abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105343515
Zwangerschap en geboorte deel 879

December
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur (jongen)
12 april 2012: Marrije (meisje)
13 april 2012: Rixtje (jongen)
26 april 2012: Roosje84 (jongen)

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je (jongen)
17 mei 2012: Sam1993
24 mei 2012: Covie

16 juni 2012: adesse
23 juni 2012: Phaidra
26 juni 2012: KatyM
26 juni 2010: Marjolijntje
29 juni 2012: bijtje84
30 juni 2012: clauwheee

4 Juli 2012: Bodpa09
6 Juli 2012: Miss-jones25
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
12 juli 2012: Fenne
12 juli 2012: Kersjes
20 juli 2012: Sonnetje85
21 juli 2012: Orea
datum nog onbekend maar wel juli: Troeta :D

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterend op 08-12-2011 19:25:32 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105343536
oops ik heb hem gesloten :@
het ging over sex en slingers denk ik :?

:* :* :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 8 december 2011 @ 17:16:04 #3
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105343747
Jeeee nog een topic door bitterend! *O* :*

En aambeien zijn stom! }:|
pi_105343808
:D
ik mis jullie!! O+ maar ik ben zooooo moe! onze ukkie wil om het uur drinken snahts :X en ik voel me nog erg zwak door de bevalling..slik nog ijzer tabletten
hoop dat jullie allemaal snel bij de babytjes topic aansluiten O+ :* :*
pi_105344643
Nog geen nieuws van Marjolijntje en NTS dus?
pi_105345486
Sex en slingers, mooi! O+
pi_105345649
De slingerende seks is een goed begin!

Jullie gaan echt snel en ik had het weer heel druk met werk en avonddingen deze week.. Volgens mij heb ik weer heul wat gemist. Sorry ladies! Ik haak weer aan de komende dagen hoop ik.

Ik :W wel ff naar bitterendje en ben benieuwd naar Marjolijntje!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 8 december 2011 @ 18:26:35 #8
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105345893
Kom effe F5'en voor nieuws...

Niets dus?

Pieter is zo veel drukker dan Willem ooit geweest is... En dan heb ik nu de placenta nog aan de voorkant liggen ook... Ik hoop niet dat dat betekent dat ie ook een veel drukkere baby dan Willem gaat zijn :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105347272
Bitterend ik vind het erg lief van je, maar ik hoop niet dat ik al te snel in het babytopic hoef aan te sluiten want zit nog niet eens op de helft :+ :*

Oooh ja slingers, ik hoop dat ook dat over een poosje aan bod komt hier, want dat ga ik vergeten.
Maar de buren gooien als het goed is de tuin vol met slingers en een ooievaar.
Ik hoop alleen dat ik van tevoren geen ooievaar landingsbaan in de tuin krijg.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:07:01 #10
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105347329
We're back!

Zoals gewoonlijk liep alles weer vreselijk uit, en toen we thuis kwamen had ik zo'n gigantische honger dat ik toch maar eerst even gekookt heb, sorry :@ !

Hier goed nieuws, de CTG was netjes, inclusief de nodige contracties.
Draak ligt nog steeds in een stuit, maar het ziet er naar uit dat hij/zij toch nog wel wat wil groeien want de achterstand is al een paar dagen kleiner geworden *O* !
De rust is dus hoogstwaarschijnlijk z'n werk aan het doen en voorlopig blijft ie dus nog minimaal een weekje zitten, mits hij/zij zichzelf aankondigd!!
Ook nog even het bevallingsplan besproken, ik ga proberen op eigen kracht ons stuiterballetje eruit te gooien, maar mocht het niet gaan zoals het 'hoort', lig ik binnen no time op de OK.

Verder niet echt bijgelezen, ik ga weer even verder aan m'n naaiprojectje! (en NEE, geen sex, maar gewoon met naald en draad/naaimachine :6 !)
pi_105347547
Fijn, goed nieuws dus NTS *O*
Nu nog hopen dat de draak nog gaat draaien, en zo niet dan succes.
Knap dat je het toch wilt proberen hoor!
pi_105347586
NTS, dat is goed nieuws! Ook fijn dat je het bevallingsplan hebt kunnen bespreken. Hoop dat het op eigen kracht lukt, maar mocht dat niet zo zijn, dan is het een heel fijn idee dat je direct geholpen kunt worden.

Hier met O+ een kerstboom gehaald. Volgens mij hebben we dat nog nooit zo vroeg gedaan in december. Daarnaast zitten bekvechten over welke versiering in huis en uiteindelijk teruggekomen zonder versiering. :')

Bitterend, om het uur! Geen wonder dat je bekaf bent. Maar ik las op facebook dat ze heel goed groeit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 19:23:56 #13
309370 Nanadu
pi_105348134
Asy nog even over melk uit de borst, nee het was niet zo dat ik aan het lekken was (het wilde juist niet goed op gang komen bij mij), het kwam echt doordat hij er tja... met zijn mond aan zoog :o :@

Ben benieuwd naar de echo van marjolijntje! Ik hoef ook nog maar een week te wachten op mijn eerste echo *O* *O*

NTS fijn dat het gupje nog aan het groeien is. *O*
pi_105348175
Ik heb een hele mooie echo gehad! Eigenlijk 2, lief had vertraging met het ov en was er pas toen ik al klaar was, en toen mocht ik nog een keer kijken O+
Het is zo enorm geweldig om te zien, armpjes, beentjes, hoofdje, en maar druk bewegen! En een mooi knippertje O+ En er werd gezwaaid naar ons!

Ik heb 9 foto' s mee naar huis gekregen, en omdat ik niet kan kiezen, onder de spoiler een boel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik iets verder dan ik zelf dacht, ben nu op 11 weken en 2 dagen gezet, en uitgerekend op 26 juni.

Mag ik in de OP naar 26 juni?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105348184
NTS mooi zo meissie!!

covie ja haha alles op zijn tijd!

soemp ja klopt! dus daar doen we het voor!
pi_105348229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb een hele mooie echo gehad! Eigenlijk 2, lief had vertraging met het ov en was er pas toen ik al klaar was, en toen mocht ik nog een keer kijken O+
Het is zo enorm geweldig om te zien, armpjes, beentjes, hoofdje, en maar druk bewegen! En een mooi knippertje O+ En er werd gezwaaid naar ons!

Ik heb 9 foto' s mee naar huis gekregen, en omdat ik niet kan kiezen, onder de spoiler een boel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik iets verder dan ik zelf dacht, ben nu op 11 weken en 2 dagen gezet, en uitgerekend op 26 juni.

Mag ik in de OP naar 26 juni?
ohhhhh een mooie spruit!!
ik heb het aangepast!
pi_105348290
Wat een knapperd weer zeg O+ fijn zon goede echo! *O*
En 9 foto's?! Sodeju dat is veel!
pi_105348321
oooh, die eerste foto is echt mooi. O+ Dan zie je het echt goed en ook het beentje. En wat goed dat je vriend ook nog kon kijken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105349388
Marjolijntje! *O*

Mooie foto's zeg. En ook bijna een week verder gezet, wat fijn!

Super dat alles er bij jou ook goed uitzag NTS!

[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 08-12-2011 20:27:08 ]
  donderdag 8 december 2011 @ 19:53:10 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105349657
Mooie echo Marjolijntje!! O+
pi_105349911
*O* voor Marjolijntje en NTS!!!

Mooi hè, zo'n echo O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 8 december 2011 @ 19:59:15 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105350005
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef NotTheSame het volgende:
We're back!

Zoals gewoonlijk liep alles weer vreselijk uit, en toen we thuis kwamen had ik zo'n gigantische honger dat ik toch maar eerst even gekookt heb, sorry :@ !

Hier goed nieuws, de CTG was netjes, inclusief de nodige contracties.
Draak ligt nog steeds in een stuit, maar het ziet er naar uit dat hij/zij toch nog wel wat wil groeien want de achterstand is al een paar dagen kleiner geworden *O* !
De rust is dus hoogstwaarschijnlijk z'n werk aan het doen en voorlopig blijft ie dus nog minimaal een weekje zitten, mits hij/zij zichzelf aankondigd!!
Ook nog even het bevallingsplan besproken, ik ga proberen op eigen kracht ons stuiterballetje eruit te gooien, maar mocht het niet gaan zoals het 'hoort', lig ik binnen no time op de OK.

Verder niet echt bijgelezen, ik ga weer even verder aan m'n naaiprojectje! (en NEE, geen sex, maar gewoon met naald en draad/naaimachine :6 !)
Fijn dat het in orde was O+
pi_105350038
Wow marjolijntje mooooi O+
En wat lief dat je vriend ook nog even mocht kijken!

Tis gewoon alweer bijna maandag :o wordt wel een beetje zenuwachtig.
En k weet gewoon al 4 weken dat k zwanger ben :D
Wat lijken de simultaan testen met orea alweer lang geleden :D

Nts fijn dat alles goed eruit zag en dat draak aan t groeien is. Vind t ook wel dapper dat je een stuitbevalling aandurft!
pi_105350252
NTS, fijn dat het zo goed gaat. Mooi rustig blijven dus! En dan "gewoon"eind december je ding doen ;)

Marjolijntje, wat een mooie plaatjes!

Vorige keer hebben we de slingers&ballonnen bij 40,5 week besteld. Die kwamen de dag na de geboorte binnen.
Deze keer maar iets eerder geregeld :P
pi_105350892
Fijn dat alles goed gaat NTS! En dat draak ook nog wat aangekomen is! Hopelijk blijft ie inderdaad nog even lekker in hotel mama. Dapper dat je het eerst zelf gaat proberen.

Marjolijntje wat een mooie foto's! O+

DF, ja dat is misschien weer wat aan de laten kant :D Waar had je ze besteld?
pi_105351278
Geen idee kyara, een wazige webshop/thuismoeder-bedrijfje geloof ik.
We hadden niet zo'n haast. De camera hebben ook pas die laatste week gekocht ;)

Edit: zie dat de hema zelfs een hoera een jongen/meisje slinger heeft w/

En beschuit met muisjes deze week ook maar eens inslaan
pi_105351780
Hartstikke fijn NTS en Marjolijntje!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105352127
Bij de slingershop kun je ook een slinger met naam laten maken. Is ook wel leuk. Alleen wel een beetje prijzig.
pi_105352133
Volgens mij heeft Prenatal ook dat soort slingers.

Marjolijntje, echt al een heel kindje in je buik hè? O+ O+

NTS, wat fijn dat draakje groei aan het inhalen is *O* Ik hoop dat hij lekker nog even in je buik blijft en dan vanzelf draait. En anders weet je waar je aan toe bent :Y
pi_105352174
Ja, bij de prenatal heb ik er mee in mijn handen gestaan. Overigens ging mijn dilemma niet over waar de slingers te kopen maar meer wanneer, idem voor de beschuit met muisjes :D
  donderdag 8 december 2011 @ 21:03:00 #31
250838 Fee-nix
pi_105353477
NTS wat een goed nieuws weer! Toch nog aan t groeien :). En dapper dat je het zelf wil gaan proberen, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt straks.

Marjolijntje wat een mooie foto's! En 9 stuks nog wel! Dat is echt veel! En idd superlief dat je vriend ook nog mocht kijken. Zou toch heel erg zonde zijn als hij dat gemist had.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:26:08 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105354598
Dames die het ook al wat eerder gedaan hebben...

Ik ben nu bijna 24 weken, heb de placenta nota bene aan de voorkant zitten en voel Pietertje al net zo goed als Willem aan het end van de zwangerschap. Sowieso is ie de hele dag wel in beweging. Dat vind ik eigenlijk wel heel apart. Herkenbaar voor jullie?
pi_105354749
@Sonnetje ik begin ook een beetje zenuwachtig te worden. Ik zat nog wat in ontkenning en niemand weet het ook nog,dus het voelt nog niet echt zeg maar.
Ik heb dinsdag de echo en daarna meteen het intakegesprek bij de verloskundige.

Stoer dat je het zelf gaat proberen NTS!
pi_105354981
Flugel, ik voelde Chris pas met 19 weken. Deze al met 13 weken. Van buitenaf voelde manlief het zo'n 5 weken eerder (23 vs18). Dat met de placenta beide keren achter.
Ik vermoed dat het ook een stukje herkenning is. Maar heb ook het idee dat mijn baarmoeder gevoeliger is, dat ik het daardoor eerder voel ofzo..
Dus ergens wel herkenbaar ;)
  donderdag 8 december 2011 @ 21:37:02 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105355119
Het is met name ook dat ik hem zo vaak voel, de hele dag door..
pi_105355171
Voel je hem echt trappen of friemelen?
Mex voelde ik bijna altijd friemelen en dat doet hij nog steeds met zijn handje.
pi_105355177
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef Troeta het volgende:
@Sonnetje ik begin ook een beetje zenuwachtig te worden. Ik zat nog wat in ontkenning en niemand weet het ook nog,dus het voelt nog niet echt zeg maar.
Ik heb dinsdag de echo en daarna meteen het intakegesprek bij de verloskundige.

Stoer dat je het zelf gaat proberen NTS!
Dat heb,k maandag dus :D
Maar geen idee eerst echo en dan intake of andersom. Vermoed t.eerste eigenlijk :)

Ben nu de kaartjes aan t inplakken baar aanleiding van geboorte dreumes :D probeer alles maar te doen voor nummer 2 er is, scheelt dan weer werk :D (dus fotoboek maken en bijwerken enzo van floris zn eerste jaar en 2e jaar :')
pi_105355271
Sex en slingers *O*

Wat n mooie foto's marjolijntje!! O+

En fijn dat t allemaal goed was NTS

Kuukske ben benieuwd hoe t concert was *O* en of je t wat trok allemaal qua energie

En fee-nix..dat van je bekkenbodemspier klinkt echt vervelend.. En jaar lang dat niet kunnen verdragen..pff

*O* morgen komt m'n lief weer thuis! Vanaf dinsdagavond niks meer van lief gehoord :( is niet zo leuk.. (zit ergens ivm werk in bosgebied zonder tenten en zonder écht eten) en kan ook niet echt regelmatig sms'en of bellen :(
  donderdag 8 december 2011 @ 21:41:30 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105355370
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat heb,k maandag dus :D
Maar geen idee eerst echo en dan intake of andersom. Vermoed t.eerste eigenlijk :)

Ben nu de kaartjes aan t inplakken baar aanleiding van geboorte dreumes :D probeer alles maar te doen voor nummer 2 er is, scheelt dan weer werk :D (dus fotoboek maken en bijwerken enzo van floris zn eerste jaar en 2e jaar :')
O shit ja, dat moet hier ook nog :')
pi_105355688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

O shit ja, dat moet hier ook nog :')
pi_105355817
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Zoë23 het volgende:
Sex en slingers *O*

Wat n mooie foto's marjolijntje!! O+

En fijn dat t allemaal goed was NTS

Kuukske ben benieuwd hoe t concert was *O* en of je t wat trok allemaal qua energie

En fee-nix..dat van je bekkenbodemspier klinkt echt vervelend.. En jaar lang dat niet kunnen verdragen..pff

*O* morgen komt m'n lief weer thuis! Vanaf dinsdagavond niks meer van lief gehoord :( is niet zo leuk.. (zit ergens ivm werk in bosgebied zonder tenten en zonder écht eten) en kan ook niet echt regelmatig sms'en of bellen :(
Ik lig ziekig in bed. Werd ver voor Utrecht al kei misselijk in de auto. En omdat ik het eten voor geen meter vond smaken vertrouwde ik ht niet echt. Dus. Geen concert :'(
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105355862
Oh en fijn dat je man weerb thuiskomt O+
  donderdag 8 december 2011 @ 21:50:27 #43
250838 Fee-nix
pi_105355891
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Zoë23 het volgende:

Ja was ook erg naar. Heb verschillende therapieën ervoor gevolgd. En dat allemaal omdat een verloskundige niet naar mijn 'nee' luisterde. (Ik wilde niet dat ze tijdens een wee toucheerde zonder uit te leggen waarom. En ze deed het toch). Daarom geef ik ook altijd de tip aan zwangere dames: instrueer je vent echt goed dat ie mondig voor jou is op het moment dat je het zelf niet kunt... (Hoewel ik betwijfel of deze vk uberhaupt geluisterd zou hebben hoor... Ik geef ook niet mijn mannetje de schuld).

Flugel is voor mij niet erg herkenbaar. Ik heb super rustige baby's, haha. Ik voel m niet super vaak en ook vaak maar zachtjes. Dat was bij Jesper ook zo.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:51:11 #44
250838 Fee-nix
pi_105355927
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Oh en fijn dat je man weer thuiskomt O+
Ja en dit Zoe! Wilde ik ook nog zeggen ;).

Balen Kuuks! Beterschap!

Nou ik ga lekker slapen. Truste allemaal!
pi_105355985
Fee-nix, welke therapie is uiteindelijk hetgeen wat je er vanaf geholpen heeft? Want het klinkt een beetje herkenbaar zeg maar ;(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105356264
Oh wat vervelend kuukske! :(
Bah.. Das niet leuk.. Hoop dat je je snel beter voelt :*

Jeetje fee-nix.. Heftig. Dat een vk zoiets kan aanrichten hè :(

Weltrusten!
pi_105356670
Ik kan niet terug vinden wat er nu was met fee-nix. :?

Kuuks, beterschap. :* Balen van het concert...

't voelt hier alsof iemand steeds met een mes in me aan het poeren is van onder. :X :'( Bekkenband helpt voor geen meter, dus die ga ik morgen terugbrengen. Lijkt juist net of het meer pijn doet met de band.
pi_105357070
quote:
Ah :X
pi_105357585
Zou het kunnen zijn dat ik nu al een beetje last begin te krijgen van mijn banden? Heb het gevoel alsof er een steen in mn baarmoder ligt en loop ook echt alsof ik in mn broek gepoept heb... als ik langer dan 20 minuten goed doorloop (stad ofzo) krijg ik ook zon stekende zware pijn in mijn onderbuik.

Verder heb ik het gevoel de kleine zelf l wel af en toe te voelen rommelen. Beetje het idee alsof er een worpje door me heen kruipt. Meestal wanneer ik savonds rustig ga liggen om te slapen.

Morgen lijstje maken wat ik allemaal nog nodig heb voor de kamer en aankleding om naar het fonds van mijn vriend zijn begeleiding te sturen. verder nieuwe bank en inboedel halen bij de kringloop en hopelijk dan een tijdje geen kapotte dingen meer.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_105362263
Flugel ik heb beide keren de placenta aan de voorkant. Lotte voelde ik pas heel laat en mijnen eigenlijk nooit duidelijk. Nu voel ik de kleine ook erg vaak.
En wat betreft drukte in de buik Lotte was best rustig in de buik maar heeft nooit stil kunnen zitten :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 04:06:34 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105365994
ah, er is nog hoop dus... :P

En ja... Ik hier op dit tijdstip. Don't ask... }:|
pi_105366306
Je was je vast aan het verheugen op je suikercurve vandaag? ;)
pi_105366329
Even een dikke :* voor Fee-nix!

Iedereen echt heel erg bedankt voor de leuke reacties op mn echo, het was echt zo enorm gaaf om te zien :D Hoe het wiebelt en doet (en zwaaide naar ons!) Ik wil weer kijken! O+

Zo als mn collega's er zijn ook maar gelijk vertellen op mn werk, dat vind ik wel echt nog eng :P Ik verwacht niet van die hele positieve reacties eigenlijk..
pi_105366524
Spannend Marjolijntje!

Beterschap Kuuks!

Veel plezier vandaag Fluugs!

NTS meldplicht *O*

Ik heb net manlief naar het station gebracht. Die is weer redelijk opgeknapt maar nog wel een beetje verzwakt dus vandaar het wegbrengen want anders waait ie weg. Maar wel vroeg en donker :O Zo even bellen hoe laat ze de klossen komen brengen vandaag en dan hopelijk weer mijn bedje ins :z
pi_105366614
Als je nog kan gaan slapen: welterusten!

Hier helaas een hele slechte nacht gehad door kind wat middernacht de pasta er weer uitgooide :r :r :r Man kon niet tegen de lucht en moest ook spugen. De schade: haar bed, matras, vloerkleedje, pyjama en slaapzak, kleren van man, een paar handdoeken en de halve badkamer onder de halfverteerde pasta :'( :'(
Ik was gisteren al ver voorbij mijn grenzen gegaan door de hele stad door te waggelen voor pyjama's ed, en dan sta je om 1 uur 's nachts dus nog een badkamer schoon te maken en de was te doen. Muppet heeft daarna de halve nacht tussen ons in geslapen en ik heb dus nauwelijks geslapen. Nu heb ik spierpijn onder in mijn buik en moet nog alles inpakken voor het lange weekend weg waar we tegen het middaguur naar toe gaan (althans dat was het plan).

AAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Zo einde klaagpost :Y)
pi_105366662
Ach jeetje Octo. Kan manlief je niet helpen met inpakken of is die werken?

:*
pi_105366764
Jammer, de klossen worden tussen nu en 12.00 uur bezorgd. Terug naar bed is er dus niet bij :O
zul je zien dat ze iets voor 12 uur worden afgeleverd }:|
pi_105366833
Kyara, dan ga je vanmiddag nog ff lekker tukkie doen toch?

Man gaat ook wel zijn steentje bijdragen hoor ;) Het inpakken doe ik liever zelf, want dan weet ik zeker dat we niet de helft vergeten. Maar er moet ook nog een dreumes vermaakt worden en er moet nog opgeruimd en gestofzuigd worden.
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:51:45 #60
250838 Fee-nix
pi_105367182
Argh octo wat een nacht! Ik hoop dat je van het weekend lekker uit kunt rusten.

Kyara jammer dat je niet meer lekker je bedje in kan, maar idd: vanmiddag even dan?

Marjolijntje ben benieuwd hoe ze gaan reageren! Vorige keer heb ik het ook aan een bazin moeten vertellen waarvan ik dacht dat ze niet heel enthousiast zou zijn (want: halve bedrijf werd achter elkaar zwanger :P), maar ze vond het hartstikke leuk voor me juist! (Althans, dat zei ze ;) ). Ik zou er niet zo bang voor zijn. Als mensen het al 'vervelend' vinden, durven ze dat meestal niet te zeggen hoor. En laat ze het ook maar lekker voor zich houden ;).

Ja Flugel succes (of moet ik zeggen veel plezier) vandaag bij de suikercurve!

Ik zit hier heerlijk in mijn fleecevest die ik gisteren bij de Zeeman heb gekocht. Wat zitten die dingen ook heerlijk! Denk dat ik er in ga wonen ;).
pi_105367223
Nou Octo, wat een nacht inderdaad. Hopelijk kun je dit weekend toch een beetje bijkomen :).
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:24:07 #62
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105367688
Marjolijntje, prachtige echofoto's! En nu dus even spannend hoe ze op je werk reageren.

Octo, ieuw, wat een nacht. Herkenbaar ook, dat de moeder degene is die het opruimt omdat de vader er niet tegen kan.

Feenix, ik heb met fleece altijd dat knetterprobleem, ik koop het daarom ook niet voor mn kinderen. Maar jij hebt daar dus geen last van?

NTS, wat fijn dat de baby gegroeid is, dat rust zoveel verschil kan maken he. En petje af dat je de stuitbevalling wilt proberen, maar ik zal nog ff duimen dat je kleintje uit zichzelf draait.

Flugel, gezellig al die beweging. Hier niet de hele dag door, eerder af en toe.

Sam, zou best kunnen denk ik, dat je wat last heb van bandenpijn.
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:28:11 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105367761
Bwuh... Ben misselijk... :r

octo, wat een nacht. Hopelijk lukt 't weekendje weg nog wel...
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:32:00 #64
250838 Fee-nix
pi_105367834
Marrije, sja fleece blijft natuurlijk erg statisch. Maar ik heb er niet dusdanig last van dat ik het niet aantrek ;). Het is meer dat m'n haar soms een beetje gaat 'zweven' ervan. Dus ff met vochtige vingers er door en klaar!
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:40:14 #65
348178 NotTheSame
pi_105368017
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 07:44 schreef Kyara het volgende:
NTS meldplicht *O*
Sjips, ik had gedacht dat ik er wel onderuit kon komen hihi!

Maar goed...

*meld*
Met Draak in de buik en getemde Sharpei! Benen hebben ook weer een ontbossingskuur gehad dus ik kan weer even vooruit!

Kyara, die pech heb ik ook altijd dat ze alles op het laatst of te laat brengen...

Octo gatver, daar word je ook niet vrolijk van nee... Maar veel plezier en geniet van je weekendje weg!

En nou ben ik vergeten wat ik nog wilde melden allemaal... Xcuse!
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:43:07 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105368082
Zeg dames, mij een beetje negeren :{w

Zeg 'ns dak zielig ben ja...

Vieze gore glucosedrank... :r
pi_105368107
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Zeg dames, mij een beetje negeren :{w

Zeg 'ns dak zielig ben ja...
Arm wefke :*.
Emmertje erbij?
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:45:29 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105368139
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:44 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Arm wefke :*.
Emmertje erbij?
Ja... ;(
pi_105368220
* Kuukske schuift emmertje opzij.
:*.
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:48:51 #70
250838 Fee-nix
pi_105368227
Oja flugel, sorry: superrrrrrrrr zielig! Arme jij. Hoe durven ze!
pi_105368318
Dag dames.
Sorry, ben niet bijgelezen. Alles kost zoveel moeite op het moment. Ik wou dat ik de tijd vooruit kon zetten, 'n maandje of wat? Om zo min mogelijk te voelen probeer ik zoveel mogelijk te slapen. De meest bizarre dromen komen voorbij, maar als ik wakker ben dan ben ik letterlijk 24/7 ziek. Door de medicatie en het voedsel- en vochtgebrek ben ik erg duizelig en zwak, sta te tollen op m'n benen. En dan het continue (gal) kotsen nog :')
En ineens komt dan weer het besef: Oh ja verrek, ik ben zwanger :o
Gister nog een echo gehad en het hartje even gehoord, maar ik ben daar het merendeel van de tijd niet mee bezig. Mijn best doen om (vooral) te drinken (de choco-Nutridrink is niet slecht!) en zorgen dat het binnenblijft, da's mijn voornaamste dagtaak. Hoewel ik uitgedroogd ben hoeft een ziekenhuisopname niet per se verbetering te betekenen, die ervaring heb ik inmiddels. Vandaar dat de gyn en ik het nog even aankijken en zolang ik het nog enigszins trek mag ik thuis blijven.
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:53:47 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105368342
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Fee-nix het volgende:
Oja flugel, sorry: superrrrrrrrr zielig! Arme jij. Hoe durven ze!
Ze zijn zo gemeen fee-nix

Moest 't helemaal opdrinken en als ik het uitspuug moet 't opnieuw...
pi_105368356
Ach Flugeltje toch :*
pi_105368391
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:52 schreef Kersjes het volgende:
Dag dames.
Sorry, ben niet bijgelezen. Alles kost zoveel moeite op het moment. Ik wou dat ik de tijd vooruit kon zetten, 'n maandje of wat? Om zo min mogelijk te voelen probeer ik zoveel mogelijk te slapen. De meest bizarre dromen komen voorbij, maar als ik wakker ben dan ben ik letterlijk 24/7 ziek. Door de medicatie en het voedsel- en vochtgebrek ben ik erg duizelig en zwak, sta te tollen op m'n benen. En dan het continue (gal) kotsen nog :')
En ineens komt dan weer het besef: Oh ja verrek, ik ben zwanger :o
Gister nog een echo gehad en het hartje even gehoord, maar ik ben daar het merendeel van de tijd niet mee bezig. Mijn best doen om (vooral) te drinken (de choco-Nutridrink is niet slecht!) en zorgen dat het binnenblijft, da's mijn voornaamste dagtaak. Hoewel ik uitgedroogd ben hoeft een ziekenhuisopname niet per se verbetering te betekenen, die ervaring heb ik inmiddels. Vandaar dat de gyn en ik het nog even aankijken en zolang ik het nog enigszins trek mag ik thuis blijven.
Jeemig Kers. Dat is echt niet mis.
Dikke knuffel.
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:56:22 #75
250838 Fee-nix
pi_105368398
Dat is heel gemeen idd flugel. The bastards! Terwijl je daar misselijk zit te zijn, zou ik toch minstens een wraak-actie-plan verzinnen!

Kersjes :* . Wat een beroerde zwangerschap zo zeg! Sterkte ermee.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:01:27 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105368529
pffft kersjes, je krijgt 't wel weer voor je kiezen zeg...

Sterkte :*
pi_105368574
Octo, wat een nacht.. Probeer ergens wat rust te pakken als je kan!

Kersjes, heftig weer zeg. Werd het bij de anderen eigenlijk beter in de2e helft? Succes ermee :*

Och, arme flugel toch.. Als de uitslag maar goed is toch?

Kyara, zijn de klossen er al? Het valt me mee hoe makkelijk ik nog op bed klim met die dingen eronder :P

Hier brakke nacht. Vanaf een uur of 5 wakker gelegen. En sinds het opstaan pijn op een plek achter een litteken van mijn operatie. Dus die onderhuid zal wel weer een groeispurtje dwarszitten. Past wel bij het gevoelige stuk huid boven mijn navel (en stukje waar ik gewoon niks voel, ook operatie denk ik). En druk richting onderen. Zou deze dan toch gaan indalen?
Naja, rustig aan vandaag. Straks met man&kind lunchen bij la place, via de kerstoutlet weer naar huis. En vanavond nog een uurtje bij een goede doelen actie kijken, waarvoor Chris zijn klas kaarsjes heeft versiert.. Verder niet teveel gekke dingen doen, denk ik.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:04:43 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105368635
Ze zijn weer vlot bij 't uwv... Net al telefoontje ivm ziekmelding door zwangerschap... Werkt ook zo goed voor schuldgevoelens... :')
pi_105368754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn weer vlot bij 't uwv... Net al telefoontje ivm ziekmelding door zwangerschap... Werkt ook zo goed voor schuldgevoelens... :')
Ik had de dag nadat ik voor 2 uur per dag ziekgemeld was ook al gelijk iemand aan de telefoon van het UWV...
( om over de telefoontjes van na de bevalling maar niet te spreken :') )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_105368778
Kersjes wat heftig :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_105368845
DF, zou mooi zijn als deze toch indaalt! Scheelt weer een stukje ;)
En veel plezier straks: lunchen met man en kleuter. Volgende maand kun je lunchen met man, kleuter en baby O+

Flugel, schuldgevoelens zijn zo zonde van je energie. Ik heb besloten dat ik me niet meer schuldig ga voelen tegenover mijn werk. Zeker niet na een paar lullige e-mails die ik van de week heb gehad :6

Danks voor de sterktewensen :*
Het lijkt nu erger te zijn dan de vorige keren, ben er gewoon niet voor gemaakt om zwanger te zijn. Dat lichaam reageert zo heftig op die hormonen... zelfs de medicijnen die normaal gesproken aan kanker-patiënten worden voorgeschreven tegen de misselijkheid helpen me niet meer...
Maar er is 1 lichtpuntje: na de bevalling is alles weer over *O*
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:13:24 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105368858
Flugel en Kersjes :*
pi_105368884
Ongelooflijk dat lichamen zo verschillend reageren op hormonen. Echt bizar stukje natuur.
En horkerige mails van je baas.. Bwuh. Ik dacht dat alleen hier was, die communicatie per mail.
Waarom moet dat toch tegenwoordig per mail :(. Wat is er gebeurd met mensen persoonlijk benaderen en een gesprek aangaan :(.
pi_105368937
Kersjes, lekker positief ;)

Flugel, laat dat schuldgevoel maar, je zorgt voor jezelf en een klein wezentje, daar gaat het nu even om :*
pi_105368949
Kersjes, wat had ik het je gegund dat je er deze keer makkelijker doorheen zou rollen ;(

Zelfs primperan werkt niet meer? -O- Pfff, ik wist niet wat ik zonder gedaan zou hebben geloof ik.
Ook het vele slapen is erg herkenbaar.

Ben je ziek gemeld op je werk? Wat naar dat ze zo rot doen terwijl je de vorige keer zo'n bikkel bent geweest. Stomme lui :(
En dat communiceren per email enkel moeten ze verbieden }:| Mijn baas had daar ook een handje van. Op je werkmail mailen terwijl je ziek thuis bent en dan verbaasd zijn dat je het niet weet }:|

Heel veel sterkte meis :* :* :*
The way you rock'n'roll
pi_105368957
"maar dat heb ik nooit zo gezegd hoor!"
Op e-mail staat het zwart op wit, handig voor future reference.
Bovendien vind ik het wel best per mail, praten gaat nl. bijna niet. Kokhalsreflex zit me dwars ;(
pi_105368999
Moet wel zeggen dat jouw posts me wel weer erg de herkenning intrekken en me huiverig maken voor een tweede.

Ik vind het stoer en dapper dat jij voor de derde maal hier weer in stapt :*
The way you rock'n'roll
pi_105369005
DML, ik gebruik 3x daags primperan zetpillen en 4x daags Zofran-tabletjes. Dat laatste heeft me 4 dagen van het kotsen af gehouden, inmiddels gaat dat ook gewoon weer door.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:19:43 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105369013
Kersjes :* Kun je geen infuus voor thuis krijgen? Voor de avonden en/of nachten? Om een beetje de uitdroging tegen te gaan en toch geen ziekenhuisopname? Ik bedoel: thuiszorg kan zoiets ook wel aanleggen.

flugel, balen dat je je niet zo lekker voelt zeg! En dan ook nog dat suikergedoe :X

Ik dacht gisteren een post geplaatst te hebben maar zie hem nu niet (meer) staan :?
Maar ik had gejompeld voor NTS en Marjolijntje (mooie echo's hoor!)

Huubke is ook drukker dan Harry. Soms doet hij ook dingen waardoor ik me opeens echt heel slecht kan voelen. Geen idee wat hij dan doet. Volgens mij overdwars draaien met zijn rug langs mijn buikwand want mijn buik wordt dan plaatselijk hard en ik word dan echt even een soort van misselijk...

Ik heb alleen maar goede ervaringen met UWV eigenlijk. Ze bellen nooit meteen, maar pas een week ofzo later. En ik heb nooit gezeur gehad. Laatste keer was ik de belafspraak vergeten (ik lag in bed te slapen), heeft die man keurig op een later tijdstip nog eens terug gebeld. Toen nam mijn man op (ik sliep nog steeds). Die man heeft toen met mijn man overlegd en gezegd dat hij niet meer terug ging bellen wegens zinloos lastig vallen ;)
pi_105369094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:19 schreef Kersjes het volgende:
DML, ik gebruik 3x daags primperan zetpillen en 4x daags Zofran-tabletjes. Dat laatste heeft me 4 dagen van het kotsen af gehouden, inmiddels gaat dat ook gewoon weer door.
Tjee -O- wat naar dat het nu ook al niet meer werkt.
Zijn er nog meer medicijnen of zijn alle mogelijkheden nu wel uitgeput?

:*
The way you rock'n'roll
pi_105369102
Dat infuus voor thuis had de gyn het ook al over :Y
We kijken het nog even aan, ik vind het toch een beetje eng, ook voor de kinderen enzo.
pi_105369118
DML, ik pm je even.
pi_105369216
Kersjes jemig, heel veel sterkte :*

Flugel wat gemeen zijn ze, succes nog even.. :*
Kuukske beterschap meid en balen van dat concert :*
Octo veel plezier van het weekend maar wat een rotnacht.

Marjolijntje wat een supermooie echo *O* *O*
NTS Draakje gegroeid *O* *O* En wat stoer dat je het zelf gaat proberen!

Voor iedereen die ik nog vergeten ben :*
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:33:17 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105369437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef Kersjes het volgende:
Dat infuus voor thuis had de gyn het ook al over :Y
We kijken het nog even aan, ik vind het toch een beetje eng, ook voor de kinderen enzo.
Maar dan doe je het toch voor 's avonds/'snachts?
Als je toch op de bank hangt. Het geeft in elk geval alvast een klein beetje extra.
Evt plan je nog een paar keer extra als je kids op school zijn (dus stel dat Toby 3x per week een ochtend naar psz gaat, dan doe je dat in die paar uurtjes).
Is allemaal te regelen via thuiszorg.
Ik zou het echt doen. Dan voel je je misschien íetsjepietsie beter want van uitdroging an sich, kun je je ook hele slecht voelen...
pi_105369559
Flugel, kersjes en octo :*

Octo ik hoop dat je een beetje bijkomt dit weekend.

Kersjes jeeetje zeg dit is toch niet normaal. Wat je er allemaal wel niet voor over moet hebben voor zon krummeltje :o

Flugel nog even doorzetten!!
pi_105369750
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Idem, maar dan voor fokking 3 jaar. Nu eerst bijlezen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:47:08 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105369813
Oja Son, goed idee!
Ik moet nog 1 jaar van Harry (ik heb een tijdje geleden het eerste jaar gedaan), maar ik moet ook nog minstens 1 vakantie.
En nog van 2 jaar filmmateriaal van Harry :X
pi_105369861
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:44 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Idem, maar dan voor fokking 3 jaar. Nu eerst bijlezen.
:X
Zn kaarten zijn iig ingeplakt en zn babyboek is bijgewerkt
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:50:42 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105369891
gelukkig nog maar een kwartiertje tot volgende prik en dan snel eten...

Misselijkheid is overigens juist van gore drankje dus moet zo wel over gaan...
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:52:10 #100
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105369920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:25 schreef Roosje84 het volgende:

Voor iedereen die ik nog vergeten ben :*
Thanks!
pi_105369991
Kersjes: pff! Wat heftig.. En dan ook nog horkerige mails :N wat kunnen mensen toch achterlijk zijn. Maar je hebt t zo wel zwart op wit, misschien kun je daar later wat mee (klacht indienen ofzo) als je je weer beter voelt natuurlijk, die lui zijn nu niet de moeite waard om over na te denken. Wat je nu mee maakt kost al genoeg energie..pff.. :*

Octo: wat een rot nacht! ( zacht uitgedrukt..)

Flugeltje :*
Niet schuldig voelen hoor, jij bent belangrijk, niet t werk.

Marjolijntje: ben benieuwd hoe ze reageren op je werk :*

Fee-nix, klinkt lekker hihi zit hier in m'n pyjama O+

Pfff ben supermoe na t werk van gister, redelijk geslapen maar nog steeds moe :?
'moet' ik ook nog t huis schoon maken, t weekend werken+ Sinterklaas en m'n lief is vast kapot van t werken afgelopen week (ze mogen snachts ook niet slapen en dan overdag 3uurtjes rust bijv. En dan weer verder) dus ik kan t ook niet aan hem overlaten :(

Oh en boodschappen doen -O-
Stom dat ik tegen zulke kleine dingen op zie
pi_105370147
Jammer van het concert Kuukse, en nog veel jammerder dat je niet lekker bent

Succes met vertellen Marjolijntje, leuk hoor!

Ach een wegwaaiman, Kyara, wat sielug. Heb je voor de zekerheid wat extra stenen in zijn zakken gedaan?

Aaarghh wat een nacht Octo!

Strekte Flugel, moet je er echt van spugen?

Och jongens Kersjes, ben je weer zo ziek. Wat ontzettend k*t. Petje af dat je het weer probeert hoor, ik denk dat de herinnering aan de vorige zwangerschappen mij echt tegen zou houden. Bwuh, je zo slecht voelen elke keer, vreselijk lijkt me dat.
(disclaimer: ik bedoel bovenstaande niet rot)

Klinkt bekend Zoë, dat opzien tegen kleine klusjes. Anders ga je eerst even lekker slapen?
pi_105370269
:@ ben pas 10:15 uit m'n bed gegaan.. Dus ik denk niet dat meer slapen helpt.
Maar bankhangen missch wel O+
pi_105370362
Gats wat ellendig kers. Gaat dit aanhouden tot aan het eind van de zwangerschap, of is de verwachting dat het wel beter gaat worden na een x-aantal weken? Jeetje, respect dat je het toch nog een keer aangaat, je gevecht met zwanger zijn....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105370369
Even kersjes sterkte wensen hoor. Wat vreselijk zeg. Wat kan het toch oneerlijk zijn, anderen hebben nergens last van.. ik wil best wat van je overnemen ;(. :* :* :*
pi_105370442
Volgende week 2 afspraken met de verloskundige ... 1 voor een intake, de ander voor een echo..
Ben langzamerhand wel aan het idee gewend, al krijg ik nachtmerries als ik er over na ga denken hoe we t allemaal moeten doen! het praktische deel dus...
Nou ja, komt tijd, komt raad. Eerst volgende week de echo maar, dan weten we in iedergeval hoe ver we zijn!

Kersjes wat akelig om te horen dat je weer zo misselijk bent :( had zo gehoopt dat het nu 'beter' zou gaan! sterkte :*
En voor iedereen die het nodig heeft, gewoon een dikke knuffel!
toen n kip n ei legde, en dit ei na veel gekneuter toch n kuiken bleek te worden....
pi_105370961
Gewoon even een hele dikke knuffel voor Kersjes, jij hebt echt de meest extreme vorm van hyperemesis gravidarum waar ik ooit van heb gehoord, vind het zo ontzettend <censored> voor je. -O-
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:30:15 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105371069
Kersjes, wat heftig zeg. Sterkte! :*

Flugeltje, ik hoop dat de waardes in elk geval goed zijn....

Onverwacht, fijn dat je volgende week meer duidelijkheid hebt!

De klossen kwam ze om half 9 al brengen. *O* Ben daarna dus weer lekker naar bed gegaan en net weer wakker. Heerlijk geslapen sorry :@
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:43:06 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105371538
Fluugs lekker wief toch , je bent er bijna vanaf en dan met haske goede waardes :*

Kersjes :*. Stom kan een lijf zijn hè.. :( ik zou ook aan een nacht infuus gaan. Je blijft met uitdroging ook in cirkeltje hè.. En eventueel sonde? Het lijkt enger voor kindjes als het is. Arwen kon ik het uitleggen en zag ze dat t mij goed deed.. Vond ze minder eng dan mij zo ziek te zien..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:43:55 #110
250838 Fee-nix
pi_105371564
O lekker toch Kyara!

Onverwacht, fijn dat je al een beetje aan t idee bent gewend. Zo te horen had je hier absoluut niet meer op gerekend en dan snap ik heel goed dat de praktische kanten wat overweldigend zijn. Ik hoop dat jullie voor alles een oplossing vinden! En fijn dat je al snel een echo hebt.
pi_105371636
Zoë balen maar zwanger heb eenmaal je vaker van die dagen ;(
Als het kon had ik de boodschappen voor je gedaan hoor :* Ik vind boodschappen leuk ook al is het hardstikke druk

Onverwacht ben je al een beetje aan het wennen dat het dan toch zo is?
Het practische gedeelte komt ook wel weer goed hoor. :*
pi_105371733
Fijn dat je nog even geslapen hebt kyara!

Oh das lief van je covie :*
pi_105371779
Ik heb trouwens gisteren de sportkamer naar het kantoor verhuist, alle behang eraf getrokken in de babykamer, en mijn bonsaiboom gesnoeid tot aan de stamweet nu niet meer of ik er goed aan heb gedaan :{ en dat allemaal in een uur! :o
pi_105371873
Even een testje...haal het zo weer weg.

En weg.. moest even uitvinden hoe ik plaatjes moet uploaden...
pi_105372202
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef covie het volgende:
Ik heb trouwens gisteren de sportkamer naar het kantoor verhuist, alle behang eraf getrokken in de babykamer, en mijn bonsaiboom gesnoeid tot aan de stamweet nu niet meer of ik er goed aan heb gedaan :{ en dat allemaal in een uur! :o
:o lekker bezig gwst dus!

(mag je bonsai's wel zo ver snoeien dan?)
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:07:39 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105372390
Pffft ein-de-lijk...

Ik heb gegeten, de gore smaak is weg en ik lig nu op de bank bij te komen van het onderdrukken van de spuugneigingen hele ochtend. Hopelijk zijn de waardes goed en ben ik er zo met 1 keertje vanaf... :P

Spannend onverwacht.... Volgende week dus ook zekerheid over termijn enzo...

Covie, flink aan de slag geweest zeg :o

En verder voor iedereen die er zin in heeft => :*
pi_105372403
Hij had een aantal bruine takjes zonder bladeren en toen zag ik dit

Klik

Dus dacht oh dat ga ik ook doen (plaatje 2)
Maar dat 3e plaatje is dus 3 jaar na plaatje 2 als ik het goed begrijp.
En nu heb ik een stam in een pot staan :{
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:14:20 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105372618
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:11 schreef Onverwacht het volgende:
Volgende week 2 afspraken met de verloskundige ... 1 voor een intake, de ander voor een echo..
Ben langzamerhand wel aan het idee gewend, al krijg ik nachtmerries als ik er over na ga denken hoe we t allemaal moeten doen! het praktische deel dus...
Nou ja, komt tijd, komt raad. Eerst volgende week de echo maar, dan weten we in iedergeval hoe ver we zijn!

Fijn dat je aan het idee gewend raakt, toch spannend die echo volgende week.
Gezien je onderschrift denk ik dat je in elk geval mee doet met secret santa.
pi_105372687
:D oh covie, ja dat gaat nog wel ff duren
:@

Flugeltje: hoop ook dat je er nu vanaf bent!
pi_105373957
Oeke, Deepfreeze en andere peutermamma's: hoe reageren jullie peuters op de baby?

M. heeft ook een baby in zijn buik, een jongetje genaamd Koppe (zo heet het broertje van zijn beste vriend). Koppe is een kleine baby, maar soms ook een grote jongen. En heel gek, soms wil M. wel eten, maar Koppe niet, dus tja, dan eet M. maar niet. Als hij gaat slapen zegt hij dat de baby in zijn buik ook slaapt, in zijn buik met een speentje en een doekje. O+ Net als hijzelf. Ik vind het zo schattig. Ik heb een trouwens een meisje in mijn buik volgens M. Ze heet Broertje. _O-

Spannend Onverwacht, ik hoop dat de echo goed nieuws brengt en je nog meer aan het idee gewend raakt.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:02:46 #121
250838 Fee-nix
pi_105374133
Lief Bodpa! Leuke naam ook, Broertje ;).

Ik heb net twee kiwi's gegeten. Tegen m'n zin. Maar ik moest, want: ik had ze al geschild. En het is goed voor de stoelgang :P. Maar ze waren zuuuuuuuuur. Het brandde helemaal in mijn mond :') .
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:25:51 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105374908
bodpa, antwoord op je vraag: niet :N
Althans niks merkbaars. Als je vraagt waar de baby in de buik is, prikt hij in mijn buik en soms in mijn borsten tot grote hilariteit van de omgeving. Als hij heel ver van mij weg staat, doet hij geeneens moeite of hij trekt zijn eigen shirt omhoog en wijst op zijn buik. Dan slaat hij gemakshalve het babystuk maar over ;)

flugel, hopelijk voel je je zo meteen wat beter
pi_105375613
Laat ik ook maar eens weer wat van mij horen :P Voor degene die mij niet kunnen herinneren komt misschien omdat ik maar 2 keer eerder heb gepost haha. Maar goed..

Ben op 21 April uitgerekend, en we weten niet wat het wordt. We hebben samen gekozen om het een verrassing te houden voor ons en de familie. Afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Gelukkig nergens last van lichamelijk en de kleine is al flink in de weer in de buik :)
pi_105376629
Klinkt goed Xanteh, en leuk dat t een verrassing blijft :D!
Ben ik veel te nieuwschierig voor :@
én ik heb n voorgevoel, wil weten of 't klopt! haha

*O* keuken,huiskamer, slaapkamer,badkamer schoon gemaakt
de was opgevouwen, nieuwe was gedaan + in de droger & weer opvouwen -O-
& gedouched & mn nageltjes gedaan

*; dat mn (8> net een paar dagen in 't bos is gwst wil niet zeggen dat ie moet thuiskomen bij n bosvrouw toch :P

En nu ben ik kapot & heb hongerrr :X
pi_105378402
Goed bezig Zoe.

Boh, ik ben misselijk. Ongelooflijk. ;(.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:14:52 #126
250838 Fee-nix
pi_105379169
Xanteh fijn dat de 20 wk echo goed is! En ik vind het altijd heel knap als iemand het geslacht niet wil weten... zelf ook veel te nieuwsgierig!

Lekker bezig Zoe :). Kom je nu ff bij mij ;). Ik heb alleen maar de vaatwasser uitgeruimd, was opgevouwen en opgehangen en de tweede was zit er in. -O- Niet zoveel dus... Echt, de dagen vliegen vaak voorbij en dan denk ik: wat heb ik nou helemaal gedaan?!

Kuuks balen zeg :* .

Nou en mijn katten hebben/hadden dus vlooien... Maandag hebben we al zo'n pipet in hun nek gegeven, maar ik zie nog steeds op de plekken waar ze liggen allemaal vlooienpoepjes... Bah }:| ! Dus nu ff gelezen op internet wat ik er verder aan kan doen. Ik ga in ieder geval een vlooienbandje kopen. Niet om bij de katten om te doen, maar om te verknippen en een stukje in de stofzuiger te doen en wat stukjes onder de bank ofzo. Schijnt te helpen. En ik wil kijken naar een spray die je kan spuiten op je meubels enzo. Maar dat is best agressief, dus weet nog niet of dat ook samengaat met een dreumes en/of zwangere vrouw. Verder is het advies: elke dag stofzuigen. Pffff... Dat zie ik dus helemaal niet zitten he. Dan moet ook eigenlijk steeds alles aan de kant, meubels enzo en dan moet je heel grondig zijn. Ik. Grondig zijn. Met mijn zwangere lijf. Lekkere timing weer. Maar ik wil ook niet dat we straks nog steeds/nog meer last hebben als de baby er is! Dus we moeten het wel aanpakken.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:17:54 #127
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_105379257
Zo. Ik ben er ook weer, mn computer is vrijdagavond gecrashed...Is er nog wat bijzonders gebeurd deze week? Wie praat me ff gauw bij?
pi_105379695
Fee, wat kut. -O-.

Sorry PE, ik ben slecht in samenvatten :@.
pi_105379795
Onverwacht, fijn dat het begint te wennen. En wat meer duidelijkheid zal ook wel helpen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 12:56 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke, Deepfreeze en andere peutermamma's: hoe reageren jullie peuters op de baby?
Ik heb heul geen peuter.. :( ;)
Maar mijn kleuter reageert redelijk mak. Af en toe krijg ik een aai/kus op mijn buik O+ , af en toe loopt hij er (expres) tegenaan met zijn hoofd }:| . Hij heeft het er niet veel over, af en toe een vraag hoe de baby nu ligt, hoe de baby eruit komt, wanneer de baby komt. Maar was wel erg teleurgesteld toen het ledikant in de babykamer kwam, en niet bij hem. En ook de bevalling meemaken leek hem wel wat :N
Ik denk dat het wel een zorgzame grote broer gaat worden, zonder teveel jaloezie. Maar dat zal de praktijk straks uitwijzen.

PureEvil, volgens mij is er weinig gebeurd. We hadden ook geen/weinig LLM's ;)

Hier vanmiddag even goede harde buiken tijdens het shoppen. Toch even teveel gedaan. Maar nu is de box wel gevuld met een nep-kerstboom (vrnl door manlief). Morgen maar versieren.
En de harde buiken zakken ook weer af nu ik rustig zit. Dus het zal wel meevallen..
pi_105380125
Sorry Deepfreeze: kleuter!
Wat leuk dat je verwacht dat hij een zorgzame grote broer wordt, ik verwacht hier wel wat jaloezie, eerlijk gezegd. Is niet erg, komt wel goed.
pi_105380549
Ik heb sinds vandaag ineens menstruatiekrampen zo nu en dan... :{

Kweet dat het groei is enzo, maar toch maakt het me onzeker... stom he? Vooral omdat ik tot nu toe amper krampen/steekjes/weet ik het heb gehad
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:00:37 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105380718
Hè bah Orea. Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt.
Kun je niet vlos bellen om even naar het hartje te luisteren? hmm, die gaan nog niks horen op deze termijn... Belletje naar het ziekenhuis voor een echo om even het hartje te kijken?
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:03:51 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105380807
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:17 schreef PureEvil het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer, mn computer is vrijdagavond gecrashed...Is er nog wat bijzonders gebeurd deze week? Wie praat me ff gauw bij?
We hebben het over tieten en neuken gehad. Je hebt niks gemist...
pi_105381038
Ik heb gisteren hartje nog gezien Asy ;) dus het zal wel loslopen... maar het is gewoon het gevoel wat dat menstruatiegevoel opwekt! Geen druppel bloed, dus niks aan de hand waarschijnlijk...
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:15:09 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105381163
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

We hebben het over tieten en neuken gehad. Je hebt niks gemist...
of juist heel veel!
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:23:06 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105381393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:10 schreef Orea het volgende:
Ik heb gisteren hartje nog gezien Asy ;) dus het zal wel loslopen... maar het is gewoon het gevoel wat dat menstruatiegevoel opwekt! Geen druppel bloed, dus niks aan de hand waarschijnlijk...
ow, silly me 8)7
Mijn geheugen laat te wensen over ;)
Maar toch vervelend dat je er zo onzeker van wordt :*
pi_105381493
Orea, rustig aan dan maar. Hopelijk trekt het snel weg!

Bodpa, ik denk dat er hier ook nog wel eens wat zal gebeuren hoor. Kleuters kunnen ook dwars worden. Maar daar is iets meer mee te praten, en ze kunnen zelf meer.
Maar er zullen straks vast dingen zijn, waarbij Chris even moet wachten, ook al moet het NUNUNU.. Maar dat zal andersom ook weleens gebeuren ;)
pi_105381624
Poeh, een :* voor Flugeltje en Kersjes, en verder weet ik het even niet meer :@

Op mn werk reageerde iedereen wel tof :) Heb nog niet het hele bedrijf gehad hoor, de rest hoort t wel in de wandelgangen. Maandag nog wel even langs PZ. Maar ben blij met de fijne reacties. Alles staat nu ook op facebook enzo, het wordt nu echtecht :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:49:17 #139
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105382317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef Marjolijntje het volgende:
Op mn werk reageerde iedereen wel tof :) Heb nog niet het hele bedrijf gehad hoor, de rest hoort t wel in de wandelgangen. Maandag nog wel even langs PZ. Maar ben blij met de fijne reacties. Alles staat nu ook op facebook enzo, het wordt nu echtecht :D
Leuk! En inderdaad, het wordt dan ineens echt he! O+

Dat van die wandelgangen dacht ik ook. Totdat ik 4 weken geleden nog gefeliciteerd werd door een collega uit de buitendienst. Hij had het via mijn oma gehoord (zijn vrouw werkt in het bejaardentehuis waar mijn oma woont).... de werk tamtam haperde dus een beetje.....
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:57:23 #140
250838 Fee-nix
pi_105382619
O fijn Marjolijntje!

En voor de geinteresseerden (ook al is het offtopic ;) ): ik ben net bij de dierenarts geweest. Daar het probleem voor gelegd en blijkt dat stofzuigen heeeeel weinig nut heeft. Dus dat hoeft lekker niet elke dag! Ik ben blij. Ik heb nu pipetjes (Stronghold) mee gekregen, met een heel toedieningsschema. Wij hadden andere pipetjes, die alleen de volwassen vlo doden en deze nieuwe die doden ook de poppen en de larven. En niet alleen op de kat, maar ook in huis. Superfijn dus! We hebben een behandelplan en het kost niet eens zoveel moeite... Alleen veel geld :X .
pi_105382847
Fee-nix; haha als energie had dan kon ik je wel ff helpen *O* :9
hele week weinig in huis gedaan, maar wil mn lief wel fijn thuis laten komen

Ja dat vlooien gedoe kost idd geld bah. maar vlooien in huis is nog minder brrrr
hoop dat je er snel vanaf bent!

Fijn marjolijntje! :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:29:14 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105383643
oef, lekkere timing met die vlooien Fee-nix.

Ik doe een poging om het huis in kerstsfeer te maken maar op de een of andere manier ben ik nu weer achter de pc terecht gekomen. :@

En moet ook niet vergeten om manlief ook weer op te halen van het station :X
pi_105383733
Och jeetje Kersjes, wat kl*te! :(
Hopelijk gaat de tijd je helpen en kun je er straks wel een klein beetje van genieten. Het is ook niet echt prettig dat je je al zo rot voelt en dat ze daar op je werk geen enkel begrip voor op kunnen brengen, integendeel zelfs. Naar is het.
Ik ben trouwens benieuwd wat je krijgt, een kleine prinses met 2 grote broers? O+

Spannend Xanteh, wij weten het ook niet. En had ik in het begin een sterk voorgevoel, nu kan het beide kanten opgaan. Ik vind het zo'n spannend vooruitzicht!

Bodpa, mijn wel peutertje, (haha een dreumesmama en een kleutermama heb je al in de pocket :P ) is er weer wat minder mee bezig. De spanningsboog is natuurlijk wel errug lang! ;)
Terug van de vakantie speelde hij heel veel met de babypopjes hier in huis en moest die ook mee het bed in en kijken hoe Ko met de trein speelde enzo.
Hij weet het wel, en ziet mijn buik ook veranderen, maar lijkt er wat minder mee bezig.
Alhoewel hij wel laatst weer een babypop mee sleepte van de kresj... O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:36:15 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105383879
Willem moet tegenwoordig wel een beetje lachen om mijn grote buik en hij trekt m'n truitjes omhoog om 'm bloot te bekijken... Ik heb alleen geen flauw idee of hij daadwerkelijk beseft dat z'n broertje erin zit of dat ie het gewoon grappig vind...

En wat knap als je het niet weet Xanteh en Oeke, ik zou echt helemaal gestoord worden zo nieuwsgierig ben ik :D

Vlooienspul is duur he feenix, eigenlijk belachelijk, maar ja, we hebben het er toch wel voor over...

@Orea, je banden zijn gewoon lekker aan het werk meid. Dat die 1.3cm snel een stuk meer gaat worden :*

Marjolijntje, fijn dat er goed gereageerd is...

Als ik verder nog iemand vergeten ben mag ze roepen, graag ook meteen effe de gewenste reactie vermelden, dan zorg ik ervoor dat je die zsm krijgt :+
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:36:42 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105383893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef oeke het volgende:

Bodpa, mijn wel peutertje, (haha een dreumesmama en een kleutermama heb je al in de pocket :P ) is er weer wat minder mee bezig.
Hier een dreumes, peuter en kleutermama in één :D :@ De dreumes weet van niks, de peuter kan het niet zoveel schelen en de kleuter vindt het wel ok heb ik het idee. Het leeft nog niet zo voor ze, ik heb er ook bij gezegd dat het nog érg lang duurt. Mijn oudste vraagt regelmatig hoe het babymeisje heet. Maar dat weten we nog niet :{
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:38:20 #146
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105383938
Ga je ze de naam wel vertellen Marrije?
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:41:05 #147
348178 NotTheSame
pi_105384029
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef Kyara het volgende:
oef, lekkere timing met die vlooien Fee-nix.

Ik doe een poging om het huis in kerstsfeer te maken maar op de een of andere manier ben ik nu weer achter de pc terecht gekomen. :@

En moet ook niet vergeten om manlief ook weer op te halen van het station :X
Vergeet je manlief niet ;)?

Ik doe dit jaar niks met kerstmis... Ik heb er gewoon geen zin in, het kost me teveel moeite en energie EN ik ben bang dat het dan tot Pasen blijft staan ofzo, want als Draak er eenmaal uit is zal ik wel geen tijd meer hebben om het op te ruimen :@ ...
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:41:51 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105384048
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:38 schreef Kyara het volgende:
Ga je ze de naam wel vertellen Marrije?
Ja en met hem de hele wereld. Ik weet nu al dat hij het te pas en te onpas zal melden. Als we in een winkel een baby in een kinderwagen zien is het nu ook al 'wij krijgen ook een babymeisje he mama, en ze heet Zusje'.
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:45:05 #149
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105384159
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja en met hem de hele wereld. Ik weet nu al dat hij het te pas en te onpas zal melden. Als we in een winkel een baby in een kinderwagen zien is het nu ook al 'wij krijgen ook een babymeisje he mama, en ze heet Zusje'.
Heerlijk die ontwapenende eerlijkheid O+

Heb je al wel een shortlist voor de namen of echt nog helemaal geen idee?
pi_105384210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef flugeltje het volgende:
Als ik verder nog iemand vergeten ben mag ze roepen, graag ook meteen effe de gewenste reactie vermelden, dan zorg ik ervoor dat je die zsm krijgt :+
Oja, die moet ik onthouden! ^O^ O+

Wat grappig trouwens dat Willem steeds je buik wil bezichtigen! :D

Marrije, wat lief! En dat is het ook he? Het duurt zo lang!

NTS, dat zou ik ook doen hoor, mezelf kennende inderdaad. :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:53:01 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105384451
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heerlijk die ontwapenende eerlijkheid O+

Heb je al wel een shortlist voor de namen of echt nog helemaal geen idee?
Ik heb wel een idee, maar dat strookt niet met het idee van manlief. En zijn suggesties neem ik op één na niet eens in overweging. Ik heb gisteren maar wéér een shortlist gemaakt, maar toen ik daar een uur later weer naar keek bleef daar ook niks meer van over. We hebben ook nogal wat eisen dus het is een kleine vijver. En eigenlijk blijft er niks over op die ene naam die ik dan wel in overweging wil nemen na dan. Maar eh. . .ik wil eigenlijk gewoon een naam van mijn eerste shortlist, ik weet ook al welke, nu alleen manlief nog overtuigen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:02:29 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105384818
Gewoon je hormonen inzetten :Y
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:05:03 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105384929
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon je hormonen inzetten :Y
Dat werd al afgekapt met 'prima, zeg maar wat je wilt horen, ik ben uiteindelijk toch degene die het kind aangeeft'.
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:06:27 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105384975
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat werd al afgekapt met 'prima, zeg maar wat je wilt horen, ik ben uiteindelijk toch degene die het kind aangeeft'.
Shit :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:06:45 #155
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_105384985
quote:

[..]

Gewoon af en toe die naam roepen.. Mijn man wilde Tessa of Denise... Ik riep vanaf dag 1 Maud, vond ie helemaal niks.. 3x raden hoe onze dochter nu heet ;)
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:11:14 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105385124
Haha, het is het proberen waard.
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:53:33 #157
250838 Fee-nix
pi_105386635
Precies, dat is mijn ervaring ook: vaak de gewenste naam noemen ;) hihi. Maar die opmerking over het aangeven kent mijn man ook... }:|

Oja ik vergeet steeds te reageren op bodpa: hoe mijn dreumes ermee om gaat. Volgens mij gaat het (bijna) helemaal langs hem heen. Af en toe vertel ik het wel aan hem, onder het motto van: heel misschien is hij dan toch een klein beetje voorbereid... Maargoed, hij praat ook nog helemaal niet. Wat Willem doet, doet Jesper ook nog weleens: m'n trui omhoog en dan kijken naar de buik. En als ik zelf m'n trui omhoog doe voor hem, moet hij wel lachen. Maar ik weet niet of dat komt door de dikke buik of omdat hij het gewoon humor vindt als ik mijn trui omhoog doe ;). Wat wel apart is: hij drukt soms z'n mondje op mijn buik. Terwijl hij dus nog geen idee heeft van kusjes ofzo (tenminste: hij doet het nooit).

En qua kerst: ik wil dit jaar wel een (kunst)boom neerzetten. Wij hebben het eigenlijk jaren niet gedaan wegens ruimtegebrek en ook geen behoefte aan gehad. Maar nu lijkt het me ineens wel leuk. Vreemd soort kerst-nesteldrang? ;). En ik mag ook alle versieringen nieuw kopen, want we hebben helemaal niks! *O* Maar ik zet m nu nog niet neer hoor. Te lang vind ik niet leuk en ik wil eerst Jespers kamer klaar hebben. Zaterdag gaan we weer een poging doen om die af te maken :P.
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:53:44 #158
30252 Soempie
Procreating
pi_105386641
Even een :* voor kersjes. Wat naar dat je lichaam zo heftig op de zwangerschap reageert.

En wat leuk om over de broertjes/ zusjes van de baby's hier te lezen. O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:16:32 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_105387501
Heb trouwens nog een vraag, hoe lang duurt het -na de bevalling- voor je buik in elk geval wat afneemt? Want ik weet niet waar jullie nachthemden halen, maar ik pas dus echt niks he. Heb nu een mannenpyjama gehaald xxl en zelfs daar past m'n buik niet in. :{
pi_105387691
Meteen Soemp ;) je bent dan sowieso de baby en een hoop vruchtwater en alles kwijt.. Wel is het dan even extra blubberig :') (dat voelde echt zo raar de eerste dagen! Van strakke bal, naar lege blubber-fluts :X)
pi_105387850
Marrije, hoe heten je jongens eigenlijk of wil je dat niet kwijt hier op het forum? Want dan zou je in het namentopic eens een balletje op kunnen gooien voor suggesties.

Orea :* komt goed schatje
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:32:54 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105388181
Hier een vermoeide mama. Ik ben wel bijgelezen, maar weet al niet meer waar ik op wilde reageren.
Dus dan maar even een dikke :* voor iedereen die het nodig heeft...
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:37:17 #163
30252 Soempie
Procreating
pi_105388390
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:21 schreef Orea het volgende:
Meteen Soemp ;) je bent dan sowieso de baby en een hoop vruchtwater en alles kwijt.. Wel is het dan even extra blubberig :') (dat voelde echt zo raar de eerste dagen! Van strakke bal, naar lege blubber-fluts :X)
Oh, dat is dan wel een geruststelling. :) En ik kan me echt niet voorstellen hoe straks m'n blubberbuik gaat voelen. :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:42:33 #164
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105388642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Marrije, hoe heten je jongens eigenlijk of wil je dat niet kwijt hier op het forum? Want dan zou je in het namentopic eens een balletje op kunnen gooien voor suggesties.

Klopt, ik noem heel bewust de namen van mn kinderen niet op fok :@
Ik heb al verschillende kanalen aangeboord voor hulp, maar het helpt niet. Nog los van alle eisen die we hebben komen de meesten toch met de standaardnamen die dan overblijven en dat wil ik liever niet.
pi_105391054
quote:

[..]

In veel ziekenhuizen kan het ook om 9.00 s'ochtends, zit er zo'n gemeentemevrouwtje,dus kan je gewoon zelluf doen ;)

Asy :*

Flugel heerlijke suikercurve gehad, hoop dat je niet nog een keer hoeft!
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:50:24 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105392249
Marrije, die tekst heb ik hier ook gehoord inderdaad. Ik vroeg het me inderdaad of want kinderen praten natuurlijk hun mond voorbij.

Soempie, ik heb van die stretch achtige nachthemdjes. Die rekken wel mee :Y

Kerstversiering schiet nog niet op. Mis nog lampjes. Wij zetten dit jaar ook geen (echte) boom hoor. Ook met het idee dat je dan straks met een uitgevallen boom in huis staat. Bovendien geen plek want de box staat op de plek waar de kerstboom altijd staat. Nu gewoon een klein boompje, takken met lichtjes en een schaal met kerstballen. Simpel maar sfeervol. Zeker nu ik thuis ben vind ik het wel leuk om het thuis gezellig te maken O+
pi_105392518
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klopt, ik noem heel bewust de namen van mn kinderen niet op fok :@
Ik heb al verschillende kanalen aangeboord voor hulp, maar het helpt niet. Nog los van alle eisen die we hebben komen de meesten toch met de standaardnamen die dan overblijven en dat wil ik liever niet.
Geen :@ nodig hoor. Daar weten wij hier alles van 8-)
Zonder je jongensnamen gewoon je eisen eens in het namentopic gooien? Ik vind dat men hier altijd met vrij originele komt :Y
The way you rock'n'roll
pi_105393631
Marije, een 3-in-1 moeder.. namen blijven soms lastig, zo persoonlijk..
Veel succes met kiezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier vanmiddag even goede harde buiken tijdens het shoppen. Toch even teveel gedaan. Maar nu is de box wel gevuld met een nep-kerstboom (vrnl door manlief). Morgen maar versieren.
En de harde buiken zakken ook weer af nu ik rustig zit. Dus het zal wel meevallen..
DF, doe nou toch eens rustig, en luister eens naar het advies dat je aan anderen geeft.. :(

Naja, de kerstboom staat, de lichtjes zitten erin, versiering her-en-der verdeeld over de kamer. En nu de ballen en slingers nog. Want tijdens het lichtjes hangen werd mijn buik alweer dwars. Na het eten misselijk (1e keer spugen in deze zwangerschap), en sindsdien ook harde buiken die hier en daar pijnlijk zijn. Onder de douche zijn ze wel weg. En ik zou de VK nog zelf kunnen bellen. Dus niks aan de hand. Maar manlief is nu druk bezig de camera op te laden, tapes te zoeken voor de digi-cam, en ik lig op mijn bedje tv te kijken en te fokken.. :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:23:17 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105394334
Oh spannend DF. Lastig rond deze tijd: teveel gedaan, voorwerk of is het echt begonnen....

Maar je vliezen zijn nog steeds heel. Voor de volledigheid wil ik nog wel even toevoegen dat je vruchtwater troebel was in mijn droom. :+
pi_105394742
Oh, troebel. Doe maar niet he..
Maar denk echt teveel gedaan. Voelt ook net iets anders dan vorige keer. Dat direct duidelijk na een paar weeen dat het echt was, geen twijfel, en puffen nodig. En nu echt te licht en anders. Samen met de drukte van vandaag, is de drukte het meest logische..
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:31:38 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105394917
Hou je je nu wel even koest dan? o|O
pi_105395108
Ik lig rustig te laptoppen in bed. Ga er alleen nog uit voor het toilet.. Morgen weer een dag.. :Y
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:40:30 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105395550
Goed zo!

Slaap lekker alvast! :z
pi_105395608
Oh Kersjes toch dappere meid. Ik had zo gehoopt dat het dit keer anders zou gaan.
pi_105395818
Och Kersjes wat zal jij je ellendig voelen ;(. Wat ontzettend balen dat je geen makkelijker zwangerschap gegund is. Dikke knuf, sterkte... :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105396380
Vandaag kerstboom gekocht (bij de Intratuin waren halfgare lelijke bomen bijna 30 euro, nu een mooie grote volle voor 18 bij een kweker ergens vandaan :6 ) mijn moeder komt zondag hier om de boom neer te zetten en op te tuigen. O+

En straks gaat deze kroegtijger na 4 maanden weer eens een avondje stappen.
Hoe snel kan je burgerlijk worden :+ heb nl. nog niet heel veel zin.
Maar even een vrolijk muziekje opzetten en dan die kant op over een half uurtje.
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:55:51 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105396531
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef covie het volgende:
Vandaag kerstboom gekocht (bij de Intratuin waren halfgare lelijke bomen bijna 30 euro, nu een mooie grote volle voor 18 bij een kweker ergens vandaan :6 ) mijn moeder komt zondag hier om de boom neer te zetten en op te tuigen. O+

En straks gaat deze kroegtijger na 4 maanden weer eens een avondje stappen.
Hoe snel kan je burgerlijk worden :+ heb nl. nog niet heel veel zin.
Maar even een vrolijk muziekje opzetten en dan die kant op over een half uurtje.
En dan een half uurtje later weer naar huis en naar bed omdat je zo moe bent :')
pi_105397129
Ik heb mezelf voorgenomen om tenminste 3 appelsap te drinken :')

Aan het begin wel leuk maar op een gegeven moment als ze dronken worden dan haak ik af.
Heb een hekel aan dronken mensen als ik zelf nuchter ben.
Heb al eens iemand halverwege de auto uitgezet toen ik een x de bob was :@

Maar doe net zo hard mee als ik ook drink :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:13:29 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105397579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef Soempie het volgende:
Heb trouwens nog een vraag, hoe lang duurt het -na de bevalling- voor je buik in elk geval wat afneemt? Want ik weet niet waar jullie nachthemden halen, maar ik pas dus echt niks he. Heb nu een mannenpyjama gehaald xxl en zelfs daar past m'n buik niet in. :{
Uhmm dat ligt eraan, bij mij duurde het bij Roy echt wel een aantal maanden voordat ik weer normale kleding aan kon en dat mijn buik weer op een buik begon te lijken. :X
Maar ik was daar zelf ook schuldig aan, tijdens de zwangerschap bleef ik honger hebben en dus snaaide ik wat af :X
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105397715
en ik kon eigenlijkzo mn kleding weer in..t verschilt enorm.

ik kwam kijken voor nieuws van 'Onverwacht' ?~!
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:29:59 #181
250838 Fee-nix
pi_105398508
DF rustig aan maar idd! Slaap lekker ;).

Hier ook iemand wiens buik in de eerste week na de bevalling alweer zoals voor de zwangerschap was. Het kan dus wel! (Hoop dat het deze keer bij mij ook zo werkt :) )

Truste meiden!
pi_105399594
Oeh Df, dat is niet fijn, toch nog spugen deze zwangerschap. Lekker luieren hoor!

Covie, veel plezier dan in de kroeg! ;)

Blegh, via internet echt een leuke broek gekocht van Mamaliscious. Toch te klein. :(
En het idiote is dat ze me er 2 hebben gestuurd. :?
Dus nu moet ik het ding terugsturen, maar ook nog de verzendkosten voor 2 betalen. Nou, mooi niet hoor.
Stom!

En van P-iglet kreeg ik vandaag 2 wol/zijden mutsjes binnen. Wat klein! En lief! O+
pi_105399786
Fijn dat ze binnen zijn!
pi_105399934
ik zal aankomende week wat bollebuikenbroeken in v&A zetten.. knoopsgatelastiek O+ ribbroekjes van H&M camel, bruin, zwart en grijs, verschillende maten
pi_105400007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:56 schreef p_iglet het volgende:
Fijn dat ze binnen zijn!
Ja! Dankjewel, ze voelen zo lekker zacht. O+

KD, die broeken van jou die pas ik toch niet. :(
Dit was een L verdorie. Ik dacht met die halve zwangerschapskilo erbij, iets te positief over de daadwerkelijke breedte van mijn heupen geloof ik. :(
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:02:36 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105400072
wat voor maat zoek je Oeke?
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:02:39 #187
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105400075
Stiekem vind ik het er prachtig uitzien, zwangere vrouwen die wat steviger rond hun heupen zijn :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_105400084
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja! Dankjewel, ze voelen zo lekker zacht. O+

KD, die broeken van jou die pas ik toch niet. :(
Dit was een L verdorie. Ik dacht met die halve zwangerschapskilo erbij, iets te positief over de daadwerkelijke breedte van mijn heupen geloof ik. :(
jawel hoor want ik heb er 3 alleen op t laatst gedragen en zaten ruim op t krapste standje elastiek! maatjes 42 en 44 geloof ik en een (ik geloof mamalicious die echt way te groot was)
pi_105400213
Haha, die way te groot is iets voor mij! :P Laat maar zien dan!
Bar, toch wel een maat 44 of een XL.
Bovendien ben ik een zeur, want ik houd niet van skinnys, en ik wil eigenlijk gewoon een mooie zwarte pantalon. Eentje die glijdt over mijn bovenbenen ipv ze in een wurggreep te omklemmen. :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:07:33 #190
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105400279
ik zal eens kijken heb ze nog niet zo lang geleden terug gekregen van schoonzus. heb in elk geval 2 zwarte.
Probeer morgen een foto te maken van ze Oeke. 44 en xl heb ik liggen.
pi_105400331
Dat is lief Bar! Ben benieuwd.
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:11:27 #192
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105400474
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef oeke het volgende:
Dat is lief Bar! Ben benieuwd.
Heb ze toch niet meer nodig en doe er dan liever een ander nog een plezier mee.
pi_105400490
ik zet ze iig wel op de foto, moet je maar zien :P
pi_105400580
^O^
pi_105407468
Wat voor maat heb je normaal van broek en hoe lang ben jij ook al weer, KD?
  zaterdag 10 december 2011 @ 08:38:02 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105407709
Troeta, ah dat wist ik niet, handig! Ik zei al, ks of niet, dan geef ik haar wel aan. Maar als we eenmaal hebben gekozen dan kan ik er wel van op aan dat ie het ook zo doet als afgesproken. Gelukkig maar :D

DML, ik zal erover nadenken.

DF, hoe gaat het nu? Harde buiken weg getrokken?

Oeke, en je hebt betaald voor 1 broek? Maf dat je er dan 2 krijgt.
pi_105407714
Wat een nacht :O
Vriendlief was ziek en mocht ieder half uur naar de wc rennen en dan slaap ik dus ook niet. Om half 2 maar weer uit bed gegaan en weer even achter de laptop gekropen. Later oordoppen in en toch nog een beetje geslapen maar nu alweer zo wakker dat ik ook niet meer slapen kan. Ben blij dat ik nu weekend heb.. :')
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:00:53 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407824
Ooh bah Marjolijntje. Misschien vanmiddag nog eventjes in bed kruipen?

DF, als ik heel moe ben (en hongerig) word ik ook nog misselijk. Jammer dat je hebt moeten spugen. Beetje rustiger aan doen :*

Voor een geïnteresseerde heb ik nog een zwangersschapsbroek van H&M liggen. Het model zit bij mij gewoon niet prettig. Hij is zo goed als nieuw. Maat 40 of 42 als ik me niet vergis. Als iemand geïnteresseerd is, kijk ik het even na....
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:11:46 #199
348178 NotTheSame
pi_105407893
Mogguh!

*meld*, maar niks te melden...
Ondanks dat Draak gisteravond weer behoorlijk aan het rommelen was en ik snipverkouden ben, heb ik heerlijk lang geslapen vannacht!

Marjolijntje, wat vervelend zeg... Beterschap voor je ventje! En lekker uitslapen nu!

Heej Deepfreeze, je gaat me toch niet dat je toch nog een 2011-kindje gaat produceren ;-)!
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:33:27 #200
250838 Fee-nix
pi_105408038
Morning!

Lekker NTS! Ik heb ook heeeeerlijk geslapen :). En hoe gaat het met je crea-project?

Marjolijntje dat is niet leuk! Misschien vanmiddag idd nog ff.

Verder ook niks te melden*. Wij gaan zo lekker ff de stad in. Nog wat gratis luiers scoren bij Kruidvat :P. En naar nog wat andere winkels. O.a. kerstinkopen :). En ik wil zo'n wit hart voor aan de muur waar je kaarten in kan steken. Ik dacht: dat is leuk voor kerstkaarten en voor de geboortekaartjes straks. En als er geen kaarten in staan, hang ik er gewoon andere versieringen in, of zet ik er foto's in ofzo.

En dan gaat Jesper vandaag toch echt over naar z'n nieuwe kamer! We hangen alleen de schilderijtjes en plankjes nog niet op. We willen hem er eerst een weekje laten slapen, zodat we kunnen kijken of we tevreden zijn met de plaatsing van het bedje enzo. Maar dan gaat ie dus wel uit z'n oude kamer en kan het wiegje in elkaar! En kan ik de kleertjes van de baby in de commode gaan leggen :).

Hoe doen mama's met straks twee kids in de luiers dat eigenlijk: hebben jullie op beide kamers een commode? Wij hebben ervoor gekozen om dat niet te doen. Ik zet een aankleedkussen op onze kamer en de keren dat Jesper nog boven verschoond wordt, doe ik het op bed op dat kussen. Zelfde met afdrogen na het douchen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Maar een extra commode vond ik zo duur!

*bij nader inzien is het toch weer een hele post ;)
pi_105408118
Goeiemorgen, m'n lief gister terug gekomen, ziek, overgeven
Zelf niet geslapen vannacht, toch maar naar t werk
Gesprek met collega.. Ik huilen.. Moest grenzen aangeven, ze zag wel dat t niet
ging, dus naar huis gestuurd door haar. Nu sowieso 3dgn ziekgemeld, (zat-ma) maandag dus telf gesprek met baas.

Baal ervan maar ik ben op..en emo

Niet leuk marjolijntje..!
pi_105408122
Goedemorgen dames!

En Covie, hoe was je stapavondje? Ik vind het heel heldhaftig hoor, om 10 uur 's avonds nog de deur uit gaan :D

Marjolijntje, wat vervelend. Hopelijk knap je vent snel op.

NTS, ook al verkouden. Bleeegh. Maar gelukkig wel fijn geslapen.\

Hier ook een goede nacht gehad.
pi_105408131
Ach jeetje Zoë. Goed naar je lichaam blijven luisteren he. Nu nog ff een paar uurtjes slapen.
pi_105408214
Zoe, rustig aan. Als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet. Dan kun je er tegen vechten, maar toegeven is misschien iets verstandiger?

Marjo, ga je nog even terug naar bed straks?

Fee-nix, ik zou ook geen commode meer aanschaffen voor een 2e. Dan wel op jullie bed/zijn bed/op de grond/staand.. Die kleintjes worden ook steeds zwaarder om op te tillen (of wij brakker met het zwanger worden). Dan is een commode ook niet zo handig meer..

Zo, ik ben er weer..
Gisteravond als een blok in slaap gevallen, terwijl ik me niet zo moe voelde. En vanochtend best goed wakker. Door een kleuter die om 8.00 uberlief vroeg of hij bij ons in bed mocht liggen O+
Wel beetje beurs gevoel, maar niet zoals gisteren. Had vanochtend ook steken down-under. Dus misschien toch wat voorwerk. Vandaag De komende weken maar even rustig aandoen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:12:29 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105408326
Zoe, ga 's middags anders eens dutjes doen. Dat kan echt een heel groot verschil maken :Y

@DF die weken maak jij niet meer vol hoor...
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:21:10 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105408416
Fijn dat je je beter voelt DF.

Marjoleintje & Zoe, ff een tukkie doen zodra je de kans hebt :Y

Feenix, hier destijds wel een 2e commode aangeschaft, maar nooit gebruikt, niet eens uit de verpakking gehaald. Dat was zo'n eenvoudige & goedkope van de Ikea. Maar we hadden geen extra commode nodig bleek in de praktijk.
pi_105408422
Volgens mij gaat het echt wel 2011 worden hoor DF

Oh, en ik vergeet dit keer mijn eigen mijlpaal!

*O* *O* *O* *O* *O* 36 weken *O* *O* *O* *O* *O*

Volgens mij meer mijlpalen vandaag. Asy geloof ik?
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:30:43 #208
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105408525
Asy ook inderdaad *O*

Toffe mijlpaal Kyara *O*

En ik zit op 24 weken vandaag :P
pi_105408555
Mijlpalen:

Flugeltje 24 weken *O* *O* *O* *O*

Asy *O* *O* *O* *O*
pi_105408694
Mijlpalen *O*

Nee, echt 2012.. Bij Chris was ik ook al in shock dat hij maar 8 dagen te laat was :P ;)

Ik hoop in ieder geval het weekend rustig over te kunnen, gezien de begrafenis maandag. Als het vandaag nog gaat rommelen, dan twijfel ik toch of ik die 200km nog moet gaan reizen..
pi_105409569
Mogguh dames :* (en enkele heer) uitgeslapen, lekker ontbeten en filmpje gekeken op bed O+
toen n kip n ei legde, en dit ei na veel gekneuter toch n kuiken bleek te worden....
pi_105410093
Mijlpalen *O* Kyara nog maar 4 weekjes (of max 6), gaat hard! Volgende week meldplicht :o

Voor mezelf ook een echte mijlpaal: 12 weken!! *O*

Zoe, rustig aan meis... :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105410094
Mijlpalen. *O*

Zoe, toch een collega die achter je staat (of niet?) en je naar huis stuurt, gelukkig. Wel in de gaten houden wat je echt aan kunt en niet meer doen dan dat. En lekker bij je O+ in bed kruipen. :*
pi_105410322
Bedankt v de tip om smiddags even te slapen. Wel eens geprobeerd maar lukte niet echt, maar misschien toch echt verstandig.

Net ff uitgerust en nu op de bank.

Soempie: ja echt n lieve collega, zag er nu voor t eerst weer sinds aug. Ze is er een tijdje uit geweest.. Dus ze weet hoe belangrijk t is om voor jezelf te kiezen. Weet ik opzich ook, maar ja wat is de grens.. Dan is t fijn als anderen ook om je denken O+

Mijlpalen *O* !!
pi_105410499
Precies, en helemaal in jouw situatie op het werk is het fijn als iemand meedenkt en je steunt.
pi_105410567
Heb net een shirtje voor de kleine besteld met naam O+
Dat wordt dan zijn 1e pakje O+
pi_105410608
Cute Kyara!!

* Kuukske begint aan broodje cheddarkaas uit oven :9
pi_105410652
Oh en mijlpalen!! * O*
pi_105410780
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:08 schreef Soempie het volgende:
Precies, en helemaal in jouw situatie op het werk is het fijn als iemand meedenkt en je steunt.
:Y ja is echt fijn

Kyara: lieff!
pi_105410794
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:10 schreef Kyara het volgende:
Heb net een shirtje voor de kleine besteld met naam O+
Dat wordt dan zijn 1e pakje O+
Cute O+

Ik heb hier gister een wasmand vol babykleertjes en dergelijke gestreken. Moet echt wel gek geworden zijn, want heb zelfs de sokjes gestreken. 8)7
  † In Memoriam † zaterdag 10 december 2011 @ 12:32:08 #221
309370 Nanadu
pi_105411121
*O* *O* voor de mijlpalen *O* *O*

DF je maakt het wel spannend, maar kan mij voorstellen dat als er voorwerk blijft dat je dan niet 200km wil rijden.

Zoe wat balen dat je toch weer zo voelt, neem je rust he! En kyara het eerste pakje bestelt O+ O+

Hier heb ik twee rotnachten achter de rug met een (bijna) peuter die slecht slaapt. Ze is verkouden terug gekomen van het kinderdagverblijf donderdag en ze wordt 's nachts steeds wakker van het hoesten en verstopte neus. Vanavond wel een romantisch avondje gepland met mijn (8> , omdat we 3 jaar getrouwd zijn. Onze dochter gaat dan uit logeren bij mijn zus. Ik heb wel besloten dat ik zo nog even naar bed ga, anders stort ik om acht uur al in vanavond :@
pi_105411998
*O* Voor de mijlpalen van Flugel, Asy en Kyara!

Bwoaah, ik ben zo ontzettend moe! M. slaapt en ik denk dat ik maar even mee doe.
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:08:42 #223
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_105412149
Hier ook moe .....irritant is dat he? Ik heb zoveel plannen, en dingen die ik nog moet doen, maar ik heb er geen zin in. ik wil alleen maar op bed liggen en slapen, maar dat gaat niet met 2 rondhupsende vervelende kids. :{
En ik heb de hele dag zin om te vreten ! Echt zo erg.....niet normaal. -O-
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:19:24 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105412498
*O* voor de mijlpalen.

Ondanks een goede nacht ben ik ook behoorlijk moe. Heb gek genoeg wel zin om zo boodschappen te halen, even de frisse lucht in. En wat lekkernijen kopen :9~
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:38:23 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105413181
Oja, ik was mijn eigen mijlpaal vergeten :D
23 weken alweer! :o

Beeb is nu aan het koppeltje buitelen O+
Hij was net al zijn broer aan het schoppen toen we even samen in het peuterbed lagen (zie dreumestopic)...
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:01:24 #226
250838 Fee-nix
pi_105413939
Mijlpalen: Kyara, Asy, Flugeltje en Phaidra! *O*

Zoe wat balen dat je vriend ziek thuis is gekomen. Gelukkig kwam ie in een schoon huis ;). En rustig aan nu he! Naar je werk gaan na zo'n nacht lijkt me idd niet zo'n goed plan!

DF misschien gerommel? Spannend!

Marrije, hebben jullie dan het kind wat nog in de luiers was steeds verschoond bij de baby op de kamer of idd op andere plekken in huis? En als je hem 's ochtends aan ging kleden?

Wij zijn errug goed geslaagd in de stad! Ben blij :). En nu ff liggen. Als Jesper tenminste gaat slapen... Die ligt nu voor het eerst in zijn nieuwe kamer en hij is al een halfuur herrie aan t schoppen. Niet huilen, maar gewoon geluiden maken. Pfff... ik ga maar kijken of ik hem kalm kan krijgen ;).
pi_105414136
Nanadu, 3 jaar getrouwd is ook een mooie mijlpaal *O*

Zonet even de topic van vlak voor Chris zijn geboorte doorgelezen. Toen had ik rond de 38 weken ook een avond gerommel. En uiteindelijk toch nog 3 weken moeten wachten.
En mijn moeder zei dat ze bij mij ook 2,5 week voor de datum 1 rommelavond had gehad. Soort laatste waarschuwing dat je echt rustig moet gaan doen ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:54:36 #228
250838 Fee-nix
pi_105415445
En om het voor ons spannend te houden, DF ;).
pi_105416108
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef PureEvil het volgende:
Hier ook moe .....irritant is dat he? Ik heb zoveel plannen, en dingen die ik nog moet doen, maar ik heb er geen zin in. ik wil alleen maar op bed liggen en slapen, maar dat gaat niet met 2 rondhupsende vervelende kids. :{

Idem hier.Ik heb de woonkamer voor de helft gestofzuigd, eerst geslapen en dan zo de andere helft. Hoe sneu is dat? ;-)
En eigenlijk wil ik onder een dekentje op de bank domme tv kijken, maarja, dat is natuurlijk niet zo handig met die peuter die hier rondloopt. Die ziet zijn koren bloeien. Aan de andere kant, ik kan natuurlijk Cars in de DVd speler kieperen en zelf lekker de nieuwe Linda lezen! ^O^

Wat gaaf dat Huub aan het koppeltje duikelen is!

Gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk Nanadu!

Is Jesper nog gaan slapen Fee?
pi_105416113
Ik doe mijn best, fee O-)
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:46:22 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105416916
Fee, de baby sliep bij ons op de kamer de eerste maanden en de commode stond bij de andere luierdrager op de kamer. Daarna zijn ze samen op een kamer gegaan, maar verschonen en aankleden hebben we eigenlijk gedaan zoals het uitkwam. Niet perse op de commode.

DF, geen pijl op te trekken he, dat gerommel.

Bodpa, relax ze.
pi_105419176
Allemaal dames die moe zijn lees ik.. :*

Wel spannend lijkt me DF, t gerommel

Lig nu nog ff op bed, met baby-plopjes in m'n buik. Wordt ik toch nog wat opgevrolijkt haha.
pi_105420087
Zoe, fijn die plopjes, geniet er maar van.
Hier geen gerommel meer gehad. Wel een gevoelige buik, maar geen echte krampen zoals gisteren. En muppet beweegt nog vrolijk. Daar reageert mijn buik wel op..

En voor als iemand zich verveeld: (typisch) amerikaanse podcasts over zwangerschap en geboorte:
http://www.pregtastic.com/category/podcasts/
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:37:32 #234
250838 Fee-nix
pi_105420251
Bodpa: ja Jesper is nog wel gaan slapen :). Ik moest m aaien over z'n slaap en binnen 5 minuten was ie toen vertrokken :P.

Marrije: ah ok, wij zullen idd ook gewoon wel kijken hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen. De kleine slaapt toch ook de eerste tijd bij ons, is het plan.

Zoe lief hoor, plopjes!

Hier had de baby vanmiddag de hik :). Ook grappig.
pi_105421312
Wat vindt 'ie van z'n nieuwe kamer?

Hier de hele middag geslapen, maar ik ben niet de enige die zo idioot moe is lees ik. :O
pi_105421891
Mooie mijlpalen vandaag

Ik ben vandaag ook 30 weken *O*

Gaat zo ontzettend vlug allemaal !
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:45:09 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105424923
Becky ook alweer 30 weken! :o

Babyplopjes zijn ontzettend gaaf! O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:30:30 #238
250838 Fee-nix
pi_105426835
Becky! *O* Gaat ook hard!

Soempie, Jesper vindt z'n kamer volgens mij wel leuk :). Hij kijkt wel nog steeds wat verbaasd als we er weer heen lopen (en dan ook zo achterom kijken naar z'n eigen kamer, zo van: hey daar hoor ik toch?!), maar als ie er zelf even rond loopt, is ie altijd breed aan t lachen :).

Nou mega drukke dag gehad vandaag. Amper thuis geweest. Vanochtend dus de stad geplunderd, toen thuis ff wat gegeten en een dutje gedaan, toen naar de schoonouders op de koffie/thee, toen thuis eten en net zijn we nog naar het tuincentrum geweest voor de laatste kerstinkopen. En nu verwacht ik elk moment mijn zusje met haar vriend op bezoek, haha.

Morgen derde keer hypnobirthing! (Alleen hebben we niet geoefend sinds de laatste keer... foei!)
pi_105429549
Tijd gaat ook snel ik ben nu 10 weken :Y
Sinds gister last van een soort menstruatie pijn, dus zat gelijk weer te stressen of er iets aan de hand is met ons boontje maar de gyn zegt dat het gewoon mijn baarmoeder is die groeit.
Maarja als t zo blijft voelen bel ik maandag gewoon weer :@

En nichie alweer 30 weken *O* En alle andere mijlpaal dames ook een jompel voor jullie *O* *O*
pi_105433720
*O* Voor alle mijlpalen en trouwdagen

Zoë balen dat het zo gelopen is, maar daar kan je ook niks aan doen. Fijn dat er toch een collega is dat met je meevoelt en je naar huis heeft gestuurd. Rust maar lekker uit! En niet te druk maken hoor!

Fee-nix leuk hoor dat hypnobirthing! Moet je daar ook echt voor oefenen enzo?

Nou en ik dus gisteren naar m'n stamkroeg was toch gezellig met een bandje, rond half 2 thuis, vanmorgen uitgeslapen tot 12 uur :')

Ik ken mezelf niet terug.. enkele maanden geleden kon ik het makkelijk volhouden tot 4 en dan om 10.00 weer mijn bed uit, dat is nu wel anders! En dat zelfs zonder wijn! :o

Daarna de hele middag op mijn nichtje gepast en nu even laptoppen in bed en dat komt morgen mijn lieieieve mannetje alweer thuis gelukkig O+ Toch best saai zo en veul te koud in bed
pi_105433868
Voor de mijlpalen van Kyara, Asy, Flugeltje, Phaidra, DUBecky en MissJones *O* *O*
  zaterdag 10 december 2011 @ 23:02:40 #242
250838 Fee-nix
pi_105434296
MJ begrijpelijk hoor. Vinden ze ook vast niet erg als je wat vaker belt. (En anders maar wel)

Covie ik vind het knap dat je het tot half 2 vol hebt gehouden!
Voor hypnobirthing is het idd de bedoeling dat je oefent. In ieder geval de ademhalingstechnieken. En vorige keer hadden we ook een ontspanningstechniek geleerd die de man moet leiden. Dat moesten we dus oefenen... maar steeds vergeten :@ . Gelukkig hebben we nog even ;).

Nou, bezoek is hier net weg. We hebben gezellig met z'n allen de kerstboom hier op gezet! En spelletjes gedaan. En nu naar bedje toe! Slaap lekker!
pi_105444818
Nog even voor de mijlpalen van gisteren: *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ben gisterenmiddag niet meer mn bed in gegaan, maar gisteravond wel lekker vroeg en heb net het klokje rond geslapen. Ik zal het wel nodig gehad hebben :P Lief ligt nog te slapen. Die was gisteren nog steeds niet helemaal lekker, dus die laat ik nog maar even liggen.
Raar idee dat mijn mijlpaaldag 2 dagen opgeschoven is naar dinsdag in plaats van vandaag :D Maar dan dinsdag wel gelijk naar de 12 weken in plaats van de 11 weken die ik vandaag dacht te zijn!
pi_105444848
Zeg Marjolijntje, volgens het lijstje op pagina 1 ben je al een tijdje bevallen! :D
  zondag 11 december 2011 @ 08:29:43 #245
348178 NotTheSame
pi_105444851
Mogguh!

*meld*
Wederom weinig te melden...

Ik lees straks wel even bij, Fok!ken op telefoon is niet echt handig...
pi_105444892
Haha bopda, nu je het zegt ja :D Ik heb er zelf nog niks van gemerkt!
  zondag 11 december 2011 @ 09:21:58 #247
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_105445063
Goedemorgen.

Voel me eindelijk weer een beetje levend. Gister eind van de middag bij een acupuncturist geweest. Een Chinese arts die geen woord NL spreekt (zijn assistente wel) die mijn handen en tong bestudeerd heeft, naalden in me heeft gestoken en me kruiden heeft gegeven waar je de meest bittere en ranzige thee die je je maar kan voorstellen mee kan maken. Daar mag ik 4 kopjes per dag van :')
Dinsdag weer terug voor acupunctuur. Ben benieuwd. En druk bezig moed te verzamelen om die gore thee zo weg te krijgen. Gadverdegadver, en dan te bedenken dat ik überhaupt geen thee lust!
pi_105445076
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 08:29 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!

*meld*
Wederom weinig te melden...

Ik lees straks wel even bij, Fok!ken op telefoon is niet echt handig...
Hai,

Ik meld me ook vanaf mijn foon. 37 weken vandaag dus LLM *O*
  zondag 11 december 2011 @ 09:23:41 #249
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105445078
Kersjes het wérkt wel!! Succes met drinken.
kom je nog even het ssstopic in?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 11 december 2011 @ 09:40:29 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105445165
:o Kersjes! Wat zou het fijn zijn als dit hét middeltje zou zijn zeg! _O_
Neus dicht en klokken dus!
pi_105445242
Kersjes, mooi als het zou helpen zeg! Hoe smeriger het medicijn, hoe beter het werkt? ;)

Octo, mooie mijlpaal *O*
En voor alle andere zondags-mijlpalen ook een *O*

Hier nu 38 weken. En weer een nacht heerlijk geslapen. Dat is al 2 op rij, met max 4 keer 10 seconden wakker om me om te draaien..
En morgen meldt ik me niet denk ik. Tenminste, niet voor het avondeten. :P
  zondag 11 december 2011 @ 09:52:56 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105445280
Wiiiiieeee voor alle mijlpalen en meldplichtigen! *O*

Kersjes, ik duim dat dit je echt helpt :*

Zo, brak op bank gaat hangen wegens zeer slechte nacht... :O
pi_105445397
Asy, kun je nog even terug naar bed straks?
pi_105446129
*O* voor de mijlpalen!

Covie opstap geweest *O* hihi
Daar kan ik nu alleen nog maar van dromen haha

Kersjes, hoop dat dit werkt!! :*

Ah asy das min :*

Gister buikfoto met zus gemaakt O+ fotos krijg ik vandaag of morgen, ben benieuwd :D
pi_105446135
Zo, box staat beneden. Kamertje is bijna leeg, klaar voor de poetsmarathon van volgend weekend en dan kan z'n kamer erin *O*.
Nu nog even naar IKEA voor een extra badkamerkastje :7.
pi_105446169
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Zo, box staat beneden. Kamertje is bijna leeg, klaar voor de poetsmarathon van volgend weekend en dan kan z'n kamer erin *O*.
Nu nog even naar IKEA voor een extra badkamerkastje :7.
Klinkt goed!
  zondag 11 december 2011 @ 11:16:57 #257
348178 NotTheSame
pi_105446318
Zo, en nou ff lekker op de laptop bijlezen!

Kersjes, wat heb ik een bewondering voor je! Ik hoop met heel m'n hart dat de acupunctuur (en die gore thee :r ) toch het gewenste effect hebben!

Octo = LLM *O* ! Join the club *O* !

Deepfreeze, lekker hè, van die goede nachten... Ik heb er ook al 2 achter de rug... Het zal toch geen voorbode zijn :o !

Asy, meissie, ik hoop dat je nog ff lekker bij kunt tukken vandaag! :*

Zoë weer buikfoto met zus *O* ! Ben erg benieuwd!

Kuukske, voel je je alweer wat beter? Lekker bezig met opruimen ^O^ ! Veel plezier bij de IkKanEchtAlles!

Hier nog steeds met beeb in de buik, oma had dus ongelijk met d'r volle maan _O- ! Vandaag een dagje rusten, manlief is weer schenenschoppen-voor-semiveteranen dus ik heb weer de hut voor me alleen. Ik merk wel dat ik er steeds meer moeite mee heb als manlief iets gaat doen. Ik wil zo graag mee, maar veel dingen trek ik gewoon niet meer ;( . Ik ben de weken af aan het tellen; nog UITERLIJK 5 weken *O* !
  zondag 11 december 2011 @ 11:17:25 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105446324
Ja, Octo meldplicht! *O*
Ben je nog een weekendje weg?

*O* voor alle mijlpalen!

Covie, vind het ook erg knap dat je het tot half 2 hebt volgehouden hoor :o

Kersje, hoop dat het werkt.

Hier een beroerde nacht gehad, Pik ook nog even een staartje van het buikgriepvirus mee. Toen mijn darmen eenmaal leeg waren begon het maagzuur en daar heb ik eigenlijk nog meer wakker van gelegen }:| Voel me nu nogal slapjes. Straks maar weer wat slapen denk ik en hopelijk dat ik er toch iets in krijg, de kleine moet ook eten toch.

Bed staat sinds vanochtend ook op klossen. Dat is wennen :o
  zondag 11 december 2011 @ 11:18:45 #259
348178 NotTheSame
pi_105446346
Kyara, wat balen zeg... Hopelijk ben je snel weer aan de beterende hand. En vandaag gewoon nog ff je slaap-uurtjes inhalen als het kan hè!
  zondag 11 december 2011 @ 11:55:11 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105447226
Ik ga strakjes tegelijk met dreumes naar bed.
pi_105447239
Kyara, balen van de buikgriep. De kleine vindt de voedingsstoffen wel in je bloed. Je kunt jezelf alleen flink slap voelen.. Beterschap :*

Lekker bezig kuukske!

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:16 schreef NotTheSame het volgende:
Deepfreeze, lekker hè, van die goede nachten... Ik heb er ook al 2 achter de rug... Het zal toch geen voorbode zijn :o !
We zullen zien.. Maar ik denk dat ik nu wat rustiger ben, doordat we vrijdagavond&zaterdag de laatste dingetjes gedaan hebben(camera's opladen, spul in de vluchttas). We staan nu allebei in ieder geval op scherp, mocht het beginnen. :P
Maar hou het gewoon op 3 januari :Y
pi_105449042
Ja ik voel me al weer een stuk beter NTs. :). Het was poepdruk bij Ikea -O-. Maargoed, missie is geslaagd, inclusief appelflappen.

Kers, ik hoop voor je dat die thee wat gaat worden :*.
pi_105449066
Oh, en een koortslip is nooit grappig. Weet iemand hier welke middeltjes ik wel / niet mag gebruiken?
  zondag 11 december 2011 @ 13:06:53 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105449350
Die plakdingen van Compeed werken goed Kuukske.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105450135
Oh! Die gebruik ik altijd voor blaren op m'n voeten 8-).
Maarehm, ik zal es kijken naar de koortslipvariant! Thanks Sus.
  zondag 11 december 2011 @ 13:45:04 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_105450664
Octo LLM met meldplicht. *O*

En NTS af aan het tellen. Zo zit ik op het moment ook: nog max 5,5 week! *O* Men, ik ben het zo beu. Vind er echt niks aan om verlof te hebben, omdat ik niet zo heel veel kan beginnen. En er moet nog zo ontzettend veel gebeuren. Straks tanden op elkaar en het huis poetsen.

En vannacht ook een soort menstruatiekramp die kwam en weer ging en weer kwam en weer ging.. lijkt me voorwerk. Voelen weeen ook zo'n beetje zo aan? Want ben nu wel heel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt.
  † In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 13:47:41 #267
43556 miss_dynastie
pi_105450757
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 09:23 schreef octopussy het volgende:

[..]

Hai,

Ik meld me ook vanaf mijn foon. 37 weken vandaag dus LLM *O*
Huh? Wat? He? :o *O*
  zondag 11 december 2011 @ 14:21:20 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105451916
Zoiets Soempie, maar dan ff erger :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 11 december 2011 @ 16:07:16 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105456198
Buikgriep valt hier ook wel mee. Er gebeurde vannacht zoveel in mijn buik. Denk dat er ook wel wat voorwerk bij zat. Vaker harde buiken en zo.

Ennuh, dat aftellen is herkenbaar hoor, hier nog maximaal 6 weken. Ook wel een raar idee hoor, dat het wiegje dan gevuld wordt O+
  zondag 11 december 2011 @ 16:24:33 #270
348178 NotTheSame
pi_105457042
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef Soempie het volgende:
Octo LLM met meldplicht. *O*

En NTS af aan het tellen. Zo zit ik op het moment ook: nog max 5,5 week! *O* Men, ik ben het zo beu. Vind er echt niks aan om verlof te hebben, omdat ik niet zo heel veel kan beginnen. En er moet nog zo ontzettend veel gebeuren. Straks tanden op elkaar en het huis poetsen.

En vannacht ook een soort menstruatiekramp die kwam en weer ging en weer kwam en weer ging.. lijkt me voorwerk. Voelen weeen ook zo'n beetje zo aan? Want ben nu wel heel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt.
Soemp, ik voel me precies hetzelfde.
Zwanger zijn is niet echt een roze wolk voor mij...

En die 'menstruatiekrampen' heb ik ook regelmatig. Doordat ik nu vaker aan de CTG lig heb ik al kunnen zien dat zo'n 'krampaanval' bij mij weldegelijk iets van voorwerk is, want de TOCO slaat er behoorlijk op aan. De gyn bevestigde dit ook. Overigens heb ik ze de afgelopen dagen niet meer zo vaak gehad als vorige week, dus ik denk dat het bij mij ook aan de draaipoging gelegen heeft.

Kyara, ik raak ook nog steeds een beetje in paniek als ik denk dat hier over een paar weken zo'n klein Draakje in de wieg ligt, volledig afhankelijk van (8> en mij, en waar ik de komende jaren voor moet zorgen...

Over (8> gesproken, die is nog niet thuis :( ... Net wel ff bezoek gehad van één van de peetooms van Draak (mijn bff), dat was wel even fijn. Lekker ongegeneerd slap ouwehoeren over alles en niks... Heerlijk!
pi_105457670
:z net ff van bed af, hele tijd niets gedaan, lekker tv kijken, op de ipad en uitrusten O+
voelt wel een beetje lui maar wel even fijn.

:o en aftellen! lijkt me ook erg spannend!
voor je 't weet is jullie kleine hummeltje er :s)
  zondag 11 december 2011 @ 16:40:40 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105457732
Groot gelijk Zoë! Even lekker een dagje ongestoord bankhangen!
pi_105457948

ook wel fijn voor mn lief, die voelt zich nog niet top dus die is ook lekker aan het relaxen

ben benieuwd naar morgen.. hoop dat mn baas en ik er uit komen.
iig deze week do&vrij nog werken, dat red ik vast wel en volgende week vrij *O*
dan met kerst enz 4dgn, dat ga ik niet redden denk ik..
pi_105458164
Voor de mijlpalen *O* vandaag ben ik 10 weken *O*

Sonnetje succes morgen met je eerste echo!

Kersjes hoe gaat het met het drinken van de thee??

Lekker met de dreumes mee slapen lees ik hier. Gisteren ook gedaan, heerlijk. Moet eigenlijk vaker doen.

Vandaag intakeformulier van de verloskundige ingevuld en morgen eerste afspraak daar. Kraamzorg al geregeld. Heb zelfs al 1 dag die vaststaat op de kdv *O* Dacht dat de misselijkheid zou afnemen maar het komt toch wel weer terug helaas.
  zondag 11 december 2011 @ 16:54:20 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105458345
Zoë, ik hoop het ook voor je. Blijf aan jezelf denken en naar je lichaam luisteren he! :*

Mereltje, spannend morgen 1e afspraak! Fijn ook dat kraamzorg en kdv geregeld zijn. En mijlpaal *O* *O*
pi_105458479
zal mn best doen.. :*

Mereltje *O*
spannend morgen! & min van de misselijkheid :{
  zondag 11 december 2011 @ 17:09:19 #277
30252 Soempie
Procreating
pi_105458956
NTS, hetzelfde gevoel hier. Die roze wolk is aan me voorbij getrokken geloof ik. Ben wel blij dat m'n omgeving het niet raar vindt als ik dat zeg. Zwanger zijn...de echo's zijn leuk, het getrappel, het idee dat er een kindje komt en als je een tweede streepje piest O+ , maar daarna(ast) vind ik er echt geen zak aan. :@

Zoe, als je die 4 dagen niet redt, dan moet je dat ook gewoon niet doen. Als het je vooraf al duidelijk is zou ik er niet eens aan beginnen. Het levert volgens mij ook zoveel stress op als je je ziek wilt melden als je begonnen bent..beter geef je het dan vooraf aan, toch? Ben ook benieuwd hoe het morgen uit gaat pakken. :*

Mereltje 10 weken en goed bezig! *O*
  maandag 12 december 2011 @ 06:30:36 #278
30252 Soempie
Procreating
pi_105482502
Goedemorgen. :O
  maandag 12 december 2011 @ 08:01:25 #279
348178 NotTheSame
pi_105482962
Mogguh Soempie! (en iedereen die nog wakker moet worden!)

*meld*

Met baby in buik. Weer een lekkere nacht achter de rug. Ik slaap naar mijn idee echt veel te goed! Nachten van 9 uur is normaal aan het worden, ik moet er alleen niet aan gaan wennen nu...

Om 13.30uur weer CTG.
  maandag 12 december 2011 @ 08:21:48 #280
30252 Soempie
Procreating
pi_105483127
Juist wat energie op doen voor de echt slapeloze nachten beginnen. ;)

Naast de CTG, krijg je de komende tijd nog meer onderzoeken? Nog een keer een groeiecho of iets dergelijks?
pi_105483246
Heet. Heet heet. Ik heb het zó heet. Niet in een positieve manier.
En een kneiter van een koortslip. Gloeiende gloeiende. ;(. En misselijkish. Aargh.

Ik wil naar bed. :(

Oh! En goedemorgen *O*.
  maandag 12 december 2011 @ 08:37:35 #282
250838 Fee-nix
pi_105483290
Mogguh...

Sorry dames, gisteren helemaal niet meegelezen. Heb ik nog wat heel belangrijks gemist?
Wij hadden zo'n drukke dag. Weer bijna niet stil gezeten. Hypnobirthing natuurlijk s ochtends en 's middags Jespers kamer af gemaakt. Die is nu klaar! *O* Nu alleen nog z'n kleertjes en andere spulletjes er heen verhuizen. Ik was wel echt kapot s avonds.

Maargoed, nu weer lekker geslapen :).

NTS TE goed slapen bestaat niet hoor :P. Heeeeerlijk toch! Ik zou zeggen: geniet er nog lekker van! Succes vanmiddag.

Ah Kuukske dat klinkt niet fijn... Beterschap!
  maandag 12 december 2011 @ 08:48:15 #283
348178 NotTheSame
pi_105483394
Soempie, ik moet 2x per week aan de CTG, elke week een groeiecho en elke twee weken flowmetingen van de placenta en navelstreng.
Gelukkig proberen ze de CTG, de groeiecho en de flowmetingen op één dag te plannen, scheelt me een hoop heen en weer gereis.

Kuukske, meis, kruip toch lekker in je nestje! Je gaat me toch niet vertellen dat jij zo ziek op je werk zit?

Fee-nix, zoals ik nu slaap, heb ik eigenlijk de hele zwangerschap nog niet geslapen. Niet dat ik zo dramatisch sliep, maar ik sta er versteld van dat ik in één ruk 9 uur slaap, zonder echt wakker te worden. Ik voel me ook echt uitgerust als ik uit m'n nestje stap/val.
Fijn dat Jespers kamertje klaar is! Wij willen wel foto's hè ;) ! En natuurlijk foto's van de co-sleeper als die staat :P !

Hier maar weer de wasmachine aan het werk zetten. (8> heeft winterstop en dat betekend voor mij dat ALLES de was in gaat, tot aan z'n sporttas toe. Voetballen, waarom leggen ze verdorie niet overal kunstgras neer. Al die zand en graspollen :X ...
pi_105483421
Uhh. :@. Ja. Ik zit achter m'n ambtenarenraam.
Leuk al die kamerdingetjes Fee. O+.

Meer fut om te typen heb ik niet :@. Sorry.
  maandag 12 december 2011 @ 08:52:40 #285
348178 NotTheSame
pi_105483446
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Uhh. :@. Ja. Ik zit achter m'n ambtenarenraam.
Leuk al die kamerdingetjes Fee. O+.

Meer fut om te typen heb ik niet :@. Sorry.
Jij hebt geen pan los, maar een heel dak meissie! Denk toch lekker aan jezelf en aan je kleine, je hebt je energie hard genoeg nodig :* !
Geef me maar het telnr. van je werk, ik meld je wel ziek ;) !
pi_105483479
:D. Lief NTS :*. 076 - :+.
Nee maar zonder gein. Ik stop ook wel vroeg vandaag. Ik ben begonnen met alle verwarmingen hier al uit te zetten (koukleumen met verwarming op 5 :{w ) en dan moet ik nog wat diploma's afwikkelen. Dán kan ik naar huis. Ik heb niemand anders hier die het kan en morgen wordt alles getekend door de commissies.
pi_105483740
Niet bijgelezen dit weekend. Beetje te druk gehad.
Straks om half 11 intake bij vk en vanavond echo. Echo is dus verzet, beetje jammer :D
Maar nu hopen dat er hier vanavond om 8.15 geen bevallingen beginnen, want dan kan t alsnog verzet worden.
Vk die de intake.doet mag geen echo's doen. Dus de vk die wel echo's doet, doet het voor dr dienst, maar die begint dus om 20.00, maar.ze wilde t er wel op wagen, want.t was toch rustig nu.
En ik moet tennissen, dus kon daarom niet eerder
pi_105483766
Spannend Son! Wel jammer dat het verzet is thoo.
pi_105483962
Goedemorgen!

Kuukske, beterschap!!! En wel op tijd je rust pakken hoor!

NTS, succes met de CTG. Ze zeggen wel eens dat de bevalling komt na een goede nacht slaap.

Fee-nix, hoe was je cursus? Ben ook benieuwd naar kamertje van Jesper!

Leuk Sonnetje! Wel jammer dat de echo verzet is inderdaad, maar hopelijk gaat het vanavond wel gewoon door!

1e nacht in verhoogd bed was wel even wennen. Bij hoogtevrees van..... De kat snapte er ook niks van. Die mag eigenlijk niet meer op bed/in de slaapkamer maar ja......zo lang het wiegje er nog niet staat.....
pi_105483981
oh ja, en wat ik me ook nog afvroeg: heeft Troeta nu al een datum? Nog geen echo gehad of heb ik dat gemist?
pi_105484157
Ik heb morgen echo, dus dan zullen we het horen:D
En na 3 ochtenden spugen begin ik te begrijpen dat dit nou ochtendmisselijkheid is, wat vreselijk zeg!

Balen Sonnetje, hoop dat het vanavond doorgaat!

Sorry, verder niet echt bij gelezen :* voor iedereen die het nodig heeft.
  maandag 12 december 2011 @ 09:39:36 #292
250838 Fee-nix
pi_105484340
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:48 schreef NotTheSame het volgende:

Fijn dat Jespers kamertje klaar is! Wij willen wel foto's hè ;) ! En natuurlijk foto's van de co-sleeper als die staat :P !

Jaja :6 ! ;).

Sonnetje leuk, hoop dat het vanavond gewoon doorgaat!

O Troeta, bah elke ochtend kotsen...

Kyara, cursus was weer leuk. We hebben geleerd hoe je met je geest bepaalde delen van je lichaam kunt 'verdoven'. Bizar, maar het werkte! Verder gepraat over bekkenbodemspier oefeningen... (heb ik zo'n gloeiende hekel aan.... omdat ik het voor geen meter kan) en perineum massage, hihi. Dat gisteren meteen maar in de praktijk gebracht met manlief ;). Was iets uhhhh uitgebreider dan de bedoeling is :9 . Volgende les is de laatste alweer! En dan gaan we angsten loslaten... ben benieuwd!

Trouwens mijn borsten hebben volgens mij het idee dat de baby elk moment kan arriveren ofzo :X . Ik heb echt regelmatig nu een toeschietreflex (vooral als ik heel sterk aan de baby denk). Dus: prikkende tepels en dan komen er ook echt druppels uit. En vanochtend lag ik op mijn zij in bed en ik voelde gewoon de ene druppel na de andere eruit rollen. Nou ze doen t in ieder geval weer ;).
pi_105484412
Soempie: nouja, mn weken zijn wat raar ingedeeld, soms werk je bijv. 6dgn achter elkaar en een andere x maar 2 of 3dagen in de week. Had al aangegeven bij mn baas dat ik 4dgn achter elkaar niet trek, en hebben ze t verdeeld over een week,
Zoals vorige week: 2dgn werken 1 dag vrij 3dgn werken.

Dan is 1dag vrij te weinig om bij te komen, maar omdat elke week anders is ingedeeld, en m'n baas t per week wilde bespreken is t soms lastig vooraf in te schatten wat lukt, (omdat m'n uren al minder waren geworden + een dag vrij tussen een reeks werkdagen.

Maargoed dat werkt dus allemaal ook niet. Ik ontdek steeds weer dat ik t niet kan, stapje minder..lukt ook niet. En dat steeds weer. Frustrerend.

Vanmorgen gebeld en afgesproken morgen te bellen of do/vrijd. Wel lukt en ik ga sowieso niet meer meer dan 5uren werken.. En meer tijd tussen werkdagen
zien of dat wel lukt.. :)

Pff weer n lang verhaal, baas luisterde goed, hoop dat ik werkt.

NTS: lekker zulke nachten nog even hihi. Lekker wat energie opbouwen :*

Kuukske: ! Denk om jezelf hè :* hoop dat je snel naar huis gaat en snel beter wordt

Fee-nix *O* wat leuk dat jesper zijn kamer klaar is! :)

Spannend sonnetje!
  maandag 12 december 2011 @ 09:54:39 #294
250838 Fee-nix
pi_105484612
Foto's zijn te bewonderen :). In het kinderkamertopic uiteraard :).
pi_105485110
*meld

Nog even koffie aan het drinken in de marketdome van centerparcs en dan zo naar huis toe. Dan zal ik ook wat uitgebreider bijlezen en reageren.

Ik wil nog wel even laten weten dat Kersjes in het ziekenhuis ligt met uitdroging volgens haar fb
pi_105485216
Och Kers. -O-.
  maandag 12 december 2011 @ 10:21:39 #297
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105485290
Kuuk, ga jij eens even heel erg snel je bed in... }:| Tegen mij allemaal roepen en dan zelf dit soort dingen uithalen. Hup! naar huis jij!

Oei Son balen dat de echo is uitgesteld, dan nog liever de intake uitstellen he? :P

Verder een kus voor iedereen => :*

En kersjes, meis ik heb je op FB ook al een hartje onder de riem gestoken, ik hoop dat ze een oplossing voor je vinden... :*
pi_105485487
Oh jeetje.. Hoop dat t snel beter gaat kersjes.. Pff.. :*
  maandag 12 december 2011 @ 10:30:22 #299
250838 Fee-nix
pi_105485489
Arme Kersjes -O- . Ik hoop ook dat er snel een oplossing gevonden wordt!
pi_105485490
Sorry Fluug :@. Ik voel me al beter. Telt dat mee?
pi_105485494
Oh. Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')