Ach, in je debuut twee keer aan de basis staan van een goal. Ik vind het niet verkeerd.quote:
Nee hoor iedereen heeft het EK gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die Feyenoorders beginnen ook steeds over 1 mindere wedstrijd van Willems tegen Schaken. Laat ik deze wedstrijd van BMI dan als referentiekader nemen.
Willems is anders aardig door het ijs gezakt bij het NL elftal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die Feyenoorders beginnen ook steeds over 1 mindere wedstrijd van Willems tegen Schaken. Laat ik deze wedstrijd van BMI dan als referentiekader nemen.
Hoezo, Willems bewijst keer op keer dat hij niet kan verdedigen. Als je liever linksbuiten wil lopen, soit, maar zorg er dan voor dat je daar ook opgesteld wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was op het EK de beste verdediger van Oranje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen heeft het EK gezien.
Vandaag verdedigde hij ook veel hoor. Zat er steeds fel op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, Willems bewijst keer op keer dat hij niet kan verdedigen. Als je liever linksbuiten wil lopen, soit, maar zorg er dan voor dat je daar ook opgesteld wordt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was op het EK de beste verdediger van Oranje.
Ben je nu serieus of gewoon aan het trollen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vandaag verdedigde hij ook veel hoor. Zat er steeds fel op.
Fout dat was Vlaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga er op in dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ben je nu serieus of gewoon aan het trollen?
Gastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond het matig. Staat of aan de verkeerde kant te dekken of wordt simpel voorbij gelopen wanneer hij tegen een echte buitenspeler staat.quote:
Kappen met dat getroll aub.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Afellay verdedigde dan ook totaal niet mee. Willems was niet echt goed, maar ik vond hem samen met Vlaar de minst slechtsten. Iig beter dan Van der Wiel, Mathijsen en Heitinga.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het matig. Staat of aan de verkeerde kant te dekken of wordt simpel voorbij gelopen wanneer hij tegen een echte buitenspeler staat.
Wanneer hij geen directe tegenstander heeft is het voor het oog soms leuk om te zien, maar niet meer dan dat.
Ik denk dat je sowieso niet echt over 'beste verdediger' kan spreken op het afgelopen EK.
No offence, de manier waarop die knul opzij werd gezet bij dat doelpunt van Schaken was wel echt belachelijk genant. En Schaken is echt geen wereldspeler.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als hij een Feyenoord-shirt aan had gehad, was hij de grootste verdedigende talent in jaren geweest.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
Ik begin ook overigens niet over 1 wedstrijd van Willems. Ik heb nu 8 of 9 potjes van hem gezien, en eigenlijk heb ik hem in die wedstrijden verdedigend nooit op een voldoende kunnen betrappen.
Absoluut niet. Ik lul Leerdam ofzo toch ook niet oranje in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar als hij een Feyenoord-shirt aan had gehad, was hij de grootste verdedigende talent in jaren geweest.
Bij Feyenoord zou Willems niet eens een basisplek hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar als hij een Feyenoord-shirt aan had gehad, was hij de grootste verdedigende talent in jaren geweest.
Joh, stel je niet zo aan, lulhannes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Droomdebuut van Bruno bij Oranje
Wat een droomdebuut van Bruno Martins Indi bij Oranje. Invallen bij een zwalkend Nederlands Elftal dat tegen een achterstaand aankeek bij Belgie dat al sinds 2002 zich niet meer voor een eindtoernooi wist te kwalificeren. Maar door aan de basis te staan van twee doelpunten draaide Bruno de wedstrijd in zijn eentje helemaal om.
Jammer dat een ervaren kracht als Nigel de Jong vervolgens de fout inging. Ook de jonge rechtsback Van Rhijn mag zich zeker drie tegendoelpunten aanrekenen. Wat een verschil met de linkerflank waar Bruno Martins Indi met zoveel rust en vertrouwen speelde, alsof het zijn 100e interland was.
Vanzelfsprekend zaten er ook nog wat kleine foutjes in het spel van Bruno, maar met name de ervaren krachten lieten het afweten in deze roerige interland Belgie-Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |