dat is hier wel al langsgekomenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb het weer nog niet goed bekeken, maar er komt geen hagel of natte sneeuw ofzo toch?
Het blijft wrs bij harde wind?
quote:Vandaag en morgen: Onweersbuien, vanmiddag en vanavond onstuimig met aan de kust westerstorm
Enkele buien, mogelijk met onweer en hagel. De maximumtemperatuur ligt rond 7 graden. De wind is westelijk en (vrij) krachtig (5-6), in de kustgebieden en op het IJsselmeer hard of stormachtig (7-8). In de middag en avond staat aan de west- en noordwestkust enige tijd een westerstorm (9 Bft). In grote delen van het land komen dan zware windstoten voor van rond de 75 km/uur, in de westelijke en noordelijke kustgebieden tot 100 km/uur.
Komende nacht klaart het van het westen uit op, maar vooral in het noorden komen er dan nog enkele buien voor. De temperatuur ligt tussen een graad of 3 in het noordoosten en 7 graden aan de kust. De westelijke wind neemt sterk af naar matig boven land en (vrij) krachtig aan de kust.
Donderdag overdag is er eerst nog wat zon, maar van het westen uit neemt de bewolking snel toe en in de middag en avond volgen er perioden met regen. Er wordt wel steeds zachtere lucht aangevoerd waarbij de hoogste temperaturen, ongeveer 10 graden, waarschijnlijk pas in de avond worden bereikt. De wind draait naar zuidwestelijke richtingen en neemt weer toe naar (vrij) krachtig, langs de kust en op het IJsselmeer tot stormachtig, 8 Bft. Later in de middag en avond kunnen er in het westen en noorden van het land weer zware windstoten voorkomen tot rond de 80 km/uur.
Ja hallo. Wat voor luchtig aftreksel is dit?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Ojee, wat voor volk gaan we nu weer binnenkrijgen met deze TT?
quote:
Ik heb de vlop bewaard hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Die post is heul niet voor jou , maar voor iemand anders, sukkel!!!!
En die postbode had zeker weer fucking wind tegen of zo.
quote:
nog over. neh, klant en klaar want luiquote:
Mhaw, deze zijn best te doen. Wat stroop erop, mhawquote:Op woensdag 7 december 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuu kant en klare pannekoeken zijn echt nooit te vreten
Ik heb de vaatwasser ingeruimd en aangezet, de bank afgenomen, gezogen en de tafel afgenomenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:27 schreef Rewimo het volgende:
Zo, even pauze. Badkamer schoongemaakt (was nodig), zometeen de vloer nog en dan kan ie wel weer.
Hoezo? Daar ben je echt niet de enige in hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 12:36 schreef Rewimo het volgende:
qltel doet de keuken, ik de badkamer en de logeerkamer. We krijgen bezoekers de komende dagenVoor ons een reden om toch echt maar eens even op te ruimen en schoon te maken. Echt heel erg
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de vlop bewaard hoor![]()
![]()
Ik moest vet hard lachen. "Mikeymo-min-blinde-darm"
Als het goed is wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:35 schreef indaha het volgende:
Zo ik heb ook mijn avatar maar in de kerstsfeer veranderd![]()
Goede TT weer![]()
Mag MM naar huis vandaag Qwea?
Ik ook...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Owwwww ik dacht donderdagochtend dat ie naar huis mocht
Dan heb ik dat verkeerd gelezen
Er moeten gewoon vaker mensen langskomenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoezo? Daar ben je echt niet de enige in hoor![]()
Het is hier al ruim een week spic en span. Voordeel van drie keer een monteur in huis
Nee, het was woensdag, en toen donderdag en toen toch weer woensdagquote:Op woensdag 7 december 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhquote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, het was woensdag, en toen donderdag en toen toch weer woensdag
Nee, klopt welquote:Op woensdag 7 december 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
NOES! Bij TG?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Muis006 het volgende:
Zwab je hebt me vervloekt!
Er zit heffing op het pakketje.
Er is toch geen foto van gemaakt he?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, klopt welIs alweer veranderd. Hij moest eerst schijten. Nou, dat is gelukt
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er is toch geen foto van gemaakt he?
Huh? En voor hoeveel heb je besteld dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
24 euro 35.
Ik had geen geld dus de meneer komt morgen terug.
110 dollar.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? En voor hoeveel heb je besteld dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |