Valt wel wat mee toch? Dat schrift ziet er heel anders uit. Die schrijven un platgedrukte spinnetjes. Of was dat Taiwanees?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:21 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Dat is dan weer chinees voor mij
ah duidelijk, thanksquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier hebben ze het ergens over 160 Watt input en 50 Watt output.
http://www.harmonycentral.com/products/117292
Wat dan wel weer klopt met 2 EL-34's
Oja, inderdaad, die 4 moet op de b-snaar liggen, niet op de g-snaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef ssebass het volgende:
[..]
Niet helemaal, derde 'arpeggio' is een B5 en in de ander een Bsus2. Moet de laatste zijn denk ik. De rest is ook sus2 of add9 als je de terts ook speelt.
edit: Heb hem hieronder aangepast.
[..]
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef Snowbells het volgende:
Zijn er ook nog basgitaar topics?:@
Ja, dat is er maar de laatste post daar is alweer 2 maand geleden.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef Snowbells het volgende:
Zijn er ook nog basgitaar topics?:@
Sommige gitaristen hier zijn toch ook net bassisten.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat is er maar de laatste post daar is alweer 2 maand geleden.
Je mag hier ook meedoen. Wij zijn niet zo van het hokjesdenken.
Er lopen hier wel meer bassisten rond.
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sommige gitaristen hier zijn toch ook net bassisten.
Met zo'n TT trek je ook niemand aan natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
Bassistentopic #21 Pathologic Technical Death Metal
Maar die is vrij dood ja.
Dat is anders wel het eerste bassistentopic waarin ik gepost hebquote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Met zo'n TT trek je ook niemand aan natuurlijk.
Juist!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja.
Die 2 hoogste snaren zijn ook nergens goed voor. Een fatsoenlijk powerchord kun je er niet op spelen.
Basmeisjesquote:
Op zoek naar een nieuwe drummer?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Van mij mogen drummers vast hier langskomen, en posities opvullen....
Welkomquote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Snowbells het volgende:
Oh ok! Speel alweer een halfjaartje bas.
Nog steeds eigenlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op zoek naar een nieuwe drummer?
Bij nader inzien, ik kan er ook nog wel 2 gebruiken. Eentje in Groningen en eentje in Friesland.
Basvrouwtjequote:
Die basis versterkertjes blijven wel echt chillquote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef Snowbells het volgende:
Heb (nog) geen effecten of ander gedoe, zeg maar een standaardset (versterker(squier champ 15W) en de bas natuurlijk(Washburn Bantam xb100).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |