Supervet!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo studio dagje zit er weer op was leuk om te doen![]()
Resultaat:
http://soundcloud.com/martijnbosma100/find-it-in-me
Dean was dit af aan het spelen en ik dacht dat het een willekeurige band was wat 3FM afspeelde. Ik vind het erg professioneel klinken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Resultaat:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dean was dit af aan het spelen en ik dacht dat het een willekeurige band was wat 3FM afspeelde. Ik vind het erg professioneel klinken.
* Lithia duikt weer weg
Thnxquote:
Even een paar keer met koptelefoon beluisterd...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Resultaat:
Ben ik nu hier ook met je eens. Achteraf zou ik ook nog wat dingen aanpassen maarja dat is helaas geen optie, maar over het algemeen vind ik het wel een lekkere mix.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Even een paar keer met koptelefoon beluisterd...
Ik heb het idee dat de mix nog wel een stukje beter had gekund.
De drums klinken nogal vlak en de bas is erg op de voorgrond aanwezig. Sommige stukken komen een beetje chaotisch over (zoals 0:46 - 1:00, 1:29 - 1:44). Dit moet met mixen allemaal vrij gemakkelijk recht te trekken zijn want alles afzonderlijk klinkt wel goed strak.
Erg tof 2e gitaartje wat er op 0:30 bij komt.
Ben niet zo'n fan van die gearchange maar voor de rest klinkt het wel lekker.
Ik ben ook een beetje verwend qua eindmixen. Bij ons wordt er vaak een half jaar later nog aan gesleuteld of een complete drumpartij opnieuw opgenomen.....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben ik nu hier ook met je eens. Achteraf zou ik ook nog wat dingen aanpassen maarja dat is helaas geen optie, maar over het algemeen vind ik het wel een lekkere mix.
Maarja helaas was de tijd beperkt dus je mist de optie om er later nog eens met frisse oren naar te luisteren
2:28quote:Gearchange?
Ik neem dit terug.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dean was dit af aan het spelen en ik dacht dat het een willekeurige band was wat 3FM afspeelde. Ik vind het erg professioneel klinken.
* Lithia duikt weer weg
Ja precies, en daar hoor je het op superdeluxe boxen dan klinkt alles tofquote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef The_Dean het volgende:
Tempowisseling denk ik.
Overall klinkt het prima. Hadden wij met de demo ook, paar dagen later hoor je overal fouten, maarja, niks meer aan te doen
Ik snap je nog steeds niet ?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje verwend qua eindmixen. Bij ons wordt er vaak een half jaar later nog aan gesleuteld of een complete drumpartij opnieuw opgenomen.....
Maar voor 1 dag werk klinkt het zeker niet slecht.
[..]
2:28
Luister eerst naar het stukje van 1:28 en dan meteen dat van 2:28quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies, en daar hoor je het op superdeluxe boxen dan klinkt alles tof
[..]
Ik snap je nog steeds niet ?
Ja doe ik, precies hetzelfde is in 1 take ingespeeld, alleen gaat het nummer daar een halve toon omhoogquote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Luister eerst naar het stukje van 1:28 en dan meteen dat van 2:28
Regel hetquote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik neem dit terug.
Dit speelden ze net op 3FM:
Ik vind dit vrij vals klinken.
Jouw band past daar niet bij. Mensen zouden een hartaanval krijgen als ze iets fatsoenlijks hoorden.
Demo van de dag, geef je op!quote:
Gearchangequote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja doe ik, precies hetzelfde is in 1 take ingespeeld, alleen gaat het nummer daar een halve toon omhoog
Thnx, aan het einde zit er wel een tweede stem bijquote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef Svyatagor het volgende:
Vet nummer, Dribbel. Die refreintjes schreeuwen wel om nog een hogere backing vocal
Het stukkie als opbouw naar de brug, zeg maar 1:58 - 2:13 haalt wat mij betreft wel een beetje de vaart eruit, maar dat is een kwestie van smaak. En die modulatie, tsja, ik kan er wel van houden, zoals je ook van McDonald's eten kunt houden, zeg maar
Overigens was een vijfsnarige bas ook wel vet geweest, voor die extra lage oomph zeg maar. Komt omdat ik gewend ben met een vijfsnarig spelende bassist te werken, op een gegeven moment wil je overal die bak laaaaaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |