Plompzakken vind ik wat leuker dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dont make me teabag you, I might just break yo' nose.
*proest*quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dont make me teabag you, I might just break yo' nose.
Pics van de rook die tussen je lippen ontsnapt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
En nu ga ik m'n laatste silver haze op maken
Die heb ik wel, no shit broquote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics van de rook die tussen je lippen ontsnapt.
Heb ik al ergens, uno momento.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics van de rook die tussen je lippen ontsnapt.
Ik eis een kersverse.quote:
Je vraagt er nu wel een beetje omquote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we 't hier niet over voetbal hebben, straks maakt 1 van de chicks een opmerking en dan kan ik me niet inhouden ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je vraagt er nu wel een beetje omIn b4 shitstorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die chick heeft ook overal foto's van.
[..]
Je vraagt er nu wel een beetje omEUJ JE BENT ER WEERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Portugezen terug naar Spanje.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Jajong het volgende:
Alle kanker Portugezen en Kroaten dood. Allemaal op de brandstapel. Kankervolk.
Niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent de enige in het topic die mij regelmatig mist
Ow nice.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat een man z'n ballen in iemands mond doet
het valt me gewoon wel altijd opquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent de enige in het topic die mij regelmatig mist
Ik vind jou lief.
Choco wil het vast wel even voordoen.quote:
[..]
Je vraagt er nu wel een beetje omEn daar gaat de rust ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje phanto.
All good things are wild and free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |