hmpf!quote:
iemand moet de economie stimulerenquote:
dazzokwirzoquote:Op donderdag 8 december 2011 15:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand moet de economie stimuleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
afgelopen weken is iedereen bij ons op kantoor ziek geweest...1 voor 1quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
stjja, als je een baan hebt zie je veel mensen, ook de virusdragende exemplaren r8al. Helaas...
Lang houdenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
mijn haar: kortwieken of lang houden?
je bent 30+ en woont samen...tijd voor een kort & pittig kapselquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
mijn haar: kortwieken of lang houden?
je zegt kortwieken, niet dat het een stukje korter wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme waarom herkent niemand gradaties tussen korter haar en pittig kapsel?
En waarom zegt iedereen lang houden?
Omdat kort per definitiequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme waarom herkent niemand gradaties tussen korter haar en pittig kapsel?
En waarom zegt iedereen lang houden?
doe normaal, kleuterquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat kort per definitieis. Noem eens 1 vrouw met standaard (!) kort haar die lekker is? Nuff said.
Skinquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat kort per definitieis. Noem eens 1 vrouw met standaard (!) kort haar die lekker is? Nuff said.
Nee daar ben ik echt vrij rigoreus in. Voor de rest maakt het me geen fuck uit, en ik heb iets gehad met alle kleuren van de regenboog (qua haar dan) en van krullen tot pluis van stijl tot eehm weet ik veel :p, maar kort is vaak echt not nice.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe normaal, kleuterDit is gewoon nablaten wat iedereen op internet roept
Ja wat is kortwieken? Iig tot op de schouders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
pehehehe. Maar je zegt "standaard kort". Wat is dan "standaard kort"?
Feb is toch niks voor jou, die lust geen bierquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik val trouwens toch never ever in jouw categorie van lekker gok ik, dus ik denk niet dat de lengte van mijn haar daar veel invloed op heeft
maar mijn haar is zo kapot, ik word er gewoon verdrietig van. Echt elke haar is gespleten. En bijpunten is bijna onmogelijk omdat mijn haar zo enorm ongelijk is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef Inu het volgende:
Ik vind korter haar (=boven de oren) bij de meeste vrouwen ook gewoon niet zo leuk. Tussen oren en schouder staat mijzelf niet, want ronde kop, dus dan lijkt mn hoofd nog dikker, dus lang is het enige wat ik doe
Ja, maar alleen als je een ovaal hoofd hebt vind ik...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef ArTiC het volgende:
dit is té kort (met van dat opgeschoren haar aan de zijkant):
[ afbeelding ]
Dit is goed te doen
[ afbeelding ]
Dan heb je je antwoord toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar mijn haar is zo kapot, ik word er gewoon verdrietig van. Echt elke haar is gespleten. En bijpunten is bijna onmogelijk omdat mijn haar zo enorm ongelijk is.
Mooi lang haar is top. Maar ik prefereer mooi kort haar boven lelijk lang haar. Altijd.
Was dat de discussie dan? Ik dacht dat we het hadden over de lengte van haarquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik val trouwens toch never ever in jouw categorie van lekker gok ik, dus ik denk niet dat de lengte van mijn haar daar veel invloed op heeft
ja...die bolle hamsterwangetjes van jou he...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je een ovaal hoofd hebt vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |