
Ik vind het juist heerlijk dat, wat er de rest van de week ook gebeurt, ik zaterdagavond in elk geval 1 of 2 goede vrienden in de kroeg tref om de week mee door te spreken. Doen we al 8 jaar zo, en in die tijd zijn er veel mensen afgevallen, maar de harde kern is er tenminste nog bijna wekelijks.quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor iets anders interessants, want in een kroeg zitten vind ik vaak ook niet al te boeiend.
Je hebt toch een vriend?quote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef wyccie het volgende:
Het meest interessante dat ik dit jaar op een zaterdagavond heb gedaan is werken, denk ik.
Drie man zijn er zo goed als wekelijks, twee zijn naar België verhuisdquote:
Wyccie breit elke zaterdagavond en plakt fotoalbums van vriendinnen, dan heb je toch geen vriend.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, daar moest ik ook aan denken, héél subtiel Fox, je boekt vooruitgang.
Waarom gaan jullie eigenlijk niet bij iemand thuis zitten? Stuk rustiger en goedkoper, maar dat is dan weer mijn praktische instelling.quote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het juist heerlijk dat, wat er de rest van de week ook gebeurt, ik zaterdagavond in elk geval 1 of 2 goede vrienden in de kroeg tref om de week mee door te spreken. Doen we al 8 jaar zo, en in die tijd zijn er veel mensen afgevallen, maar de harde kern is er tenminste nog bijna wekelijks.
Nogmaals, ik háák.quote:Op zondag 11 december 2011 00:24 schreef Robby87 het volgende:
wyccie breit elke zaterdagavond en plakt fotoalbums van vriendinnen, dan heb je toch geen vriend.
Ook het grote breiboek van de Hema gevraagd voor sinterklaas net als mijn moeder?quote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie eigenlijk niet bij iemand thuis zitten? Stuk rustiger en goedkoper, maar dat is dan weer mijn praktische instelling.
[..]
Nogmaals, ik háák.
Eigenlijk vooral omdat er altijd wel vrienden daar gewerkt hebben. De laatse is 3 weken geleden gestopt daar, maar nu zijn we inmiddels zulk meubilair daar geworden dat we het wel lekker vinden zo. Om het geld ga ik niet thuis zitten, en barpersoneel dat je naam en je favoriete drankje kent heeft ook zo zijn voordelen. En je hoeft niet steeds op te ruimen en af te wassen thuisquote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie eigenlijk niet bij iemand thuis zitten? Stuk rustiger en goedkoper, maar dat is dan weer mijn praktische instelling.
[..]
Nogmaals, ik háák.
Maar je wil niet doorgroeien naar breien?quote:
Nee, wantquote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Baszh het volgende:
Ook het grote breiboek van de Hema gevraagd voor sinterklaas net als mijn moeder?
quote:
Haha, begrijpelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef picodealion het volgende:
Ik woon het dichtst bij de stad, dus ik weet al waar we dan elke week zouden zitten.
Ik kan een sjaal breien, maar in dezelfde tijd kan ik er vijf haken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar je wil niet doorgroeien naar breien?
Godverdomme, die opmerking had ik kunnen makenquote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar je wil niet doorgroeien naar breien?
Leuke film inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef RanTheMan het volgende:
Vandaag de ideale zaterdagmorgen film gezien : four lions! Iemand al gezien? Ik vond m ideaal,met mn ontbijt op bed
Hey, 5 of 6 awards voor grappigste user van FTRquote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef Robby87 het volgende:
En ik maar denken dat Belgen geen gevoel voor humor hadden.
Een Belg hoeft in maart maar te zeggen 'Allé, t'is koers!' en hij is al grappiger dan 90% van de Nederlanders.quote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Godverdomme, die opmerking had ik kunnen maken
En ik maar denken dat Belgen geen gevoel voor humor hadden.
Als hij daar goesting in heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een Belg hoeft in maart maar te zeggen 'Allé, t'is koers!' en hij is al grappiger dan 90% van de Nederlanders.
Ik meende al dat dit wel een vraag voor jou wasquote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef wyccie het volgende:
Strictly Ballromm, die bedoelde ik. De Luhrman.
Toch geen wederzetting van die grappige show die je aan het opzetten bent he, met je RZ initialenquote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een Belg hoeft in maart maar te zeggen 'Allé, t'is koers!' en hij is al grappiger dan 90% van de Nederlanders.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als hij daar goesting in heeft.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch geen wederzetting van die grappige show die je aan het opzetten bent he, met je RZ initialen
Gil hoort dan ook duidelijk bij de 90%quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch geen wederzetting van die grappige show die je aan het opzetten bent he, met je RZ initialen
quote:Op zondag 11 december 2011 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Gil hoort dan ook duidelijk bij de 90%
Jij bij deze niet.quote:Op zondag 11 december 2011 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Gil hoort dan ook duidelijk bij de 90%
Ik zou zelfs een Dude voor je kunnen haken. Compleet nutteloos.quote:Op zondag 11 december 2011 00:50 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, kun je voor mij een muts haken voor de winter, eentje die niet steekt?
Ik wil wel een Dude voor aan mijn tas oidquote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou zelfs een Dude voor je kunnen haken. Compleet nutteloos.
Huh? ik ben serieus, mijn bolletje is tijdens de winter zeer gevoelig.quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou zelfs een Dude voor je kunnen haken. Compleet nutteloos.
omgquote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef wyccie het volgende:
Misschien dat de dames in het Haaktopic wel op bestelling willen haken:
Het grote haaktopic #105
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |