quote:
Op zondag 22 januari 2012 04:04 schreef DP026 het volgende:Autocrash met in totaal 4 personen tegen een boom geknald . S'avonds na een etentje op een nat wegdek in een slip geraakt. Een kennis zat achter het stuur, die zich aan de sneldheid hield.
Ik had niks. 1 persoon zn enkel gebroken en een rib door zijn long. 1 iemand bekken gebroken en de laatste persoon een zware hersenschudding met een tiental hechtingen.
Zo ken ik er nog een paar, maar die liggen nu op het kerkhof

Begin jaren negentig, met familie van beste vriendje mee op vakantie naar zuid-Duitsland, met een karretje met kleine wieltjes achter de Mazda 323 - niet harder rijden dan 80 dus. Maar Duitsland, dus die pa wist het beter, 140, 150 - topspeed voor een 323 1300CC auf der Autobahn that is.
Wij - vriendje en ik van 12 - al waarschuwen '
doe dat nu niet', en tijdens de WC-stops voelen aan de banden van dat karretje, '
pa, die zijn gloeiend heet'. Maar Autobahn, pa wist het beter.
Op een gegeven moment zijn we bij Karlsruhe door de Polizei aan de kant gezet omdat de banden van de aanhanger begonnen te roken en de Herrschaften van de Polizei het te riskant vonden ons door te laten te rijden - want er waren kinderen aan boord.
We mochten verder rijden via B-wegen maar niet meer via de Autobahn (en toen was er nog geen TomTom) en iedereen vond het leuk, want we zagen stukken Duitsland die je niet zou zien vanaf de Autobahn, behalve die pa, die was schijtchagrijnig en elke keer als hij voorstelde weer de Autobahn op te gaan (we moesten nog paar honderd KM) bleek dat moeders de broek aan had - dat in geen geval, het mocht niet van der Polizei!