SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik iets verder dan ik zelf dacht, ben nu op 11 weken en 2 dagen gezet, en uitgerekend op 26 juni.
Mag ik in de OP naar 26 juni?Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb een hele mooie echo gehad! Eigenlijk 2, lief had vertraging met het ov en was er pas toen ik al klaar was, en toen mocht ik nog een keer kijken![]()
Het is zo enorm geweldig om te zien, armpjes, beentjes, hoofdje, en maar druk bewegen! En een mooi knippertjeEn er werd gezwaaid naar ons!
Ik heb 9 foto' s mee naar huis gekregen, en omdat ik niet kan kiezen, onder de spoiler een boel!ohhhhh een mooie spruit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik iets verder dan ik zelf dacht, ben nu op 11 weken en 2 dagen gezet, en uitgerekend op 26 juni.
Mag ik in de OP naar 26 juni?
ik heb het aangepast!**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Fijn dat het in orde wasquote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef NotTheSame het volgende:
We're back!
Zoals gewoonlijk liep alles weer vreselijk uit, en toen we thuis kwamen had ik zo'n gigantische honger dat ik toch maar eerst even gekookt heb, sorry!
Hier goed nieuws, de CTG was netjes, inclusief de nodige contracties.
Draak ligt nog steeds in een stuit, maar het ziet er naar uit dat hij/zij toch nog wel wat wil groeien want de achterstand is al een paar dagen kleiner geworden!
De rust is dus hoogstwaarschijnlijk z'n werk aan het doen en voorlopig blijft ie dus nog minimaal een weekje zitten, mits hij/zij zichzelf aankondigd!!
Ook nog even het bevallingsplan besproken, ik ga proberen op eigen kracht ons stuiterballetje eruit te gooien, maar mocht het niet gaan zoals het 'hoort', lig ik binnen no time op de OK.
Verder niet echt bijgelezen, ik ga weer even verder aan m'n naaiprojectje! (en NEE, geen sex, maar gewoon met naald en draad/naaimachine!)
Dat heb,k maandag dusquote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef Troeta het volgende:
@Sonnetje ik begin ook een beetje zenuwachtig te worden. Ik zat nog wat in ontkenning en niemand weet het ook nog,dus het voelt nog niet echt zeg maar.
Ik heb dinsdag de echo en daarna meteen het intakegesprek bij de verloskundige.
Stoer dat je het zelf gaat proberen NTS!
O shit ja, dat moet hier ook nogquote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat heb,k maandag dus![]()
Maar geen idee eerst echo en dan intake of andersom. Vermoed t.eerste eigenlijk![]()
Ben nu de kaartjes aan t inplakken baar aanleiding van geboorte dreumesprobeer alles maar te doen voor nummer 2 er is, scheelt dan weer werk
(dus fotoboek maken en bijwerken enzo van floris zn eerste jaar en 2e jaar
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O shit ja, dat moet hier ook nog
Ik lig ziekig in bed. Werd ver voor Utrecht al kei misselijk in de auto. En omdat ik het eten voor geen meter vond smaken vertrouwde ik ht niet echt. Dus. Geen concertquote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Zoë23 het volgende:
Sex en slingers
Wat n mooie foto's marjolijntje!!
En fijn dat t allemaal goed was NTS
Kuukske ben benieuwd hoe t concert wasen of je t wat trok allemaal qua energie
En fee-nix..dat van je bekkenbodemspier klinkt echt vervelend.. En jaar lang dat niet kunnen verdragen..pffmorgen komt m'n lief weer thuis! Vanaf dinsdagavond niks meer van lief gehoord
is niet zo leuk.. (zit ergens ivm werk in bosgebied zonder tenten en zonder écht eten) en kan ook niet echt regelmatig sms'en of bellen
Ja was ook erg naar. Heb verschillende therapieën ervoor gevolgd. En dat allemaal omdat een verloskundige niet naar mijn 'nee' luisterde. (Ik wilde niet dat ze tijdens een wee toucheerde zonder uit te leggen waarom. En ze deed het toch). Daarom geef ik ook altijd de tip aan zwangere dames: instrueer je vent echt goed dat ie mondig voor jou is op het moment dat je het zelf niet kunt... (Hoewel ik betwijfel of deze vk uberhaupt geluisterd zou hebben hoor... Ik geef ook niet mijn mannetje de schuld).quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Zoë23 het volgende:
En fee-nix..dat van je bekkenbodemspier klinkt echt vervelend.. En jaar lang dat niet kunnen verdragen..pff
Ja en dit Zoe! Wilde ik ook nog zeggenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Oh en fijn dat je man weer thuiskomt
Ahquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Zoë23 het volgende:
Soempie: Zwangerschap en geboorte deel 879 onderaan
Sjips, ik had gedacht dat ik er wel onderuit kon komen hihi!quote:
Arm wefkequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Zeg dames, mij een beetje negeren
Zeg 'ns dak zielig ben ja...
Ja...quote:
Ze zijn zo gemeen fee-nixquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Fee-nix het volgende:
Oja flugel, sorry: superrrrrrrrr zielig! Arme jij. Hoe durven ze!
Jeemig Kers. Dat is echt niet mis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:52 schreef Kersjes het volgende:
Dag dames.
Sorry, ben niet bijgelezen. Alles kost zoveel moeite op het moment. Ik wou dat ik de tijd vooruit kon zetten, 'n maandje of wat? Om zo min mogelijk te voelen probeer ik zoveel mogelijk te slapen. De meest bizarre dromen komen voorbij, maar als ik wakker ben dan ben ik letterlijk 24/7 ziek. Door de medicatie en het voedsel- en vochtgebrek ben ik erg duizelig en zwak, sta te tollen op m'n benen. En dan het continue (gal) kotsen nog![]()
En ineens komt dan weer het besef: Oh ja verrek, ik ben zwanger![]()
Gister nog een echo gehad en het hartje even gehoord, maar ik ben daar het merendeel van de tijd niet mee bezig. Mijn best doen om (vooral) te drinken (de choco-Nutridrink is niet slecht!) en zorgen dat het binnenblijft, da's mijn voornaamste dagtaak. Hoewel ik uitgedroogd ben hoeft een ziekenhuisopname niet per se verbetering te betekenen, die ervaring heb ik inmiddels. Vandaar dat de gyn en ik het nog even aankijken en zolang ik het nog enigszins trek mag ik thuis blijven.
Ik had de dag nadat ik voor 2 uur per dag ziekgemeld was ook al gelijk iemand aan de telefoon van het UWV...quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn weer vlot bij 't uwv... Net al telefoontje ivm ziekmelding door zwangerschap... Werkt ook zo goed voor schuldgevoelens...
Tjeequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:19 schreef Kersjes het volgende:
DML, ik gebruik 3x daags primperan zetpillen en 4x daags Zofran-tabletjes. Dat laatste heeft me 4 dagen van het kotsen af gehouden, inmiddels gaat dat ook gewoon weer door.
Maar dan doe je het toch voor 's avonds/'snachts?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef Kersjes het volgende:
Dat infuus voor thuis had de gyn het ook al over![]()
We kijken het nog even aan, ik vind het toch een beetje eng, ook voor de kinderen enzo.
Idem, maar dan voor fokking 3 jaar. Nu eerst bijlezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ben nu de kaartjes aan t inplakken baar aanleiding van geboorte dreumesprobeer alles maar te doen voor nummer 2 er is, scheelt dan weer werk
(dus fotoboek maken en bijwerken enzo van floris zn eerste jaar en 2e jaar
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:44 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Idem, maar dan voor fokking 3 jaar. Nu eerst bijlezen.
Thanks!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:25 schreef Roosje84 het volgende:
Voor iedereen die ik nog vergeten ben
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef covie het volgende:
Ik heb trouwens gisteren de sportkamer naar het kantoor verhuist, alle behang eraf getrokken in de babykamer, en mijn bonsaiboom gesnoeid tot aan de stamweet nu niet meer of ik er goed aan heb gedaanen dat allemaal in een uur!
Fijn dat je aan het idee gewend raakt, toch spannend die echo volgende week.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:11 schreef Onverwacht het volgende:
Volgende week 2 afspraken met de verloskundige ... 1 voor een intake, de ander voor een echo..
Ben langzamerhand wel aan het idee gewend, al krijg ik nachtmerries als ik er over na ga denken hoe we t allemaal moeten doen! het praktische deel dus...
Nou ja, komt tijd, komt raad. Eerst volgende week de echo maar, dan weten we in iedergeval hoe ver we zijn!
Ik heb heul geen peuter..quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:56 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke, Deepfreeze en andere peutermamma's: hoe reageren jullie peuters op de baby?
We hebben het over tieten en neuken gehad. Je hebt niks gemist...quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:17 schreef PureEvil het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer, mn computer is vrijdagavond gecrashed...Is er nog wat bijzonders gebeurd deze week? Wie praat me ff gauw bij?
of juist heel veel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben het over tieten en neuken gehad. Je hebt niks gemist...
ow, silly mequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:10 schreef Orea het volgende:
Ik heb gisteren hartje nog gezien Asydus het zal wel loslopen... maar het is gewoon het gevoel wat dat menstruatiegevoel opwekt! Geen druppel bloed, dus niks aan de hand waarschijnlijk...
Leuk! En inderdaad, het wordt dan ineens echt he!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef Marjolijntje het volgende:
Op mn werk reageerde iedereen wel tofHeb nog niet het hele bedrijf gehad hoor, de rest hoort t wel in de wandelgangen. Maandag nog wel even langs PZ. Maar ben blij met de fijne reacties. Alles staat nu ook op facebook enzo, het wordt nu echtecht
Hier een dreumes, peuter en kleutermama in éénquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef oeke het volgende:
Bodpa, mijn wel peutertje, (haha een dreumesmama en een kleutermama heb je al in de pocket) is er weer wat minder mee bezig.
Vergeet je manlief nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef Kyara het volgende:
oef, lekkere timing met die vlooien Fee-nix.
Ik doe een poging om het huis in kerstsfeer te maken maar op de een of andere manier ben ik nu weer achter de pc terecht gekomen.![]()
En moet ook niet vergeten om manlief ook weer op te halen van het station
Ja en met hem de hele wereld. Ik weet nu al dat hij het te pas en te onpas zal melden. Als we in een winkel een baby in een kinderwagen zien is het nu ook al 'wij krijgen ook een babymeisje he mama, en ze heet Zusje'.quote:
Heerlijk die ontwapenende eerlijkheidquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en met hem de hele wereld. Ik weet nu al dat hij het te pas en te onpas zal melden. Als we in een winkel een baby in een kinderwagen zien is het nu ook al 'wij krijgen ook een babymeisje he mama, en ze heet Zusje'.
Oja, die moet ik onthouden!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef flugeltje het volgende:
Als ik verder nog iemand vergeten ben mag ze roepen, graag ook meteen effe de gewenste reactie vermelden, dan zorg ik ervoor dat je die zsm krijgt
Ik heb wel een idee, maar dat strookt niet met het idee van manlief. En zijn suggesties neem ik op één na niet eens in overweging. Ik heb gisteren maar wéér een shortlist gemaakt, maar toen ik daar een uur later weer naar keek bleef daar ook niks meer van over. We hebben ook nogal wat eisen dus het is een kleine vijver. En eigenlijk blijft er niks over op die ene naam die ik dan wel in overweging wil nemen na dan. Maar eh. . .ik wil eigenlijk gewoon een naam van mijn eerste shortlist, ik weet ook al welke, nu alleen manlief nog overtuigen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heerlijk die ontwapenende eerlijkheid
Heb je al wel een shortlist voor de namen of echt nog helemaal geen idee?
Dat werd al afgekapt met 'prima, zeg maar wat je wilt horen, ik ben uiteindelijk toch degene die het kind aangeeft'.quote:
Shitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat werd al afgekapt met 'prima, zeg maar wat je wilt horen, ik ben uiteindelijk toch degene die het kind aangeeft'.
Gewoon af en toe die naam roepen.. Mijn man wilde Tessa of Denise... Ik riep vanaf dag 1 Maud, vond ie helemaal niks.. 3x raden hoe onze dochter nu heetquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat werd al afgekapt met 'prima, zeg maar wat je wilt horen, ik ben uiteindelijk toch degene die het kind aangeeft'.
Oh, dat is dan wel een geruststelling.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:21 schreef Orea het volgende:
Meteen Soempje bent dan sowieso de baby en een hoop vruchtwater en alles kwijt.. Wel is het dan even extra blubberig
(dat voelde echt zo raar de eerste dagen! Van strakke bal, naar lege blubber-fluts
)
Klopt, ik noem heel bewust de namen van mn kinderen niet op fokquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Marrije, hoe heten je jongens eigenlijk of wil je dat niet kwijt hier op het forum? Want dan zou je in het namentopic eens een balletje op kunnen gooien voor suggesties.
In veel ziekenhuizen kan het ook om 9.00 s'ochtends, zit er zo'n gemeentemevrouwtje,dus kan je gewoon zelluf doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, ik noem heel bewust de namen van mn kinderen niet op fok![]()
Ik heb al verschillende kanalen aangeboord voor hulp, maar het helpt niet. Nog los van alle eisen die we hebben komen de meesten toch met de standaardnamen die dan overblijven en dat wil ik liever niet.
DF, doe nou toch eens rustig, en luister eens naar het advies dat je aan anderen geeft..quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier vanmiddag even goede harde buiken tijdens het shoppen. Toch even teveel gedaan. Maar nu is de box wel gevuld met een nep-kerstboom (vrnl door manlief). Morgen maar versieren.
En de harde buiken zakken ook weer af nu ik rustig zit. Dus het zal wel meevallen..
En dan een half uurtje later weer naar huis en naar bed omdat je zo moe bentquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef covie het volgende:
Vandaag kerstboom gekocht (bij de Intratuin waren halfgare lelijke bomen bijna 30 euro, nu een mooie grote volle voor 18 bij een kweker ergens vandaan) mijn moeder komt zondag hier om de boom neer te zetten en op te tuigen.
![]()
En straks gaat deze kroegtijger na 4 maanden weer eens een avondje stappen.
Hoe snel kan je burgerlijk wordenheb nl. nog niet heel veel zin.
Maar even een vrolijk muziekje opzetten en dan die kant op over een half uurtje.
Uhmm dat ligt eraan, bij mij duurde het bij Roy echt wel een aantal maanden voordat ik weer normale kleding aan kon en dat mijn buik weer op een buik begon te lijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef Soempie het volgende:
Heb trouwens nog een vraag, hoe lang duurt het -na de bevalling- voor je buik in elk geval wat afneemt? Want ik weet niet waar jullie nachthemden halen, maar ik pas dus echt niks he. Heb nu een mannenpyjama gehaald xxl en zelfs daar past m'n buik niet in.
Ja! Dankjewel, ze voelen zo lekker zacht.quote:
jawel hoor want ik heb er 3 alleen op t laatst gedragen en zaten ruim op t krapste standje elastiek! maatjes 42 en 44 geloof ik en een (ik geloof mamalicious die echt way te groot was)quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja! Dankjewel, ze voelen zo lekker zacht.
KD, die broeken van jou die pas ik toch niet.
Dit was een L verdorie. Ik dacht met die halve zwangerschapskilo erbij, iets te positief over de daadwerkelijke breedte van mijn heupen geloof ik.
Heb ze toch niet meer nodig en doe er dan liever een ander nog een plezier mee.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:08 schreef Soempie het volgende:
Precies, en helemaal in jouw situatie op het werk is het fijn als iemand meedenkt en je steunt.
Cutequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:10 schreef Kyara het volgende:
Heb net een shirtje voor de kleine besteld met naam
Dat wordt dan zijn 1e pakje
Idem hier.Ik heb de woonkamer voor de helft gestofzuigd, eerst geslapen en dan zo de andere helft. Hoe sneu is dat? ;-)quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef PureEvil het volgende:
Hier ook moe .....irritant is dat he? Ik heb zoveel plannen, en dingen die ik nog moet doen, maar ik heb er geen zin in. ik wil alleen maar op bed liggen en slapen, maar dat gaat niet met 2 rondhupsende vervelende kids.![]()
Hai,quote:Op zondag 11 december 2011 08:29 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
*meld*
Wederom weinig te melden...
Ik lees straks wel even bij, Fok!ken op telefoon is niet echt handig...
Klinkt goed!quote:Op zondag 11 december 2011 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Zo, box staat beneden. Kamertje is bijna leeg, klaar voor de poetsmarathon van volgend weekend en dan kan z'n kamer erin.
Nu nog even naar IKEA voor een extra badkamerkastje.
We zullen zien.. Maar ik denk dat ik nu wat rustiger ben, doordat we vrijdagavond&zaterdag de laatste dingetjes gedaan hebben(camera's opladen, spul in de vluchttas). We staan nu allebei in ieder geval op scherp, mocht het beginnen.quote:Op zondag 11 december 2011 11:16 schreef NotTheSame het volgende:
Deepfreeze, lekker hè, van die goede nachten... Ik heb er ook al 2 achter de rug... Het zal toch geen voorbode zijn!
Huh? Wat? He?quote:Op zondag 11 december 2011 09:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hai,
Ik meld me ook vanaf mijn foon. 37 weken vandaag dus LLM
Soemp, ik voel me precies hetzelfde.quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef Soempie het volgende:
Octo LLM met meldplicht.
En NTS af aan het tellen. Zo zit ik op het moment ook: nog max 5,5 week!Men, ik ben het zo beu. Vind er echt niks aan om verlof te hebben, omdat ik niet zo heel veel kan beginnen. En er moet nog zo ontzettend veel gebeuren. Straks tanden op elkaar en het huis poetsen.
En vannacht ook een soort menstruatiekramp die kwam en weer ging en weer kwam en weer ging.. lijkt me voorwerk. Voelen weeen ook zo'n beetje zo aan? Want ben nu wel heel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt.
Jij hebt geen pan los, maar een heel dak meissie! Denk toch lekker aan jezelf en aan je kleine, je hebt je energie hard genoeg nodigquote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Uhh.. Ja. Ik zit achter m'n ambtenarenraam.
Leuk al die kamerdingetjes Fee..
Meer fut om te typen heb ik niet. Sorry.
Jajaquote:Op maandag 12 december 2011 08:48 schreef NotTheSame het volgende:
Fijn dat Jespers kamertje klaar is! Wij willen wel foto's hè! En natuurlijk foto's van de co-sleeper als die staat
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |