Nee dat stelt niks voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Lant post eens een foto van je tieten
Niet zoveel, maar ik kijk er nu naar en ze zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef Moonwalk het volgende:
motoren?
wtf heb ik in het vorige topic gemist
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk, maar niet enorm hoor. Wel tof qua vorm enzo, maar mannen zijn vrij makkelijk gek te krijgen als je wil.
Ik ben bang.quote:
Ik voel me nu tot last als ik een DM stuur naar een van jullie.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Irritant hè? Wil je gewoon ff lekker vrolijk meeposten in topic staan er nog DM's en PM's te wachten en dan denk ik soms echt: ROT OP, NIET NU
nog steeds geen nieuwe?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar ik kijk er nu naar en ze zijn. Dus vandaar.
Ik vind DM's leuk, het is alleen geen msn ofzo. Je moet het zien als sms, het kan even duren tot je antwoord hebt, en soms is er snel heen en weer verkeerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me nu tot last als ik een DM stuur naar een van jullie.
Ik ga benzin wel lastigvallen, hij voelt zich eenzaam.
DM is kut.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind DM's leuk, het is alleen geen msn ofzo. Je moet het zien als sms, het kan even duren tot je antwoord hebt, en soms is er snel heen en weer verkeer
Goed plan. Benzin waardeert dat zekerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me nu tot last als ik een DM stuur naar een van jullie.
Ik ga benzin wel lastigvallen, hij voelt zich eenzaam.
22:33:22quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed plan. Benzin waardeert dat zeker
Nee.quote:
ik heb msn nog niet zo lang geleden weer verwijderd. werkt niet relax op een mac, vooral voice niet. en ik praat regelmatig met een vriend van me in mexico, dus heb ik msn vervangen voor skype.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind DM's leuk, het is alleen geen msn ofzo. Je moet het zien als sms, het kan even duren tot je antwoord hebt, en soms is er snel heen en weer verkeer
Te meppen? Gruwelijk te vermoorden en daarna voor eeuwig wegrotten in een Nederlandse cel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Zin om een lijnrechter te meppen?
Wat is de titel??quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Kijk nu een toffe docu op aanraden van Sinji erover.![]()
Ik vind een mooi gedicht of verhaal lezen ook beter dan seks eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Zit een kerel in die volgens mij net iets zei van dat hij seks wel okay vind op zich, maar liever aan zijn motor werkt en erop rijdt. Dát soort kerels zijn trouwens wel hard to get.
met jouw tieten moet dat toch geen probleem zijn, dat hard to get?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Zit een kerel in die volgens mij net iets zei van dat hij seks wel okay vind op zich, maar liever aan zijn motor werkt en erop rijdt. Dát soort kerels zijn trouwens wel hard to get.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jongens wat gaan we hier aan doen?
Lees een verhaal tijdens de seksquote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind een mooi gedicht of verhaal lezen ook beter dan seks eigenlijk.
Nee, een geestelijke belevenis is sowieso beter dan een lichamelijke. Combineren werkt niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees een verhaal tijdens de seks
Kutkloon is de hele avond al stil van ze.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de pronte borstjes. Ik vind ze geil
Je hebt gelijk, als hij zichzelf nog niet doodgereden heeft tegen de tijd dat ik single ben ga ik een poging wagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef dawg het volgende:
[..]
met jouw tieten moet dat toch geen probleem zijn, dat hard to get?
ik heb ze ook aangeraakt op het beeldscherm, heel stiekemquote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Kutkloon is de hele avond al stil van ze.
Kusje gegeven?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik heb ze ook aangeraakt op het beeldscherm, heel stiekem
Hij heeft wel gelijk, er zijn veel dingen in het leven die meer voldoening geven dan seks. Je moet een bepaalde passie hebben voor iets.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Geen zinquote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE
Er zijn nog een aantal users zonder kerstmuts in hun UI. Doe er eens wat aan
nu welquote:
Heeft hij ook zeker! Was ook niet heel serieus die opmerking erover, geef hem ook letterlijk qua motors gelijk hoor, heb seks ook niet zo hoog staan verder maar van die gemiddelde geile ventjes zijn wel veuls te makkelijk te verleiden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, er zijn veel dingen in het leven die meer voldoening geven dan seks. Je moet een bepaalde passie hebben voor iets.
Als een echte cactusquote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup één met stoppels op het moment. R U jelly?
Hoeft er niet geflost te worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
is ie vrijwel kaal?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als hij zichzelf nog niet doodgereden heeft tegen de tijd dat ik single ben ga ik een poging wagen.
Ik heb het al 30 keer gevraagd, ik wil het niet eens meerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lief in dit topic vragen of iemand je UI een kerstmuts wil geven
Dat is rond kerst toch wel gefixt mag ik aannemen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil jij alsjeblieft mijn UI een kerstmuts geven *zit op knietjes*quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lief in dit topic vragen of iemand je UI een kerstmuts wil geven
is een topic voor geloof ik. volgens mij in general chat.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb het al 30 keer gevraagd, ik wil het niet eens meer
Dan zal het weer zacht aanvoelen met langere haren jaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat is rond kerst toch wel gefixt mag ik aannemen?
Hm, goede beoordeling op imdb binnenkort eens kijken.quote:
gewoon eraf scheren als ie slaapt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Integendeel.
[ afbeelding ]
Hij lijkt op mij met baardgroei. En een molliger gezicht.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Integendeel.
[ afbeelding ]
Hij molliger of jij?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij lijkt op mij met baardgroei. En een molliger gezicht.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal het weer zacht aanvoelen met langere haren ja
Meh, bulken jij!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij. (vet gebrek hier, maar valt opzicht wel mee)
Heel snel proberen dan maar, maar ben niet eens zo goed en heb nog steeds photoshop niet op mijn laptop staan;quote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
Benzin, wil je Moon en Kingtoppie ook alsjeblieft een kerstmuts geven en Loka ook?
Hij lijkt op Nick of op Simon (ik weet nooit wie wie is) maar één van die twee.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij lijkt op mij met baardgroei. En een molliger gezicht.
Niet als dat betekend dat je een smal bekkie hebt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik eet... 12 bammetjes met vlees / kaas en avond eten..
Niet genoeg zeker?
Die is nicequote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Omdat moonwalk my een PM stuurde.![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat? nomnomnom.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Integendeel.
[ afbeelding ]
Ik eet meestal een stuk minder, mijn ouders hebben ook gewoon bijna niks in huis, bloedirritant is dat. En dan klagen ze ook nog eens als ik na het avondeten boterhammen maak, terwijl ik het avondeten gewoon op heb gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik eet... 12 bammetjes met vlees / kaas en avond eten..
Niet genoeg zeker?
ik had cabaretavond van de studieverenigingquote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uitgefapt op die mooie tetten?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg dat je best 2 porties avondeten wilt hebben als ze het voor je zouden makenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik eet meestal een stuk minder, mijn ouders hebben ook gewoon bijna niks in huis, bloedirritant is dat. En dan klagen ze ook nog eens als ik na het avondeten boterhammen maak, terwijl ik het avondeten gewoon op heb gemaakt.
To be like The Son of Zeus. Brother of Hercules, and the Father of Aesthetics.quote:
Hebben ze daar ook humor dan? Ik dacht dat ze alleen stoere verhalen over geld vertelden en bierdronken en dronken studentes neuktenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef kutkloon7 het volgende:
ik had cabaretavond van de studievereniging
Dat is een deal. Maar ik keek op google en die belachelijke bakkebaarden moeten wel weg.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Guy Martin.
Als jij hem neemt, mag ik dan zijn motor?
Helemaal mee eens. Die gaan echt te fur.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een deal. Maar ik keek op google en die belachelijke bakkebaarden moeten wel weg.
Dat zijn studentenverenigingen (of vergis ik me nu?), ik ben te pussy om daarbij te gaanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook humor dan? Ik dacht dat ze alleen stoere verhalen over geld vertelden en bierdronken en dronken studentes neukten
het is ook nooit goed met jullie heh.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een deal. Maar ik keek op google en die belachelijke bakkebaarden moeten wel weg.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
het is ook nooit goed met jullie heh.
Het is net Wolverine man!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is er mis met zijn bakkebaarden dan?... Gezeik ook, jezus.
Eens.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan wat een leuke man.Die bakkebaarden zijn gewoon zonde.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis met een woeste ruige kerel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is net Wolverine man!
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is net Wolverine man!
Gelukkig, mijn poging was slechterquote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook, hij mag die bakkebaarden gewoon houden anders heeft hij meteen zo een metromannenkopquote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met een woeste ruige kerel.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met een woeste ruige kerel.
Met een klein lief hartje.
Die's cool.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn poging was slechter
[ afbeelding ]
Oeh, nice deze.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die wil ik ook !! ohhh ohhhh zo heb je er geen en zo heb je er tweequote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet zo hard zeggen, ik vind hem mooi hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zielig filmpje. Ik hou daar dus écht niet van.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
To be like The Son of Zeus. Brother of Hercules, and the Father of Aesthetics.
Ah, interessante info dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Hij stond in de laatste men's health, wel mooi lichaam
Ach joh, elke man in men's health heeft wel een mooi lichaam, anders zouden ze er niet in staanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, interessante info dit.
Jouw UI is ruk, doe eens wat kerstigsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Dat zou ik niet zo hard zeggen, ik vind hem mooi hoor
en photoshop.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ach joh, elke man in men's health heeft wel een mooi lichaam, anders zouden ze er niet in staan
Het interessante info gedeelte was dat hij in de laatste Men's Health te zien is en ik die maar eens moet doorbladeren dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ach joh, elke man in men's health heeft wel een mooi lichaam, anders zouden ze er niet in staan
Lekker vrouwelijk toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
stiekem moest ik wel lachen om hoe het er stond.
jij zegt het.quote:
Haiquote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
Oh hai, ik ben weer normaal dus ik kom weer meeposten.
Wat was er dan? Ik vind het leuk als je meepostquote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
Voetbal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik vind het leuk als je meepost
Ben je niet meer geil en agressief ?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
Jij kijkt weg als je in de zomer een man met een dergelijk lichaam voorbij ziet lopen op het strand?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Zielig filmpje. Ik hou daar dus écht niet van.
Gefapt?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij kijkt weg als je in de zomer een man met een dergelijk lichaam voorbij ziet lopen op het strand?
[ afbeelding ]
Als hij zo loopt te doen kijk ik idd wegquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij kijkt weg als je in de zomer een man met een dergelijk lichaam voorbij ziet lopen op het strand?
[ afbeelding ]
Alleen nog het eerste en stiekem wil ik nog wel wat slopen in huis.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben je niet meer geil en agressief ?
waarom danst ie niet meer?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef ook_gek het volgende:
wie kan mijn kip een kerst uiterlijk geven?
Dan denk ik, tering daar kun je ook geen lol mee hebben, die is veel te druk met zijn lichaam en dat ligt helemaal niet zo zachtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n gast die geiler wordt van zichzelf dan van z'n vriend(in).quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Dat jaquote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo'n gast die geiler wordt van zichzelf dan van z'n vriend(in).
Gebrek aan inlevingsvermogen.quote:
dat broekje ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik heb geen fotosoep skillzquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jouw UI is ruk, doe eens wat kerstigs
Dit jaquote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef ElDinosaur het volgende:
heb je op esc gedrukt? Want bij mij danst hij nog wel.quote:
Omdat hij bezig is met z'n lichaam?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je op esc gedrukt? Want bij mij danst hij nog wel.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je op esc gedrukt? Want bij mij danst hij nog wel.
Kudo's voor het niet ontkennen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Betrapt. Als het om voetbal gaat ken ik geen empathie idd
Dan vind ik mezelf nog aantrekkelijker.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
Als iedereen een kerstmuts neemt, dan kan ik niet achterblijven
Je hebt zo'n kut gifje. Daar kan ik niks mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef ook_gek het volgende:
ik wil oooook een kerstmutsje *stamp voet doet*
Hij heeft volgens mij zelfs zijn benen geschoren.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Obsessief bezig is ja. Ik vind het niet eens mooi.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
Serieus? Ik vind het wel mooi. Iets té wel ja, maar nog wel mooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan vind ik mezelf nog aantrekkelijker.
Baas.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
staat je goedquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
Daar is een speciaal topic voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef ook_gek het volgende:
ik wil oooook een kerstmutsje *stamp voet doet*
Ik vind het ook niet mooi omdat het te is. Maar als hij zich daar waarschijnlijk goed bij voelt. Ik heb een vriend met net zo'n lichaam en hij is juist helemaal niet met zichzelf bezig en vindt zichzelf helemaal niet hot. Juist niet. Hij doet het uit onzekerheid.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon weinig beenhaar. Kan ook nog.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij zelfs zijn benen geschoren.
Ja, mijn uitstraling is 10x beter dan van die zelfingenomen kwalbak daar.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het wel mooi. Iets té wel ja, maar nog wel mooi.
link?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar is een speciaal topic voor.
Daar moet je hier niet voor zijn.
Dat doen ze allemaal. Compensatiedrang als gevolg van extreme onzekerheid.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Soit het volgende:
Ik vind het ook niet mooi omdat het te is. Maar als hij zich daar waarschijnlijk goed bij voelt. Ik heb een vriend met net zo'n lichaam en hij is juist helemaal niet met zichzelf bezig en vindt zichzelf helemaal niet hot. Juist niet. Hij doet het uit onzekerheid.
Dit klinkt in elk geval beter dan vorige maand.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
ik ben op jullie (?) advies niet teruggegaan naar de hoer die me kleding had gestolen, ze had ook afgebeld. dus fuck me kleding fdan maar, dan mis ik die maar.
en toen ben ik naar een ander gegaan.
het was vet!...of naja beter dan.
zonder condooms,
en ik deed beetje moeilijk over "wat eigenlijk mogelijk was", en ik durfde het niet te vragen om te zoenen. ze had in de ad staan alles behalve slikken en anaal, en dat wil ik ook niet.
maar toen tijdje later zat ze op me, en toen kwam ze met haar hoofd dichterbij en toen gingen we zoenen.
en ik vroeg aan haar of ze kon doen wat zij lekker vond, en dat deed ze. ik denk dat dat gewoon eerlijk was.
dus ik heb cactus1 en myra nieteens meer nodig om me wat beter te voelen om tussen de normaal sekshebbende bevolking te horen.
oh en ik ben niet bestolen enzo, en ze was gewoon normaal eigenlijk
ik lees de rest zo bij. blijkt dat moneyfornothing perfecte ronde tieten heeft ofzo en dat soit weer ruzie had.
Ja, dat deed ik ook wel eens. Ben ik dan gelijk obsessief bezig... ? Nee toch.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij zelfs zijn benen geschoren.
Dit klinkt goed! Tof! Ga je nu niet meer terug naar die andere?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
ik ben op jullie (?) advies niet teruggegaan naar de hoer die me kleding had gestolen, ze had ook afgebeld. dus fuck me kleding fdan maar, dan mis ik die maar.
zonder condooms,
en ik deed beetje moeilijk over "wat eigenlijk mogelijk was", en ik durfde het niet te vragen om te zoenen. ze had in de ad staan alles behalve slikken en anaal, en dat wil ik ook niet.
maar toen tijdje later zat ze op me, en toen kwam ze met haar hoofd dichterbij en toen gingen we zoenen.
en ik vroeg aan haar of ze kon doen wat zij lekker vond, en dat deed ze. ik denk dat dat gewoon eerlijk was.
dus ik heb cactus1 en myra nieteens meer nodig om me wat beter te voelen om tussen de normaal sekshebbende bevolking te horen.
ik lees de rest zo bij. blijkt dat moneyfornothing perfecte ronde tieten heeft ofzo en dat soit weer ruzie had.
Nou, dat scheelt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
zonder condooms,
Netjes mlig. Ik vind het tof dat je een leuke avond hebt gehad en ben wel blij dat je niet naar die vorige kon gaan. blijf je nou bij deze?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
ik ben op jullie (?) advies niet teruggegaan naar de hoer die me kleding had gestolen, ze had ook afgebeld.
zonder condooms,
Zelfverzekerd is ie welquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, mijn uitstraling is 10x beter dan van die zelfingenomen kwalbak daar.
Toch het top punt van hoe het mannelijk lichaam er uit kan zien, post eens wat wat jij zou benoemen als het mooiste.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tenzij je aan wielrennen doet, zie ik er totaal het nut er niet van inquote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Ja, dat deed ik ook wel eens. Ben ik dan gelijk obsessief bezig... ? Nee toch.
ja zeker.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit klinkt in elk geval beter dan vorige maand.
weet niet, zou me kleding nog eens moeten ophalen eigenlijk. maar fuck dat anders maar.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit klinkt goed! Tof! Ga je nu niet meer terug naar die andere?
wiskundig gezien heb je kans dat hoer iets heeft, en dan X kans erop dat ik het ook krijg.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit klinkt goed! Tof! Ga je nu niet meer terug naar die andere?
Even zoeken wat ik wel nog mooi vind.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Toch het top punt van hoe het mannelijk lichaam er uit kan zien, post eens wat wat jij zou benoemen als het mooiste.
Was ze dezelfde prijs?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja zeker.
maar dat komt vooral om gewoon hoe zij was, en alles.
het is wel anders alsnog, dat het niet echt superlang ontspannend zoenen is, k moet me dan toch over iets heenzetten ofzo.
Ik vind het wel zielig eigenlijk. Bij die vriend van mij ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal. Compensatiedrang als gevolg van extreme onzekerheid.
Plak ook maar een kerstmuts in je verslag.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een verslag schrijven, maar ik zit kerstmutsjes in UIs te plakken
Dit vind ik nog wel mooiquote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Toch het top punt van hoe het mannelijk lichaam er uit kan zien, post eens wat wat jij zou benoemen als het mooiste.
YES JE HEBT EEN UI !quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
Eens. Strakker hoeft het niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel mooi
[ afbeelding ]
Haha, ik ben ondertussen bezig met functioneel programmeren. Of nouja, zou ik moeten zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een verslag schrijven, maar ik zit kerstmutsjes in UIs te plakken
ook eensquote:
Hoe was het om met haar te zoenen en hoeveel moest je betalen voor hoe lang?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja zeker.
maar dat komt vooral om gewoon hoe zij was, en alles.
het is wel anders alsnog, dat het niet echt superlang ontspannend zoenen is, k moet me dan toch over iets heenzetten ofzo.
[..]
weet niet, zou me kleding nog eens moeten ophalen eigenlijk. maar fuck dat anders maar.
wel stom van me dat ik nu na een paar weken onveilige seks het met een ander ga doen. maar maatschappelijk gezien ook niet zo heel veel mis mee want zij doet het nog vele malen erger.
jammer dat er geen vaste relatie voor me inzit....(als jullie daar weer overgaan vallen, want ik KAN NIET BETER KRIJGEN), maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik alleen maar bij haar blijf komen verder natuurlijk.
[..]
wiskundig gezien heb je kans dat hoer iets heeft, en dan X kans erop dat ik het ook krijg.
maar dan als je met verschillende elke keer doet heb je bij benadering na eindeloos zeker weten wat te pakken qua ziekte omdat het dan zeg maar blijft optellen. terwijl als je bij dezelfde blijft de factor er bij komt dat zij misschien niets heeft en zal krijgen, en dan zal ik nooit meer kans hebben dan haar om iets op te lopen.
quote:
Zwaar geil, heerlijke borstkas. Hij mag me wel keihard komen neukenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel mooi
[ afbeelding ]
Goed alle vrouwen zijn het er dus overeensquote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zwaar geil, heerlijke borstkas. Hij mag me wel keihard komen neuken
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed alle vrouwen zijn het er dus overeens
Ben helemaal niet ongeduldig, je zei zowat anderhalf uur geleden dat je over 20 minuutjes zou komenquote:
Doen jullie ook iets met agent based programming? De UU heeft daar zijn eigen programmeertalen voorquote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Haha, ik ben ondertussen bezig met functioneel programmeren. Of nouja, zou ik moeten zijn.
Ja, 100%.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed alle vrouwen zijn het er dus overeens
Zegt me niks, dus ik denk het nietquote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef benzin het volgende:
Doen jullie ook iets met agent based programming? De UU heeft daar zijn eigen programmeertalen voor
50cm.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:26 schreef Soit het volgende:
Een prostituee die vlucht voor een klant? Wat heeft hij dan ooit uitgevoerd?
De tijd gaat steeds snellerquote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben helemaal niet ongeduldig, je zei zowat anderhalf uur geleden dat je over 20 minuutjes zou komen
Het is bedtijd Moon, morgen weer een dagquote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Moonwalk het volgende:
De tijd gaat steeds snellerik word oud
Heb je er wel zin in dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De tijd gaat steeds snellerik word oud
Wat mij verbaast is dat je naar de hoeren wel goed keurd maar je hebt het keer op keer over de maatschappij niet tot last willen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die ander was volgens de gegevens goedkoper.
maar in de praktijk is deze goedkoper omdat deze me niet besteelt en gewoon normaal doet ipv dat ze geld aanneemt en dan niets nakomt terwijl ik gewoon normaal (probeer) te doen.
snap best als ze iets niet willen, maar als ze nieteens moeite nemen om tijd voor me vrij te maken maar hem smeren vind ik dat het opzich niet is wat een "prostituee" hoort te doen.
ze moet iig een beetje normaal doen en chill de tijd voor me vrijmaken.
Ik had daar 9 jaar lang geen plek voor en zette me ook vaak af tegen kerst. Ik denk dat ik dit jaar voor het eerst maar eens een kleintje ga kopenquote:
Met van die hysterisch knipperende lampjes?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had daar 9 jaar lang geen plek voor en zette me ook vaak af tegen kerst. Ik denk dat ik dit jaar voor het eerst maar eens een kleintje ga kopen
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat mij verbaast is dat je naar de hoeren wel goed keurd maar je hebt het keer op keer over de maatschappij niet tot last willen zijn.
Een groot deel van de hoeren werken tegen hun zin in. Groot deel word gedwongen. En dat alleen maar voor mensen zoals jou die hun sexuele lusten willen botvieren op een hulpeloze vrouw.
Jij mistbruikt dus een vrouw voor jouw lusten.
Dat is toch best krom, gezien jij de maatschappij niet tot last wilt zijn.
Eens. En als zo'n hoer al voor jou vlucht, ja, dan weet je het wel. Stop al dat geld eens in een training waar je socialer leert worden. Kan iemand dit doorgeven aan mlig.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat mij verbaast is dat je naar de hoeren wel goed keurd maar je hebt het keer op keer over de maatschappij niet tot last willen zijn.
Een groot deel van de hoeren werken tegen hun zin in. Groot deel word gedwongen. En dat alleen maar voor mensen zoals jou die hun sexuele lusten willen botvieren op een hulpeloze vrouw.
Ik ben blij dat er hoeren zijn, anders zouden er veel meer vrouwen verkracht worden. Dat is maatschappelijk gezien een stuk minder cool, dan iemand die naar de hoeren gaat en nog vraagt ook of zij wil doen waar ZIJ zin in heeft. Aardiger kun je ze niet krijgen.quote:
Neem maar een grote, daar kun je goed hard mee stoten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had daar 9 jaar lang geen plek voor en zette me ook vaak af tegen kerst. Ik denk dat ik dit jaar voor het eerst maar eens een kleintje ga kopen
Waar in? Met Benzin praten? Altijd hoor, ik moest gewoon nog wat andere dingen doen. Dan kan ik hier best posten, maar op msn wil ik benzin mn aandacht goed kunnen geven.quote:
Hell no! Zo'n degelijke met rustige lampjes en normale kleuren ballen, zilver en rood ofzo en gewoon een groene boomquote:Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Met van die hysterisch knipperende lampjes?
ja en dat is precies waar ik me slecht over voel bij hun, en daarom is het niet hetzelfde als gratis seks. en weet ik ngo steeds niet hoe gratis seks is.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een hoer mag kiezen koos ze alles op de hoer spelen na. Uitzondering daar gelaten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er hoeren zijn, anders zouden er veel meer vrouwen verkracht worden. Dat is maatschappelijk gezien een stuk minder cool, dan iemand die naar de hoeren gaat en nog vraagt ook of zij wil doen waar ZIJ zin in heeft. Aardiger kun je ze niet krijgen.
Ex-schoonpa had een nepboom met van die glasvezelverlichting erin. Dat ding veranderde om de paar seconden van kleur, in patroontjes etc.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hell no! Zo'n degelijke met rustige lampjes en normale kleuren ballen, zilver en rood ofzo en gewoon een groene boom
Jij laat je kerstboom jou penetreren?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Neem maar een grote, daar kun je goed hard mee stoten.
Wat een heldin ditquote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar in? Met Benzin praten? Altijd hoor, ik moest gewoon nog wat andere dingen doen. Dan kan ik hier best posten, maar op msn wil ik benzin mn aandacht goed kunnen geven.
Nogmaals, als je keer op keer zit te zeuren over het feit dat je de maatschappij niet tot last wilt zijn moet je bovenstaande ook niet doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja en dat is precies waar ik me slecht over voel bij hun, en daarom is het niet hetzelfde als gratis seks. en weet ik ngo steeds niet hoe gratis seks is.
maar bij haar was het wel chill en beter gewoon, omdat ze gewoon normaal was, en omdat ik vroeg dat ze ging doen wat zij lekker vond en dat gewoon deed.
en er was ook gewoon normaal contact enzo, normaal elkaar aankijken enzo, ik kan me niet herinneren dat ik die oplicht hoer langer dan in totaal 20 seconde haar gezicht heb gezien in al die tijd dat ik bij haar was.
Hou toch eens op man zeikerdquote:Op woensdag 7 december 2011 23:31 schreef ook_gek het volgende:
Als een hoer mag kiezen koos ze alles op de hoer spelen na. Uitzondering daar gelaten.
Het is misbruik maken van haar financiele situatie.
En als hij dan keer op keer over maatschappelijk niemand tot last vallen lult, moet hij dit naar mijn mening ook niet doen.
ze stoot altijd inbrekers op hun neus met de kerstboomquote:Op woensdag 7 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij laat je kerstboom jou penetreren?
Ik heb ook een heel geil lichaam hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar blijft Sinji met zijn geile lichaam? Kan hij moneyfornothing niet eens goed nemen? Twee perfecties bij elkaar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar blijft Sinji met zijn geile lichaam? Kan hij moneyfornothing niet eens goed nemen? Twee perfecties bij elkaar.
jij hebt het zeiken uitgevonden, dus snap deze reactie niet zo.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Mijn icon heeft nu ook maar kerstmutsen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een hoer mag kiezen koos ze alles op de hoer spelen na. Uitzondering daar gelaten.
En als hij dan keer op keer over maatschappelijk niemand tot last vallen lult, moet hij dit naar mijn mening ook niet doen.
ja je hebt gelijk,quote:Op woensdag 7 december 2011 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wachten wanneer hij eens privékiekjes gaat sturenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Maar Sinji is wel baas, in alle facetten.
Alleen jammer dat ie Leeuwarden woont.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef moneyfornothing het volgende:
![]()
Mijn icon heeft nu ook maar kerstmutsen.
Geen humor?quote:
Om echt eerlijk te zijn denk ik eerder jij.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hebben professionele hulp nodig?
Nou als er aan iemand in dit topic weinig scheelt is zij het wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Om echt eerlijk te zijn denk ik eerder jij.
Hij doet het niet bewust en begrijpt niet waarom hij grappig is. Klopt wel dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet vaak om MLiG lachen, dus dat klopt niet
Komt omdat ze niets over zichzelf loslaat, dat weet je dus niet. Ik heb zo mijn redenen om te vinden/weten dat het wel zo is trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als er aan iemand in dit topic weinig scheelt is zij het wel.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als er aan iemand in dit topic weinig scheelt is zij het wel.
Ja, je moet iets kerstigs in je UI doen anders word je uit het topic gebanned.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi schatjesheb ik nog wat gemist?
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef Soit het volgende:
[..]
Komt omdat ze niets over zichzelf loslaat, dat weet je dus niet.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Dan de enigen zonder kersticon?
Owjee, dan heb ik daadwerkelijk tijd om iets met mijn leven te doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, je moet iets kerstigs in je UI doen anders word je uit het topic gebanned.
Jawel, anders zou ik het niet zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En heeft hij dus net zo goed geen punt, want hij weet dus ook niets.
Hij heeft een punt dat ik niet weet of er iets aan je schort.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En heeft hij dus net zo goed geen punt, want hij weet dus ook niets.
Ik zal wel een kerstmuts op doen dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, je moet iets kerstigs in je UI doen anders word je uit het topic gebanned.
Oh god de donkeren dagen voor kerst komen er weer aan. Het begint weer tot je door te dringen dat je 30+ bent, vrijgezel, geen man kan vinden waar je aan kan binden. Terwijl je omgeving dat wel kan, en een gezinnetje aan het stichten is.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry ook_gek moet er ook bij.
En kaneel ook.
je staat op 188 in de postaantallenquote:
Eldino?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owjee, dan heb ik daadwerkelijk tijd om iets met mijn leven te doen.
Ik kan niet shoppen enzo. Iemand een idee?
Enig verstand van zaken heeft je nog nooit tegen gehouden je mond open te trekken, dus ook deze keer ben je niet bijster geloofwaardig.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Jawel, anders zou ik het niet zeggen natuurlijk.
Denk maar goed na.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Enig verstand van zaken heeft je nog nooit tegen gehouden je mond open te trekken, dus ook deze keer ben je niet bijster geloofwaardig.
Mijn godquote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef ook_gek het volgende:
Oh god de donkeren dagen voor kerst komen er weer aan. Het begint weer tot je door te dringen dat je 30+ bent, vrijgezel, geen man kan vinden waar je aan kan binden. Terwijl je omgeving dat wel kan, en een gezinnetje aan het stichten is.
Hoe gezellig kerst ook is met fam en vrienden, je hebt niemand om van te houden naast je.
En dan ga je weer lekker op fok users zwart maken en in een hokje plaatsen. Nou top meid, ben blij dat ik daar deel van mag uitmaken.
kusje
Jup, maar met datzelfde punt ontkracht hij zijn eerdere 'punt'.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een punt dat ik niet weet of er iets aan je schort.
Cactus, hoe weet hij dit?!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god de donkeren dagen voor kerst komen er weer aan. Het begint weer tot je door te dringen dat je 30+ bent, vrijgezel, geen man kan vinden waar je aan kan binden. Terwijl je omgeving dat wel kan, en een gezinnetje aan het stichten is.
Hoe gezellig kerst ook is met fam en vrienden, je hebt niemand om van te houden naast je.
En dan ga je weer lekker op fok users zwart maken en in een hokje plaatsen. Nou top meid, ben blij dat ik daar deel van mag uitmaken.
kusje
Hoi my fair lady.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je staat op 188 in de postaantallen
Ik ben al aan het zoeken.quote:
Je bent maagd?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
mylifeisgrey
benzin
lanterfanteraar
Ik heb een beurt nodig
Dramatisch slecht inderdaad, ik heb echt teveel vrije tijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je staat op 188 in de postaantallen
Ik snap deze lijst niet, leg hem uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
mylifeisgrey
benzin
lanterfanteraar
Ik heb een beurt nodig
Ik wil liever een knuffel dan een beurtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
mylifeisgrey
benzin
lanterfanteraar
Ik heb een beurt nodig
hebben allemaal een beurt nodig. Maar dan missen er nog wat dus dat zal het wel niet zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef
mylifeisgrey
benzin
lanterfanteraar
Ik heb een beurt nodig
Lief van jequote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb al iemand aan het werk gezet voor je. Heb geduld
Uhu.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Staaltje projectie kan niet anders, want ik heb hier momenteel totaal geen last van
Kan aangevuld worden! En dan elkaar beurten etc.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hebben allemaal een beurt nodig. Maar dan missen er nog wat dus dat zal het wel niet zijn
Ik wil dat dingen weer godverdomme gaan zoals ik wil dat ze gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil liever een knuffel dan een beurt
Ziet hij er eng uit?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Met die gevaarlijke vriend van je zeker, ik ben niet gek
Ik voel me net een hoer.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb al iemand aan het werk gezet voor je. Heb geduld
In dat geval schrap ik de mannelijke users en wordt het nieuwe lijstje ik en de vrouwen in dit topic.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kan aangevuld worden! En dan elkaar beurten etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Ajax genoten, loefje van me?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil dat dingen weer godverdomme gaan zoals ik wil dat ze gaan.
Hou op man, het was nog erger dan afgewezen worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Ajax genoten, loefje van me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |