Als ikme er aan hou;quote:Op woensdag 7 december 2011 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar hoevaak per week train je dan? fitness hoeveel dagen en mma?
Klinkt niet positief, laat maar danquote:Op woensdag 7 december 2011 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Minder SC dan de voorgaande delen, veel te makkelijk gemaakt door het Mark & Execute en sowieso op veel vlakken versimpeld.
Dit was zo kanker baas ja, ik heb die game ook nog voor de PC rondslingeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt niet positief, laat maar dan[/simpel overtuigd á la tliciouz en d'r jas]
[ afbeelding ]
Pandora Tomorrow was online echt ge-ni-aal. Kijk die 2 mercenaries (1 met z'n zaklamp), spot de hangende spy.
Pittigquote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ikme er aan hou;
ma: mma di: fitness wo: mma do fitness vr boksen . za werken zo werken 5 dagen school en ik woon op mezelf dus ook huishouden
Ik zit verdomme nu in een waas van nostalgie door slechts dit plaatjequote:Op woensdag 7 december 2011 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit was zo kanker baas ja, ik heb die game ook nog voor de PC rondslingeren.
Dit. Dat was zo'n kutspel he, geldverspilling en alles.quote:
Wat nou weerquote:
Die dude schrok, ik deed ongeschoren en in mijn badjas de deur open.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zeg dan altijd "zet maar in de achtertuin".
Of als je in de stad loopt;quote:Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat bezielt die mensen van de kankerbestrijding wanneer ik zeg dat ik nu geen bijdrage kan leveren te zeggen: "Als ik het als student kan missen dan kan u het toch ook missen, meneer?"
"Nee, maar ik wens je veel succes nog."
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of als je in de stad loopt;
'Meneer, belang bij een abbo op de telegraaf?'
'Nee, dank u'
'Waarom niet, meneer?'
Rock jij lichte gezichtsbeharing momenteel jaquote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die dude schrok, ik deed ongeschoren en in mijn badjas de deur open.
Doen alsof je een gehaaste zakenvrouw bent helpt altijd bij mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of als je in de stad loopt;
'Meneer, belang bij een abbo op de telegraaf?'
'Nee, dank u'
'Waarom niet, meneer?'
Het lijkt nergens op.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rock jij lichte gezichtsbeharing momenteel ja.
GTA Vice Cityquote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan mijn game collectie wel plaatsen maar heb de helft alweer verkocht.Nu heb ik alleen nog modern warfare's, blops, delen van assassins creed, oblivion en skyrim
Red dead redemption, paar delen van GTA, en de lego games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |