Altijd weer een spektakel die play-offs van VVV.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef TLC het volgende:
Richt een standbeeld voor die Uchebo opwat een dag in het voetbal vandaag
Te weinig zitplaatsenquote:
Wat een ontsnappingquote:Op zondag 13 mei 2012 19:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En ik maar denken dat het niet spannender kan als VVV - Zwolle vorig jaar. Mijn hart sloeg effe iets te vaak over.
Hoe zouden ze anders moeten groeien ?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind je het zelf wel normaal dan, dit idee/plan.
Niet op deze absurde manier. Kom op zeg, 10 jaar geleden kwamen er bij VVV 1500 mensen kijken in de Koel. VVV maakt de laatste jaren een goede groei progressie door, maar qua supporters is het alleen tegen de toppers uitverkocht. Tegen teams als Excelsior, Ado en Heracles zijn er nog genoeg plaatsen vrij en heb ik nou niet het idee dat het booming business is.quote:
VVV kan geen nieuwe sponsors meer kwijt omdat het business gedeelte gewoon bomvol zit, en dat is de belangrijkste inkomstenbron. Van alle inkomsten is kaartverkoop maar 7% bij VVV, sponsors zijn in principe veel belangrijker.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet op deze absurde manier. Kom op zeg, 10 jaar geleden kwamen er bij VVV 1500 mensen kijken in de Koel. VVV maakt de laatste jaren een goede groei progressie door, maar qua supporters is het alleen tegen de toppers uitverkocht. Tegen teams als Excelsior, Ado en Heracles zijn er nog genoeg plaatsen vrij en heb ik nou niet het idee dat het booming business is.
Ik snap best dat VVV wil doorgroeien en een nieuw stadion moet, maar blijf dan reeel. Een stadion met 8 tot 10 duizend plaatsen is ook meer dan genoeg. En sowieso, de basis op voetbalgebied is helemaal niet stabiel. Wie garandeerd dat VVV over 10 jaar nog Eredivisie speelt ? Niemand.
En dan nog iets. Berden wil het stadion gaan gebruiken voor evenementen en concerten. WTF! 50 km verderop ligt het Gelredome met 3x zoveel plaatsen. Slim!
En als laatste. De regio Venlo is nou niet bepaald een voetbalminded regio. Of dachten ze mensen uit de grensstreek te trekken
De geringe bezoekersaantallen heeft enkel en alleen met de slechte prestaties te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet op deze absurde manier. Kom op zeg, 10 jaar geleden kwamen er bij VVV 1500 mensen kijken in de Koel. VVV maakt de laatste jaren een goede groei progressie door, maar qua supporters is het alleen tegen de toppers uitverkocht. Tegen teams als Excelsior, Ado en Heracles zijn er nog genoeg plaatsen vrij en heb ik nou niet het idee dat het booming business is.
Ik snap best dat VVV wil doorgroeien en een nieuw stadion moet, maar blijf dan reeel. Een stadion met 8 tot 10 duizend plaatsen is ook meer dan genoeg. En sowieso, de basis op voetbalgebied is helemaal niet stabiel. Wie garandeerd dat VVV over 10 jaar nog Eredivisie speelt ? Niemand.
En dan nog iets. Berden wil het stadion gaan gebruiken voor evenementen en concerten. WTF! 50 km verderop ligt het Gelredome met 3x zoveel plaatsen. Slim!
En als laatste. De regio Venlo is nou niet bepaald een voetbalminded regio. Of dachten ze mensen uit de grensstreek te trekken
Al die papieren onderzoeken ten spijt, ik kan dus echt niet geloven dat met Nijmegen, Arnhem en Eindhoven op respectabele afstand, dat Venlo over een jaar of 10 booming is in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:14 schreef eight het volgende:
[..]
De geringe bezoekersaantallen heeft enkel en alleen met de slechte prestaties te maken.
Dat de regio Venlo wel degelijk voetbalminded is, is eind jaren 80 al bewezen. In die periode was VVV redelijk succesvol en toen al was de Koel geregeld uitverkocht (ruim 15.000 staanplaatsen destijds). Sindsdien is de regio alleen maar gegroeid en betere prestaties gaat meer toeschouwers trekken.
De kaarten voor de sponsorplaatsen zijn vrijwel altijd vergeven maar et altijd iedereen komt, sommige bedrijven hebben daar voor iedere wedstrijd 10 kaarten maar niet iedere keer gaan er ook 10 man. De meeste van die bedrijven hebben die kaarten alleen voor de topduels.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al die papieren onderzoeken ten spijt, ik kan dus echt niet geloven dat met Nijmegen, Arnhem en Eindhoven op respectabele afstand, dat Venlo over een jaar of 10 booming is in de Eredivisie.
Elke club lijkt wel zo'n plan klaar te hebben met potentiele groeimarkten etc. Wat is er mis met gestaag doorgroeien? Dat dit niet in het huidige stadion kan begrijp ik, maar begin dan eens met 8000 man en verzin een stadion waar je op termijn aan kan bouwen.
Ben dit seizoen 2x bij VVV in de sponsorbox geweest en 2x zat het dus niet vol, ook niet bij de sponsoren. Ik begrijp dus niet waar die uitspraken op gebaseerd zijn?!
Dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
Weer met hangen wurgen maar dat is vrij normaal in de play-offs.
Ik vind het risico ook behoorlijk groot. Aan alles merk je dat het een echt prestige project is waarbij wishfull thinking wordt toegepast.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef ganzenherder het volgende:
Enerzijds vind ik het risico misschien wel te groot dat ze nu nemen, de vergrijzingsvooruitzichten bijvoorbeeld zijn voor Noord-Limburg natuurlijk niet erg rooskleurig, al zijn ze niet zo sober als voor Zuid-Limburg. En wie zegt dat er voldoende bedrijven interesse hebben in vestiging in het MFC. Ik hoop dat hier een beetje goed onafhankelijk onderzoek naar gedaan is maar ik vrees hier toch wel een beetje voor eigenlijk.
Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoeveel potentie deze regio nou daadwerkelijk heeft. In principe ligt er toch nog wel een gebiedje tussen Venlo en de omringende steden met profclubs om te kunnen benutten maar in hoeverre VVV daadwerkelijk aantrekkingskracht kan uitoefenen is een 2e. Ben benieuwd hoe vol het stadion kan zitten in tijden dat VVV het goed doet, want dat ook VVV successupporters heeft is bekend nu...
Anderzijds heb je als club gewoon een gezonde dosis ambitie nodig anders blijf je altijd een clubje dat in goede tijden een paar seizoen onderaan de eredivisie mag spelen en daarna weer een paar jaar Jupiler League. Een ambitieuze voorzitter (die af en toe weer iets te onrealistisch is maar dit terzijde) is daarin van essentieel belang.
Zeg dat wel. Ik krijg bijna medelijden met de tegenstanders.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
Weer met hangen wurgen maar dat is vrij normaal in de play-offs.
Kat in ‘t bakkiequote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Frey het volgende:
Gelukkig waren de play-offs deze keer niet zo spannend.![]()
VVV
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
Weer met hangen en wurgen maar dat is vrij normaal in de play-offs.
Idd, lijkt me trouwens ook sterk dat hij bij VVV blijft.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Groningen niet met hem door wil...
Shhhht! Lekker laten blijven. Net als Wildschut.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Idd, lijkt me trouwens ook sterk dat hij bij VVV blijft.
In totaal is dit dus al de 2de afwijzing van hemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:16 schreef Paul-89 het volgende:
Bruins heeft het contract afgewezen en VVV heeft hem nu meteen een nieuw en laatste aanbod gedaan. Ik ben benieuwd.
Je mag als VVV supporter nooit te veel verwachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:03 schreef Paul-89 het volgende:
Is dat het grote nieuws wat werd aangekondigd ?
Zie eigenlijk nog liever Hollaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:13 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt me sterk dat dit het is, zal later vandaag vast nog wel een andere speler worden vastgelegd. Ik zet mijn geld op Hoessen.
Als Willem II supporter ben ik blij te horen dat, door deze aankoop, we niet meer als degradatie kandidaat nummer één gezien worden. Maenpää heeft samen met Blom en Wiedemeijer hoogstpersoonlijk voor de degradatie gezorgd vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:56 schreef ganzenherder het volgende:
Mäenpää dus eerste nieuwe keeper voor volgend seizoen. Staat me bij als een redelijk talentvolle keeper met af en toe een slippertje?
Als Gentenaar vertrekt waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef ganzenherder het volgende:
Neem aan dat ze hem niet als 1e keeper gehaald hebben.....
Nou ze moeten toch echt 3 keepers hebben volgend seizoen. En het niveau van de VVV jeugd kennende zullen dat geen 2 keepers uit de jeugd zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Gentenaar vertrekt waarschijnlijk wel.
quote:Matheus Diovany Pechim Dos Santos!
De achttienjarige Braziliaan Matheus (die voluit Matheus Diovany Pechim Dos Santos heet), is de nieuwste aanwinst voor de selectie van VVV-Venlo voor het seizoen 2012|13. De speler, die eerder al op een proefstage was bij de Venlose club, tekent een contract van één jaar met een optie van nog één jaar. Hij is afkomstig van Coritiba, de Braziliaanse club waar VVV-Venlo een samenwerkingsverband mee heeft.
Technisch manager Wim Dusseldorp: “Matheus is een technische en tactisch vaardige verdediger. Tijdens zijn eerdere stage in Venlo liet hij een positief gevoel achter en we zijn hem aansluitend zeer nauw blijven volgen. Enkele weken geleden zijn we met een VVV-Venlo-delegatie naar Brazilië gereisd en hebben daar de contract-onderhandelingen afgerond. We zijn ervan overtuigd dat hij een goede aanvulling is op de selectie.”
Bem-vindo à Venlo!
Volgens de manager van Uchebo vangt VVV in ieder geval nog iets aangezien VVV een optie had om te verlengen maar dit niet heeft gedaan. Ik had er nog nooit van gehoord maar het schijnt dus zo te zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:11 schreef fratsman het volgende:
Vangt VVV eigenlijk nog wat voor Uchebo of was ie transfervrij?
Vaarwel carrière.quote:Bruins definitief niet naar Venlo
De komst van Luigi Bruins is definitief van de baan. VVV probeerde de Rotterdammer al langer aan de selectie toe te voegen, maar is inmiddels volledig klaar met Bruins. Het eerste aanbod van VVV wees Bruins al eerder af. VVV liet eerder deze week al weten Bruins een tweede en laatste aanbieding te hebben gedaan.
"Ik ben er wel klaar mee", zegt algemeen directeur Hans Soentjens in het Algemeen Dagblad. "We hebben voor VVV-begrippen een buitengewoon goede, tweede aanbieding gedaan", vervolgt Soentjens zijn verhaal. "Maar die legde hij naast zich neer. En een derde aanbieding komt er niet. Ik betwijfel of Bruins naar VVV wilde komen."
quote:ISMO VORSTERMANS JAAR LANGER GEHUURD
VVV-Venlo en FC Utrecht hebben overeenstemming bereikt over een verlenging van het huurcontract van Ismo Vorstermans. De 23-jarige centrale verdediger speelt ook komend seizoen op huurbasis voor VVV-Venlo.
Ismo Vorstermans werd in de winterstop van het afgelopen seizoen al voor de duur van een half jaar gehuurd van de Domstedelingen. Hij speelde in die periode 20 wedstrijden voor de Venlonaren en scoorde daarin tweemaal.
Algemeen directeur Hans Soentjens: "Ismo heeft het prima gedaan als centrale verdediger. We zijn verheugd dat we nog minimaal een jaar gebruik kunnen maken van zijn diensten. FC Utrecht wilde hem nog niet laten gaan en overweegt om na deze huurperiode de optie te lichten die in zijn contract staat.”
Jammer, toch een van de betere doelmannen in de eredivisie.quote:Doelman Gentenaar weg bij VVV-Venlo
Doelman Dennis Gentenaar vertrekt bij VVV-Venlo. De keeper heeft een aanbieding van de club naast zich neergelegd.
Gentenaar had een aflopend contract bij VVV, en kan zonder transfersom vertrekken naar een nieuwe club. De 36-jarige doelman speelde drie seizoenen in Venlo. VVV legde afgelopen maand al de Finse doelman Niki Mäenpää vast voor komend seizoen.
De Venlose club gaat nu op zoek naar nog een keeper, als vervanger van Gentenaar. Een woordvoerder van VVV ontkent dat Ajax-reserve Jeroen Verhoeven in beeld is, een naam die afgelopen maand circuleerde in De Koel. Als derde keeper heeft VVV de jonge Duitse doelman Robin Udegbe.
quote:OGUZHAN TÜRK NAAR VVV-VENLO
VVV-Venlo heeft Oguzhan Türk vastgelegd voor seizoen 2012|13. De 26-jarige middenvelder komt transfervrij over van Cambuur Leeuwarden. De Friese ploeg was een van de tegenstanders van VVV-Venlo in de afgelopen Jupiler Play-Offs. Hierin wist de middenvelder zelfs tweemaal te scoren tegen zijn nieuwe ploeg. Türk tekent een contract voor 2 seizoenen.
Oguzhan Türk stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Cambuur Leeuwarden, daarvoor speelde de middenvelder bij Go Ahead Eagles en sc Heerenveen.
Technisch manager Wim Dusseldorp: "Türk is voor mij nog een bekende uit de tijd dat ik bij sc Heerenveen werkte. Die jongen had destijds al de potentie om door te groeien naar een volwaardige eredivisie-speler, maar hij had in die selectie te maken met een te sterke concurrentie op zijn positie. We zijn er bij VVV-Venlo van overtuigd dat hij bij ons een weerwaarde is.”
Erg jammer, maar was er al bang voorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
VI meldt dat Holla voor ADO kiest. (althans waarschijnlijk)
quote:RICKY VAN HAAREN NAAR VVV-VENLO
VVV-Venlo heeft Ricky van Haaren vastgelegd voor seizoen 2012|13. De middenvelder, die op 21 juni aanstaande 21 wordt, tekent een contract dat hem voor 2 seizoenen aan de Venlonaren verbindt.
Ricky van Haaren stond de afgelopen jaren onder contract bij Feyenoord. Bij de Rotterdammers speelde hij in 3 seizoenen 19 eredivisieduels. Hij wist daarin één keer te scoren. Dat deed hij afgelopen seizoen, uitgerekend tegen VVV-Venlo. De Venlose club neemt Van Haaren transfervrij over.
Technisch manager Wim Dusseldorp: "Ricky van Haaren is een talentvolle middenvelder die sinds zijn Feyenoord-jeugd alle nationale vertegenwoordigende elftallen heeft doorlopen. Zo was hij onlangs op het toernooi in Toulon met de Oranje Beloften, waar hij de prijs kreeg voor de ‘revelatie van het toernooi’. Dat geeft aan dat hij heel wat in zijn mars heeft, dat kan hij ook bij ons laten zien.”
Dat wordt nog wat dit jaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:55 schreef fratsman het volgende:
Maak me wild, meteen één punt in de eerste competitiewedstrijd,
ALLES HEEJ IS VEE VEE VEEquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:37 schreef SandraJ het volgende:
Vanavond 1e wedstrijd van de nacompetitie in Deventer. Ik ben benieuwd. Hoop op minimaal 2 doelpunten verschil voor VVV!!!
Eredivisie Live denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef SandraJ het volgende:
Ja, hopelijk is het veld een beetje bespeelbaar. Hoelaat beginnen ze eignelijk? En kan ik het ergens kijken? Gratis streampje ofzo?
Ben een successupporter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Waarom heb je een PSV avatar dan
En dan een beetje ons clublied scanderen hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |