Probeer ook zo veel mogelijk te genieten deze maand.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We hebben een rustmaandje voor volgende maand (hopelijk) het ziekenhuisgeweld weer losbreekt. Dus ja, het is inderdaad veel rusten en bijkomen/herstellen. Hoest en ribben verpesten een boel, maar al met al gaat het toch wel redelijk nu
Dat proberen we zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 18:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Probeer ook zo veel mogelijk te genieten deze maand.![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 8 december 2011 18:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat proberen we zeker![]()
Dan ga ik me nu maar door weer en wind wagen om boodschappen te halen
Nee, waarschijnlijk is het zelfs iets simpels. Maar niet te verhelpen.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje ook een aai over de bol![]()
Greys, ik zou niet op bed kruipen, want je gaat er geheid doorheen zakken![]()
De DA heeft toch gezien wat Bink deed tijdens zo'n aanval?
Heeft ze ook gezegd wat het is/waar het door komt?
Succesquote:Op donderdag 8 december 2011 18:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat proberen we zeker![]()
Dan ga ik me nu maar door weer en wind wagen om boodschappen te halen
Als ik jou was liet ik het brengenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes
Ik ga zo naar de snackbar, fuck koken vandaag, levensgevaarlijk!
Wacht evenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
Oh ze hebben geen avonddienst bij de storingsdinges![]()
Wat een verrassing!
Jezus fuck zegquote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nietSamenvattingen:
Ziggo, SNS, Vodafone, Rabobank Zakelijk, Rabobank Prive, Flanderijn. Zitten allemaal te kutten van heb ik jou daar en ik kom er met geen godsmogelijkheid doorheen. Ze krijgen het niet voor elkaar om iets simpels als een overstap, een nieuwe rekening, het opheffen van een rekening, het incasseren volgens afspraak, etc gewoon een keer goéd te doen. Ik ben al sinds 21 november bezig met het gezeik en ik ben het zó zat, dat ik er sjaggo van ben. En voor ik sjaggo ben, moet er wel wat gebeuren.
Nuon aan de andere kant:
Fritz is heel braaf door de rontgen gegaan (zonder roesje) en mankeert zo op het eerste gezicht niets (bloed is goed, geen voelbare afwijkingen, geen gevoelige plekken, foto's waren goed). Wat er dan wel aan de hand is, weten ze niet. Afgesproken het maar eens gewoon een weekje of twee aan te kijken; wordt het erger, dan gaan we terug. Blijft het het zelfde, dan gaan we ook terug, maar dan pas in het nieuwe jaar (zien of er dan wel iets zichtbaar is op de foto's).
Dus
Dikke kus aan Grees
Nou, dat. Afijn, zometeen een bericht : GODVERDOMME IK HEB DE SMART IN DE KREUKELS GEREDEN!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als ik jou was liet ik het brengen
Jezusquote:
Neem wat sterke borrels, worrjewarmvan!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
De open haard heeft inmiddels 19 graden van de 16 graden gemaakt
Ik zit wel nog steeds met mijn jas aan
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Qwea het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMFG, wat een kansloze figuren toch ook
En dan janken over het kapitalisme e.d, maar wel lekker filmen met je dure camera van 1600 ballen![]()
kan je niet nog een paar extra zakken patat halen om tegen aan te liggen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
De open haard heeft inmiddels 19 graden van de 16 graden gemaakt
Ik zit wel nog steeds met mijn jas aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |