Alhoewel hij fout zat op het gebied van elektrische auto's (die shift begint nu pas op gang te komen, helaas), zat hij goed met zijn voorspelling van het 'Pearl Harbor-incident' in het eerste decennium van 2000 op Amerikaans grondgebied, en zijn voorspelling van de zwarte president waarbij hij zelfs het woord 'change' aanhaalde. Wel denk ik dat deze voorspellingen aardig goed zijn te voorspellen door de tijdsgeest goed te analyseren. Zijn voorspelling van Tsjernobyl was ook prima trouwens.quote:
Kom op zeg Gray...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Alhoewel hij fout zat op het gebied van elektrische auto's (die shift begint nu pas op gang te komen, helaas), zat hij goed met zijn voorspelling van het 'Pearl Harbor-incident' in het eerste decennium van 2000 op Amerikaans grondgebied, en zijn voorspelling van de zwarte president waarbij hij zelfs het woord 'change' aanhaalde. Wel denk ik dat deze voorspellingen aardig goed zijn te voorspellen door de tijdsgeest goed te analyseren. Zijn voorspelling van Tsjernobyl was ook prima trouwens.
Bizar hoe ongemakkelijk hij werd van de beschrijving van de encounter dit jaar... Zou het dan toch?![]()
Ha, echt?! Fantastisch!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom op zeg Gray...
Die video is fake en is recent gemaakt. Die gast draagt een pruik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Ha, echt?! Fantastisch!![]()
![]()
![]()
En:Ja, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is meesterlijk gray!quote:
Ja, de counter is in ieder geval al ingezet. Ik denk dat de SOPA aanhangers het internet als community wel een beetje onderschatten...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou he?!
Papierversnipperaar richt zich er in het AnonOp-topic in NWS op.
Ben benieuwd; de internet community is een heel andere dan de samenleving IRL, al is dat niet altijd zo, gezien de Arabische Lente en Egypte.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, de counter is in ieder geval al ingezet. Ik denk dat de SOPA aanhangers het internet als community wel een beetje onderschatten...
Hoezo goed gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef dadgad het volgende:
Zowieso een stunt. Maar wel verdomde goed gedaan.
Maar jij bent dan ook De J0kkebr0k.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo goed gedaan?
Het filmpje uit de jaren 80 zag er niet te goed uit volgens jou? De pruik viel ook niet op?
10 seconden en ik zag dat het fake was........
tja.... jij bent inderdaad dan ook J0kkebr0k.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo goed gedaan?
Het filmpje uit de jaren 80 zag er niet te goed uit volgens jou? De pruik viel ook niet op?
10 seconden en ik zag dat het fake was........
Dat het er te goed uitzag viel me wel op. De pruik niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat is wel waar ja... Zo had ik het niet bekeken.
Wat een ongelooflijke hoeveelheid randdebielen op fietsen.quote:
Ik sluit ze alleen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Ticker het volgende:
Wie zin heeft kan een leuk topic openen, voer:
Kijkje in de Nederlandsche Cocaïnefabriek
Damn... ik voel de pijn zelf altijd bij dit soort filmpjesquote:
Ik vraag me altijd af hoe iemand zo'n filmpje (met zo'n titel) überhaupt vindt op internet. Was je voor jezelf aan het googelen?quote:
Ik ben errug visueel ingesteld.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe iemand zo'n filmpje (met zo'n titel) überhaupt vindt op internet. Was je voor jezelf aan het googelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |