Keer op een basisschool gespeeld, koffietijd weer thuisquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Cynic het volgende:
Om half elf weer thuis komen na een optreden, dat mag wel vaker!
Heb je ook nog tips hoe je ze moet aansluiten ? Bijvoorbeeld van je afgedraaid of juist naar je toe ? Klinken blauwe ook killer en de rode warmer ?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je wel gitaar patch kabels gekocht, want bas patch kabels laten je hoog niet door ?
Ik vond dat eigenlijk een beetje tegenvallen. Alles staat daar behoorlijk op elkaar gedropt.quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
Mijn God, wat is Music Store in Keulen een prachtige winkel.
Nah, vond ik niet. Gelijk zo'n dure Dean gepakt om te proberenquote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk een beetje tegenvallen. Alles staat daar behoorlijk op elkaar gedropt.
Vergeleken bij een Musik Produktiv staat alles behoorlijk dicht op elkaar maar daar hebben ze ook meer ruimte tot hun beschikking.quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nah, vond ik niet. Gelijk zo'n dure Dean gepakt om te proberen![]()
.
Heb daar een Special II gekocht, ik had eerst meer te besteden maar door een financiele tegenvaller had ik toch een kleiner budget.
Ja hequote:Op zondag 11 december 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat je die Dean niet kon kopen
Welke was het?quote:
Vox DA5, er zit een voeding bij, die moet er eigenlijk alleen even aangesoldeert worden dan doet ie het weer, doe maar een bod.. Ik heb nu een GT-6 thuis staan dus heb sowieso geen versterker meer nodig eigenlijk(oude Hi-Fi boxen en een JBL iPod dock doen hun werk ook verassend goed)quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:56 schreef The_Dean het volgende:
Als iemand nog gammele, defecte of opknapappartuur heeft waar hij wel af wil, dan hoor ik het graag.
Valt die onder die categorie dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hier nog wel een versterkertje van LC staan.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef Griebus het volgende:
[..]
Valt die onder die categorie dan?Dat zou wel jammer zijn
Is die al uit dan?quote:Ik ben trouwens sinds een weekje met Rocksmith begonnen, een soort Guitarhero maar dan met je eigen elektrieke gitaart. Is best leuk!
Ik heb een Valvestate 8280 waar ik vanaf wil, maar eigenlijk niet voor weinig geldquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:56 schreef The_Dean het volgende:
Als iemand nog gammele, defecte of opknapappartuur heeft waar hij wel af wil, dan hoor ik het graag.
Moet dat kosten dan? Mag via PMquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vox DA5, er zit een voeding bij, die moet er eigenlijk alleen even aangesoldeert worden dan doet ie het weer, doe maar een bod.. Ik heb nu een GT-6 thuis staan dus heb sowieso geen versterker meer nodig eigenlijk(oude Hi-Fi boxen en een JBL iPod dock doen hun werk ook verassend goed)
Net even een stukje geluisterd en het klinkt inderdaad wel lekker poppy.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/rRt/
Deze, moest een beetje poppy/catchy nummer zijn. Dit is de eerste grove versie hij is wel iets veranderd nog met een bridge erin. En andere zang in het verse die er sterker uitkomt
Ach, ik heb er nieuw 129 voor betaald zoiets(is al 1 jaar geleden dus exact weten doe ik het niet.. kan meer geweest zijn/minder) als je me 3tientjes geeft ben ik al lang blij weet je, het is nu meer een sta in de weg.quote:
Ik heb hem geimporteerd voor de PS3, zit een RealTone kabel bij van 1/4jack naar USB. Moet dus gewoon op de PC aan te sluiten zijn. Je kan hem zelfs aansluiten op de iPad mbv de camera kitquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, Ik heb hem vorige week even aangesloten en hij doet het prima.
Gaat best nog wel luid.
Eens kijken hoe we dat ding bij jou gaan krijgen.
[..]
Is die al uit dan?
Ik had er al over gelezen. Het is weer een stapje verder dan de laatste rockband.
Er is ook een versie voor de pc toch? Dat scheelt dan misschien weer in de aanschaf van een ps3 of xbox360.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |