Godver.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet, dan woon ik er niet meer
Het zijn inderdaad meestal de blonde paupertypes die met een "kleurling" rondlopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Natuurlijk, je moet gewoon een hele grote portie geluk hebben, of dat geluk uiteraard opzoeken. De meid waar ik nu mee date is ook gewoon zomaar op mijn pad gekomen, heb haar niet door uitgaan ontmoet of wat dan ook.
Oh wat lief.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja de mijne hebben al eens een TT gehad, nu mochten de jouwe.
Alweer?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bazen-TT. Nu nog pics in de OP.
Whut?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
Loefje, heb je je nog geschoren van onderen?
Jij niet dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
3 weken geleden, hoezo?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komt hij daaraan? En niet zo handig omdat te melden, dat maakt hem onbetrouwbaar en krijgt hij nooit meer watquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef kutkloon7 het volgende:
props voor ElDinosaur, die deelt tenminste die lekkere tetten van mfn ff.
Daar moet je dus blij om zijn he.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:42 schreef benzin het volgende:
Ik dacht dat ik niet kon versieren door mijn interesses en mijn vrouwloze omgeving, maar vandaag kwam ik er achter dat iemand anders die iets vergelijkbaars doet een gruwelijk mooie en lieve vriendin heeft
Nu heb ik niets meer om de schuld te even en ligt het aan mezelf
Je hebt ook een flinke portie mazzel nodig. Die mazzel is me de laatste tijd wat afwezig geweestquote:Op woensdag 7 december 2011 19:42 schreef benzin het volgende:
Ik dacht dat ik niet kon versieren door mijn interesses en mijn vrouwloze omgeving, maar vandaag kwam ik er achter dat iemand anders die iets vergelijkbaars doet een gruwelijk mooie en lieve vriendin heeft
Nu heb ik niets meer om de schuld te even en ligt het aan mezelf
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ben geen retro-type
Hij heeft ze niet eens gehad zelfs.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komt hij daaraan? En niet zo handig omdat te melden, dat maakt hem onbetrouwbaar en krijgt hij nooit meer wat
Ik noem jou voortaan 'The Informer'quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zei pas dat hij dat de jeuk niet waard vond, als ik het me goed herinner.
Nee, hij had tetten van twee dikke wijven gestuurd omdat ik om tetten vroegquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komt hij daaraan? En niet zo handig omdat te melden, dat maakt hem onbetrouwbaar en krijgt hij nooit meer wat
Oude niveau is het over een maand of 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was benieuwd hoe snel het weer op het oude niveau is en of je het nog vaker gaat doen
kijk daar gaat het dus alweer mis. Stelletje doorgevers, dan heeft soit ze vast ook alquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij heeft ze niet eens gehad zelfs.
Vandaar dat hij zo stil is nu. Hij is druk bezig met fappenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
kijk daar gaat het dus alweer mis. Stelletje doorgevers, dan heeft soit ze vast ook al
Hij staat zo op springen dat dat nooit lang kan duren danquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zo stil is nu. Hij is druk bezig met fappen
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef kutkloon7 het volgende:
props voor ElDinosaur, die deelt tenminste die lekkere tetten van mfn ff.
Wajjauw, humorwater, jij hebt gedronkenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vals alarm gelukkig.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
kijk daar gaat het dus alweer mis. Stelletje doorgevers, dan heeft soit ze vast ook al
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, hij had tetten van twee dikke wijven gestuurd omdat ik om tetten vroeg
Op tetten van dikke wijven dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan. En na een paar dagen...Jeuken dat het deed!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Cactus1 het volgende:
Wie van de mannen is eerlijk en durft toe te geven dat hij zich nog nooit heeft geschoren van onderen
Euh, en wat nou als ik het wél doe dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Cactus1 het volgende:
Wie van de mannen is eerlijk en durft toe te geven dat hij zich nog nooit heeft geschoren van onderen
Fucked up smaak heeft hij dan. Waren een paar serieus ranzige tetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vals alarm gelukkig.
[..]
[..]
Op tetten van dikke wijven dus.
Ja man, what happened!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajjauw, humorwater, jij hebt gedronken
Dat dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan. En na een paar dagen...Jeuken dat het deed!
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Betekent dit dat het slechts bij 1x is geblevenquote:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit dat het slechts bij 1x is gebleven
Nergens last van. Nee, echt niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is anders nog nooit een vrouw in de buurt geweest, lang leve eigenbelangquote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Cactus1 het volgende:
Ik probeer gewoon te bewerkstelligen dat alle mannen dat op z'n minst doen. In het belang van alle vrouwen
Maar is het nou de bedoeling dat het helemaal kaal wordt, of alleen de zak?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Cactus1 het volgende:
Hij zag er toen wel monsterlijk groot uit. Witte mamba die uit de onderbroek kwam kruipen..quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar niet meer helemaal kaal.
Trimmen, kortwieken is ook ok, zolang het maar niet lijkt op de krullenbol van Heloefquote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee dat niet.Maar niet meer helemaal kaal.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Trimmen, kortwieken is ook ok, zolang het maar niet lijkt op de krullenbol van Heloef
Gewoon geen bossen, dan is het al ok.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef benzin het volgende:
Maar is het nou de bedoeling dat het helemaal kaal wordt, of alleen de zak?
Zorg jij er dan ook voor dat alle vrouwen het doen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Cactus1 het volgende:
Ik probeer gewoon te bewerkstelligen dat alle mannen dat op z'n minst doen. In het belang van alle vrouwen
Nee, tondeuzequote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die het niet doen mogen terecht je bed/huis uitgeschopt worden en voor smerige slet uitgescholden worden. Dan leren ze het welquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
Zorg jij er dan ook voor dat alle vrouwen het doen?
In het belang van iedere man en vrouw!
Ja. Piemols zijn saaiquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Cactus1 het volgende:
Bedankt voor uw aandacht namens de vrouwen![]()
Het mag weer over tetten gaan
Smaken verschillen blijkbaar. Hij is denk ik fap-fap-fap aan het doenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Kloon is wel verdacht stil. Toch wel een beetje opwindend die tetten?
Geloof me. Dit wil je echt niet hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Smaken verschillen blijkbaar. Hij is denk ik fap-fap-fap aan het doen
Ziet het er echt zo smerig uit dan met haar?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg jij er dan ook voor dat alle vrouwen het doen?
In het belang van iedere man en vrouw!
Ligt eraan hoeveel.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ziet het er echt zo smerig uit dan met haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |