Geslacht: manquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:37 schreef Arkai het volgende:
Ik vind Brinta ideaal als ik snel wil ontbijten. 100 gram op 600 ml koude melk i.c.m. een banaan is echt goed te doen en geeft me geen opgeblazen gevoel als ik snel de deur uit moet. Tegenwoordig wissel ik het af met (gemalen) havermout voor de variatie wat ook erg lekker is!
Vroeger deed ik er ook veel suiker bij maar de insulinepieken die dat veroorzaakt merkte ik wel terug in mijn toenemende gewicht. Een banaan is daarentegen ook een zoetmakertje en meer een kickstart voor de dag terwijl het toch meevalt hoe kort de suikerketens zijn. Zonder zoetstof kan ik het tegenwoordig ook goed waarderen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef some1_eddy het volgende:
Vanmiddag nog gehad, wel met 2 dikke scheppen suiker erin.. dus de gezondheid was er wel weer vanaf
Vloeibaar voedsel heeft een zekere dichtheid waardoor het minder maagruimte inneemt dan bijvoorbeeld brood (grotendeels lucht) terwijl het wel dezelfde hoeveelheid calorieen met zich meedraagt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:50 schreef 16meter het volgende:
Dit of havermout met paar gekookte eieren en whey.Fuaaark.
neger... wat?
Zo is moeilijk is het toch niet om Brintapap te bereiden? Voegde je moeder extra dingen toe ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
18 jaar lang elke ochtend gegetenmaar niemand maakt het zoals mijn mama
dus eet ik het nooit meer sinds ik op mezelf woon.
Wat is er in vredesnaam moeilijk aan Brintazooi te maken...vraag je moeder naar het blijkbaar geheime ingredient.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
18 jaar lang elke ochtend gegetenmaar niemand maakt het zoals mijn mama
dus eet ik het nooit meer sinds ik op mezelf woon.
Vanille suiker.... (quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
Het is ook niet moeilijker is ook geen geheim recept, maar ik vind het alleen lekker met een hele specifieke hoeveelheid Brinta, haha. Ik heb gewoon nooit meer de moeite genomen om dat zelf te 'leren'.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef simmu het volgende:
ik heb 1 x bambix geprobeerd. geen succes
Beide vind ik niet te etenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef simmu het volgende:
elke dagmet een schepje honing erin
tis hier doordeweeks kiezen tussen brinta met melk & honing of muesli met yoghurt![]()
man en dochter gaan voor de muesli, ik en zoontje gaan voor de brinta. vooral zoontjelief is merkvast. ik heb 1 x bambix geprobeerd. geen succes
bambix is ook wat anders dan brintaquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef simmu het volgende:
man en dochter gaan voor de muesli, ik en zoontje gaan voor de brinta. vooral zoontjelief is merkvast. ik heb 1 x bambix geprobeerd. geen succes
Ja ikke ook maar dan met appel / rozijnquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef Skillstorm het volgende:
Wie eet ook dit spul? Het is te doen en snel.
Daarbij ook gezond.
Iemand anders die dit als ontbijt neemt?
[ afbeelding ]
je kan het ook met sojamelk eten, doe ik ook altijd, sojamelk gewoon lust ik niet maarquote:Op donderdag 8 december 2011 17:39 schreef Lolaatje het volgende:
Was er vroeger gek op, maar kan melk niet goed meer verdragen dus eet het nooit meer.
ken je lammetjespap?quote:Op zondag 18 december 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:
De rijstebloemversie heette altijd Nutrix en heet nu Bambix Rijstebloem. Overigens vind ik dat erg lekker
ik fakete vroeger ziekzijn om die lammetjespap maar te mogenquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vind ik ook lekker(net als Bloempap)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |