geen idee waar het over gaat maar ik word een beetje verdrietig van het feit dat deze mensen bestaan en ze zichzelf serieus nemenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Qwea het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMFG, wat een kansloze figuren toch ook
En dan janken over het kapitalisme e.d, maar wel lekker filmen met je dure camera van 1600 ballen![]()
of, weet je, je laat je auto buiten staanquote:
Dat is een understatementquote:
Occupy. Beursplein Amsterdam Arnhemquote:Op donderdag 8 december 2011 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee waar het over gaat maar ik word een beetje verdrietig van het feit dat deze mensen bestaan en ze zichzelf serieus nemen
Oh die mensen, een tijdje geleden liep ik over de Hoogstraat in Rotterdam, kwam er een optocht van Occupy voorbij die zongen "1 2 3 4 5 6 7, waar zijn onze centen gebleven, ze zijn niet hier, ze zijn niet daar, maar allemaal naar wassenaar"quote:Op donderdag 8 december 2011 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Occupy. Beursplein Amsterdam Arnhem
quote:Als je een probleem hebt en niemand anders kan helpen, bel dan het O-Team. Het legioen dat de afgelopen maanden beurspleinen aller landen bezette, steekt nu de helpende hand uit: mensen die door banken uitgezet worden, kunnen op bescherming rekenen van Occupy.
Ja, echtquote:Op donderdag 8 december 2011 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh die mensen, een tijdje geleden liep ik over de Hoogstraat in Rotterdam, kwam er een optocht van Occupy voorbij die zongen "1 2 3 4 5 6 7, waar zijn onze centen gebleven, ze zijn niet hier, ze zijn niet daar, maar allemaal naar wassenaar"
uhuh, wat doe je in Rotterdam dan
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck
Van het Shabu etentje waren een paar leuke foto's van o.a. mij en mijn vader en één gruwelijke, waar we allebei echt rete-fugly op staan. En welke gooit ze open en bloot op facebook...????
Dat kon er ook nog wel bij
Echt, werkelijk geen enkele leverancier doet ooit wat ie belooft (behalve dus in dit geval: Nuon). Ik snap wel waarom onze klanten zo blij zijn met ons; wij doen namelijk altijd wat we belovenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck zegHoe het ook kan dat gewoon NIEMAND kan doen waarvoor ze zijn, is mij een raadsel
Ik zou er ook strontchago van worden en uit mijn plaat gaan
En frits blijft ook een raadsel![]()
![]()
Kusje erop. Heb je geen reet aan, maar toch.
Doe je oranje jurkje aan; daar krijg je het wel warm vanquote:Op donderdag 8 december 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
De open haard heeft inmiddels 19 graden van de 16 graden gemaakt
Ik zit wel nog steeds met mijn jas aan
Hij is zo braafquote:Op donderdag 8 december 2011 18:51 schreef Oognip het volgende:
Elies ook al zo'n fijn dagjemaar je hebt wel een brave Fritz, zonder problemen door de scanner
fijn dat er niks geks gevonden is, hopelijk komen jullie er wel snel achter waar ie wel last van heeft want dit is ook niks. Beter is nog als hij gewoon ophoudt met die rare streken.
Echt he, zo'n liefhebbende zusquote:
Maar dat is toch fucking anno 2011 (bijna 2012!) te debiel voor woorden. Wat voor incompetente of onwelwillende mongolen zitten daar dan in godsnaam?!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, werkelijk geen enkele leverancier doet ooit wat ie belooft (behalve dus in dit geval: Nuon). Ik snap wel waarom onze klanten zo blij zijn met ons; wij doen namelijk altijd wat we beloven
Maar dank je wel; je bent liev
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he, zo'n liefhebbende zus
Kijk, deze zat er o.a. tussen, die vind ik zelf best leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En welke zet ze online?????![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he, zo'n liefhebbende zus
Kijk, deze zat er o.a. tussen, die vind ik zelf best leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En welke zet ze online?????![]()
DIE TWEEDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omfg
Die eerste is wel kewl ja, maar die 2de![]()
![]()
![]()
!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die bubbels prikken as hell
Dat is veels te duur joh, daar gaat je spaargeldquote:
Wiet moet je roken, ik haat rokenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is veels te duur joh, daar gaat je spaargeld![]()
Misschien moet je mediwiet aanvragen, misschien krijg je dat nog van je verzekering vergoed
nee hoor, alleen in de quotes zijn ze leegquote:Op donderdag 8 december 2011 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Spoilers alweer leeg? Of ze zijn kapot hier, Fok doet weer raar
Ze zijn leegquote:Op donderdag 8 december 2011 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Spoilers alweer leeg? Of ze zijn kapot hier, Fok doet weer raar
maak dan spacecakequote:Op donderdag 8 december 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wiet moet je roken, ik haat roken
Ik kan ook nog die oxy capsules openbreken en die gaan snuiven [ afbeelding ]
Coke valt mee trouwens hoor qua prijsEen vriend van me snuift het regelmatig en die zwemt nou niet echt in het geld ofzo
Nou dat vind ik een hoop geld voor een gram, hoeveel gebruik je daarvan per keer ( * indaha heeft de ballen verstand van drugsquote:Op donderdag 8 december 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
Je betaald gemiddeld 50 euro voor een gram coke. Valt nog wel mee
Is een jurkiequote:
Mhaw. Is B merk, dus kwaliteit is redelijk. Ik vind het wel meevallen. A merk dok je +- 100 voor per gram.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een hoop geld voor een gram, hoeveel gebruik je daarvan per keer ( * indaha heeft de ballen verstand van drugs)
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb de boodschappen binnen en ik heb dees
[ afbeelding ]
Ff eten nu
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb de boodschappen binnen en ik heb dees
[ afbeelding ]
Ff eten nu
dus 15x 50 =750 euro per maandquote:Op donderdag 8 december 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Is B merk, dus kwaliteit is redelijk. Ik vind het wel meevallen. A merk dok je +- 100 voor per gram.
Uit een halve gram haal je ongeveer 5 lijntjes. Dus dat is per gram zoeen 10 lijntjes. Nou gemiddeld snuif je er 2. Nou, doe er 5 op een avond/nacht.
2 "dagen"
Batterij ook echt stuk stuk? Niet dat ze straks die zooi heeft binnen gekregen? Ben je alweer wat minder pissed?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Lekker oh-oh!![]()
Enjoy!
En ik had op FB gepost onder die kutfoto 'jezus fuck, moet dit???' en ze hing meteen aan de foon. De foon gaat dus nog gewoon over he, ik schrok er haast van en ik kan er mee bellen kennelijk, maar het halve scherm is zwart en ik heb geen achterdeksel meer en zelfs de batterij is aangevreten
Ja, je moet het ook niet elke dag snuivenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
dus 15x 50 =750 euro per maand, gelukkig dan hoef ik er niet aan te beginnen dat kan ik me niet veroorloven
O, balenquote:Op donderdag 8 december 2011 17:34 schreef Mama_Mia het volgende:
ik moet weer meer operatiesinjectie in mn pols nu, dus die doet klote zeer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |