Och iets met een user die nog steeds dr gram wil halen op een oud mod voor een TRU ban, ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik snap niets van die woordenwisseling.
Inderdaad:
Goedemorgen zonder zorgen,
want verdriet dat kennen we niet.
Behalve Piet,
maar die telt weer lekker niet.
Ik ben wakker, en toch heb ik nu nachtmerries over Bassieworst. Je wordt bedankt.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef Lavenderr het volgende:
Om het met Bassie en Adriaan te zeggen:
Goed, want ja, met slechte mensen...quote:Op woensdag 14 december 2011 09:32 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh.
Het is koud.
Ik ben moe![]()
Hoe is het met jullie?
Oh dat verhaal! En de dame in kwestie is nog steeds boos?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Och iets met een user die nog steeds dr gram wil halen op een oud mod voor een TRU ban, ofzo.
Vrij kinderachtig allemaal in ieder geval dus laat maar zitten
Vandaag al wat beter?
Mwah, wisselend. Heb heel erg last van stemmingswisselingen. Gister was ik ook weer helemaal overstuur.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Goed, want ja, met slechte mensen...
Hoe is het met jou? Afgezien van je moeheid dan.
Erger dan goedemorgen morgen kan het nooit zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 09:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ben wakker, en toch heb ik nu nachtmerries over Bassieworst. Je wordt bedankt.
Sneeuw? Wat leuk!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mwah, wisselend. Heb heel erg last van stemmingswisselingen. Gister was ik ook weer helemaal overstuur.
Heb mijn moeder maar niks verteld toen ze me vroeg hoe 't was voordat ze naar bed ging.
Laat die maar lekker slapen, vertel ik vanmiddag wel aan haar.
He, het sneeuwt hier
Toch wordt dat niveau toch dicht benaderd. Akelig dicht zelfs!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erger dan goedemorgen morgen kan het nooit zijn
Het is ook nog te zacht buiten om te blijven liggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Natte sneeuw, en het blijft niet liggen omdat het geregent heeft.
Maar toch, SNEEUW!
Zo leuk om naar te kijken he?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar toch, SNEEUW!
Voel je je wat beter?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hiephoi! Iedereen is weer wakker hier
nou ik verveel me.. want ik ben niet gewend aan niks doen. Maar ik kan niet zeggen dat ik me heel erg tof voel. Nou ja, beter dan gister, dat dan weer wel.quote:
Sneeuw!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar toch, SNEEUW!
The weather outside is frightfull,quote:
Die ken ik in een Bert en Ernie-versie. De eerste gram krijg je altijd cadeau, let it snow, let it snow, let it snow...quote:Op woensdag 14 december 2011 09:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
The weather outside is frightfull,
But the stars are so delightfull,
Since we have no place to go,
Let it snow, let it snow, let it snow.
Volgens mij moeten de scholieren na deze week nog één week naar school.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:02 schreef summer2bird het volgende:
Huh?
De scholen hebben volgende week toch al vrij?
Of ben ik nu in de war?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |