abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105333917
Dus.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 12:46:31 #2
43556 miss_dynastie
pi_105334017
Oooh sorboo, die is toch niet lelijk joh, wat een prachtig beest O+ O+ O+
pi_105334143
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Grijs het volgende:
Ben ik de enige hier die geen huisdieren heeft en ze ook niet wil?
'k Word ook niet echt enthousiast van jullie verhalen...
Nee hoor, ik heb ook geen huisdieren en zolang we niet vrijstaand met een flinke tuin wonen hoef ik ze ook niet.

Ik ben sowieso al geen kattenmens (en N. gelukkig ook niet), en voor een hond vind ik een doorzonwoning gewoon zielig... maar goed, ik hou dan ook van honden die groter zijn dan een kat, dus die heeft een fatsoenlijke hoeveelheid ruimte nodig.

Disclaimer: Nee, dit is geen waardeoordeel over het aantal en soort huisdieren dat een ander heeft, ongeacht de woonsituatie, maar ik zou het voor mijn huisdier en onszelf vervelend vinden in op het beperkte aantal m² dat we hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 december 2011 @ 12:52:29 #4
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105334206
Nou, wat Leandra zegt dus!

Ik wil graag een kitten maaaar
1. Het blijven geen kittens (en je kitten bonsai'en mag niet schijnt)
2. Ik vind dat ik te weinig tijd heb om aan een huisdier te besteden
A grand adventure has begun.
  donderdag 8 december 2011 @ 12:53:29 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105334244
die tweede is een kulreden. Je hebt toch ook tijd om aan je kind te besteden? een beest vraagt heus niet meer dan dat :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 8 december 2011 @ 12:56:28 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105334347
En toch denk ik niet dat er snel nog een dier zou komen als onze laatste kat het loodje legt.
Het lijkt me ook wel eens lekker om gewoon eens weg te kunnen gaan zonder nadenken over opvang etc. etc.

Bij vlagen vind ik het idee van een hond leuk, maar over het algemeen twijfel ik toch en dus wil ik het niet doen, want als ik een beest heb, dan wel voor 100% zeg maar.
En idd vind ik dat we te klein wonen en te weinig thuis zijn voor een hond...
  donderdag 8 december 2011 @ 12:56:47 #7
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105334358
Mijn kind gaat drie dagen per week naar een kinderdagverblijf. Beesten zijn daar niet welkom gok ik. ;)
In het weekend ben ik veel op stap, met vriend en kind. Ook dan zijn huisdieren niet even praktisch!
Ik laat een kat niet een weekend alleen thuis al zullen er genoeg mensen zijn die vinden dat dat wel kan.

Ik vind ook dat katten naar buiten zouden moeten kunnen wanneer ze dat willen, dat is in mijn huis, om meerdere redenen, ook niet haalbaar.

Dus ja, ik ben het met je eens, op zich een kulreden maar ook weer niet.

Voorlopig dus geen kat voor mij. :)
A grand adventure has begun.
pi_105334438
opes
pi_105334461
:D
pi_105334465
ach ik had me toch al verraden...
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 12:59:39 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_105334468
1 van onze katten wíl niet eens naar buiten, want dat is OEH ENG! Die dikke, die er als laatste bij gekomen is komt alleen in de tuin, want raskat :') nee hoor, die kan niet springen :D Dus kan niet over de schutting komen. En de derde komt wel buiten, om dan héél hard naar binnen te racen en in de kattenbak te kakken }:| en dan gaat ie weer :')

En de hond, tja, zal ik een boek schrijven?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_105334476
*zucht*
  donderdag 8 december 2011 @ 13:02:31 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105334547
ik weet nog niet wie je nu bent hoor elmohoho. :)
en keshet, ik vind je tweede reden geen kul, al kunnen katten doorgaans beter (wat langer) alleen zijn dan honden.
in de haak.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 13:03:54 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_105334589
Trui, jullie hadden toch ook 2 katten, of ben ik in het warretje?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:07:10 #15
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105334709
moussy, wij hebben er 1. ik had er wel 2 gewild, maar G vond 1 genoeg. ik vind het soms nog steeds jammer voor Gijs, omdat ie toch ook af en toe hele dagen aan z'n lot overgelaten wordt. maar hij heeft ook wel weer zo'n specifiek karakter dat ik er nu ook niet zomaar meer een andere bij zou durven nemen.
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 13:09:06 #16
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105334765
Hier ook 2 katten, die kreeg ik gratis toen ik en lief samen gingen wonen, ze komen alleen niet buiten en kunnen best een puinhoop maken, ergens als ze er niet meer zijn zou ik best dan een kitten willen, anderzijds pff dan moet je de eerste maanden echt opvoeden, nu kreeg ik katten die al opgevoed waren door lief en die ook best goed tegen alleen zijn kunnen
Be happy with the little things in life
pi_105334997
hier 3 katten. oudste (12) was altijd heel agro, tot we hier kwamen wonen. nu hangt ze graag in de speeltuin om zich te laten bewonderen. middelste (11) is echt oud aan het worden en ligt het grootste deel van de dag op bed. jongste (2) is een neiuwe aanwinst via mijn nichtje en blijkt dus mee te doen aan de wedstrijd "meest kindvriendelijke kat". die is dan wel weer zo gehaaid dat ze elke dag tussen 4 en 5 bij de overburen aanschuift voor een hapje sardientjes :')

echt, die mensen voeren zo ongeveer de halve buurt zn kat. en ik wil helemaal niet dat onze kat zulk eten krijgt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 8 december 2011 @ 13:19:01 #18
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105335121
Ik snap dat soort mensen eigenlijk niet die de halve buurt voorzien van voer, ik vind het al vreselijk als de katten van de buren bij mij in de tuin staan te zeiken, laat staan als ze kwamen voor eten. Misschien komt dat ook wel omdat die van ons nooit buiten komen
pi_105335318
hier is het echt not done om je katten binnen te houden! mijnes waren dat altijd wel gewend, mooi dat ik echt binnen een week toen we hier woonden al commentaar kreeg dat dat zielig is en echt niet kan :o

we hebben trouwens ook wel eens een gast in huis 's nachts. dan is er eentje 's avonds nog buiten (en ze moeten van mij 's nachts binnen komen), dus zet ik dan het luikje op eenrichtingsverkeer. staat de kat van de overkant hierbinnen. nou ja. da's dan ook gelijk de enige die mijnessen tolereren dus ik laat hem dan maar gewoon 's ochtends met de rest naar buiten *)
  donderdag 8 december 2011 @ 13:29:14 #20
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105335521
dan zijn mijn katten wel heul zielig, ze zijn 1x buiten geweest en dat was per ongeluk omdat ik vergeten wat het raam in de keuken goed dicht te maken, toen we thuis kwamen zaten ze verdwaasd in de tuin te mauwen, ze wisten niet hoe snel ze weer binnen moesten komen.

Hahaha, lijkt me schrikken als je ineens een kat van de buren binnen hebt, gelukkig dat je katten hem tolereren, anders had je nog een kattengevecht in huis.

Die van mij kan door het lint gaan als de kat van de buren in de tuin is, gaat ie achter het raam helemaal te keer, haha best lachen vooral omdat het achter glas totaal geen indruk maakt
pi_105335759
och, de meeste katten kunnen prima binnenblijven hoor. toen we 4 hoog in den haag zaten hield ik ze ook binnen. alhoewel shin toen wel een paar keer uit het raam gesprongen was. die heeft nooit vrede gehad met binnen blijven. beestje is hier dolblij en dat merk je in der humeur! mickie boeit het niet
  donderdag 8 december 2011 @ 13:55:15 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105336353
Gelukkig hoef je helemaal niet zwanger te zijn om alsnog hormonaal te kunnen reageren over iets wat te maken had met zwangerschappen 2 en 4 jaar terug. :')

Toen ik bevallen ben zijn mijn collega's beide keren niet op kraamvisite geweest. Wat ik al een tikkie vreemd vond, maar vooruit.
Groot was mijn verbazing dat ze wel op kraamvisite gingen bij de accountant die hier 8 keer per jaar komt.
Ik heb dat toen eens uitgesproken naar een van mijn collega's die zei: Oh, maar zij had ons gevraagd 'als de baby er is komen jullie toch wel langs he?'.
Eh ja... en ik stuurde het geboortekaartje voor de kat zijn k*t???

Nu heeft diezelfde accountant een tweede kindje gekregen. Komen ze net vragen of ik ook mee op kraamvisite ga.
:')
  donderdag 8 december 2011 @ 13:57:00 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105336415
En ik wilde deze even spammen omdat het gewoon een hele mooie docu is:
FOK!tv portret: Zes dagen ziekenhuis...

:Y
  donderdag 8 december 2011 @ 14:05:28 #24
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105336732
nou ja zeg, of een geboortekaartje sturen niet al duidelijk genoeg is.. En waarom dan jou nu uitnodigen om mee op kraamvisite te gaan?? Die ontgaat mij dan weer volledig
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 14:07:44 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105336811
mwah, dan zou het er bij mij vanaf hangen hoe ik tegenover die accountant sta. dat is dan niet afhankelijk van die collega's. (is die accountant bij jou wel geweest, of heeft ze enige interesse getoond? )
ik zou me wat dat betreft niet laten kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')