abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105340271
Bizar filmpje, vanmorgen in Rotterdam gebeurd.

quote:
Rotterdam - Op de Cleas de Vrieselaan met de Nieuwe Binnenweg zijn donderdagmorgen een mobiele hijskraan en een personenauto op elkaar gebotst. De hijskraan kwam vanaf de Cleas de Vrieselaan en passeerde de Nieuwe Binnenweg toen op dat moment een personenauto ook de kruising op reed.

De hijskraan heeft daarbij de auto geramd en is ongeveer 50m na de kruising tot stilstand gekomen. Vermoedelijk heeft de kraanmachinist, een 49-jarige man uit Delfgauw de personenauto over het hoofd gezien.

De personenauto kwam vanuit Delfshaven het centrum in. De auto haalde een tram in over de tegengestelde rijbaan. Dit is te zien op beelden die RTV-Rijnmond in handen heeft.

De hijskraan heeft daarbij de auto geramd en is ongeveer 50m na de kruising tot stilstand gekomen. Vermoedelijk heeft de kraanmachinist, een 49-jarige man uit Delfgauw de personenauto over het hoofd gezien.¨ In de personenauto zaten twee mensen een 46-jarige man en een 41-jarige vrouw uit Rotterdam. Beide raakte bekneld door het ongeval. De mobiele hijskraan is letterlijk deels over de auto heen gewalst.

De brandweer Rotterdam-Rijnmond heeft assistentie gevraagd aan de regio Haaglanden. Brandweer Haaglanden beschikt over een hijskraan, de in volksmond genoemde ‘’Grote Kraan Den Haag’’ is ter plaatse gestuurd voor assistentie. Maar kon halverwege al weer terugkeren naar hun kazerne.

De brandweer heeft beide slachtoffers bevrijd. En zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Wat hun toestand is, is nog niet bekend. Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is nog niet bekend. De Verkeersongevallen Analisten van de Politie Rotterdam-Rijnmond doen onderzoek.
http://www.mediatv.nl/201(...)er_personenauto.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Wokkel op 08-12-2011 15:51:45 ]
pi_105340357
tering hey, hij remde niet eens :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105340411
OMG, daar fiets ik wel eens!!!!!!1111 :o!

Zeer onoverzichtelijke kruising in ieder geval, helpt wel om de vaart eruit te halen. Wel bizar om te zien dat die kraanmachinist inderdaad niet eens lijkt te remmen voor de kruising. Mogelijk had hij niet door dat hij voorrang moest verlenen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_105340429
Jezus, 'over het hoofd gezien', je hoort gewoon rustig het kruispunt te naderen als je geen voorrang hebt.

Imbeciel.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 15:51:03 #5
16961 legacythe2nd
pi_105340451
Hij vliegt over dat kruispunt heen.
pi_105340458
quote:
11s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OMG, daar fiets ik wel eens!!!!!!1111 :o!

Zeer onoverzichtelijke kruising in ieder geval, helpt wel om de vaart eruit te halen. Wel bizar om te zien dat die kraanmachinist inderdaad niet eens lijkt te remmen voor de kruising. Mogelijk had hij niet door dat hij voorrang moest verlenen?
Volgens mij had hij niet eens door dat er een kruising was, anders nader je die wel wat langzamer met zo'n enorme hijskraan. Nog een geluk dat de tram even stil stond.
  donderdag 8 december 2011 @ 15:51:28 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_105340465
Dir kraanwagen dendert lekker door.
Die automobilist is natuurlijk ook geschift om een tram in te halen net voor een kruising.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_105340490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Wokkel het volgende:

Volgens mij had hij niet eens door dat er een kruising was, anders nader je die wel wat langzamer met zo'n enorme hijskraan. Nog een geluk dat de tram even stil stond.
Of hij wilde nog voor de tram oversteken.
pi_105340502
Mijn god, sterkte aan iedereen, die hiermee te maken heeft gehad.

kan geen fris plaatje geweest zijn.
pi_105340503
als die vent een doodswens heeft rijd dan lekker de gracht in ofzo .....
pi_105340521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef mvdejong het volgende:
Dir kraanwagen dendert lekker door.
Die automobilist is natuurlijk ook geschift om een tram in te halen net voor een kruising.
Gebeurt in de Middellandsstraat wel vaker hoor, maar de auto lijkt in het filmpje ook niet heel zacht te rijden.
pi_105340625
Wat een gek.
pi_105340933
Was er geen sprake van een technisch probleem met die kraan? Anders is die chauffeur wel de grootste idioot die er is en mag hij voor doodslag worden aangeklaagd.
pi_105340994
die auto reed dus al helemaal links op de rijbaan, die kraan reed ook niet langzaam maar als die vent in de auto dit niet had gedaan was de impact al een stuk kleiner geweest lijkt me zo.
rottig kruispunt zo te zien ja, volgens mij heb ik daar ook wel eens gereden.
maar wat mij betreft halen ze alle trams weg, wordt het een stuk veiliger van volgens mij.
niet meer
pi_105341046
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Of hij wilde nog voor de tram oversteken.
In dat geval mag hij wel een paar jaartjes opgeborgen worden. Met zo'n wagen even vlug oversteken zonder voorrang en ook nog met twee zebrapaden.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:11:46 #16
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_105341228
Wow!.. :o Die had er flink de vaart in zitten zeg! Met zo'n apparaat die snelheid rijden in een stadscentrum is gewoon artikel 5 WvW.. 8)7
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_105341300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef welkominspace het volgende:
die auto reed dus al helemaal links op de rijbaan, die kraan reed ook niet langzaam maar als die vent in de auto dit niet had gedaan was de impact al een stuk kleiner geweest lijkt me zo.
rottig kruispunt zo te zien ja, volgens mij heb ik daar ook wel eens gereden.
maar wat mij betreft halen ze alle trams weg, wordt het een stuk veiliger van volgens mij.
Die kraan heeft haaietanden, lekker slim om zo op een kruising af te banjeren :')

Get real man idioot. Die auto doet ook niet alles goed maar om zo hard een kruising over te jakkerren ;( nee, dat is pure doodslag met een 15 ton (?? :? ?? ) wegende kraan.
pi_105341445
tuurlijk reed die kraan veel te hard.
maar die auto die schiet er ook gewoon over zonder te kijken en ook terwijl ie die tram inhaalde.
als ie wat rustiger reed dan had ie die kraanwagen zien aankomen.
en met dat golfje kun je dan nog wel op tijd stoppen.
niet meer
pi_105341493
trouwens wel stoer verhaal voor de kleinkinderen als ze er goed vanaf komen :o
niet meer
pi_105341526
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef welkominspace het volgende:
trouwens wel stoer verhaal voor de kleinkinderen als ze er goed vanaf komen :o
Zie foto uit de OP. daar kom je NOOIT meer goed vanaf. Geloof me :')
pi_105341584
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Die kraan heeft haaietanden, lekker slim om zo op een kruising af te banjeren :')

Get real man idioot. Die auto doet ook niet alles goed maar om zo hard een kruising over te jakkerren ;( nee, dat is pure doodslag met een 15 ton (?? :? ?? ) wegende kraan.
Maak daar maar een eigengewicht van 48ton van.
pi_105341650
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

je weet maar nooit, er zijn wel gekkere dingen gebeurd *O*
niet meer
pi_105341662
christ zeg. Die ging idd met een vaart t kruispunt over. Nou reed die auto ook niet helemaal netjes, maar toch. Wat een vaart!
~ Bonito La Risa ~
pi_105341821
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:22 schreef welkominspace het volgende:

[..]

je weet maar nooit, er zijn wel gekkere dingen gebeurd *O*
Ja, want op de plaats waar het dak, bovenkant van de stoel, eigenlijk alles boven het dashbord zit, is nu niet alles vervangen door: KRAAN?

Om nog maar te zwijgen van de klap die de bestuurder heeft gehad.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Maak daar maar een eigengewicht van 48ton van.
Juist :@ ik wist het niet, deed een gokje :D !
pi_105341879
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Kooi constructie is intact, dus ik denk dat het wel meevalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')