abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:42:14 #51
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_105697717
Vanmiddag nog gehad, wel met 2 dikke scheppen suiker erin.. dus de gezondheid was er wel weer vanaf :P
pi_105697893
Dit of havermout met paar gekookte eieren en whey. _O_ Fuaaark.

quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:37 schreef Arkai het volgende:
Ik vind Brinta ideaal als ik snel wil ontbijten. 100 gram op 600 ml koude melk i.c.m. een banaan is echt goed te doen en geeft me geen opgeblazen gevoel als ik snel de deur uit moet. Tegenwoordig wissel ik het af met (gemalen) havermout voor de variatie wat ook erg lekker is!
Geslacht: man

neger... wat? :')
pi_105697909
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef some1_eddy het volgende:
Vanmiddag nog gehad, wel met 2 dikke scheppen suiker erin.. dus de gezondheid was er wel weer vanaf :P
Vroeger deed ik er ook veel suiker bij maar de insulinepieken die dat veroorzaakt merkte ik wel terug in mijn toenemende gewicht. Een banaan is daarentegen ook een zoetmakertje en meer een kickstart voor de dag terwijl het toch meevalt hoe kort de suikerketens zijn. Zonder zoetstof kan ik het tegenwoordig ook goed waarderen. O+
One man's trash, another man's treasure.
pi_105697988
Al vanaf mijn jeugd. Elke dag! Een goed begin!

En ik gooi er een vitamince C - rozenbottel-siroop doorheen.
pi_105698038
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef 16meter het volgende:
Dit of havermout met paar gekookte eieren en whey. _O_ Fuaaark.
neger... wat? :')
Vloeibaar voedsel heeft een zekere dichtheid waardoor het minder maagruimte inneemt dan bijvoorbeeld brood (grotendeels lucht) terwijl het wel dezelfde hoeveelheid calorieen met zich meedraagt.
pi_105698209
18 jaar lang elke ochtend gegeten :9 maar niemand maakt het zoals mijn mama :@ dus eet ik het nooit meer sinds ik op mezelf woon.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 18:00:35 ]
pi_105698309
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
18 jaar lang elke ochtend gegeten :9 maar niemand maakt het zoals mijn mama :@ dus eet ik het nooit meer sinds ik op mezelf woon.
Zo is moeilijk is het toch niet om Brintapap te bereiden? Voegde je moeder extra dingen toe ofzo?
pi_105698849
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is er in vredesnaam moeilijk aan Brintazooi te maken...vraag je moeder naar het blijkbaar geheime ingredient. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105700120
Het is ook niet moeilijk :') er is ook geen geheim recept, maar ik vind het alleen lekker met een hele specifieke hoeveelheid Brinta, haha. Ik heb gewoon nooit meer de moeite genomen om dat zelf te 'leren'.
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:01:26 #60
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_105702330
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
Het is ook niet moeilijk :') er is ook geen geheim recept, maar ik vind het alleen lekker met een hele specifieke hoeveelheid Brinta, haha. Ik heb gewoon nooit meer de moeite genomen om dat zelf te 'leren'.
Vanille suiker.... ( :9 :9 :9 )
pi_105702478
elke dag :) met een schepje honing erin
tis hier doordeweeks kiezen tussen brinta met melk & honing of muesli met yoghurt :Y

man en dochter gaan voor de muesli, ik en zoontje gaan voor de brinta. vooral zoontjelief is merkvast. ik heb 1 x bambix geprobeerd. geen succes :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 02:06:05 #62
25682 2cv
Niet subtiel
pi_105714067
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef simmu het volgende:
ik heb 1 x bambix geprobeerd. geen succes :N
:o

Sadist ! :(
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_105718087
quote:
elke dag :) met een schepje honing erin
tis hier doordeweeks kiezen tussen brinta met melk & honing of muesli met yoghurt :Y

man en dochter gaan voor de muesli, ik en zoontje gaan voor de brinta. vooral zoontjelief is merkvast. ik heb 1 x bambix geprobeerd. geen succes :N
Beide vind ik niet te eten :') , geef mij maar gewoon boterhammen of beschuiten met een beker melk. :9
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105718903
Bijna elke dag. Brinta, beetje whey poeder (vanillesmaak), (lekker veel) kaneel en gemberpoeder in een kommetje en al roerend kokend water erdoor... Af en toe nog wat roosvice erdoor, dat is ook wel lekker!
  zondag 18 december 2011 @ 17:21:03 #65
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_105731747
quote:

bambix is ook wat anders dan brinta :D

Bambix, de originele dan, is rijstebloem en bedoeld voor babys/peuters die net van de melk af zijn of overgaan.
Brinta is gemaakt van granen(tarwe -BReakfast INstant TArwe) en niet geschikt voor babys en peuters.

Brinta is voor bazen, Bambix is voor babys

Die moderne meuk van bambix ken ik niet maar volgens mij is de hele productlijn bedoelt voor babys en peuters en de granen variant va bambix is na-aperij en das al 1 goede reden om het niet te kopen,je zoontje is een baas en heeft gelijk :Y
pi_105732277
je beschrijft nu rijstebloem! da's idd iets fundamenteel anders (en volksverlakkerij imho, aangezien rijstebloem echt he-le-maal geen voedingsstoffen bevat)

de bambix voor 12+ maanden is wel van granen hoor ;) maar met allerlei dingen erin. gezoet met instant honing :{w

we houden het wel gewoon op brinta. overigens mogen ze op zaterdagochtend smacs ( :r maar die kinders juichen) en op zondagochtend een croissantje :Y)
pi_105732388
De rijstebloemversie heette altijd Nutrix en heet nu Bambix Rijstebloem. Overigens vind ik dat erg lekker :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105733196
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef Skillstorm het volgende:
Wie eet ook dit spul? Het is te doen en snel.

Daarbij ook gezond.

Iemand anders die dit als ontbijt neemt?

[ afbeelding ]
Ja ikke ook maar dan met appel / rozijn :9

pi_105733278
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:39 schreef Lolaatje het volgende:
Was er vroeger gek op, maar kan melk niet goed meer verdragen dus eet het nooit meer.
je kan het ook met sojamelk eten, doe ik ook altijd, sojamelk gewoon lust ik niet maar
juist met Brinta is het lekker want sojamelk is iets zoeter dan gewone melk.
pi_105733597
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:
De rijstebloemversie heette altijd Nutrix en heet nu Bambix Rijstebloem. Overigens vind ik dat erg lekker :+
ken je lammetjespap?
pi_105733657
Ja, vind ik ook lekker :Y (net als Bloempap)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105733682
trouwens, is brinta niet geschikt voor baby's en peuters :o
doe ik toch al jaren iets verkeerd :P

bij mijn weten is het niet geschikt voor kinderen onder de zeg, 8 a 9 maanden. als ze eenmaal brood mogen, dan mogen ze toch ook brinta :?
pi_105733725
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vind ik ook lekker :Y (net als Bloempap)
ik fakete vroeger ziekzijn om die lammetjespap maar te mogen
doe je ook wel eens beschuitjes met wat boter en suiker overgieten met thee? of ligapap!
pi_105733776
Ligapap! Dat ken ik dan weer niet. Wel beschuitpap en broodpap :9
Eigenlijk hou ik van alle soorten pap, maar ik ontbijt vnl met muesli :D
pi_105734138
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef simmu het volgende:

[..]

ligapap
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')