abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105369777
De meest vooruitstrevende oorspronkelijke Zuid-Afrikaanse stam worden Boeren genoemd.
Het is alleen buitengewoon jammer dat deze mensen, door wiens noeste arbeid het land geen hongersnood kent en in de vaart der volken is opgestuwd, min of meer blank zijn.
Blank is niet zielig en een doorn in het oog van linkse rascisten zoals bekend.
Op met rode hulp, naar de volgende bloederige hongersnood.
pi_105407224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Al hadden ze 100 eerlijke kansen gehad, dan nog zouden ze nu in dezelfde situatie zitten, het zijn nou eenmaal Afrikanen.
En waar basseer je dat op?
Het feit alleen dat een Afrikaan die bijvoorbeeld in Europa opgroeid niet op straat leeft en wel gewoon scholing en werk heeft haalt jou redenatie onderuit.
Een erg rascistische redenatie vind ik.
  zaterdag 10 december 2011 @ 04:59:20 #53
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 10 december 2011 @ 05:52:22 #54
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_105407370
Teveel racisten in dit topic. De blanke overtreft zichzelf weer? Met zn opvatting van superioriteit?
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_105407585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 04:23 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En waar basseer je dat op?
Het feit alleen dat een Afrikaan die bijvoorbeeld in Europa opgroeid niet op straat leeft en wel gewoon scholing en werk heeft haalt jou redenatie onderuit.
Een erg rascistische redenatie vind ik.
Dat baseer ik op het feit dat door de eeuwen heen de de zwarte afrikanen gewoon stil hebben gestaan in hun ontwikkeling, en alleen maar iets kunnen bereiken met hulp van buiten. Geef een afrikaan de financiele middelen om land te kunnen bewerken om in zijn behoeften te kunnen voorzien, en hij zal er wapens voor in de plaats kopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:40:48 #56
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105408647
Die TT _O-
pi_105408811
quote:
Zuid Afrika is hun thuis.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 10 december 2011 @ 12:53:54 #58
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105411720
Fantastisch hoe die afrikaanders de draak steken met die nieuwe situatie:

(Lobola is bruidschat bij bantoes)

Die bure sê sies, man, jy kannie so maak nie
Lobola’s vir Bantoes en jy’s glad nie swart nie
Maar ek’s ’n Afrikaan in ’n Afrikastaat
As jy ’n dogter wil hê gaan jy betaal, my maat.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_105411899
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Wat dacht je van jarenlang racisme, het onderbetalen van personeel en je eigen personeel als beesten behandelen.
Dat zijn nu de gevolgen van de apartheid geweest, veel arme negers hebben nooit scholing genoten en wonen in krottenwijken waar er in sommige gevallen nog niet eens stromend water is.

Deze mensen hebben nooit een eerlijke kans gehad op rijkdom en welvaart en dat betaald zich terug in haat en jaloezie.
Doordat een paar eigenwijze calvinisten het land in een totalitaire grip hielden is het land nu grotendeels verziekt. Echter de grootste schuld komt door de Engelsen, die zijn ermee begonnen en hebben de zaadjes gelegd voor de latere apartheid.

De toenmalige Nasionale Party is aan de macht gekomen door puur bedrog, ze hebben de steun gekregen van de republikeinse Boeren in het oosten van hun land met de belofte dat de republieken weer terug zouden komen. Ik zie alleen nergens een 'Boerestaat' op de kaart nu. De rest is geschedenis.

Jammer dat dit groepje Calvinisten, welke het land nog enigszins opbouwden en ervoor zorgde dat een groot deel van het land werk had, en een onderwijssysteem opzette, ook voor de zwarten, nu vervangen is door een corrupte, nog rasistischer, dictatoriaal regime. Helaas hebben zij de mening dat alleen zwarten in Afrika mogen wonen :').
Ich bin der Führer.
pi_105411927
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:53 schreef droom_econoom8 het volgende:
Fantastisch hoe die afrikaanders de draak steken met die nieuwe situatie:

(Lobola is bruidschat bij bantoes)

Die bure sê sies, man, jy kannie so maak nie
Lobola’s vir Bantoes en jy’s glad nie swart nie
Maar ek’s ’n Afrikaan in ’n Afrikastaat
As jy ’n dogter wil hê gaan jy betaal, my maat.
Radio Kalahari Orkes _O_ .
Ich bin der Führer.
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:15:44 #61
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105412378
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Radio Kalahari Orkes _O_ .
Ja, ik had er ooit een topic aan gewijd maar dat werd geloof ik niet echt opgepakt/begrepen: Afrikaans Folk: Radio Kalahari Orkes
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_105412940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:11 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

In het kort: de zwarte Zuid-Afrikanen hebben de jacht op de witte boeren geopend, maar als de witte boeren verdwijnen dan zal er een hongersnood uitbreken. -O-
Geopend? Volgens mij is die onderlinge strijd toch al iets langer aan de gang en volgens mij wordt het ook niet echt meer dan eerst en probeert de regering daadwerkelijk dit te voorkomen!
Haha
pi_105420724
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:11 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

In het kort: de zwarte Zuid-Afrikanen hebben de jacht op de witte boeren geopend, maar als de witte boeren verdwijnen dan zal er een hongersnood uitbreken. -O-
heeft de zwarte boer dan geen recht op zijn eigen grondgebied ?
pi_105420759
quote:
15s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:22 schreef Madame_Paon het volgende:
En wat is het nut hiervan, behalve dat er straks hongersnood zal komen?
Vreemde mensen daar.
dat hebben ze daar al
pi_105420821
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:51 schreef PKRChamp het volgende:
Veel van die blanke boeren hebben hun oude werknemers ook als stront behandeld, daar kijkt ook weer niemand naar.
Er is altijd een motief voor dit soort daden, jammer dat daar altijd aan word voorbij gegaan.
als stront ?
zelfs stront zou een humane behandeling krijgen vergelijking met het apartheidssysteem daar
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:50:32 #66
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105427696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Groen Linkser Kees Luesink, thans burgermeester van Doesburg heeft me eens verteld dat blanken ook niets in Zuid Afrika te zoeken hebben
Tensy hulle kan leeuloop. :)
pi_105427824
Wat een dom volk is het ook _O-
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:54:30 #68
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105427859
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een dom volk is het ook _O-
Ja, ik snap ook niet wat die linksmensen bezield om zulke domme taal over een ander land uit te slaan dat ze nauwelijks kennen.
pi_105427891
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef nlmoslim het volgende:

[..]

heeft de zwarte boer dan geen recht op zijn eigen grondgebied ?
Om er vervolgens op te gaan zitten en niks doen, en wachten tot de blanken eten komen brengen?
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:57:43 #70
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105427997
De meeste mensen die Afrikaans spreken zijn trouwens kleurlingen.

Zuid-Afrika is al lang niet meer het land van de apartheid, al gebruiken bepaalde mensen dat verleden graag om de underdog uit te hangen. Ik neem aan dat de meeste Afrikaanders vroeg of laat opgaan in een gemengde bevolking. Mensen van gemengd bloed zijn gezonder, mooier en hebben vaker maatschappelijk succes.
pi_105428441
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:55 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Om er vervolgens op te gaan zitten en niks doen, en wachten tot de blanken eten komen brengen?
Is dat jouw visie op zwarte boeren?
Nogal beperkt..
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:09:11 #72
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105428537
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is dat jouw visie op zwarte boeren?
Nogal beperkt..
Er zijn succesvolle zwarte ondernemers, en een aantal van hen zitten ook in de landbouw.

Maar als ze dat land verwerven dmv de door links zo geprezen "landhervorming", dan gaan vanwege het nepotisme politieke nietsnutten met het land van door. Inderdaad dus die mensen die gaan zitten en nietsdoen. Met van die vliegjes. Zie Zimbabwe.
pi_105428562
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:59 schreef Xenwolfie het volgende:

een corrupte, nog rasistischer, dictatoriaal regime. Helaas hebben zij de mening dat alleen zwarten in Afrika mogen wonen :').
Het lijkt mij dat je dit uit je duim zuigt over de huidige zuidafrikaanse regering.
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:13:18 #74
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105428687
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat je dit uit je duim zuigt over de huidige zuidafrikaanse regering.
De huidige president heeft een aantal verkrachtigszaken aan zijn broek hangen. De vorige ontkende dat AIDS een dodelijke ziekte was. Maar wees niet kritisch over het ANC in het bijzijn van linkse Nederlanders...
pi_105428977
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:13 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

De huidige president heeft een aantal verkrachtigszaken aan zijn broek hangen. De vorige ontkende dat AIDS een dodelijke ziekte was. Maar wees niet kritisch over het ANC in het bijzijn van linkse Nederlanders...
Wat een debiele laatste zin.

ANC is kut geworden. Ze hebben alvast een dynamo op het komende graf van Mandela geplaatst , want hij zal zich vaak in zijn graf omkeren.

Maakt apartheid niet minder debiel.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')