Uit huis gaan hielp bij mij welquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het zal zeker slopend zijn.. De mogelijkheid van een ernstige ziekte.
Tof ook dat je zo'n goede band met je moeder hebt. Die heb ik nu ook, maar dat heeft heel wat jaren geduurd.
Heel veel ruzie heb ik nooit gehad. Mijn moeder is wat warmer geworden sinds ik zelfstandig ben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Uit huis gaan hielp bij mij welWe hadden al een goede band maar ook extreem veel ruzie. Nu ik niet meer thuis woon hebben we niet meer zo vaak ruzie. En het helpt ook dat ik wat volwassener ben geworden
Misschien is kilte en afstandelijkheid wel erger dan ruzie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heel veel ruzie heb ik nooit gehad. Mijn moeder is wat warmer geworden sinds ik zelfstandig ben.
Ja..Schadelijker ook voor je vorming, denk ik..quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is kilte en afstandelijkheid wel erger dan ruzie?
Elton Sjonquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef Bastard het volgende:
Nog 1 en dan schei ik er mee uit voor vandaag
Met zijn kop als een badeend!quote:
Nee, Johannes de doper trok volle zalen wil je zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met zijn kop als een badeend!
Hij trok volle zalen ja. Hij ging niet voor niets kopje onderquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, Johannes de doper trok volle zalen wil je zeggen
Hij heeft betere tijden gekend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij trok volle zalen ja. Hij ging niet voor niets kopje onder
Dank je, ik wist dat je het niet zo bedoeldequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef Bastard het volgende:
Nog 1 en dan schei ik er mee uit voor vandaag
Jawel hoor. Maar je hebt gelijk, soms moet je dingen uitspreken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dank je, ik wist dat je het niet zo bedoelde
Heb jij die van SCRUM nog ergens kunnen vinden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Gezelligheid, jolijt en solidariteit...
Goed tegen de stilte
Het gaat iets beter.. Throw me a penny, bedoel je toch? Die kon ik ook niet vinden...quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij die van SCRUM nog ergens kunnen vinden?
Ik heb overal gezocht, maar nee, niet gevonden.
En verder, hoe gaat het? Voel je je al wat beter of wordt het juist wat erger nu het avond is?
Ja, die bedoel ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het gaat iets beter.. Throw me a penny, bedoel je toch? Die kon ik ook niet vinden...
Ik ga zo idd. eens pitten...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik.
Echt vreemd dat die nergens te vinden is he?
Fijn dat het iets beter gaat , wel jezelf nog in acht nemen hoor, rustig aan , uitzieken en veel slapen
Ik ook, trustequote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga zo idd. eens pitten...
Ik snapte deze post van jou gewoon niet Bastard, want - tralala -. Hoe kun je dat nou denken? Ik heb juist een heel leuk lief schattig vriendinnetjequote:Op maandag 12 december 2011 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom kom je hier nu eigenlijk posten? Zat je soms te wachten op een reactie van mij op die maffe lijstjes?
- dit is ook niet aardig -
Flikker toch op vent, te doorzichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |