quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Een indrukwekkend lijstje van clubs in de Europa League: Porto, Manchester City, Valencia en nu dus Ajax.
Misschien dat dat enige troost is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef xCore het volgende:
Nice, wie scoordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Wat nou als het 8-7 wordt?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Zagreb - Lyon boeit niet meer, Ajax moet 2x scoren, punt uit.
ja toen ik het typte anders maar 1quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Grapjas, moeten er 2 in schieten, met deze scheids, in 10 minuten.
Je krijgt toch maar 3 miljoen als je de 8e finale haalt?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat 25.000.000,- ¤ met een grensrechter kan doen
altijd aan het wijzen naar anderenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Eenskijken het volgende:
ajax had het tegen lyon moeten afmaken, maar daar verzaakten ze. Eigen schuld.. en ze horen gewoon niet thuis in de CL, hoe triest het ook mogen zijn.
Dat ruikt naar ... *snif* .. omkopingquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Komakie het volgende:
Ff serieus 7 doelpunten binnen een half uur....
Dat kan toch bijna niet
Vriend van mijn nicht gewed op 7 of meerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
Dat wordt 1-9 daar... Iemand gewed boven 5.5 bij lyon?
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef elby1988 het volgende:
Weet ajax dat ze moeten? Krijg niet dat idee..
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef bianconeri het volgende:
Ajax hoort ook niet in de CL.....
Tegen een C-elftal van Real kunnen ze nog geen bal uitrichten.
Spitsen van Ajax maken nog geen deukje in een pak boter, of het team nou volledig fit is of niet.
Ajax heeft gewoon een dramatisch slecht elftal, slechtste elftal ooit.
Lyon overklast Zagreb gewoon en verdient het.
En walgelijk al dat gejank over die grensrechter.....
Doet er helemaal niet toe, als 1 had geteld was het sowieso al anders gelopen.
Misschien dat Real dan wel doorloopt, dan was die 2e die afgekeurd werd ook niet voorgekomen.
Wat verwacht je dan?quote:
en dat om een spelletje voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vrees voor het leven van de grensrechter, die moet echt een paar bodyguards krijgen om straks het stadion uit te kunnen. En dat geloof ik in alle ernst.
komt vrijwel nooit voorquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Komakie het volgende:
Ff serieus 7 doelpunten binnen een half uur....
Dat kan toch bijna niet
Ja ik kwam dus net binnen hequote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Paul-89 het volgende:
Je zult straks thuiskomen en nog van niets weten en even teletekst aanzetten.
Staat op een tafeltje gelukkig.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vast niet goed voor de laptop die bij je op schoot ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |