Volgens mij ook idd.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de scholieren na deze week nog één week naar school.
Ja jeetje, dan houden we weinig dagen over hequote:Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef Laysa het volgende:
Behalve volgende week woensdag en donderdag.....en 2e kerst dag
Dan heb je ze niet in huis?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef Laysa het volgende:
Behalve volgende week woensdag en donderdag.....en 2e kerst dag
Sorryquote:Op woensdag 14 december 2011 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja jeetje, dan houden we weinig dagen over he
Dan moet ik lange einden in de auro rijden...en mijn koekblik is niet zo heel sneeuwbestendigquote:Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je ze niet in huis?
Vorig jaar kerst was het echt genieten, zoveel sneeuw!
Wat fijn voor je moeder...ik hoop dat jullie snel weten wat er aan de hand is...Niet weten hoe of wat over je gezondheid is zo ontzettend klote!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef MissVanity het volgende:
Stoppen met rokenZoals elk jaar
Gezonder leven. Ook zoals elk jaar.
Voor de rest niks eigenlijk. Ik heb wel het gevoel dat 2012 een heel goed jaar gaat worden.
Ik had mijn moeder net aan de telefoon. Ze mag vandaag al naar het ziekenhuisVrijdag ga ik weer naar haar toe en dan blijf ik 2 nachtjes slapen. Mijn vader is er vrijdagavond niet want hij heeft een kerstborrel. Dus dan kunnen mijn moeder en ik samen wijn drinken en yathzee spelen
Is altijd gezellig.
Dat klinkt relaxt! Lekker hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenIk zit hier met een lekker bakkie koffie en een sigaret
De perfecte start van de dag. Zo maar even wakker worden met een aflevering Gilmore Girls en dan wat in huis doen.
@Summer2bird, SNEEUW!!!!!Natte sneeuw is het begin. Hierna gaat het overal sneeuwen en wordt het nog kouder en dan blijft het liggen
En dan is heel Nederland wit met de kerst. (Hoop ik)
E_O, beterschap! Als je het boek nog niet uit hebt kan je lekker lezen
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Voornemens van het niveau lik m'n vessie.![]()
Nee, dan mijn voornemens:
- wereldvrede stichten
- alle hongerende mensen van eten voorzien
- geneesmiddel uitvinden tegen kanker
- geneesmiddel uitvinden tegen aids
- het bestaan van God bewijzen, al dan niet te ontkrachten
Beat that bitches!!
Misschien moet je er toch maar over nadenken of ander vervoer buiten je motor en Ov een beter plan isquote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef R0N1N het volgende:
Mja, ach... met die takken wind en ook nog regen reeds doodsangsten doorstaan afgelopen week (en moeders idem) dus sneeuw kan er ook nog wel bij ...
![]()
![]()
... & dat nog tot eind Januari ...![]()
Lag vannacht nog te tollen in bed. Echt niet normaal meer die wind (+regen). 1x zelfs letterlijk m'n baan uitgeblazen, kwam gelukkig niks aan op de linkerbaan ... maar dit overleef ik geen 6 weken zo.
[me=*]Google:
B&B loc:'s-hertogenbosch ...[/me]
170km fietsen ? neuh.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Laysa het volgende:
Misschien moet je er toch maar over nadenken of ander vervoer buiten je motor en Ov een beter plan is
Een klein autootje is te duur? Ik weet natuurlijk helemaal je budget niet, maar het zit wel iets veiligerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |