abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105325267
Zou ze nu ook dienen als neukmatras voor al die mannen?
  donderdag 8 december 2011 @ 01:02:00 #52
111528 Viajero
Who dares wins
pi_105325487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zou ze nu ook dienen als neukmatras voor al die mannen?
Waarschijnlijk wel. Dat heet binnen de FARC je revolutionaire plicht doen. Ik heb verschillende boeken over de FARC gelezen, en ben een aantal keer in Colombia geweest.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_105325571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Dat heet binnen de FARC je revolutionaire plicht doen. Ik heb verschillende boeken over de FARC gelezen, en ben een aantal keer in Colombia geweest.
Ik denk dat je uit je nek lult.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  donderdag 8 december 2011 @ 01:14:38 #54
111528 Viajero
Who dares wins
pi_105325783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:05 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik denk dat je uit je nek lult.
Prima. Als je Colombianen kent, vraag het ze zou ik zeggen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_105325896
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:14 schreef Viajero het volgende:

[..]

Prima. Als je Colombianen kent, vraag het ze zou ik zeggen.
Wat moet ik ze vragen?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  donderdag 8 december 2011 @ 02:28:28 #56
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_105326648
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:19 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Wat moet ik ze vragen?
Of ze goed in bed is.
pi_105327083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nu ook wel weer meevalt. Ten eerste heeft ze erg lang een vaste relatie gehad met een van de leiders van haar groep, maar hij is omgekomen geloof ik (vorig jaar was er een documentaire gemaakt). Ten tweede heeft de FARC haar gewoonweg gebrainwasht en dit gebeurt helaas niet alleen met Tanja, maar met meerderen hier in Europa. Het blijft voor ons toch ook een 'wees op je hoede' zaak.

Ik ben zelf Colombiaans en weet dat het allemaal echt reuze meevalt met de aanwezigheid van de FARC en ze maken lang niet meer zoveel klaar als vroeger, het ligt geheel aan je status en wat je doeleinden zijn in het land. Alleen deze nieuwsitems zijn belangrijk omdat we aanvankelijk dachten dat Tanja ontvoerd was, totdat we erachter kwamen dat ze er zelf voor gekozen had, en zodoende dat men dit nieuws een beetje op de voet volgt.
pi_105327085
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Heh, bah. En dat in een land met zulke mooie dames als Colombia. Ik zou mijn schoenen nog niet aan haar schoonvegen.

TIP: Ga snel Colombia-browsen op okcupid.com of colombiancupid.com en werk aan je smaak, voordat je afreist :)

Ik zal t maar als compliment beschouwen dan :p
pi_105349026
Al die gefrustreerde mannen in dit topic die het op haar geven omdat ze weten dat ze nooits iets me hun zou willen -> :')

Ik vind het sowieso opvallend om te zien dat het uiterlijk van de persoon in kwestie een belangrijke rol speelt in de reacties hier.
pi_105349723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef Ludd het volgende:
Al die gefrustreerde mannen in dit topic die het op haar geven omdat ze weten dat ze nooits iets me hun zou willen -> :')

Ik vind het sowieso opvallend om te zien dat het uiterlijk van de persoon in kwestie een belangrijke rol speelt in de reacties hier.
Alsjeblieft man hou op. Het is een verdomde terrorist.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_105349809
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:54 schreef waht het volgende:

[..]

Alsjeblieft man hou op. Het is een verdomde terrorist.
Ik vind het wel "typisch" dat een groot deel van de reacties hier betrekking hebben op haar uiterlijk of seksleven. :')
pi_105350109
Ik vind het wel een toffe actie ^O^
Terwijl een groot deel van de Nederlanders zijn/haar leven als loonslaaf leidt, is zij echt aan het ' leven' . Ik heb wel respect voor mensen die buiten de pas lopen :7
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_105350406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik vind het wel "typisch" dat een groot deel van de reacties hier betrekking hebben op haar uiterlijk of seksleven. :')
Dat is uit minachting voor deze mevrouw.

Ze was/is niet eens zo lelijk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:07:18 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105359515
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef TripleS het volgende:
Terwijl een groot deel van de Nederlanders zijn/haar leven als loonslaaf leidt, is zij echt aan het ' leven' . Ik heb wel respect voor mensen die buiten de pas lopen :7
Jeah, terrorisme, mensen doden, ontvoeren en alle andere ellnde die ze uitvoeren is echt tof, niet? Het is gewoon een kutcrimineel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105360644
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jeah, terrorisme, mensen doden, ontvoeren en alle andere ellnde die ze uitvoeren is echt tof, niet? Het is gewoon een kutcrimineel.
Dat was echt fantastisch !!! *O*
  donderdag 8 december 2011 @ 23:33:04 #66
45206 Pietverdriet
pi_105360728
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef TripleS het volgende:

[..]

Dat was echt fantastisch !!! *O*
Als jij morgen verkracht wordt en je tieten worden er af gesneden, is die dader dan ook iemand die je volle bewondering heeft voor het buiten de pas lopen en geen loonslaaf zijn?
  donderdag 8 december 2011 @ 23:34:53 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_105360820

Running to the railroad track. Run along with Captain Jack........
  donderdag 8 december 2011 @ 23:36:55 #68
111528 Viajero
Who dares wins
pi_105360912
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 03:46 schreef -pinguinito- het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nu ook wel weer meevalt. Ten eerste heeft ze erg lang een vaste relatie gehad met een van de leiders van haar groep, maar hij is omgekomen geloof ik (vorig jaar was er een documentaire gemaakt). Ten tweede heeft de FARC haar gewoonweg gebrainwasht en dit gebeurt helaas niet alleen met Tanja, maar met meerderen hier in Europa. Het blijft voor ons toch ook een 'wees op je hoede' zaak.

Ik ben zelf Colombiaans en weet dat het allemaal echt reuze meevalt met de aanwezigheid van de FARC en ze maken lang niet meer zoveel klaar als vroeger, het ligt geheel aan je status en wat je doeleinden zijn in het land. Alleen deze nieuwsitems zijn belangrijk omdat we aanvankelijk dachten dat Tanja ontvoerd was, totdat we erachter kwamen dat ze er zelf voor gekozen had, en zodoende dat men dit nieuws een beetje op de voet volgt.
Er is inderdaad een kans dat Tanja een uitzondering is, maar voor Colombiaanse meisjes is de FARC een ander verhaal. Die hebben geen keus. ALs je Colombiaanse bent dan neem ik aan dat je dat weet.

En de FARC is gelukkig lang niet zo gevaarlijk meer als ze waren. Maar ze zijn er helaas nog wel, zie de lijst die ik eerder postte...
  donderdag 8 december 2011 @ 23:38:47 #69
111528 Viajero
Who dares wins
pi_105361002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef TripleS het volgende:
Heb je ook wel respect voor seriemoordenaars?
pi_105361057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij morgen verkracht wordt en je tieten worden er af gesneden, is die dader dan ook iemand die je volle bewondering heeft voor het buiten de pas lopen en geen loonslaaf zijn?
You are muy loca senor 8)7
pi_105361106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef Viajero het volgende:

[..]

Heb je ook wel respect voor seriemoordenaars?
Weer een trollhapper.
Trollactie gone wrong :|W
  donderdag 8 december 2011 @ 23:42:51 #72
45206 Pietverdriet
pi_105361194
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef TripleS het volgende:

[..]

You are muy loca senor 8)7
Als er iemand Loco is ben jij het wel met je bewondering voor deze terroristen
pi_105361383
quote:
Che wilde geen herhaling in Cuba. Even belangrijk was de afschrikking die zijn bloedbad teweegbracht. Dit waren allemaal publieke terechtstellingen. En de executies, tot en met de uiteindelijke verbrijzeling van de schedel met een genadeschot van een massieve 0.45, afgevuurd vanaf vijf passen, waren eveneens publiek. Guevara stond erop dat zijn manschappen de familie en vrienden van de terechtgestelde lieten passeren voor deze met bloed, beenderen en hersenen bespatte muur.
Achja, dat was ook geen lieverdje zullen we maar zeggen.

Misschien komt die hoer later ook op een T-shirtje van de Large te staan; wie zal het zeggen.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:50:05 #74
45206 Pietverdriet
pi_105361466
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Achja, dat was ook geen lieverdje zullen we maar zeggen.

Misschien komt die hoer later ook op een T-shirtje van de Large te staan; wie zal het zeggen.

:)
Het is ook te ziek voor woorden dan mensen met die rotkop op T-Shirts lopen.
pi_105366245
Zo'n mooi land dat helaas nog steeds -op gelukkig kleinere schaal dan vroeger, kudo's voor ex-president Uribe- geteisterd wordt door het terrorisme van de FARC.

Tanja lijkt op een ex van me. Zelfde geboortestreek, linkse ideetjes (al is Tanja een tikkeltje extremer), uiterlijk vergelijkbaar en zelfde studie.

Hoe een intelligente meid zo kan afzakken zeg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')