abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 december 2011 @ 20:10:58 #1
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_105309187
quote:
Geen celstraf na laffe aanval: "Niet gewend om te drinken omdat we moslims zijn"
Vier vrouwen roepen tijdens brutale schoppartij: "Dood de blanke hoer!"

Vier moslimvrouwen die een voorbijgangster in het centrum van de Engelse stad Leicester brutaal aanvielen en op het hoofd trapten, moeten niet naar de cel. Hoewel op dit soort misdrijven een celstraf tot vijf jaar staat, gaf de rechter het drietal voorwaardelijke straffen. Hij had oren naar het argument van de verdediging dat de Somalische moslimvrouwen stomdronken waren omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken en de misdaden enkel pleegden in een stomdronken bui. De drie vrouwen schreeuwden tijdens de schoppartij "Dood de blanke hoer!", maar een veroordeling voor racisme liepen ze evenmin op. De beelden van de laffe aanval (zie video onder dit artikel) spreken nochtans boekdelen. Het 22-jarige slachtoffer werd bont en blauw geslagen en getrapt en is nog altijd in behandeling. Dat meldt de Daily Mail.

De bende bestond uit vier moslimvrouwen: drie zussen en hun nicht, allevier twintigers. Toen Rhea Page (22) samen met haar vriend stond te wachten op een taxi in het centrum van Leicester vielen de vier moslimvrouwen haar plots blind aan. Ze riepen "Dood de blanke hoer!", deelden enkele rake klappen uit, trokken haar haren uit en bleven maar trappen op de vrouw die al roerloos op de grond was ineengestuikt. Rhea's vriend vocht terug en verkocht de moslimvrouwen ook enkele stevige trappen, maar de vrouwen wisten van geen ophouden.

Koran
Vreemd genoeg ging de rechter niet in op de aanklacht voor racisme, maar had hij wel oren naar het argument dat de stomdronken vrouwen zo van leer trokken omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken. De Koran verbiedt inderdaad het drinken van alcohol, enkel voor medische doeleinden is het toegelaten. Blijkbaar lapten deze vrouwen dat verbod aan hun laars. De rechter vond er verzachtende omstandigheden in en veroordeelde de vrouwen enkel tot voorwaardelijke straffen.

Belachelijk
"Dit is een weerzinwekkende uitspraak", sakkert Rhea Page, die haar job als sociaal werkster voor autisten moest opgeven na de aanval. Ze hield immers een trauma over aan de aanval en leed onder zware stress. "Die bende zou meteen moeten opgesloten worden en nu krijgen ze eigenlijk helemaal geen straf. Het was zonneklaar dat het om een racistische aanval ging. En dan dat belachelijke argument dat ze niet gewend zijn om te drinken. Als ze niet mochten drinken van hun godsdienst, waarom trokken ze dan naar café's op dat moment van de avond. Zelfs toen de politie al was aangekomen en ze allemaal waren weggevlucht, kwam er nog eentje terug om me een laatste trap op het hoofd te geven. Schandalig!"

Paniekaanvallen
Rhea Page is nog altijd in behandeling bij een psychiater en heeft last van paniekaanvallen en traumatische flashbacks. "Ze bleven maar trappen en roepen dat ik een blanke hoer was die ze moesten doden. Toen ik me omdraaide, greep een van hen me bij mijn haren en smeet me op de grond. Om beurten trapten ze op mijn hoofd. Ik dacht echt dat ze zouden vermoorden." (kh)
07/12/11 19u49
bron

:{

wtf!?
in hoeverre is dit een broodje aap verhaal?
Ik kan me niet voorstellen dat die rechter echt deze uitspraken heeft gedaan...
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_105309338
Ik kan niets vinden in The Sun. Als er een krant is dat dit bericht wel pontificaal op de front page zou hebben staan dan is het The Sun wel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 7 december 2011 @ 20:15:39 #3
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_105309407
Tsjah, Engeland he. Die gaan wel vaker mee in wat moslims graag willen.
From feudal serf to spender.
  woensdag 7 december 2011 @ 20:15:46 #4
155616 Proximo
For god, king & country
pi_105309412
http://www.dailymail.co.u(...)hite-slag-FREED.html

Foto's van de aanval zijn hier ook te zien

Wat verwacht je anders van Engeland, politiek correct tot in de kist..

For king Imam and country
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_105309433
Ah, toch iets in The Sun. Even lezen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_105309472
Hmmm, klopt toch. Bizar triest verhaal. Diep voorover gebogen voor de Islam. :r :r :r :r :r
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_105309553
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef Proximo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)hite-slag-FREED.html

Foto's van de aanval zijn hier ook te zien

Wat verwacht je anders van Engeland, politiek correct tot in de kist..

For king Imam and country
:r Ze komen er ook vrolijk aanlopen en beginnen dan die vrouw in elkaar te slaan.
pi_105309565
Engeland he, dat land is al zo ver afgeleden dat het niet meer te redden valt van de moslim-invasie. Triest. :N
De Republiek
  Donald Duck held woensdag 7 december 2011 @ 20:19:24 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_105309576
Engeland is een verloren staat. Compleet gezwicht voor de islam.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_105309629
hln is een zeer onbetrouwbare bron, volgens mij..
Dit blad zou gestraft moeten worden wegens misleidend, opzettelijk gelogen nieuwsberichten en haatzaaierij.
Als dit soort dingen echt gebeurde, had je binnen de kortste keren rassenrellen.

Correctie: het is toch echt gebeurd? Dan is het einde van de westerse samenleving nabij..
pi_105309650
"is koeltoer".
pi_105309711
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_105309770
Gelukkig is iedereen voor de wet gelijk in de UK:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-16051120
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_105309794
Ik weet niet eens een fatsoenlijke reactie uit te persen op dit soort waanzin, alleen agressieve dingen. Als dit waar is dan is dat het meest belachelijke wat ik afgelopen tijd heb gelezen.
pi_105309830
quote:
13s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef HyperViper het volgende:
Ik weet niet eens een fatsoenlijke reactie uit te persen op dit soort waanzin, alleen agressieve dingen. Als dit waar is dan is dat het meest belachelijke wat ik afgelopen tijd heb gelezen.
  woensdag 7 december 2011 @ 20:26:33 #16
155616 Proximo
For god, king & country
pi_105309892
quote:
15s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef teknomist het volgende:
Gelukkig is iedereen voor de wet gelijk in de UK:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-16051120
The UK.. daar waar je als blanke de zak krijgt en je als non-blanke nog immer de racisme of religie kaart kan spelen om vrij spel te krijgen :')
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_105309964
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef Proximo het volgende:

[..]

The UK.. daar waar je als blanke de zak krijgt en je als non-blanke nog immer de racisme of religie kaart kan spelen om vrij spel te krijgen :')
Allicht een voorbeeld hoe Nederland had kunnen zijn zonder een Pim Fortuyn of Geert Wilders...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_105309993
quote:
3s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
"is koeltoer".
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105310059
Ik dacht dat alleen Nederland linkse rechters kennen, maar in Engeland dus ook al.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_105310144
Als de Franse inlichtingendienst je hoofdstad Londonistan noemt dan is er iets mis met je als land.
pi_105310194
Ik wacht eerst wel weer op de uitleg van de cultuurelativisten om het voor ons, domme Wilders aanhangers, te verklaren. Of komt de verklaring van de geschiedeniskenners, die ons haarfijn kunnen uitleggen dat dit komt door het westerse koloniale verleden en de slavenhandel.
Er zal vast wel een logische verklaring zijn :N
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_105310300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Oud_student het volgende:
Er zal vast wel een logische verklaring zijn :N
Die is er ook: alcohol maakt je minder toerekeningsvatbaar. Eik hadden deze dames dus TBS moeten krijgen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_105310456
Dit valt niet goed te praten, als ik dit soort berichten lees gaat mijn bloed koken. Leuk voor het slachtoffer ook, je zou bijna het heft in eigen hand nemen.. Maar dan heb jij het gedaan..
pi_105310498
Verder rare uitspraak van de rechter, gewoon keihard straffen, dronken is geen excuus
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_105310626
Letterlijk te bezopen voor woorden.
pi_105310700
Een spuitje is nog te weinig straf voor dit soort figuren.
  woensdag 7 december 2011 @ 20:42:22 #27
155616 Proximo
For god, king & country
pi_105310726
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef De_Nuance het volgende:
In Duitsland doen ze het ook daadwerkelijk , allochtonen doden vanwege hun afkomst.

Maat dat is voor oud_student niet interessant genoeg en Breivik kan hij wel begrijpen.

Om zijn ideeën kracht bij te zetten leest hij dit soort opgeblazen berichtgeving.
Ja want een stel gekke kaalkopjes is inderdaad vergelijkbaar met het compleet doorgeslagen systeem in de UK waar het schering en inslag is wat betreft dit soort berichten....
Vooral Breivik erbij halen :')
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_105310779
quote:
13s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef HyperViper het volgende:
Ik weet niet eens een fatsoenlijke reactie uit te persen op dit soort waanzin, alleen agressieve dingen. Als dit waar is dan is dat het meest belachelijke wat ik afgelopen tijd heb gelezen.
pi_105310841
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef De_Nuance het volgende:
Verder rare uitspraak van de rechter, gewoon keihard straffen, dronken is geen excuus
Ze mogen niet drinken van hun geloof, dus wordt dat nu als excuus voor hun misdaad gebruikt? Zijn ze mesjokke in Engeland?
pi_105310878
Islam dit, islam dat... grow a brain mensen. Dit is meer infidel-cultuur (racisme en alcohol), de Islam verbiedt deze zaken juist.
  Donald Duck held woensdag 7 december 2011 @ 20:46:28 #31
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_105310942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Adam1981 het volgende:
Islam dit, islam dat... grow a brain mensen. Dit is meer infidel-cultuur (racisme en alcohol), de Islam verbiedt deze zaken juist.
Het gaat erom dat ze hun religie als excuus aanvoeren en de rechter daarin meeging.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_105310951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Adam1981 het volgende:
Islam dit, islam dat... grow a brain mensen. Dit is meer infidel-cultuur (racisme en alcohol), de Islam verbiedt deze zaken juist.
Dus hoe gaat de Islam deze dames straffen ?
pi_105310993
quote:
3s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Dus hoe gaat de Islam deze dames straffen ?
UK is geen islamitische staat, dus de Islam gaat hen niet straffen.
pi_105311054
quote:
3s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Dus hoe gaat de Islam deze dames straffen ?
Stenigen lijkt mij de jusite straf, als de misdaad tegen een moslim was begaan.
Maar de misdaad betrof een ongelovige hoer, daarom verdienen ze een beloning
Allah zij geprezen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_105311122
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:47 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

UK is geen islamitische staat, dus de Islam gaat hen niet straffen.
Waarom niet ? Ze hebben toch gezondigd met racisme en drank ?
Allah is vast boos. Minstens twee vliegtuigen in hun huis !
pi_105311252
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Adam1981 het volgende:
Islam dit, islam dat... grow a brain mensen. Dit is meer infidel-cultuur (racisme en alcohol), de Islam verbiedt deze zaken juist.
Maar ze deden dus een paar dingen die niet mogen van de islam. Wat zou jij een gepaste straf voor deze 'dames' vinden?
pi_105311313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef De_Nuance het volgende:
In Duitsland doen ze het ook daadwerkelijk , allochtonen doden vanwege hun afkomst.
Turkije ook.

Wat heeft dat hiermee te maken?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_105311339
quote:
3s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarom niet ? Ze hebben toch gezondigd met racisme en drank ?
Allah is vast boos. Minstens twee vliegtuigen in hun huis !
Speciaal voor jou, een tien uur durende video:


quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ze deden dus een paar dingen die niet mogen van de islam. Wat zou jij een gepaste straf voor deze 'dames' vinden?
Niet relevant want we leven niet in een islamitische staat.
pi_105311373
Verder lachwekkende straf maar ja, Groot-Brittanie is dan ook het meest weerzinwekkend slap geworden land ten opzichte vd Islam.

Daarom English Defence League 8-)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_105311421
Achja, de blanke niet-moslims laten dit ook gewoon gebeuren en komen niet meer voor elkaar op. Dan moet je ook niet raar opkijken als zulke door eeuwen van inteelt gedegenereerde idioten, gesteund door hun middeleeuwse "religie", via tomeloze agressie hier de macht overnemen. Bavianen zouden dat bijvoorbeeld ook doen, als ze de kans zouden krijgen.
pi_105311470
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Speciaal voor jou, een tien uur durende video:


[..]

Niet relevant want we leven niet in een islamitische staat.
Hetgeen blijkbaar betekent dat ze alles kunnen uitspoken zonder daar ooit voor gestraft te worden.
Die rechter zouden ze een schop onder zijn hol moeten geven. Wat een laffe klootzak zeg.
pi_105311515
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hetgeen blijkbaar betekent dat ze alles kunnen uitspoken zonder daar ooit voor gestraft te worden.
Die rechter zouden ze een schop onder zijn hol moeten geven. Wat een laffe klootzak zeg.
Pleit je voor de sharia? :')
pi_105311525
Blanke hoeren zijn meestal ook meteen de duurste.
pi_105311531
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Adam1981 het volgende:
Niet relevant want we leven niet in een islamitische staat.
Wat heeft dat er nu precies mee te maken ?

Als het Katholieken waren geweest waren ze waarschijnlijk geëxcommuniceerd.
Als het Amish waren zou men ze shunnen.
Etc. Etc. Etc. De staat heeft daar helemaal niets mee te maken.

Dus: Wat doen moslims met hun berouwloze zondaars ?
  Eindredactie Games woensdag 7 december 2011 @ 20:57:47 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_105311596
Ik vraag me ook af wat die gast aan het doen was, pas als z'n vriedinnetje beurs geslagen is gaat 'ie een beetje terugduwen. Kom op zeg :') Waarom niet gewoon een paar keiharde vuistslagen in het gezicht tot het lichtje uit gaat, omdat 'je geen vrouwen mag slaan' ?

Volgens mij was hij ook vrij bezopen trouwens.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_105311602
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:56 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Pleit je voor de sharia? :')
Nou nee, dankuwel.
Maar als de rechterlijke macht zo laf blijft zal die er zeker komen. Engeland voorop.
pi_105311604
quote:
3s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:56 schreef MisterSqueaky het volgende:
Als het Katholieken waren geweest waren ze waarschijnlijk geëxcommuniceerd.
Doe eens een link posten waar men de duizenden verkrachtende priesters heeft geëxcommuniceerd?
pi_105311709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Nou nee, dankuwel.
Maar als de rechterlijke macht zo laf blijft zal die er zeker komen. Engeland voorop.
Wat is een gepaste straf volgens jou?
pi_105311782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:59 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Wat is een gepaste straf volgens jou?
Gewoon het strafrecht toepassen wat gebruikelijk is in Engeland voor dit soort mishandeling.
pi_105311901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Doe eens een link posten waar men de duizenden verkrachtende priesters heeft geëxcommuniceerd?
Priesters ? Doe niet zo gek.
Men excommuniceert liever een 9 jarige meisje dat voor abortus kiest nadat ze verkracht was door haar stiefvader. Want abortus is een zonde enzo.
http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1883598,00.html

Maar je ontwijkt de vraag. Heeft je mammie je niet geleerd dat een vraag met een wedervraag beantwoorden zeer onbeschoft is ;) ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')