Ik laat iedereen zijn eigen invulling geven aan de TT. Ik vond het bijvoorbeeld heerlijk avondje want was niet te koud om te hardlopen en heb toen met fifa even mensen geraped met Feyenoordquote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef eight het volgende:
. Wat Ajax in Europa doet hoort niet in een TT over Feijenoord
Je vergeet Steenvoorden.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Wat een week is dit zeg.
PSV overklassen.
Clasie die bijtekent.
Vormer die gaat tekenen.
Joden uit de CL.
haha vooral die keeper.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Cara het volgende:
Wat was het genieten vanavond. Avondje topvoetbal.
Man, als dat al ellende is.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:42 schreef Happel het volgende:
TT aangepast. Ze hebben al genoeg ellende, ga het nou niet erger maken.
Happel, sinds wanneer zo verstandigquote:Op woensdag 7 december 2011 23:42 schreef Happel het volgende:
TT aangepast. Ze hebben al genoeg ellende, ga het nou niet erger maken.
Die knipoogquote:Op woensdag 7 december 2011 23:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
haha vooral die keeper.
En dan Youri en Kale Jan paten over omkoping, dat moet je wel effe bewijzen Youri, anders heet dat smaad.
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
Happel speelt de vermoorde onschuld. Stiekem vindt 'ie het prachtig.
Dat clowspoppetje deed het hemquote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
Hij speelt het met overtuigingquote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
quote:
Inderdaad. En dan moet Guidetti er weer effe wat in knallen. Dan weer BOVEN DU JODUHH.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]Ze zijn ook wel aan alle kanten genaaid hè. Kan er niet echt triomfantelijk van worden eigenlijk.
Wat ik dan wèl weer hoop is dat de zeperd zo doorwerkt dat er ook tegen RKC punten gemorst worden.![]()
Op zich is het wel lekker rustig zo zonder al die brallende successupporters overal.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan moet Guidetti er weer effe wat in knallen. Dan weer BOVEN DU JODUHH.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |