quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er komt dus die nieuwe reorganisatie aan en de hoofd maatschap wil dan een Hoofd Poli die nu op de werkvloer werkt om de boel te begeleiden enzo, en hij keek mij steeds maar aan waardoor ik weer zei : mmm leuke functie![]()
Ik heb ook een schrijfblokje dat overal mee naartoe gaan op het werk en waar ik elke dag een nieuw lijstje in maak.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
Leuk hoor, als die to-do progjes, maar ik werk nu eenmaal voornamelijk vanuit mijn mailbox en de mooie papieren todo lijst op mijn bureau. Die twee zijn het meest effectief omdat ik er met regelmaat mee geconfronteerd wordt.
Dat deed ik ook altijd, tot ik die mooie weekplanners met voorgedrukte takenlijst ontdekte in de kast met bureauartikelen. Stuk handiger want ik kan ze dan minder goed negerenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk met massa's aan post-it notes en zo![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja die ontdekte ik ook pas, lijkt me best handyquote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd, tot ik die mooie weekplanners met voorgedrukte takenlijst ontdekte in de kast met bureauartikelen. Stuk handiger want ik kan ze dan minder goed negeren
Takenlijst in bijvoorbeeld Outlook werkt bij mij dus echt niet, die ga ik verwaarlozen en wegklikken.
Als je tegen Kleuter B zegt: 'Bambi moet... ?', dan zegt hij '... in de pan!'.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Vooral het biefstukje van Bambi was supermals. Rare gebakken en je kon het bijna naar binnen zuigen, zo'n lekker zacht vlees was het.
Kleuter B is goed opgevoedquote:Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je tegen Kleuter B zegt: 'Bambi moet... ?', dan zegt hij '... in de pan!'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |