Tja, je kan ook elke dag om 6:30 opstaan en gelijk naar je computer rennen om te kijken hoeveel posts je de dag ervoor hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou 93 posts quoten in een post
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, je kan ook elke dag om 6:30 opstaan en gelijk naar je computer rennen om te kijken hoeveel posts je de dag ervoor hebt gemaakt.
Had al die posts in een paar minuten met multiqoute functie, niet zo moeilijk.
Toch is de toon van die posts eerder nuchter dan gefrustreerd. Het verwijt dat hij het nog niet verwerkt heeft lijkt niet op zijn plek.quote:[b]Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/306199]
Valt mee inderdaad.
Goed dat hij zelf inziet dat hij als LB slecht is, ik vind hem als CB helemaal niet slecht. Hopen op het bestequote:Als centrale verdediger wil Blind toewerken naar een vaste basisplaats bij Ajax. "Ik hoop de komende wedstrijden veel minuten te maken en mezelf te blijven ontwikkelen. Maar niet als back, want de linksbackpositie heb ik voor mezelf afgesloten. Ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik weer lekkerder in mijn spel kom en op een gegeven moment wil ik naar het niveau van Jan toe."
nou Heerenveen heeft gewonnen dus je hebt een goede avond !!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:40 schreef Dr.Horrible het volgende:
Ik ben deze laatste weken tot de winterstop toch wel een beetje voor Heerenveen, NAC en Feyenoord
Ik geloof dat Ziggy er zeker tot eind februari eruit ligt? ik vind het helemaal geen verkeerd idee om Basje Dost te halen.quote:
Die kostte vorig jaar 5 miljoen, zal nu wel 10 zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ziggy er zeker tot eind februari eruit ligt? ik vind het helemaal geen verkeerd idee om Basje Dost te halen.
True dat.quote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die kostte vorig jaar 5 miljoen, zal nu wel 10 zijn
Keep on dreamin' die zit in januari op het vliegtuig naar Espanyolquote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef honkeytonk het volgende:
Ach, gewoon Hamlapje weer bij de selectie halen en dat zijn al onze problemen opgelost.
Neen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef honkeytonk het volgende:
Ach, gewoon Hamlapje weer bij de selectie halen en dat zijn al onze problemen opgelost.
Was vandaag toch in het nieuws dat hij langer geblesseerd is?quote:
Zolang het niet staat op vi.nl, nos.nl en Ajax.nl ga ik er niet vanuit.quote:Op zondag 11 december 2011 00:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Was vandaag toch in het nieuws dat hij langer geblesseerd is?
Laatste nieuws .. februari dus.quote:]De terugkeer van Ajax-spits Kolbeinn Sigthorsson lijkt langer op zich te wachten. De Ijslander heeft langer nodig om te herstellen van zijn enkelblessure, dit meldt het Algemeen Dagblad. In eerste instantie werd er vanuit gegaan dat hij het trainingskamp met Ajax in Brazilië zou halen.
Volgens het dagblad komt deze buitenlandse trip te vroeg voor Sigthórsson. Op 2 oktober kwam de spits voor het laatst in actie. Destijds speelde Ajax tegen FC Groningen. Zijn rentree wordt nu in februari verwacht.
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 00:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Was vandaag toch in het nieuws dat hij langer geblesseerd is?
Boca can suck it!quote:Op zondag 11 december 2011 00:38 schreef Olep het volgende:
Boca Juniors onder de indruk van Lodeiro.
Aissati staat in de belangstelling van Birmingham City.
Boca met een totale begroting van 10 miljoen ofzo, hoe kunnen die ooit Lodeiro betalen>quote:Op zondag 11 december 2011 00:38 schreef Olep het volgende:
Boca Juniors onder de indruk van Lodeiro.
Aissati staat in de belangstelling van Birmingham City.
Maar waarom meldt telesport, vi en ajax het zelf dan niet? AD is sowieso...quote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste nieuws .. februari dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |