En dan gaan we nu gezellig en constructief bijdragen aan een brave nieuwe wereld. Ga in vrede.quote:Wat we niet gaan bespreken is:
1) Hoe klein/kansloos/pauperig Occupy Nederland wel niet is, dat kennen we inmiddels allemaal, en niemand zit te wachten op nog een zeiksnor die wel kan af plassen, maar niets constructiefs weet toe te voegen
2) Hoe maf/gek/dom/schooierachtig iemand moet zijn als die voor/ tegen Occupy is. Je mag prima laten merken aan welke kant je staat, maar met slechts beledigende uitlatingen heb je hier niets te zoeken.
Ik heb nul behoefte om politieagent te gaan spelen in een Occupy topic, omdat de ironie zo pijnlijk is als zitten op een cactus. Dus kort samengevat: beschaafd on-topic, of uit het topic.
Hehe. Waarom vat jij het niet kort samen?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanavond de docu "Inside job" gezien op BBC2 over hoe de financiële crisis in 2008 is ontstaan. Verplichte kost. Kijk die docu en je weet waar we iig vanaf moeten.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:22 schreef heartz het volgende:
[..]
Hehe. Waarom vat jij het niet kort samen?
blala, privatisering, deregulering, derivaten, hypotheken, boeven...quote:Op donderdag 8 december 2011 01:22 schreef heartz het volgende:
[..],
Hehe. Waarom vat jij het niet kort samen?
Voor morgen alvastquote:Op donderdag 8 december 2011 01:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
blala, privatisering, deregulering, derivaten, hypotheken, boeven...
Kijk hem zelf maar. Ik gaat papiepapie doet.
Het is te koud in hun tentjequote:
♫♪ "Dictatuur, wie kent het nietquote:Op donderdag 8 december 2011 08:26 schreef Summers het volgende:
Daar is een woord voor , hoe heet dat ook alweer .....
NWOquote:Op donderdag 8 december 2011 08:26 schreef Summers het volgende:
Wat hebben wij op het moment dat we een ondemocratisch gekozen EU macht hebben
die geen verantwoordelijkheid hoeft af te leggen aan onze regering of de burger
en boven onze grondwet staat ?
Daar is een woord voor , hoe heet dat ook alweer .....
Jij bent jurist en weet niet eens dat dit allang bestaat?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:29 schreef heartz het volgende:
[..]
Voor morgen alvast
Eén punt wat ik wil benoemen is dat de burgers gewoon totaal inzicht moeten krijgen in inkomsten en uitgaven van de overheid en daarnaast moeten er controlerende activiteiten bedacht en gemaakt worden voor burgers naar overheden en Koninkrijken toe.
Het volgende punt: gratis educatie voor iedereen, ik blijf het zeggen.
Kwam zoiets ook langs?
Jij weet niet dat we nog steeds niet weten hoe het koningshuis gesponsord word?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent jurist en weet niet eens dat dit allang bestaat?
Het interesseert je zo weinig dat je het nodig vindt jezelf te verklaren. Heb je ook gehuild toen je dit schreef?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Je bezit blijkbaar weinig humor waar je anderen telkens erop moet wijzen dat jij het "sarcastisch" bedoelde.
Hetzelfde gebeurde toen ik je aangaf smiddag misschien een paar uur te gaan vliegen. Terwijl ik gewoon een vliegtuig huur per uur (let op: met korting zelfs), las jij dat op je eigen wijze en loopt nu te pas en te onpas tegen iedereen te roepen dat ik beweer een vliegtuig te bezitten. Zo vaak dat anderen het overnemen.![]()
Ik houd het op eenrichtingsverkeer. Ook nu weer loop je vooruit op een "waarschijnlijke sneer" die ik misschien geef terwijl jij een achtervolgingsdrang vertoont om me maar af te zeiken waar het je uitkomt. Dan weer dit, dan weer dat... En telkens kom je er weer achter dat het me geen reet doet. Wss is dat wel het probleem. Je vreet je eraan op dat je het gewenste effect niet bereikt.
Zo, eigenlijk al te veel tijd aan je besteed.
Wat ben jij vroeg wakker. Lag de bank niet meer zo lekker?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het interesseert je zo weinig dat je het nodig vindt jezelf te verklaren. Heb je ook gehuild toen je dit schreef?
Nou, names de hele wereld welkom in de ochtendgloren. Hoe bevalt het zover?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
Och ja, ik was effe vergeten dat ik werkloos ben.
Te erg maar het ontvouwt zich elke dag meer en meerquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent jurist en weet niet eens dat dit allang bestaat?
http://www.nu.nl/politiek(...)n-geheim-houden.htmlquote:AMSTERDAM - In de Tweede Kamer is vorige maand besloten geen openheid te geven over de uitgave van in totaal 27 miljoen euro aan subsidie door de Kamerfracties.
De gegevens worden geheimgehouden uit vrees voor 'Britse toestanden', zeggen betrokkenen in de krant. In Groot-Brittannië leidde het bekend worden van bonnetjes tot een groot schandaal. Meerdere volksvertegenwoordigers sneuvelden daardoor.
Nou, je hebt er 1 gevonden hoor. De reden voor deze uitzondering zal je ook niet veel interesseren. Het woordje "geheim" is voldoende voor je.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef Summers het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)n-geheim-houden.html
Nou prima , gebruik je recht en zoek ff op waar onze 27 miljoen aan zijn uitgegeven .quote:Op donderdag 8 december 2011 10:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, je hebt er 1 gevonden hoor. De reden voor deze uitzondering zal je ook niet veel interesseren. Het woordje "geheim" is voldoende voor je.
Voor de rest: je kunt gewoon voor alle uitgaven in Nederland, inzage krijgen. Is je recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |