quote:Ik ben nu al aan het trainen en dat wordt de komende tijd alleen nog maar meer", vertelt Jan in het tijdschrift 100% NL Magazine.
"Borstkas, biceps, triceps. Want ik wil echt een bokslijf." Smit is niet van plan om zijn eetgewoonten aan te passen. "Dat vind ik onzin. In het verleden heb ik ook al een paar keer een sixpack gehad, dus ik weet dat het haalbaar is."
Ik kan me echt kapot lachen om huisdieren soms.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. ben zelf ook meer van de honden trouwens.
Maar die kat ging echt jagen dus als je stukjes kaas gooide.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
maar heuj Fanta-Stick doe jij nou aan MMA of begrijp ik het verkeerd?
quote:Smit is niet van plan om zijn eetgewoonten aan te passen. "Dat vind ik onzin."
Jan ik ben jou fan en je bent lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noemt hij sixpack.
Kan het triester?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jan ik ben jou fan en je bent lekker.
Motherfuckin' Lego Indiana Jones.quote:
Neuh nog laaaang niet.En jijquote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ai ik ThaiboksenDoe je wedstrijden of neuj?
Neeman examenjaar ditdat nooit tijd, geen zin, geen discipline om elke dag te trainen blablaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuh nog laaaang niet.En jij
?
Ook examenjaar en ik fitness daarnaast ook nog.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neeman examenjaar ditdat nooit tijd, geen zin, geen discipline om elke dag te trainen blablaDus respect voor Jajong hier
Die zat erbij toen ik m'n Xbox kocht en zit nogsteeds in het plastic geloof ikquote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Motherfuckin' Lego Indiana Jones.
En ik heb er spijt van dat ik GoW 2 ooit heb verkocht.
Ik denk wel veel meer eigenlijk, ik wil er niet bij stilstaanquote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is 400 euro aan games als het al niet meer is![]()
Maar hoevaak per week train je dan? fitness hoeveel dagen en mma?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook examenjaar en ik fitness daarnaast ook nog.
Hoe is SC? Dat heb ik misschien ook wel honderden uren online gespeeld (Pandora Tomorrow en die ervoor/erna).quote:Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Minder indrukwekkend wel.
Minder SC dan de voorgaande delen, veel te makkelijk gemaakt door het Mark & Execute en sowieso op veel vlakken versimpeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe is SC? Dat heb ik misschien ook wel honderden uren online gespeeld (Pandora Tomorrow en die ervoor/erna).
Ik heb ook nog zulks een stapel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |