quote:
Karma!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Sharonetje_97 het volgende:
Dit is gewoon puur censuur wel vrouwen posten die bijna naakt zijn en als ik dat doe bij een man is het gelijk ban!
wat karma dit is gewoon omdat het grootste gedeelte van de mods mannen zijn en ze gelijk gaan huilen als ze een echte man zien in een sixpack!quote:
ik doe ze niet helemaal naakt ofzo :/quote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
wat karma dit is gewoon omdat het grootste gedeelte van de mods mannen zijn en ze gelijk gaan huilen als ze een echte man zien in een sixpack!
ow oke ik ben nog nieuw :pquote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef Lithia het volgende:
Volgende keer zou ik ze mailen als ik jou was. Klonen tijdens een ban is nooit goed.
In KPD wel ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Sharonetje_97 het volgende:
Dit is gewoon puur censuur wel vrouwen posten die bijna naakt zijn en als ik dat doe bij een man is het gelijk ban!
Je wist toch niet waarom je een ban had?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
Je ziet geen piemels dus wat hebben ze te klagen gewoon mannen in hun onderbroek ....
Ik denk niet dat het alleen om dat topic gaat, anders hadden ze die wel op slot gegooid,quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
Je ziet geen piemels dus wat hebben ze te klagen gewoon mannen in hun onderbroek ....
het kan alleen dit zijn omdat dit het enigste is wat ik heb gedaan laaste uur...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je wist toch niet waarom je een ban had?
Oh ja. 'Echte mannen' en dan Justin Bieber posten.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
het kan alleen dit zijn omdat dit het enigste is wat ik heb gedaan laaste uur...
Eerst vragen wat er gaande is, dan conclusies maken. Er waren geen posts verwijderd in dat topic, het zit niet op slot en er is geen commentaar van een modje geplaatst.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
het kan alleen dit zijn omdat dit het enigste is wat ik heb gedaan laaste uur...
het was net wel opslot nu weer open maar ik ga deze account weer verwijderen en hopelijk openen ze mijn echte... ps: hoe verwijder ik deze account?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eerst vragen wat er gaande is, dan conclusies maken. Er waren geen posts verwijderd in dat topic, het zit niet op slot en er is geen commentaar van een modje geplaatst.
Tfoe.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
ja dacht ik ook want als hun aantrekkelijke mannen zien dan gaan ze gelijk dom doen...
Zo hoort datquote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
ja dacht ik ook want als hun aantrekkelijke mannen zien dan gaan ze gelijk dom doen...
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eerst vragen wat er gaande is, dan conclusies maken.
Oh oke.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
het was net wel opslot nu weer open maar ik ga deze account weer verwijderen en hopelijk openen ze mijn echte... ps: hoe verwijder ik deze account?
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eerst vragen wat er gaande is, dan conclusies maken.
IK HAD NIKS GEDAAN , check mijn userhistory van sharon_97 maar wat ik allemaal heb gedaan alleen een topic geopent en dat was met die hunks...quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef Sharonetje_97 het volgende:
Dit vind ik echt niet kunnen van Fok! , Dit is gewoon censuur voor vrouwen! je mag wel blote meiden posten (geen tieten enzo maar wel buik) maar geen man met een sixpack !
dit is gewoon PURE CENSUUR!.
ik wil graag dat mijn andere account zo snel mogelijk geunblockt wordt en ik wil weten wie mij geblockt heeft (mod) en van mij mogen ze ook zijn mod ding innemen want het is echt een mannelijke mod die gewoon vrouwen haat!
dit slaat nergens op ? want ik heb niks gedaan die mods denken ook dat ze god zijn en iedereen kunnen blocken en alles kunnen censuren wat ze willen...quote:
Als je zo doorgaat duurt het niet zolang meer tot je een 2de ban kado krijgtquote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
dit slaat nergens op ? want ik heb niks gedaan die mods denken ook dat ze god zijn en iedereen kunnen blocken en alles kunnen censuren wat ze willen...
Ok ok, ook om te oefenen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
dit vind ik echt niet kunnen wij vrouwen zijn er niet alleen voor kinderen
hatelijke user!
Wacht nou maar gewoon het antwoord af, ffs.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik ben voor niks gebant check m'n andere history maar...
Oké ik wacht wel... kan ik niet chatten met een mod die nu online is?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon het antwoord af, ffs.![]()
Stuur een pm/dm.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
Oké ik wacht wel... kan ik niet chatten met een mod die nu online is?
Mein Gott mens, wat weet je wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:15 schreef Sharonetje_97 het volgende:
wie is nu online ik weet niet hoe ik pm :$
Jaa suss laanquote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef zarGon het volgende:
Wie geeft haar een petsch op haar bolle wang zodat ze stil in een hoekje gaat zitten?
goed he :$quote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef zarGon het volgende:
Wie geeft haar een petsch op haar bolle rechterwang zodat ze stil in een hoekje gaat zitten?
Als jij haar adres geeft......quote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef zarGon het volgende:
Wie geeft haar een petsch op haar bolle wang zodat ze stil in een hoekje gaat zitten?
Ik ben ook geen mod.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Sharonetje_97 het volgende:
Jullie zitten mij ook niet te helpen....
Volgensmij wordt je geband door een admin.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Sharonetje_97 het volgende:
is er nu wel een MOD ONLINE want ze kunnen mij wel bannen voor niks maar niet ffe helpen typisch weer...
Het is vast de schuld van mannen!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Sharonetje_97 het volgende:
is er nu wel een MOD ONLINE want ze kunnen mij wel bannen voor niks maar niet ffe helpen typisch weer...
UR DEDZ!quote:e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
De reden is:quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Sharonetje_97 het volgende:
het gaat om deze account : Sharon_97
waarvoor is die gebant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
oké ik ga maar naar een andere forum fok zit gwn keihard te censuren om niks! er zijn zoveel kinderen en ik heb toestemming...quote:
Hoe lang blijf je nog zeikenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Sharonetje_97 het volgende:
het gaat om deze account : Sharon_97
waarvoor is die gebant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |