jij geeft als hoofdargument dat een vrouw dan niet meer lekker is, dus ja, dat is relevant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef febster het volgende:
[..]
Was dat de discussie dan? Ik dacht dat we het hadden over de lengte van haar.
Mits je mijn mening relevant vindt natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij geeft als hoofdargument dat een vrouw dan niet meer lekker is, dus ja, dat is relevant.
Die vindt dat ik het zelf moet weten en dat mijn haar zoals hierboven me erg leuk stondquote:
Maar dan doe je dat toch gewoon? Het is jouw haarquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
maar dit was gewoon tof haar
[ afbeelding ]
Wat zeurrrr je danquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die vindt dat ik het zelf moet weten en dat mijn haar zoals hierboven me erg leuk stond
dat krijg je bij mensen die het Y geslachtschromosoom missenquote:
Fuck de wereldquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja en nee, als de hele wereld me daardoor nog lelijker gaat vinden dan laat ik het liever
De hele wereld vindt toch wel wat ie vindt, wat je ook met je haar doet, dus dan kan je er maar beter voor zorgen dat jij je fijn voelt, dan is er iig nog 1 iemand blij meequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja en nee, als de hele wereld me daardoor nog lelijker gaat vinden dan laat ik het liever
Wij zijn geėvolueerd, we kotsen binnensmonds tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
en dat al die mannen spontaan moeten kotsen als ze me op straat zien vanwege dat walgelijke haar, dat zou een teringbende geven
oh, gelukkig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef febster het volgende:
[..]
Wij zijn geėvolueerd, we kotsen binnensmonds tegenwoordig.
halle berry, keira knightley.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat kort per definitieis. Noem eens 1 vrouw met standaard (!) kort haar die lekker is? Nuff said.
Die eerste is lelijk, die 2e ken ik alleen met lang haarquote:
Goede keus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:52 schreef ArTiC het volgende:
nog steeds geen pakketje...ondertussen wel steeds ads van de Nexus op fok...ze doen het expres
Halle Berry lelijk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef febster het volgende:
[..]
Die eerste is lelijk, die 2e ken ik alleen met lang haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |