SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik iets verder dan ik zelf dacht, ben nu op 11 weken en 2 dagen gezet, en uitgerekend op 26 juni.
Mag ik in de OP naar 26 juni?Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb een hele mooie echo gehad! Eigenlijk 2, lief had vertraging met het ov en was er pas toen ik al klaar was, en toen mocht ik nog een keer kijken![]()
Het is zo enorm geweldig om te zien, armpjes, beentjes, hoofdje, en maar druk bewegen! En een mooi knippertjeEn er werd gezwaaid naar ons!
Ik heb 9 foto' s mee naar huis gekregen, en omdat ik niet kan kiezen, onder de spoiler een boel!ohhhhh een mooie spruit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik iets verder dan ik zelf dacht, ben nu op 11 weken en 2 dagen gezet, en uitgerekend op 26 juni.
Mag ik in de OP naar 26 juni?
ik heb het aangepast!**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Fijn dat het in orde wasquote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef NotTheSame het volgende:
We're back!
Zoals gewoonlijk liep alles weer vreselijk uit, en toen we thuis kwamen had ik zo'n gigantische honger dat ik toch maar eerst even gekookt heb, sorry!
Hier goed nieuws, de CTG was netjes, inclusief de nodige contracties.
Draak ligt nog steeds in een stuit, maar het ziet er naar uit dat hij/zij toch nog wel wat wil groeien want de achterstand is al een paar dagen kleiner geworden!
De rust is dus hoogstwaarschijnlijk z'n werk aan het doen en voorlopig blijft ie dus nog minimaal een weekje zitten, mits hij/zij zichzelf aankondigd!!
Ook nog even het bevallingsplan besproken, ik ga proberen op eigen kracht ons stuiterballetje eruit te gooien, maar mocht het niet gaan zoals het 'hoort', lig ik binnen no time op de OK.
Verder niet echt bijgelezen, ik ga weer even verder aan m'n naaiprojectje! (en NEE, geen sex, maar gewoon met naald en draad/naaimachine!)
Dat heb,k maandag dusquote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef Troeta het volgende:
@Sonnetje ik begin ook een beetje zenuwachtig te worden. Ik zat nog wat in ontkenning en niemand weet het ook nog,dus het voelt nog niet echt zeg maar.
Ik heb dinsdag de echo en daarna meteen het intakegesprek bij de verloskundige.
Stoer dat je het zelf gaat proberen NTS!
O shit ja, dat moet hier ook nogquote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat heb,k maandag dus![]()
Maar geen idee eerst echo en dan intake of andersom. Vermoed t.eerste eigenlijk![]()
Ben nu de kaartjes aan t inplakken baar aanleiding van geboorte dreumesprobeer alles maar te doen voor nummer 2 er is, scheelt dan weer werk
(dus fotoboek maken en bijwerken enzo van floris zn eerste jaar en 2e jaar
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O shit ja, dat moet hier ook nog
Ik lig ziekig in bed. Werd ver voor Utrecht al kei misselijk in de auto. En omdat ik het eten voor geen meter vond smaken vertrouwde ik ht niet echt. Dus. Geen concertquote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Zoë23 het volgende:
Sex en slingers
Wat n mooie foto's marjolijntje!!
En fijn dat t allemaal goed was NTS
Kuukske ben benieuwd hoe t concert wasen of je t wat trok allemaal qua energie
En fee-nix..dat van je bekkenbodemspier klinkt echt vervelend.. En jaar lang dat niet kunnen verdragen..pffmorgen komt m'n lief weer thuis! Vanaf dinsdagavond niks meer van lief gehoord
is niet zo leuk.. (zit ergens ivm werk in bosgebied zonder tenten en zonder écht eten) en kan ook niet echt regelmatig sms'en of bellen
Ja was ook erg naar. Heb verschillende therapieën ervoor gevolgd. En dat allemaal omdat een verloskundige niet naar mijn 'nee' luisterde. (Ik wilde niet dat ze tijdens een wee toucheerde zonder uit te leggen waarom. En ze deed het toch). Daarom geef ik ook altijd de tip aan zwangere dames: instrueer je vent echt goed dat ie mondig voor jou is op het moment dat je het zelf niet kunt... (Hoewel ik betwijfel of deze vk uberhaupt geluisterd zou hebben hoor... Ik geef ook niet mijn mannetje de schuld).quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Zoë23 het volgende:
En fee-nix..dat van je bekkenbodemspier klinkt echt vervelend.. En jaar lang dat niet kunnen verdragen..pff
Ja en dit Zoe! Wilde ik ook nog zeggenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Oh en fijn dat je man weer thuiskomt
Ahquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Zoë23 het volgende:
Soempie: Zwangerschap en geboorte deel 879 onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |