abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105483111
quote:
Joris Demmink, roddel en pedofilie - deel 5

Bij advocatenkantoor Bakker Schut & Van der Plas bekeken we op 8 december 2011 de video’s met de gezichten in beeld. De getuigenissen duren ongeveer een uur. Van ‘Osman’ konden we de hele video bekijken, van ‘Mustafa’ door tijdsgebrek slechts de tweede helft.

Adèle van der Plas is de advocaat van Huseyin Baybasin. Hij zit volgens haar onterecht vast voor moord en heroïnehandel.
http://www.leugens.nl/201(...)en-pedofilie-deel-5/
  maandag 12 december 2011 @ 08:56:12 #52
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105483494
Zag gisteren toevallig stukje van Peter R de Vries over een moordzaak op een olietanker. Eigenaar van de tanker en werkgever van de bemanning was Shell, die zich in deze zaak er zeer makkelijk van heeft afgemaakt en de nabestaanden van het slachtoffer rechtuit toegelogen heeft en de waarheid verdraaid. De moordenaar is daardoor ook vrijuit gegaan.

In de jaren 90 schijnt er nog een keer een schijnonderzoek gedaan te zijn, en raadt eens wie er als advocaat van Shell de doofpot beheerde? Juist: Harro Knijff, consigliere van oa. Joris Demmink en Benk Korthals.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 12 december 2011 @ 09:49:36 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105484520
Die kat reageert als door een wesp gestoken in de reacties onder dat (meer objectieve) stuk. Hoe durven ze! Vast en zeker onder druk gezet door de pedomafia.

Wat een Katikatuur is die man toch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 december 2011 @ 10:54:52 #54
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_105486083
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 09:49 schreef Copycat het volgende:
Die kat reageert als door een wesp gestoken in de reacties onder dat (meer objectieve) stuk. Hoe durven ze! Vast en zeker onder druk gezet door de pedomafia.

Wat een Katikatuur is die man toch.
Ik neem aan dat je ook wel eens op zijn site bent geweest, wat hij daar allemaal neerzet.. soms gaat het echt tever... klokkenluideronline, ik heb het boek de demminck doofpot, ik moet wel zeggen dat het zaakje echt stinkt hoor... damn.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  maandag 12 december 2011 @ 10:56:51 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105486143
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef Demon_Hunter het volgende:

Ik neem aan dat je ook wel eens op zijn site bent geweest, wat hij daar allemaal neerzet.. soms gaat het echt tever... klokkenluideronline, ik heb het boek de demminck doofpot, ik moet wel zeggen dat het zaakje echt stinkt hoor... damn.
Ja, daar heb ik wel eens gekeken. Gebazel van een dorpsidioot die de wereld in goed en kwaad verdeelt. Met oogkleppen en overtuigd van zijn eigen gelijk.
  maandag 12 december 2011 @ 11:13:29 #56
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105486571
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik wel eens gekeken. Gebazel van een dorpsidioot die de wereld in goed en kwaad verdeelt. Met oogkleppen en overtuigd van zijn eigen gelijk.
Wat niet wil zeggen dat hij altijd onzin uitkraamt; integendeel.
pi_105495077
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wat niet wil zeggen dat hij altijd onzin uitkraamt; integendeel.
Hij kraamt altijd onzin uit.... maar dan ook ook altijd. De nieuwe Jeroen de Kreek.
pi_105496286
Kat is de Alex Jones van Nederland. Een draak.
  woensdag 14 december 2011 @ 10:15:25 #59
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105567408
Interessante discussie hier:

Zie met name de reacties, oa. journalisten die vertellen wat nu precies het probleem met Micha Kat is; hij heeft veel goed werk gedaan inzake Demmink, maar heeft nu behoorlijk veel ruis in zijn bovenkamer, gesterkt door net zulke zotte medestanders. Micha is echt geen geloven in duizenden satanisten die kinderen offeren, babies aan stukken snijden etc. Logisch dat rationele journasten die eigenlijk medestanders zijn in onderzoek naar Demmink ea., zich van Micha distantiëren. Vervolgens gaat Micha lopen schreeuwen dat de anderen die niet helemaal meegaan in zijn hersenspinsels 'kalt gestellt' zijn, dan wel zijn overgelopen naar de duistere kant.

Ik zie het nog wel een keer verkeerd gaan met Micha. Hij zal op een gegeven moment weer iets geks uithalen, zich tegen zijn arrestatie verzetten en net als Erwin Lensink gek worden verklaard en als gevaar voor zichzelf en zijn omgeving worden opgesloten.
  woensdag 14 december 2011 @ 23:12:38 #60
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_105599293
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

Ik zie het nog wel een keer verkeerd gaan met Micha. Hij zal op een gegeven moment weer iets geks uithalen, zich tegen zijn arrestatie verzetten en net als Erwin Lensink gek worden verklaard en als gevaar voor zichzelf en zijn omgeving worden opgesloten.
Micha moet echt dringend oppassen met de dingen die hij nu roept. Straks wordt hij inderdaad opgesloten omdat hij een gevaar vormt voor zichzelf en zijn omgeving. Ik heb op dit moment meer vertrouwen in vader en zoon Poot van Chipshol. Ik denk dat zij best een doorbraak zouden kunnen forceren in de zaak-Demmink.
pi_105609406
Demmink heeft TOEGEGEVEN seks met jonge homos te hebben gehad en dat hij niet altijd om de leeftijd vroeg. En dit is geen aanleiding om Demmink te verdenken? En minister Donner durft te zeggen 'er is geen bewijs, laat staan rook'? WTF???????
  donderdag 15 december 2011 @ 11:39:00 #62
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105610545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef polderturk het volgende:
Demmink heeft TOEGEGEVEN seks met jonge homos te hebben gehad en dat hij niet altijd om de leeftijd vroeg. En dit is geen aanleiding om Demmink te verdenken? En minister Donner durft te zeggen 'er is geen bewijs, laat staan rook'? WTF???????
Demmink is de ultieme Oranje-knecht. Als het waar is dat er connecties tussen Demmink en zijn capriolen en politici/koningshuis/BN'ers etc. zal tegen wat voor kosten dan ook de deksel op de Demmink-doofpot moeten blijven. Dat betekent dus dat Donner wordt gepromoveerd naar de Raad van State en Demmink heeft nog twee jaar bijgetekend.

Zodoende is de status quo weer bezegeld; iedereen houdt zijn mondje en alle geruchten/media worden genegeerd en aanklachten blijven ook een doodlopend spoor.

Het wachten is op een echt wonderbaarlijke ontwikkeling die zoveel media-aandacht krijgt dat niemand er onder uit komt. Op dat moment zullen er mensen zijn die hun eigen huid zullen willen redden en er dus anderen op hun bek gaan.
pi_105610749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef polderturk het volgende:
Demmink heeft TOEGEGEVEN seks met jonge homos te hebben gehad en dat hij niet altijd om de leeftijd vroeg.
Dit impliceert dat ze blijkbaar al ouder waren maar mogelijk nog geen 18? Ik persoonlijk vind het geen pedofilie als je iets met iemand van 17 of dergelijk doet. In mijn ogen ben je een pedo als je het met kleine kinderen doet.
pi_105611112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Interessante discussie hier:

Zie met name de reacties, oa. journalisten die vertellen wat nu precies het probleem met Micha Kat is; hij heeft veel goed werk gedaan inzake Demmink, maar heeft nu behoorlijk veel ruis in zijn bovenkamer, gesterkt door net zulke zotte medestanders. Micha is echt geen geloven in duizenden satanisten die kinderen offeren, babies aan stukken snijden etc. Logisch dat rationele journasten die eigenlijk medestanders zijn in onderzoek naar Demmink ea., zich van Micha distantiëren. Vervolgens gaat Micha lopen schreeuwen dat de anderen die niet helemaal meegaan in zijn hersenspinsels 'kalt gestellt' zijn, dan wel zijn overgelopen naar de duistere kant.

inderdaad een interessante discussie en een discussie die Micha Kat aan het winnen was totdat de schrijver van het artikel besloot reacties niet langer toe te staan.
pi_105611401
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit impliceert dat ze blijkbaar al ouder waren maar mogelijk nog geen 18? Ik persoonlijk vind het geen pedofilie als je iets met iemand van 17 of dergelijk doet. In mijn ogen ben je een pedo als je het met kleine kinderen doet.
Is zo een uitspraak echter geen reden tot verdenking. En waarom zegt Donner dan 'er is niet eens rook, laat staan vuur'? Als hij niet naar de leeftijd vraagt dan wil hij dat kennelijk niet weten. Hoe dan ook is betaalde seks onder de 18 verboden. In Nederland wordt je al verdacht en wordt er een huiszoeking gedaan bij een anonieme tip. Waarom wordt Demmink na zo veel aanklachten niet verdacht?
  donderdag 15 december 2011 @ 12:10:40 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105611454
Maar dat is nogal een far stretch verwijderd van pedofilie. Of babymoord.
pi_105611576
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:10 schreef Copycat het volgende:
Maar dat is nogal een far stretch verwijderd van pedofilie. Of babymoord.
Precies,... iemand van 17 is oud genoeg om zelf te beslissen of hij genomen wil worden door een of andere vieze oude vent. Sterker nog....polderturk heeft het over betaalde seks. Kortom, het "kind" in deze werkte in de prostitutie. Ik durf te zweren dat je als je nu op de wallen naar de hoeren gaat (voorbeeld) dat er ook minderjarigen werken, zou mij dat (hypothetisch) een pedofiel maken?
  donderdag 15 december 2011 @ 12:16:55 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105611611
Een efebofilist wellicht.
Maar die twee 'voorliefdes' worden steeds meer met elkaar verward.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:25:16 #69
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105611821
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Demmink heeft toegegeven (was dat nou in dat journaal-interview of alleen in het gesprek met Panorama?) sex te hebben met jongemannen en dan inderdaad niet naar de leeftijd te vragen. Er is dus zeer goed mogelijk dat hij jongens neukte jonger dan 16. Op de achterbank van zijn dienstauto.

Ook opmerkelijk; terwijl Frank L. nog op het bureau zat voor de aanklacht, werd hij gebeld door een kennis die op internet zag dat de aanklacht niet zou worden aangenomen.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:26:16 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105611846
Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:34:37 #71
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_105612055
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

Demmink heeft toegegeven (was dat nou in dat journaal-interview of alleen in het gesprek met Panorama?) sex te hebben met jongemannen en dan inderdaad niet naar de leeftijd te vragen. Er is dus zeer goed mogelijk dat hij jongens neukte jonger dan 16. Op de achterbank van zijn dienstauto.

Vergeet niet die twee jonge Turkse jongens die hem beschuldigen.
pi_105612125
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Vergeet niet die twee jonge Turkse jongens die hem beschuldigen.
Hoe oud zijn die?

Ah, ... lees het artikel hier even:

enkele quotes:

quote:
Mustafa maakt op de video een erg nerveuze indruk, schudt voortdurend met de knieën, heeft geldproblemen, een zieke vrouw en problemen om aan het werk te blijven. Het scheuren van de foto hoort erbij.

Osman schetst meer het beeld van de verlegen, maar wel nieuwsgierige jongen die nog steeds beschaamd is door het misbruik en het zijn familie niet durft te vertellen. Hij verschaft belangrijke details die na te trekken moeten zijn:

* Zijn verkrachter heeft hem eerst vijf tot tien keer bezocht in de wijk in Istanbul, hem over de bol geaaid, snoep en geld en nog niets gedaan;

* Dader en slachtoffer hadden conversaties;

* De verkrachting vond plaats in een hotel in Edirne waarheen dader en slechtoffer zijn gebracht door de chauffeur die ook de hotelkamer regelde;

* Mustafa wilde niet, probeerde te vluchten en is vervolgens door de chauffeur gedwongen op de hotelkamer te blijven;

Het is twaalf jaar geleden, 1999, toen Mustafa 14 jaar was. Hoe heeft de Nederlandse topambtenaar eerst een aantal versierpogingen kunnen ondernemen? Was hij er zo frequent, want naar eigen zeggen heeft hij sinds 1987 geen voet meer op Turkse bodem gezet? Was dat het waard, want jongens waren ook eenvoudiger te regelen? Hoe converseerden ze, qua taal?

De bemiddelende politieman Mehmet is ook uitgebreid gehoord. Hij regelde beide jongens op gebod van hoger in de politieorganisatie in Istanbul. In de stukken van Van der Plas komt het ronselen van Mustafa wel voor, maar van Osman niet.

Mehmet spreekt in het algemeen van straatkinderen die in ruil voor geld veel deden. Ze waren ook tevoren op de hoogte van wat zich ging voltrekken, beweert Mehmet. Dit staat in contrast tot wat Osman beweert, namelijk dat hij is versierd en tegen zijn wil in een hotelkamer en in bed met de dader belandde.

Zo is er een aantal onduidelijkheden. Dat neemt niet weg dat de Justitie in Nederland met de aangiften en het aangereikte materiaal serieus onderzoek moet doen. Er vinden heel wat onderzoeken, rechtszaken en veroordelingen plaats met veel minder zwaar materiaal. Demmink kan zich ook verdedigen tegen de getuigenverklaringen aan de hand van oneffenheden en vraagtekens.
kortom... hoe kun je nou iemand misbruiken als ze vooraf al weten wat er gaat gebeuren en hiermee accoord gaan en geld krijgen?

[ Bericht 36% gewijzigd door Ronnie_bravo op 15-12-2011 12:43:19 ]
  donderdag 15 december 2011 @ 12:40:56 #73
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_105612255
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Hoe oud zijn die?
Ik geef je de link naar de site van Adele van der Plas. Hier de link. Een jongen was twaalf en de andere jongen was veertien toen het mogelijke misbruik plaats vond.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:54:23 #74
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105612694
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

kortom... hoe kun je nou iemand misbruiken als ze vooraf al weten wat er gaat gebeuren en hiermee accoord gaan en geld krijgen?

O wacht, dan geeft het niet dat je sex met kinderen hebt? :')

Bovendien; arme straatkinderen, zouden die 100% zelf kunnen beslissen over het zich laten uitwonen door ouwe kerels? Misschien worden ze wel gedwongen?
pi_105614848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

O wacht, dan geeft het niet dat je sex met kinderen hebt? :')

Bovendien; arme straatkinderen, zouden die 100% zelf kunnen beslissen over het zich laten uitwonen door ouwe kerels? Misschien worden ze wel gedwongen?
Een hoop vraagtekens dus en derhalve niet voldoende om iemand als pedofiel weg te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')