Oké ik wacht wel... kan ik niet chatten met een mod die nu online is?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon het antwoord af, ffs.![]()
Stuur een pm/dm.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef Sharonetje_97 het volgende:
[..]
Oké ik wacht wel... kan ik niet chatten met een mod die nu online is?
Mein Gott mens, wat weet je wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:15 schreef Sharonetje_97 het volgende:
wie is nu online ik weet niet hoe ik pm :$
, waarmee je iemand een PM kan sturen.
Jaa suss laanquote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef zarGon het volgende:
Wie geeft haar een petsch op haar bolle wang zodat ze stil in een hoekje gaat zitten?
goed he :$quote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef zarGon het volgende:
Wie geeft haar een petsch op haar bolle rechterwang zodat ze stil in een hoekje gaat zitten?
Als jij haar adres geeft......quote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef zarGon het volgende:
Wie geeft haar een petsch op haar bolle wang zodat ze stil in een hoekje gaat zitten?
Ik ben ook geen mod.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Sharonetje_97 het volgende:
Jullie zitten mij ook niet te helpen....
Volgensmij wordt je geband door een admin.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Sharonetje_97 het volgende:
is er nu wel een MOD ONLINE want ze kunnen mij wel bannen voor niks maar niet ffe helpen typisch weer...
Het is vast de schuld van mannen!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Sharonetje_97 het volgende:
is er nu wel een MOD ONLINE want ze kunnen mij wel bannen voor niks maar niet ffe helpen typisch weer...
UR DEDZ!quote:e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
De reden is:quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Sharonetje_97 het volgende:
het gaat om deze account : Sharon_97
waarvoor is die gebant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
oké ik ga maar naar een andere forum fok zit gwn keihard te censuren om niks! er zijn zoveel kinderen en ik heb toestemming...quote:
Hoe lang blijf je nog zeikenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Sharonetje_97 het volgende:
het gaat om deze account : Sharon_97
waarvoor is die gebant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |