SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef Sinji het volgende:
Ik vind het leuk om zelf te ontdekken, wou alleen een hint in de richting van hoe ik er achter komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo kan natuurlijk ook
Het wisselt per cavequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
De goede volgorde staat toch op de pilaren boven het hek? Of is dat weer een andere cave.
Dat is een andere cave, maar idd hier bij de 2 puzzle ook. Bij de eerste kon ik het gewoon niet vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
De goede volgorde staat toch op de pilaren boven het hek? Of is dat weer een andere cave.
Het gaat over gates die geopend moeten worden dmv een switch, niet die ancient doorsquote:
quote:
Ben je vampier?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef hamburgerjongen het volgende:
Een persoon van een quest probeert me aan te vallen terwijl ik ermee moet praten. Is daar iets tegen te doen?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roleplay: met een redguard tundra cotton plukken.
Nee, maar de persoon van de quest werd onzichtbaar om te verdwijnenquote:
Zet hem aan het werkquote:
Tyrone werkt voor niemand!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tyrone werkt voor niemand!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |