Ik ben allergisch voor hip-hoppers, blank of zwart.quote:
Awww..!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor hip-hoppers, blank of zwart.
Holy... Dat is best extreem zeg.quote:Het percentage werklozen in Spanje is in het vierde kwartaal van vorig jaar opgelopen tot 22,85 procent van de beroepsbevolking, het hoogste niveau in 17 jaar. Daarmee zitten 5,27 miljoen mensen zonder werk, maakte de Spaanse overheid vandaag bekend.
De werkloosheid in het land is het hoogste van alle geïndustrialiseerde landen. In het voorgaande derde kwartaal was de werkloosheid al 21,52 procent.
Vooral bij jongeren onder de 25 jaar is de situatie schrijnend. Ruim 51 procent van hen zit zonder werk. Aan het einde van het derde kwartaal was dit 45,8 procent.
De jongste cijfers zijn een domper voor de Spaanse overheid dat het land er financieel en economisch weer bovenop probeert te krijgen. Door de belabberde situatie in het land, verwachten economen dat Spanje dit jaar terugvalt in recessie. Spanje is de op drie na grootste economie van Europa.
Gray de realist.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef dadgad het volgende:
[..]
Excuse me? ............... Gray de doemdenker?
Zo kut he,sterkte bro.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Gray het volgende:
Wel met slecht haar, m'n kapper heeft m'n kapsel verpest.Wordt weer een week binnenblijven...
Ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:51 schreef dadgad het volgende:
Godverdomme kankerleiers! Die hoerenstiching Brein hebben Ziggo omgekocht en nu heeft Ziggo godverdomme piratebay geblokkeerd. Kanker fascisten!
Nou niet echt. Het smaakt voor geen meter. Maar ik vermoed dat het door de tandpasta komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, laten we maar een bakkie koffie nemen, wie weet fleur je daar een beetje van op
En het schijnt nog erger te worden met die AFCA of AFTA. Dus maak je borst maar natquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:58 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nou niet echt. Het smaakt voor geen meter. Maar ik vermoed dat het door de tandpasta komt.
Maar echt. Ik wordt helemaal naar van die ratten die mijn internetvrijheid willen beperken. Verdienen die monsters niet genoeg geld!
Wat zijn AFCA en AFTA nou weer dan? Laat me raden. SOPA en PIPA opnieuw in een ander jasje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het schijnt nog erger te worden met die AFCA of AFTA. Dus maak je borst maar nat![]()
Werken
Lees dit maar eens Voorstel: FOK een week op zwart als protest tegen ACTA.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:05 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wat zijn AFCA en AFTA nou weer dan? Laat me raden. SOPA en PIPA opnieuw in een ander jasje?
Oh dit is echt om ziek van te worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees dit maar eens Voorstel: FOK een week op zwart als protest tegen ACTA.
Nu echt weg
hier doet tpb het nog via ziggoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:45 schreef dadgad het volgende:
[..]
Oh dit is echt om ziek van te worden.
Wat!?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:52 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
hier doet tpb het nog via ziggo
Hetzelfde ongeveer, maar dan niet voor inzage voor het volk. Achterkamertjespolitiek pur sang. Democratie me reet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:05 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wat zijn AFCA en AFTA nou weer dan? Laat me raden. SOPA en PIPA opnieuw in een ander jasje?
Ja ik heb het allemaal gelezen. Onvoorstelbaar wat hier gebeurt. Misschien wel een van de grootste aanvallen van de prive-sector uit de geschiedenis. Dit is echt extreem.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Hetzelfde ongeveer, maar dan niet voor inzage voor het volk. Achterkamertjespolitiek pur sang. Democratie me reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |