abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105329665
Iets meegemaakt dat raar, leuk, opmerkelijk of aangrijpend is? Post het hier.
Werewolf
pi_105329714
De trein was op tijd :o
  donderdag 8 december 2011 @ 10:33:48 #3
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_105330202
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:11 schreef emzor1994 het volgende:
De trein was op tijd :o
Dat had ik vanochtend ook :o
pi_105330531
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Dat had ik vanochtend ook :o
Het is een wonder :o
pi_105330543
Onderweg met de auto terug uit Londen zo'n 12 jaar geleden. We kwamen met de trein aan in Frankrijk (door de Kanaaltunnel met de auto) en we hadden nog maar weinig diesel in de tank zitten. Er was daar echter enkel een onbemand station waar je met Franse bankpassen of credit cards kon betalen en niemand van ons had een credit card (enkel cash en NL pinpas).

We maakten ons hier niet druk om omdat we wel een tankstation op de snelweg verwachtten.
Helaas bleek het volgende tankstation op de snelweg pas 50 KM over de grens in Belgie te liggen dus we kwamen stil te staan met een lege tank.

We zagen naast de snelweg een boerderij liggen dus zijn we over de sloot gesprongen die naast de snelweg lag om daar aan te kunnen bellen. Helaas had die boer alleen rode diesel maar zijn buurman een stuk verderop had gelukkig wel normale diesel. Die boer is toen voor ons een jerry can diesel gaan halen en heeft die bij onze auto afgeleverd!

Gelukkig startte de auto en hoefde deze niet eerst ontlucht te worden. We waren die boer natuurlijk super dankbaar!
  donderdag 8 december 2011 @ 11:06:21 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_105330980
Gisteravond met door een rukwind ineens op de andere baan beland, zonder dat mijn stuur draaide. Ik werd gewoon rechtstandig opzij geblazen...

Was het hoogtpunt van die dag, wat dat betreft.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_105331691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef jeoff het volgende:
Onderweg met de auto terug uit Londen zo'n 12 jaar geleden. We kwamen met de trein aan in Frankrijk (door de Kanaaltunnel met de auto) en we hadden nog maar weinig diesel in de tank zitten. Er was daar echter enkel een onbemand station waar je met Franse bankpassen of credit cards kon betalen en niemand van ons had een credit card (enkel cash en NL pinpas).

We maakten ons hier niet druk om omdat we wel een tankstation op de snelweg verwachtten.
Helaas bleek het volgende tankstation op de snelweg pas 50 KM over de grens in Belgie te liggen dus we kwamen stil te staan met een lege tank.
[...]
Vroeger ook wel eens zoiets gehad op vakantie in Frankrijk. Op een bergweggetje hield de motor van onze auto er plotseling mee op, alsof de benzine op was. Dat was op een afdaling en met heel veel mazzel kon mn vader de auto laten uitrollen in het dorpje waar toevallig een garage direct aan de weg was :D Zo'n klein Frans mannetje kroop zowat in zn geheel onder de motorkap van onze Volvo 240 om van alles te controleren :P Gelukkig bleek het een simpele defecte zekering te zijn van de brandstofpomp en konden we weer verder.
pi_105331693
In Zuid Afrika zonder naft (lees: benzine) gevallen in the middle of nowhere.

Stanger dus
Werewolf
pi_105332229
quote:
15s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:06 schreef error_404 het volgende:
Gisteravond met door een rukwind ineens op de andere baan beland, zonder dat mijn stuur draaide. Ik werd gewoon rechtstandig opzij geblazen...

Was het hoogtpunt van die dag, wat dat betreft.
Ik zou dan maar even je uitlijning van je wielen controleren. Dit kan echt niet zo erg zijn.
  donderdag 19 januari 2012 @ 17:46:49 #10
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_106997722
Gisteren een 'leuke' ik reed op de A28, ring Utrecht in het donker, op de rechterbaan. Verderop staan een paar auto's op de vluchtstrook. Op het moment dat ik op nog geen 100 meter afstand ben, rijdt een van die auto's op zijn dooie gemak de snelweg weer op. }:|

Er staan nu een paar mooie zwarte strepen daar. Die kerel begreep het niet helemaal, ondanks het getoeter en groot licht...

Net zag ik trouwens dat er een BMW-chauffeur gezocht wordt vanwege treiterend weggedrag dat een groot ongeluk heeft veroorzaakt. Ik moest gelijk denken aan iemand hier op het forum....
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  FOK!fotograaf donderdag 19 januari 2012 @ 18:16:52 #11
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_106998428
quote:
15s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:46 schreef error_404 het volgende:
Ik moest gelijk denken aan iemand hier op het forum....
Die ene die ging stilstaan op de snelweg om verhaal te halen (als we zijn verhalen moeten geloven)?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_107053136
Jaar of 12 terug zat ik in de auto met m'n ouders, we stonden voor een stoplicht. Driebaansweg. Aan de rechterkant van ons een auto met twee gasten van een jaar of twintig erin, aan de linkerkant een politiebus. Ik als lief klein meisje stak m'n tong uit naar éen van de jongens, die vervolgens vuurwerk en andere dingen naar onze auto gingen gooien - ze hadden de politiebus niet gezien. Van het éen op andere moment stapte de politie uit en sommeerde ze met wilde bewegingen naar de kant. Laatste wat ik zag was een gezicht dat van stoer naar 'klote!' ging. Groot avontuur natuurlijk voor mij als zesjarige, maar ik was er een maandlang van overtuigd dat de politie me zou komen ophalen. Nooit meer m'n tong durven uitsteken naar iemand.
''When you play the Game of Thrones, you win, or you die..''
pi_107057465
ik ben donderdag bijna aangereden... mijn fout xD
pi_107057512
Met 120 tegen een vrachtwagen aan (die in dezelfde richting reed). Ik zal als passagier, de hele zijkant waar ik zat was weg tot aan de balken. Het raam lag op mijn schoot, de banden beide lek, etc etc :')
stupidity has become as common as common sense was before
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2012 @ 02:12:47 #15
25682 2cv
Niet subtiel
pi_107057781
Vanmiddag rijd ik weg van m'n werk, hoor een tik en een geluid alsof iets van rubber langs m'n portier linksvoor glijdt. Ik kijk in m'n linker buitenspiegel en denk heel even dat m'n deur links-achter open geschoten is en even langs een paar auto's geschuurd is. Maar het blijkt dat m'n binnenspiegel ingeklapt is. Ik stop, kijk of er schade of iets bijzonders is, maar niets van dat alles. Aan de bandensporen (het begon net licht te regenen) te zien was het ook onmogelijk dat ik een auto geraakt heb. Voorlopige conclusie: het was een kamikaze-vogel.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_107088449
Autocrash met in totaal 4 personen tegen een boom geknald . S'avonds na een etentje op een nat wegdek in een slip geraakt. Een kennis zat achter het stuur, die zich aan de sneldheid hield.

Ik had niks. 1 persoon zn enkel gebroken en een rib door zijn long. 1 iemand bekken gebroken en de laatste persoon een zware hersenschudding met een tiental hechtingen.
pi_107088536
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 04:04 schreef DP026 het volgende:
Autocrash met in totaal 4 personen tegen een boom geknald . S'avonds na een etentje op een nat wegdek in een slip geraakt. Een kennis zat achter het stuur, die zich aan de sneldheid hield.

Ik had niks. 1 persoon zn enkel gebroken en een rib door zijn long. 1 iemand bekken gebroken en de laatste persoon een zware hersenschudding met een tiental hechtingen.
Zo ken ik er nog een paar, maar die liggen nu op het kerkhof :{

Begin jaren negentig, met familie van beste vriendje mee op vakantie naar zuid-Duitsland, met een karretje met kleine wieltjes achter de Mazda 323 - niet harder rijden dan 80 dus. Maar Duitsland, dus die pa wist het beter, 140, 150 - topspeed voor een 323 1300CC auf der Autobahn that is.

Wij - vriendje en ik van 12 - al waarschuwen 'doe dat nu niet', en tijdens de WC-stops voelen aan de banden van dat karretje, 'pa, die zijn gloeiend heet'. Maar Autobahn, pa wist het beter.

Op een gegeven moment zijn we bij Karlsruhe door de Polizei aan de kant gezet omdat de banden van de aanhanger begonnen te roken en de Herrschaften van de Polizei het te riskant vonden ons door te laten te rijden - want er waren kinderen aan boord.
We mochten verder rijden via B-wegen maar niet meer via de Autobahn (en toen was er nog geen TomTom) en iedereen vond het leuk, want we zagen stukken Duitsland die je niet zou zien vanaf de Autobahn, behalve die pa, die was schijtchagrijnig en elke keer als hij voorstelde weer de Autobahn op te gaan (we moesten nog paar honderd KM) bleek dat moeders de broek aan had - dat in geen geval, het mocht niet van der Polizei! _O-
pi_107094066
Afgelopen week reed er een vrouw voor mij in een Demio en bij elke bocht, links of rechts, ging zij naar rechts leunen. Dit zag er vrij belachelijk uit. :+
pi_107105973
Afgelopen vrijdag echt een rare actie gezien. We stonden met 3 auto's stil voor een rood stoplicht. Vooraan een Golfje, daarachter een Clio en ik achteraan. Op een gegeven moment laat mijn voorganger 'm iets naar achteren rollen om daarna weer rustig een stukje vooruit te gaan. Alleen gaat ie vervolgens steeds harder. Ik dacht nog, die gaat er tussenuit naar de andere baan....maar nee hoor, hij knalt gewoon op de Golf voor hem 8)7 Dat terwijl we allemaal gewoon stil stonden, heel vreemd.
Maar even uitgestapt om m'n telefoonnummer te geven. Vroeg nog wat er nou gebeurde en hij verklaarde dat z'n voet van de rem gleed. Toch vreemd aangezien hij in eerste instantie al langzaam vooruit reed, maar goed.
Too much is never enough!
  maandag 23 januari 2012 @ 01:13:50 #21
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_107126579
Niet per sé heel bijzonder, maar vandaag toevallig iets.

Ik rij ergens in een woonwijk, zo'n doorsnee smalle straat, gewoon netjes 25-30 km/u en uit m'n doppen kijkend, word ik ineens met 50 voorbijgereden door een lul in een Ford Ka! En vervolgens gaat ie doodleuk weer naar 30, dus hij had niet eens debiele haast maar moest me gewoon dwangmatig voorbij ofzo.

Ik bedoel, daar gaat m'n bloed dus echt van koken. Welke gestoorde gaat er nou in lopen halen in een woonwijk? Er waren kruispunten, er liepen verdomme kinderen rond. Ironisch genoeg stond er aan het einde van de straat eentje voor verkeersagent te spelen met zo'n bordje en een pet, maar die had weinig autoriteit. Bovenal: wat schiet je er in godsnaam mee op? Zoveel onverantwoord risico voor niks...

Ik had zodoende echt zin om die tyfuslijer uit z'n zielige koekblik te sleuren, maar ik moest de andere kant op. Kutexcuus, ik weet het. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 23-01-2012 01:30:48 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_107201941
Met mijn ouders naar Oostenrijk en mn vader trapt de oude VW passat eens lekker op zn staart.
Zodoende rijden we lekker door (140 per uur, niet echt asociaal snel op de autobahn) maar we halen wel af en toe Duitsers in die ook een volkswagen hebben en blijkbaar op hun verlengstuk van hun pik getrapt zijn.
Het dieptepunt is in elk geval eentje, met kinderen achterin, die ons rechts gaat inhalen :')

Na de terugreis is er dan nog iemand die op de een bochtige weg waarvan hij blijkbaar dacht dat je er 80 mag rijden ons en achterliggende auto inhaalt met een busje, in een blinde bocht!
Je raadt al: er komt ook nét een tegenligger aan en hij kan deze nog maar net ontwijken, vliegt bijna om een lantaarnpaal maar redt zich ternauwernood uit alle ongelukken.
Ik zat echt te kijken van :') "hier is er eentje levensmoe".

Zelf meegemaakt: met aanhanger vol toch netjes de snelheid rijden die toegestaan is, maar een andere fanaat met volle aanhanger besluit dat hij sneller naar de milieustraat wil rijden en haalt me in.
Even verderop een boel rook: de banden van zijn aanhanger waren het niet eens met zijn rijstijl.
Neil LOVES Carrots!
pi_107203118
op mijn scooter twee dingen waardoor ik echt eventjes afgestapt ben:

wij hebben hier in het dorp echt een heerlijke weg met van die mooi bochtjes, echt zo'n boerenweggetje. De bermen van die bochten bestaan ook allemaal uit kuilen omdat er allemaal van die zware trekkers overheen rijden. Ik dus met 90 net in zo'n kuil beland, volop stuiteren, maar niet op mijn bek gegaan. Toch maar even afstapt om wat bij te komen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 00:25:20 #24
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_107204273
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_107207895
Op de A2.

Vrolijk met 120 richting Eindhoven aan het kachelen, ter hoogte van heeze besloot een reiger (ofzo, iig grote witte vogel, geen ooievaar) ineens op de linkerbaan te gaan staan waar ik net bezig was met inhalen van een busje. Split second opzij kijken, zien dat het veilig is, bijremmen en auto naar rechts achter het busje gemikt, denk dat ik 10cm ruimte had toen ik langs de vogel reed.

Achterligger dacht wss eerst "wtf doet die idioot?" en daarna "FUCK!". Hij had minder geluk dan ik. Vogel werd op de rechterbaan gelegd en daar nog een paar keer overreden. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')