abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105364215
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

TES games leveren sowieso al ontzettend veel content voor wat je er voor betaalt en als dan mensen nog gaan janken dat Imperial/stormcloak teveel op elkaar lijkt: :')

Wat ik al zei, het is behoorlijk knake voor iets waar in het begin de aandacht op gevestigd wordt, en waarin je zelfs een keuze moet maken met wie je de tutorial afmaakt.

Sowieso ziet het begin van het spel er te episch uit, helgen dat wordt aangevallen door een draak, waarbij je het stadje moet zien te ontvluchten en dan naar Riverwood, wat een smith, een trader en een inn heeft, en vlakbij zit de Embershard Mine, waarin Bethesda hoe goed hun dungeons wel niet zijn. Daarna moet je door naar Whiterun, wat toch de beste stad uit het spel blijkt te zijn.

In ieder geval, naar mijn idee lijkt het erop dat Bethesda vooral zijn best heeft gedaan op die eerste paar ervaringen en de rest van de quests een beetje heeft afgeraffeld.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105364277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik jank eigenlijk maar om 1 ding: mensen erkennen je status niet:
- "hello citizen", zegt de guard terwijl je z'n meerdere bent.
- "this menial job is more suited for you", zegt een member als je de baas van de thieves/DB/whatev bent.
- etc.

Ze hadden misschien hetgeen genaamd phasing in het spel kunnen stoppen. Dat heb je bijv in WoW, als je met je char bijv de 10 bandits die een dorp lastigvallen hebt afgemaakt zie jij ze niet meer, maar iemand anders dus nog wel. Je gaat dus echt vooruit in het "verhaal".

Beth heeft dat wel gedaan bij forts, je mept (evt. eerst de bandits en daarna) de imperials of stormcloaks eruit en de volgende keer dat je langskomt hebben jouw troepen dat fort bemand, top! ^O^

Zo zouden dingen ook bij de legers geregeld moeten zijn. Waarom niet even de soldiers laten salueren en "orders, sir?" laten zeggen als je voorbij komt? Dat gaat op den duur natuurlijk ergerlijk worden als je niet daadwerkelijk orders uit kunt delen, maar het is beter dan wat we nu hebben :P
Hier ben ik het zeker mee eens, kom je weereens van die imperials tegen met hun "move along, this is imperial bussiness." terwijl ik een legate ben. }:|
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:12:49 #253
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105364281
Mwa, ik heb de grootste lol met rondsjouwen en quests doen hoor :)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:44:12 #254
Rawr
pi_105364883
Bah, die Horned Scaled Armor ziet er gewoon uit als studded armor :{ Ik had er veel meer van verwacht na het zien van de Horned Helmet :{
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:50:20 #255
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_105364995
Ook leuk;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tranquillo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:51:25 #256
Rawr
pi_105365012
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:50 schreef icebliss het volgende:
Ook leuk;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de Haunted House-quest? Zo ja: NICE.
pi_105365029
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee ik dacht de
SPOILER
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:52:45 #258
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_105365048
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jup, kamp heet Druadach Redoubt trouwens. Verder niet zoveel van waarde te vinden hoor, behalve een geit die tegen je aan gaat rijden :')

Edit; die dude bevrijden is Haunted House quest. Makkie dus, gewoon naar binnen wandelen.
Tranquillo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:55:28 #259
Rawr
pi_105365094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:52 schreef icebliss het volgende:

[..]

Jup, kamp heet Druadach Redoubt trouwens. Verder niet zoveel van waarde te vinden hoor, behalve een geit die tegen je aan gaat rijden :')

Edit; die dude bevrijden is Haunted House quest. Makkie dus, gewoon naar binnen wandelen.
Ik moest vechten om bij die priest te komen. Kan zijn omdat ik niet met de daedra mee wilde werken :P
pi_105365106
Oh die quest bedoel je, nu snap ik het.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105365937
al langs geweest?

edit: ja, nvm
"Pools are perfect for holding water"
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 05:28:02 #262
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105366147
Nieuw karakter, level 7, net terug uit Bleak Falls Barrow onderweg naar Whiterun, drie hired thugs die me een lesje komen leren. Ik nog noob dus dat koste mij een aantal waardevolle health potions.

Het enige wat ik gestolen had was een Elven sword uit Dragonsreach. Dus benieuwd wie die thugs op me af had gestuurd. Het opdracht briefje was ondertekend Gerda.

Gerda? wtf. Dat is dat oude wijf, schoonmaakster van de Jarl, die altijd zo vreselijk onderdanig doet.

"Oh don't mind me.. If you want me to sweep somewhere else just say so"

:r

Hoe weet ik nog niet maar ik ga voor haar een creatieve dood bedenken. En daarna sleep ik haar naakte lijk op het haardvuur in de grote hal waar het nog lang mag roosteren.
  vrijdag 9 december 2011 @ 05:54:00 #263
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_105366184
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 05:28 schreef NorthernStar het volgende:
Nieuw karakter, level 7, net terug uit Bleak Falls Barrow onderweg naar Whiterun, drie hired thugs die me een lesje komen leren. Ik nog noob dus dat koste mij een aantal waardevolle health potions.

Het enige wat ik gestolen had was een Elven sword uit Dragonsreach. Dus benieuwd wie die thugs op me af had gestuurd. Het opdracht briefje was ondertekend Gerda.

Gerda? wtf. Dat is dat oude wijf, schoonmaakster van de Jarl, die altijd zo vreselijk onderdanig doet.

[ afbeelding ]

Hoe weet ik nog niet maar ik ga voor haar een creatieve dood bedenken. En daarna sleep ik haar naakte lijk op het haardvuur in de grote hal waar het nog lang mag roosteren.
_O-

't is toch geweldig, hoe het vermoorden van bepaalde NPC's je zo'n voldoening kan geven. :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:15:25 #264
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105366803
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105366893
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:50:12 #266
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_105369878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 05:28 schreef NorthernStar het volgende:

[ afbeelding ]

:D.

Ik heb één keer per ongeluk een veer 'gestolen' bij de shop in Riverwood. Ik wilde gewoon op 'talk' drukken, maar klikte mis. Vervolgens kreeg ik ook drie hired thugs op me af en zeggen de guards vaak "hands to yourself, sneak thief!".. :').
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:52:04 #267
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_105369919
quote:
:D.

En toch mis ik de small talk over de mudcrabs.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:02:01 #268
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105370184
Episch!
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:14:32 #269
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105370540

Hij tieft wel hard achterover.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_105372287
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:

Hij tieft wel hard achterover.
:D
pi_105372437
KUTZOOI zie ik elke keer dit topic staan in MyAT, en dan moet ik gewoon weer spelen
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:14:03 #272
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_105372605
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_105373250
Verdomd, waarom knalt Skyrim er nu steeds uit bij mij...?! Kan je opnieuw installeren en toch je save bewaren?

Edit: back-up gemaakt van mijn savegames. Nu Skyrim opnieuw installeren en niet al te veel mods eroverheen gooien... Ff kijken welke mods 'must-haves' zijn...

[ Bericht 36% gewijzigd door Peter_Aragorn op 09-12-2011 12:39:07 ]
pi_105374251
In skuldafn temple, hoe kom ik erachter wat de volgorde is van de pilaren?
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:07:20 #275
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105374283
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')