Nee dat stelt niks voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Lant post eens een foto van je tieten
Niet zoveel, maar ik kijk er nu naar en ze zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef Moonwalk het volgende:
motoren?
wtf heb ik in het vorige topic gemist
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk, maar niet enorm hoor. Wel tof qua vorm enzo, maar mannen zijn vrij makkelijk gek te krijgen als je wil.
Ik ben bang.quote:
Ik voel me nu tot last als ik een DM stuur naar een van jullie.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Irritant hè? Wil je gewoon ff lekker vrolijk meeposten in topic staan er nog DM's en PM's te wachten en dan denk ik soms echt: ROT OP, NIET NU
nog steeds geen nieuwe?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar ik kijk er nu naar en ze zijn. Dus vandaar.
Ik vind DM's leuk, het is alleen geen msn ofzo. Je moet het zien als sms, het kan even duren tot je antwoord hebt, en soms is er snel heen en weer verkeerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me nu tot last als ik een DM stuur naar een van jullie.
Ik ga benzin wel lastigvallen, hij voelt zich eenzaam.
DM is kut.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind DM's leuk, het is alleen geen msn ofzo. Je moet het zien als sms, het kan even duren tot je antwoord hebt, en soms is er snel heen en weer verkeer
Goed plan. Benzin waardeert dat zekerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me nu tot last als ik een DM stuur naar een van jullie.
Ik ga benzin wel lastigvallen, hij voelt zich eenzaam.
22:33:22quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed plan. Benzin waardeert dat zeker
Nee.quote:
ik heb msn nog niet zo lang geleden weer verwijderd. werkt niet relax op een mac, vooral voice niet. en ik praat regelmatig met een vriend van me in mexico, dus heb ik msn vervangen voor skype.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind DM's leuk, het is alleen geen msn ofzo. Je moet het zien als sms, het kan even duren tot je antwoord hebt, en soms is er snel heen en weer verkeer
Te meppen? Gruwelijk te vermoorden en daarna voor eeuwig wegrotten in een Nederlandse cel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Zin om een lijnrechter te meppen?
Wat is de titel??quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Kijk nu een toffe docu op aanraden van Sinji erover.![]()
Ik vind een mooi gedicht of verhaal lezen ook beter dan seks eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Zit een kerel in die volgens mij net iets zei van dat hij seks wel okay vind op zich, maar liever aan zijn motor werkt en erop rijdt. Dát soort kerels zijn trouwens wel hard to get.
met jouw tieten moet dat toch geen probleem zijn, dat hard to get?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Zit een kerel in die volgens mij net iets zei van dat hij seks wel okay vind op zich, maar liever aan zijn motor werkt en erop rijdt. Dát soort kerels zijn trouwens wel hard to get.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jongens wat gaan we hier aan doen?
Lees een verhaal tijdens de seksquote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind een mooi gedicht of verhaal lezen ook beter dan seks eigenlijk.
Nee, een geestelijke belevenis is sowieso beter dan een lichamelijke. Combineren werkt niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees een verhaal tijdens de seks
Kutkloon is de hele avond al stil van ze.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de pronte borstjes. Ik vind ze geil
Je hebt gelijk, als hij zichzelf nog niet doodgereden heeft tegen de tijd dat ik single ben ga ik een poging wagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef dawg het volgende:
[..]
met jouw tieten moet dat toch geen probleem zijn, dat hard to get?
ik heb ze ook aangeraakt op het beeldscherm, heel stiekemquote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Kutkloon is de hele avond al stil van ze.
Kusje gegeven?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik heb ze ook aangeraakt op het beeldscherm, heel stiekem
Hij heeft wel gelijk, er zijn veel dingen in het leven die meer voldoening geven dan seks. Je moet een bepaalde passie hebben voor iets.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Geen zinquote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE
Er zijn nog een aantal users zonder kerstmuts in hun UI. Doe er eens wat aan
nu welquote:
Heeft hij ook zeker! Was ook niet heel serieus die opmerking erover, geef hem ook letterlijk qua motors gelijk hoor, heb seks ook niet zo hoog staan verder maar van die gemiddelde geile ventjes zijn wel veuls te makkelijk te verleiden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, er zijn veel dingen in het leven die meer voldoening geven dan seks. Je moet een bepaalde passie hebben voor iets.
Als een echte cactusquote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup één met stoppels op het moment. R U jelly?
Hoeft er niet geflost te worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
is ie vrijwel kaal?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als hij zichzelf nog niet doodgereden heeft tegen de tijd dat ik single ben ga ik een poging wagen.
Ik heb het al 30 keer gevraagd, ik wil het niet eens meerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lief in dit topic vragen of iemand je UI een kerstmuts wil geven
Dat is rond kerst toch wel gefixt mag ik aannemen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |