http://www.bethblog.com/2(...)te-1-3-now-on-steam/quote:Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef Onmisbaar het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er in de patch van Skyrim zat vandaag?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef Onmisbaar het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er in de patch van Skyrim zat vandaag?
quote:Skyrim has received a rather hurried patch 1.3. How do I know this? Because my game of Skyrim just crashed to desktop for no given reason, and on trying to restart it, Steam’s patcher kicked in. Maybe it will fix random crashes to desktop?! It does offer “General stability improvements”, who coincidentally was a man I served under in the army in the 1940s. So have they addressed any of the litany of issues on everyone’s lists? Well, if the books not sitting correctly on the bookshelves was one of yours, then you’re a winner! If not, well, then maybe not so much.
It does, however, somewhat guardedly suggest it fixes the two new issues 1.2 introduced, if “Fixed magic resistances not calculating properly” means “Buffs work again”, and “Fixed dragon animation issues with saving and loading” means “The dragons no longer fly backward”.
Here’s the epic list in full:
- General stability improvements
- Optimize performance for Core 2 Duo CPUs
- Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
- Fixed magic resistances not calculating properly
- Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
- Fixed dragon animation issues with saving and loading
- Fixed Y-look input to scale correctly with framerate
Yes. There’s a couple of other bits and pieces we can think of that might belong on that list. Roll on 1.4.
bethesda, fix eerst eens de game breaking bugsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:
[..]
http://www.bethblog.com/2(...)te-1-3-now-on-steam/
Nee. Wel al die andere problemen, achteruit vliegen e.d.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hebben jullie wel eens dat een draak ergens achter blijft hangen in de lucht?
Verdwijnen draken?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee. Wel al die andere problemen, achteruit vliegen e.d.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hebben jullie wel eens dat een draak ergens achter blijft hangen in de lucht?
Ik had er eergister toevallig een die achteruit vloog en vast kwam te zittenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee. Wel al die andere problemen, achteruit vliegen e.d.
ik heb 3 draken gehad die zomaar dood uit de lucht vielen en 1 draak die niet verbrandde en waar dus geen soul vanaf kwam.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
Nooit last gehad van draken met verkeerd gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Yup ze lopen bij mij ook door de kelderquote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn mannequins zijn opeens levend geworden![]()
[ afbeelding ]
Nou, er blijft nog genoeg over zullen we maar zeggenquote:
Adept, daarna Expert.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Welk niveau spelen jullie trouwens?
Gloombound Mine, southeast of Windhelm and through the Orcish Fort of Narzulbur. Daar vind je zatop voor een eerste armor.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Klote, ze verkopen daar dus nog geen ebony ingot.
Waarschijnlijk moet ik een level hoger zijn dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regelmatig. Vooral rond Whiterun komt het veel voor. Achteruitvliegen ook al tegengekomen...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hebben jullie wel eens dat een draak ergens achter blijft hangen in de lucht?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Thane worden in Whiterun, krijg je haar als Housecarl.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar hoe krijg je Lydia met je mee dan? Ik kan haar niet vinden?
Was ze nog wel follower? Dan even een keer fasttravellen en ze zou weer bij je moeten zijn. Zo niet, zit ze of in je huis in Whiterun of in Dragonsreach.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb dat ook, maar ik kan haar niet meer vinden. Waar is ze bedoel ik?
Markarth, of Morthal?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu in Markthal, en daarnet werd het stadje aangevallen door een draak. Maar ik hoor nu helemaal niet dat epische drakenmuziekje, maar alleen het standaard muziekje als een vijand je aanvalt.
Geen savegame te laden?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ik alleen m'n wapen moest afgeven aan Malborn voor die feest quest. Nu kan ik dus niet mijn armor meenemen en Malborn is ook nergens te bekennen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je verder? En waar heb je je armor perks in? Heavy Armor is bij het begin vervelend omdat je veel trager wordt en het neemt veel gewicht in beslag. Als je eenmaal die perk hebt dat het niks meer weegt is Heavy Armor heel erg goed. Dan kan je eindeloos rennen terwijl je 30 mm staal om je lichaam hebt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef poker4lifee het volgende:
ik twijfel een beetje of ik met m'n smithing perks naar links of naar rechts moet? M'n light en heavy armor zijn ongeveer even hoog, weet niet echt welke keus de betere is. Beide hebben ze een ding dat het gewicht van armor niet meetelt dus dat hoef ik ook niet mee te wegen. Heavy armor wel weer 1 rondje meer om vrij te spelen voor ik bij dragon kom. Hmm...
ja idd. ben een two handed warrior, loop nu met steel plate armor setje. uhm perks in armor heb ik nog niet echt uitgegeven, volgens mij 1 aan heavy armor en thats it. Heb de perk voor +100 gewicht dragen dus gewicht is niet echt een probleem. En dus al helemaal niet als armor over een tijd niks meer zal wegen. Heavy armor lijkt het te worden dusquote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ben je verder? En waar heb je je armor perks in? Heavy Armor is bij het begin vervelend omdat je veel trager wordt en het neemt veel gewicht in beslag. Als je eenmaal die perk hebt dat het niks meer weegt is Heavy Armor heel erg goed. Dan kan je eindeloos rennen terwijl je 30 mm staal om je lichaam hebt.
Het hoge gewicht van Heavy Armor kun je vrijwel direct in het spel compenseren door The Steed Stone (nabij Solitude) te activeren. Deze maakt alle armor die je draagt gewichtsloos en neemt bovendien de movement penalty weg.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ben je verder? En waar heb je je armor perks in? Heavy Armor is bij het begin vervelend omdat je veel trager wordt en het neemt veel gewicht in beslag. Als je eenmaal die perk hebt dat het niks meer weegt is Heavy Armor heel erg goed. Dan kan je eindeloos rennen terwijl je 30 mm staal om je lichaam hebt.
Ik had NIKS, na wat kloten toch gehaald.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ik alleen m'n wapen moest afgeven aan Malborn voor die feest quest. Nu kan ik dus niet mijn armor meenemen en Malborn is ook nergens te bekennen..
In één keer gelukt met alleen mijn wapen. Viel weer mee dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik had NIKS, na wat kloten toch gehaald.
Heavy heeft Daedric, wat de beste armor ingame is.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef poker4lifee het volgende:
ik twijfel een beetje of ik met m'n smithing perks naar links of naar rechts moet? M'n light en heavy armor zijn ongeveer even hoog, weet niet echt welke keus de betere is. Beide hebben ze een ding dat het gewicht van armor niet meetelt dus dat hoef ik ook niet mee te wegen. Heavy armor wel weer 1 rondje meer om vrij te spelen voor ik bij dragon kom. Hmm...
Had eigenlijk ook niet goed geluisterd/gelezen bij die quest, Enige wat ik die gast had mee gegeven was een of andere overbodige steel dagger die ik toevallig op zak hadquote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe kun je dat allemaal in 66 uur doen? Ik ben nu meer dan 100 uur gespeeld en ben denk ik halverwege de MQ en heb alleen de College uitgespeeld. Heb je soms amper iets verkendquote:Op donderdag 8 december 2011 02:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Net Thieves Guild questline gecomplete. Vond hem wel leuk
DB en Companions ook gedaan. College ga ik op een 2e char (Mage) doen.
Ook maar even de laatste 6 levels Smithing gepowerlevelled met hide bracers en iron daggers, en een lekker Legendary setje Dragon Armor gemaakt. Tevens meteen m'n Ebony wapens Epic gemaakt.
Inmiddels 66 uur gespeeld, begin het einde wel te naderen heb ik het idee. MQ moet ik nog afmaken, daar ben ik pas halverwege, verder wat Daedric Princes, Bard's College, Imperial/Stormcloaks joinen, die Dragon Priests neerhakken, Thane worden in alle steden, nog wat quests afmaken in m'n log... Oke, ik ben nog wel even bezig
Nee hoor. Ik heb 75 dungeons gerund volgens m'n stats, en ook behoorlijk wat verkend.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kun je dat allemaal in 66 uur doen? Ik ben nu meer dan 100 uur gespeeld en ben denk ik halverwege de MQ en heb alleen de College uitgespeeld. Heb je soms amper iets verkend?
Misschien een nieuwe shout.. Com Tumie Bab'iquote:Op donderdag 8 december 2011 08:48 schreef DaFan het volgende:
Ja er moet een optie komen dat je je companion van afstand naar je toe kan laten komen. Maarja realisme....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
nog niet geinstalleerd want ik heb nog geen bugs of andere dingen tegengekomenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:58 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Frost/fire resistance lijkt weer goed te werken.
De interface zal ongetwijfeld veel beter aanvoelen op de console, want op de pc is het een drama. Het is dat ik er nu aan gewend ben en dus gewoon met de onhandigheid kan leven maar ik moest echt even slikken toen ik het spel begonquote:Op donderdag 8 december 2011 12:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik snap ook niet hoe je in godsnaam dit spel op een console kan spelen! Het idee alleen al!
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Zonder te sneaken kun je hem ook gewoon vinden hoor ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is juist heerlijk. Lekker op de bank, controller in je handen en uren weggooien.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik snap ook niet hoe je in godsnaam dit spel op een console kan spelen! Het idee alleen al!
pc met hdmi op je tv aansluiten en met draadloze muis/toetsenboord spelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
Het is juist heerlijk. Lekker op de bank, controller in je handen en uren weggooien.
Snap niet dat je kan gamen achter een bureau
Maar als je bijvoorbeeld je inventory zou opstarten! Ik zou er echt niet mee kunnen omgaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
Het is juist heerlijk. Lekker op de bank, controller in je handen en uren weggooien.
Inventory kun je makkelijk met de console bedienen aangezien je niet hoeft te slepen. Use, give, drop en sell. Nou dat zijn niet zoveel keuzes iigquote:Op donderdag 8 december 2011 12:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Maar als je bijvoorbeeld je inventory zou opstarten! Ik zou er echt niet mee kunnen omgaan.
Gelukkig heb ik mijn pc. Lekker in de luie stoel en een Groot glas cola lekker draken slachten!
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:20 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Zonder te sneaken kun je hem ook gewoon vinden hoor ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
2 24 inch schermen op mijn pc, een fatboy en een controller. Zo kan ik mijn series kijken terwijl ik een draak verneder of de stratosfeer in wordt gemept door een giant.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |