abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105283365
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 7 december 2011 @ 08:02:42 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105283375
Ik was ook al bezig :D

Bepakt en bezakt in de trein. Fijn weertje idd!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_105283382
Vik faalt met mobiel openen :+

Mogge!Het onweert hier flink zeg!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_105283438
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was ook al bezig :D

Bepakt en bezakt in de trein. Fijn weertje idd!
Nou idd het begint hier te plenzen :X
  woensdag 7 december 2011 @ 08:10:03 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105283460
Ik wist niet eens dat ie dicht was. Toen ik mn post tikte stond er dat ie over 3 posts dicht ging.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 december 2011 @ 08:10:27 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105283464
Ik zal in Den Haag wel weer wegwaaien ofzo :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_105283528
Tussen Dordrecht en Rotterdam is er flink onweer. Ben blij dat ik mijn regenjas aan heb. Nouja, bij me heb, want in de trein heb ik hem uit :P /reisweerbericht
pi_105283541
Goeiemorgen...

Ik heb bijna een half uur gesnoozd vanmorgen. Deo ik normaal nooit!
pi_105283562
Lekker Jag.
Ik was 1 minuut voor de wekker van 6.15 wakker. Dat heb ik normaal echt nooit.

Ik gooi mijn lijstje even in de herhaling, want alle tips zijn welkom:

Gisteren is geworden:
O: Brinta, melk, rozijntjes
L: Bloemkool soep, 3 bth
T: bagel, 350 gr rauwkost
T: mueslireep
D: 250 gr zuurkool, spekjes, veldsla, rozijntjes

Planning voor vandaag:
L: Lunchmeeting, dus dat zullen wel broodjes ham/kaas met sla worden
D: Kip tandoori met rijst en sperzieboontjes.
  woensdag 7 december 2011 @ 08:26:51 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105283601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...

Ik heb bijna een half uur gesnoozd vanmorgen. Deo ik normaal nooit!
ik stapte uit bed, vroeg me af waarom ik eigenlijk zo vroeg op stond en dook er nog 20 min in :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_105283807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:21 schreef Quinazoline het volgende:
Lekker Jag.
Ik was 1 minuut voor de wekker van 6.15 wakker. Dat heb ik normaal echt nooit.

Ik gooi mijn lijstje even in de herhaling, want alle tips zijn welkom:

Gisteren is geworden:
L: Bloemkool soep, 3 bth
T: bagel, 350 gr rauwkost
T: mueslireep
D: 250 gr zuurkool, spekjes, veldsla, rozijntjes

Planning voor vandaag:
L: Lunchmeeting, dus dat zullen wel broodjes ham/kaas met sla worden
D: Kip tandoori met rijst en sperzieboontjes.
Rozijntjes hebben bedriegelijk veel kalorietjes en suikers en tellen niet als fruit. Stukjes appel door je brinta is ook lekker en levert je meer goede stofjes op denk ik :)
Eet je helemaal geen fruit?
pi_105283840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:17 schreef Quinazoline het volgende:
Tussen Dordrecht en Rotterdam is er flink onweer. Ben blij dat ik mijn regenjas aan heb. Nouja, bij me heb, want in de trein heb ik hem uit :P /reisweerbericht

Hier in Amsterdam ook hoor. Ben maar het het OV gegaan vandaag ipv op de fiets. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105283852
Wat moet je met een mueslireep als je wilt afvallen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_105283961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

Rozijntjes hebben bedriegelijk veel kalorietjes en suikers en tellen niet als fruit. Stukjes appel door je brinta is ook lekker en levert je meer goede stofjes op denk ik :)
Eet je helemaal geen fruit?
Ik eet wel fruit, maar alleen als ik zeker weet dat een appel niet melig is, of dat een peer zacht genoeg is, en een mandarijntje niet zuur (en geen pitjes). Klinkt Is wel heel zeurderig, dus misschien moet ik gewoon wat fruit kopen en me eroverheen zetten.

Ik vind brinta zonder iets niet zo lekker, dus doe er wat rozijnen in voor de zoetigheid, maar kan eens kijken hoe ik dat kan vervangen. Appel is misschien wel een goed idee inderdaad.
pi_105284012
Jeetje wat een rotweer om 10 voor 8, je zag geen hand voor ogen!
  woensdag 7 december 2011 @ 08:57:58 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284019
Dat klinkt idd best zeurderig. En of een appel melig is hangt vd soort af. Elstar is vrij melig. Mn collega tikt met dr nagel tegen appels; hoe hoger het geluid, hoe beter de appel. Ben zelf fan van Jonagold: lekker zoet en sappig :9.

Vanavond Turkse tortillas :9. Als ik thuiskom iig... Vanaf 16 uur ff NS in de gaten houden en evt eerder weg.
Niet meer actief op Fok!
pi_105284023
Hey meneer Ruigbaard :W

ik doe ook even een lijst voor vandaag:

O: havermout
T: appel
L: soep, 2 crackers met kaas, rauwkost
B: nog wat kerstversiering door de kamer verspreiden
T: wortel, komkommer
D: chili con een beetje carne (magere rundergehakt)
S: beenspieren aan de elektroden
T: kwark met 2 kiwi's

ff een zwartekoffie periode, dus geen cappuccino op mijn lijstje.
pi_105284041
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje wat een rotweer om 10 voor 8, je zag geen hand voor ogen!
Of je zag niets omdat je een hand voor je ogen had ;) :P

Granny Smiths FTW! :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 7 december 2011 @ 08:59:39 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284052
Je kunt trouwens ook een banaan door je Brinta doen, Q!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 december 2011 @ 09:00:12 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284061
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of je zag niets omdat je een hand voor je ogen had ;) :P

Granny Smiths FTW! :6
neh :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 december 2011 @ 09:01:34 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284087
Best een rare uitdrukking, eigenlijk. Geen hand voor ogen zien. Betekent dus dat je het niet eens ziet als iemand zn.hand voor je ogen houdt? :')
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 december 2011 @ 09:01:57 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284104
Vier op een rij!
Niet meer actief op Fok!
pi_105284107
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

neh :P
:{w Heul wel, APENheul zelfs!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_105284122
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:54 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik eet wel fruit, maar alleen als ik zeker weet dat een appel niet melig is, of dat een peer zacht genoeg is, en een mandarijntje niet zuur (en geen pitjes). Klinkt Is wel heel zeurderig, dus misschien moet ik gewoon wat fruit kopen en me eroverheen zetten.

Ik vind brinta zonder iets niet zo lekker, dus doe er wat rozijnen in voor de zoetigheid, maar kan eens kijken hoe ik dat kan vervangen. Appel is misschien wel een goed idee inderdaad.
Ik hou ook niet van melige appels, maar deze tijd van het jaar zijn de elstars bijvoorbeeld wel erg lekker. Gewoon even voelen of ze goed strak in hun velletje zitten en niet te groot zijn. En uitzoeken welke soort jij het lekkerst vindt, komt heus goed. Peren worden vanzelf zacht, dat scheelt dan weer ;)
pi_105284265
Hey vik, je kan wel schamper doen (of hie noem je dat :') ), maar ik bedoel het goed! 17 km hardlopen is niet niks en je vertelde ook dat je je niet lekker voelde soms na zo'n training. Volgens mij (kweetniet heur), herstel je beter en sneller als je gewoon over het algemeen, en zeker de dagen voor/na je training gewoon goed eet. En ik denk dat jouw lijstje van gisteren naar nu niet bepaald aan heeft bijgedragen... :)

Ik dacht dat mensen hier juist commentaar wilden op hun lijstjes en dat ze ze daarom posten, maar ik heb het misschien mis? :D
pi_105284331
Anyhoow goedemorgen allen :W

Drukke dag voor de boeg en ik kom niet toe aan datgene wat ik al 2 weken echt moet doen :').

Planning:
O: 150 ml yoghurt met havermout (40 gr) en 1 banaan
T: koffie, peer
L: ik denk een broodje iets (uit lunchen) of een salade
T: 70 gr gerookte kip
D: restjes: klein beetje van alles: couscous, geroosterde pompoen, salade met yoghurtdressing, stoofvlees
S: bodypump
T: warme anijsmelk (soja) :9 met misschien een plakje ontbijtkoek :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 07-12-2011 09:25:25 ]
pi_105284424
Mar, jij al wat positief effect van wat meer eiwitten?

Uniekje, O+ M'n rug voelt zich goed, geen last de laatste tijd, lief dat je vraagt :)

Perr is gelukkig beetje van dat vega-gedoe af ^O^ Na je sporten is zo'n ontbijtkoek dus al veel minder slecht hoor ;)
  woensdag 7 december 2011 @ 09:20:10 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105284442
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:

Perr is gelukkig beetje van dat vega-gedoe af ^O^ Na je sporten is zo'n ontbijtkoek dus al veel minder slecht hoor ;)
Niks mis met vega.
pi_105284451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mar, jij al wat positief effect van wat meer eiwitten?

Uniekje, O+ M'n rug voelt zich goed, geen last de laatste tijd, lief dat je vraagt :)

Weet ik eigenlijk niet, ik voel me de laatste tijd over het geheel wel steeds iets beter, dus of die eiwitten er nu aan bijdragen, geen id! Enige wat ik wel weet is dat het makkelijker is vol te houden want koolhydraten leveren meer trek op bij me. Dat is al voordeel genoeg :)
pi_105284522
Haha Viz, ik ben helemaal nergens van af! Ik ben eigenlijk nooit echt vega geweest (ja toen ik 16 was :') )alleen koop ik alleen Bio. Omdat dat vrij duur is koop ik het weinig. Nu had ik toevallig die kip in huis en nog een restje stoofvlees, dus lijkt het meer dan anders :P

Maar blij dat jij er blij mee bent ;)
pi_105284567
Oh mar ik zag je kerstboom in het andere topic O+. En ik heb een tyfushekel aan de nieuwe AH-kerstreclame, met al die gelukkige gezinnetjes :')
pi_105284717
woei ik word net genoemd op radio6 lol!
Ze hadden het over kerstbomen die dit jaar 40 euro kosten.. dus ik had getwitterd dat ze 20 euro zijn hier en dat ze (jullie ook?) gewoon genaaid worden :P

En thx perr, mooi issie he? En lol idd die reclame.. toch is het hier thuis ook zo walgelijk zoet in de decembermaand :')
pi_105284855
planning:

O: yoghurt met banaan en muesli
T: mandarijn
L: volkorenpizza met creme fraiche en zuurkool
D: couscous met gegrilde paprika en courgette, en haloumni.
pi_105285185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niks mis met vega.
Sorry :@
Mijn rabiate anti-vega zelf kwam naar boven na het zien van een foto van de vegan streaker.
Ik heb gewoon de pestpokkehekel aan de vegan streaker :r
pi_105285217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sorry :@
Mijn rabiate anti-vega zelf kwam naar boven na het zien van een foto van de vegan streaker.
Ik heb gewoon de pestpokkehekel aan de vegan streaker :r
Wie niet :D
pi_105285255
Banaan is een goed idee inderdaad. Probleem met appels is dat bepaalde soorten soms lekker zijn en soms niet (zoals golden delicious, die vind ik meestal lekker, maar als ik dan een melige heb weer niet).
Dat fruit kan dan gewoon extra bij mijn lijstje, of in plaats van? Ja, die mueslireep dat weet ik, maar het was half 7, bijna hardlooptijd en ik had hoooonger. Verkeerde planning dus.
pi_105285265
Goedemorgen! :) :W

Lijstje vandaag:

O: roggebrood met pindakaas
T: mandarijntje
T: knackebrod hummus
L: omelet met wat kaas en groente
T: knackebrod hummus
B: werken
D: pasta met gorgonzola, peer en walnoten
Ja doei.
pi_105285423
Q, als je een appel in blokjes doet (zonder schil) en door de brinta / havermout maakt het niet uit of hij melig is :) Een stevige is dan alsnog lekkerder maar een melige laat je gewoon wat langer meekoken.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:08:57 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105285660
Q is good for youuuu!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_105285791
Meekoken :o. Dat was nog niet in me opgekomen! En ik bedacht me dat er bij de lunch waarschijnlijk ook fruit is, dus goed moment om te beginnen met niet zeuren-fruit eten.

quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Q is good for youuuu!
*)
pi_105285822
quote:
Q is good for youuuu!
_O- Ik luister hier altijd de Belgische Q in de auto, de NL-versie kan ik niet ontvangen.
Mijn tafel & stoelen zijn er O+ Nu steekt de rest alleen nogal af, vooral de muren met hun ongelijke stuclaag.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_105285845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef Quinazoline het volgende:
Banaan is een goed idee inderdaad. Probleem met appels is dat bepaalde soorten soms lekker zijn en soms niet (zoals golden delicious, die vind ik meestal lekker, maar als ik dan een melige heb weer niet).
Dat fruit kan dan gewoon extra bij mijn lijstje, of in plaats van? Ja, die mueslireep dat weet ik, maar het was half 7, bijna hardlooptijd en ik had hoooonger. Verkeerde planning dus.
Lijstje van gister zou ik bijvoorbeeld een banaan doen ipv de mueslireep en vandaag kan er wel wat fruit extra bij :)
pi_105285981
quote:
Q is good for youuuu!
Dat is nou de reden dat geen enkele geitenhouder meer naar hun zender luistert. :{
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 10:22:40 #44
70532 loveli
N
pi_105286007
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat is nou de reden dat geen enkele geitenhouder meer naar hun zender luistert. :{
Hoeveel geitenhouders luisterden eerst wel naar Q?
crap in = crap out
pi_105286080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeveel geitenhouders luisterden eerst wel naar Q?
Bijna allemaal, maar toen heette het nog Noordzee FM.
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 10:28:09 #46
70532 loveli
N
pi_105286160
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bijna allemaal, maar toen heette het nog Noordzee FM.
Laatste keer dat ik daarnaar luisterde was toen het nog Radio Noordzee heette. Mijn rijinstructeur was fan.
crap in = crap out
  woensdag 7 december 2011 @ 10:29:51 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105286195
Geiten? Radio? Ik mis iets geloof ik :+
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 10:32:09 #48
70532 loveli
N
pi_105286256
Sindsdien is de geitenpolupatie verveelvoudigd. Of er causaal verband is moet nog onderzocht worden.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 10:33:17 #49
70532 loveli
N
pi_105286284
Mijn doel deze week is niet ziek worden. Zo even goed inkopen.
crap in = crap out
pi_105286437
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geiten? Radio? Ik mis iets geloof ik :+
Q is good for you, behalve als geitenhouder, want bij q-koorts wordt je hele veestapel geruimd.
/lame-ass joke :')
  woensdag 7 december 2011 @ 10:41:09 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105286521
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Q is good for you, behalve als geitenhouder, want bij q-koorts wordt je hele veestapel geruimd.
/lame-ass joke :')
Oh aha! Tja, ik ben niet zo veestapel-savvy he :+
pi_105286580
Vizor hoe staat het eigenlijk met je huizenjacht?
pi_105286626
Mr.Mo is naar de dokter voor zijn hoge bloeddruk en is weer helemaal sportenthousiast geworden O+ geeft hem echt energie, en mij ook om eerlijk te zijn!

Morgen en zaterdag gaan we lekker samen fitnessen en volgende week weer twee keer samen spinnen!! Gelukkig krijg ik tegenwoordig op m'n werk meer dan genoeg beweging en krachttraining :P En ik ga weer beginnen met de push - en sit ups die ik weer voor m'n spinninglessen ga doen.
Sporten is fijne afleiding in de drukke weken die ik nu heb omtrent studie én ik wil voor kerst nog wel een leuke outfit kopen, maar weet nog niet wat en wil niet winkelen _O- :')
Ja doei.
pi_105286752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh aha! Tja, ik ben niet zo veestapel-savvy he :+
Ohja :+
Maar zie de geiten als minions, en de overheid die alle last-hits komt jatten. :D :')

Heb deze week weer een bezichtiging, Perr. Stond een beetje stil omdat de prijzen alsnog zakkende waren, maar is iets leuks te koop gekomen waarvoor ik wil gaan. DM je wel even linkje :)

Leuk Mo ^O^ En de blij-stofjes van sporten zullen Wolveh ook vast goed doen.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:50:54 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105286803
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ohja :+
Maar zie de geiten als minions, en de overheid die alle last-hits komt jatten. :D :')

Heb deze week weer een bezichtiging, Perr. Stond een beetje stil omdat de prijzen alsnog zakkende waren, maar is iets leuks te koop gekomen waarvoor ik wil gaan. DM je wel even linkje :)

Leuk Mo ^O^ En de blij-stofjes van sporten zullen Wolveh ook vast goed doen.
Ohhh zeg dat dan :D _O-

Oe is dat hetzelfde linkje als ik gezien had? :D

Energieke meneer Wolf *O*
  woensdag 7 december 2011 @ 11:01:37 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105287109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Hey vik, je kan wel schamper doen (of hie noem je dat :') ), maar ik bedoel het goed! 17 km hardlopen is niet niks en je vertelde ook dat je je niet lekker voelde soms na zo'n training. Volgens mij (kweetniet heur), herstel je beter en sneller als je gewoon over het algemeen, en zeker de dagen voor/na je training gewoon goed eet. En ik denk dat jouw lijstje van gisteren naar nu niet bepaald aan heeft bijgedragen... :)

Ik dacht dat mensen hier juist commentaar wilden op hun lijstjes en dat ze ze daarom posten, maar ik heb het misschien mis? :D
ik wens absoluut geen commentaar op mn lijstjes!

:P. Nee ik had zin om ff vervelend te doen. Overigens heb ik geen last gehad van misselijkheid omdat ik voor het lopen meer heb gegeten :).

Koud! Dekentje van collega O+

Vrijdag beoordelingsgesprek en verlengingsgesprek. Nog fijn voor mn vakantie. Ben benieuwd.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:10:59 #57
70532 loveli
N
pi_105287379
Behalve als het op de laatste dag voor de vakantie op het laatste moment is, zijn zulke gesprekken voor de vakantie goed. In het eerste geval krijg je de hele vakantie de tijd om van je ergste boosheid/teleurstelling bij te komen.
crap in = crap out
pi_105287387
Veel succes met de bezichtiging Viz! Hopelijk is het in het echt net zo leuk als op de foto's ;).

Fijn dat het sporten meer energie geeft Mo & Mr. Mo :Y *O*

Oh ja, kerstoutfit. Altijd lastig, maar dit jaar weet ik helemaal niet wat ik aan wil/kan. Ik troost me maar met de gedachte dat het nu opeens niet meer erg is om een zichtbaar opgezette buik te hebben :+. Maar ik merk dat ik de laatste weken vooral kies voor de iets ruimer vallende kleding in mijn collectie ):O .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:12:51 #59
70532 loveli
N
pi_105287435
Stretch!!!! Wel herkenbaar, sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
crap in = crap out
pi_105287494
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Stretch!!!! Wel herkenbaar,sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
*ril*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105287528
goede daad weer gedaan vandaag, met mijn lief meegeweest naar de ortho O+

En het waait buiten :o

Vaiz, mag ik een linkje naar huis? :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 december 2011 @ 11:16:13 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105287543
Gelukkig waait het buiten en niet binnen :').
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:16:58 #63
70532 loveli
N
pi_105287565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*ril*
Wanneer ben je jarig? O+
crap in = crap out
pi_105287583
quote:
Stretch!!!! Wel herkenbaar, sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
Nou ja, ik vind het gewoon een beetje raar dat er dus wél al echt iets te zien is (vooral 's avonds) maar dat dat alleen maar opgezette darmen zijn :'). Niet echt het 'showen' waard imo.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:18:20 #65
70532 loveli
N
pi_105287603
Hormonen => andere vetopslag => taille verdwijnt heel snel. Heb ik me laten vertellen.
crap in = crap out
pi_105287714
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig? O+
}:| }:| }:|
pi_105287771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef loveli het volgende:
Hormonen => andere vetopslag => taille verdwijnt heel snel. Heb ik me laten vertellen.
Bij mijn zus viel dat heel erg mee. Zelfs in de laatste week zag je van achter gewoon een normale taille. Helaas krijgt ze nu nog wel eens de vraag of er nog een tweede is achtergebleven :X. Keizersnede en geen borstvoeding geven -> buik slinkt langzaam.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_105287926
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij mijn zus viel dat heel erg mee. Zelfs in de laatste week zag je van achter gewoon een normale taille. Helaas krijgt ze nu nog wel eens de vraag of er nog een tweede is achtergebleven :X. Keizersnede en geen borstvoeding geven -> buik slinkt langzaam.
mensen zijn ook echt zo lomp he :X

Soms denk ik echt dat sommige mensen beter hun mond kunnen houden :')
pi_105288061
Bluh, gebeld voor uitslag cholestrol (opmerking van Mo deed het mij herinneren). Assistente zegt 'iets verhoogd, dus let maar een beetje op met je eten, met vet he'. Ik vraag naar de waardes, antwoord is 5,5 voor de totale cholestrol. Ik kan hier niet echt iets mee, jullie wel ? O en ik was ook niet nuchter bij het prikken, had dat wel gemoeten? Ga vanavond wel even mijn schoonmoeder bellen, die is ook doktersassistente en kan misschien iets meer uitleg geven.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:31:51 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105288092
Waarom bel je niet gewoon even terug met die vragen :?.
pi_105288104
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mensen zijn ook echt zo lomp he :X

Soms denk ik echt dat sommige mensen beter hun mond kunnen houden :')
Ach degene die het zei is nou niet bepaald het helderste licht in deze samenleving. Om het nog maar zwak uit te drukken... Maar het blijft lomp idd.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_105288119
quote:
Of zo'n kekke band : Work in Progress. Ik zag pas zo'n vrouwtje/meisje lopen, die bijna geen buik had. ik keek echt heel goed, maar door die band dacht ik dat ze zwanger was, zonder zou je niet eens merken denk :?
~ Bonito La Risa ~
pi_105288132
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Quinazoline het volgende:
Bluh, gebeld voor uitslag cholestrol (opmerking van Mo deed het mij herinneren). Assistente zegt 'iets verhoogd, dus let maar een beetje op met je eten, met vet he'. Ik vraag naar de waardes, antwoord is 5,5 voor de totale cholestrol. Ik kan hier niet echt iets mee, jullie wel ? O en ik was ook niet nuchter bij het prikken, had dat wel gemoeten? Ga vanavond wel even mijn schoonmoeder bellen, die is ook doktersassistente en kan misschien iets meer uitleg geven.
google is je vriend :)

http://www.hartstichting.(...)rh76wCFYODDgodmU0wuw
pi_105288163
Q, anders de huisarts zelf bellen tijdens het telefonisch spreekuur?
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_105288177
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ach degene die het zei is nou niet bepaald het helderste licht in deze samenleving. Om het nog maar zwak uit te drukken... Maar het blijft lomp idd.
ik zou ze schreeuwen :+ Maar dat ben ik :P
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:34:42 #76
70532 loveli
N
pi_105288212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Quinazoline het volgende:
Ik geloof dat 3-4 een mooie waarde is, weet niet of nuchter zoveel uitmaakt. Verhouding LDL-HDL is belangrijker.

Doen: sporten, omega's.
Niet doen: geharde vetten, te veel verzadigd vet. Balans enzo.
crap in = crap out
pi_105288234
De bloeddruk van Mr.Mo was in orde :7
Ja doei.
pi_105288262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*ril*
Dit! :D

En dan vooral die met tekst :D
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:38:13 #79
70532 loveli
N
pi_105288318
crap in = crap out
pi_105288326
Ik vind het stom om nog een keer te bellen. Maar het is stommer om het niet te doen, dus ik ga het toch maar even doen.

Als ik een buikband om zou doen zou iedereen het geloven volgens mij :').
pi_105288481
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
En dan straks voor de worm eentje met `NIET IN DE WANGEN KNIJPEN!`
pi_105288523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dit! :D

En dan vooral die met tekst :D
:'(

Zo'n ding zou wel uitermate handig zijn om je flesje bier tussen te drukken wanneer je beide handen nodig bent B-)
pi_105288574
Kom ik mijn bed uitgekropen, rij anderhalf uur naar een klant, is er niemand om mij op te vangen of op te halen. Zit al een uur te wachten, voel me warm/koud ergo ellendig en kan wel janken.

En dan heb ik ook nog eens niets gegeten vandaag.
/zielige egopost
  woensdag 7 december 2011 @ 11:48:44 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105288710
Naar huis en naar bed lijkt mij de enige juiste oplossing.
pi_105288725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:'(

Zo'n ding zou wel uitermate handig zijn om je flesje bier tussen te drukken wanneer je beide handen nodig bent B-)
Want ik drink zoveel bier en vooral als ik zwanger ben ga ik dat veel doen ja :s)

(mehehehe :'))
pi_105288896
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Want ik drink zoveel bier en vooral als ik zwanger ben ga ik dat veel doen ja :s)

(mehehehe :'))
hij wil gewoon dat jij een lopende bierhouder wordt voor Martijn :7
pi_105288955
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hij wil gewoon dat jij een lopende bierhouder wordt voor Martijn :7
Bedoelde eigenlijk zo'n band voor mijzelf, maar best f-in' idea EVER! :o ^O^ _O_
pi_105288980
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef anna82 het volgende:
Kom ik mijn bed uitgekropen, rij anderhalf uur naar een klant, is er niemand om mij op te vangen of op te halen. Zit al een uur te wachten, voel me warm/koud ergo ellendig en kan wel janken.

/zielige egopost
Eens met XM. Naar huis en naar bed. :*
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 12:12:00 #89
70532 loveli
N
pi_105289589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef anna82 het volgende:

/zielige egopost
Receptioniste vragen om koffie met een koekje?
crap in = crap out
pi_105290004
Ik moest nuchter laten prikken, maar ik had wel suiker & cholesterol tegelijkertijd.
En ik kreeg geen cijfertjes als uitslag :'( alleen dat het goed was :'( Muh.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_105290326
Lijstje sinds tijden maar weer:

O: Mag. yoghurt met muesli en een beetje hagelslag :@
T: ienieminie stukje boterletter
L: wit italiaans broodje met fritatta (zo'n aardappelomelet)
D: nog geen idee.
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 12:40:46 #92
70532 loveli
N
pi_105290545
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Mixende_match het volgende:

Wat was je doel ook alweer? Jij hebt toch adhd? Ga eens aan de noten, vette vis, veggies. Boterletter is geen brainfood. o|O
crap in = crap out
  woensdag 7 december 2011 @ 12:42:04 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105290607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Mixende_match het volgende:

Wat een belabberd lijstje.
pi_105290747
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat was je doel ook alweer? Jij hebt toch adhd? Ga eens aan de noten, vette vis, veggies. Boterletter is geen brainfood. o|O
geen adhd te bekennen hier hoor :?
Vanavond dan maar een visje op het menu gooien! Groente komen vanavond ook lekker aan bod hoor! :9
~ Bonito La Risa ~
pi_105290855
Een broodje met aardappel? Carbs op je carbs! Lijkt wel of je in het VK zit :')
Ja doei.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:48:51 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105290882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Een broodje met aardappel? Carbs op je carbs! Lijkt wel of je in het VK zit :')
Dan had ze er nog patat bij gegeten :D.
pi_105290909
Ik zal nooit meer mijn wrap gevuld met rijst met erbij patat vergeten... ;(

De patat heb ik dan ook maar overgeslagen: de rijst uit de wrap peuteren was een beetje stom geweest _O-
Ja doei.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:51:29 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105290978
Lasagne. Met patat.
Salade gerookte zalm. Met patat.
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 12:52:51 #99
70532 loveli
N
pi_105291040
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef Mixende_match het volgende:
geen adhd te bekennen hier hoor :?
Oh ja, jij was van de missende kat.
*brein breekt wie dan wel adhd had, ook iets met een M*
crap in = crap out
pi_105291064
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, want dat ding is veel KH's nodig...
Het vet er in is natuurlijk een ander punt :+

Jij bedoelt trouwens MaJo, en die heeft ADD, geen ADHD. :)
pi_105291095
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lasagne. Met patat.
Salade gerookte zalm. Met patat.
Of mushy peas O+
Ja doei.
pi_105291136
Oh jemig, doet me denken aan die rare fransen met hun stokbroodjes patat.. en ze doen zelfs stokbroodjes met patat en een soort van frikadel erbij.. IEUW
Pizza met patat is er dan ook nog :')

dus..
tot zover mijn zinvolle bijdrage :P
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 12:55:14 #103
70532 loveli
N
pi_105291140
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, want dat ding is veel KH's nodig...
Suiker is slecht. Punt. Boterletter is slecht. Je lichaam kan ook van andere dingen glucose maken als het er zin in heeft. Dus.
quote:
Jij bedoelt trouwens MaJo, en die heeft ADD, geen ADHD. :)
Poteto, potato..
crap in = crap out
pi_105291170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh ja, jij was van de missende kat.
*brein breekt wie dan wel adhd had, ook iets met een M*
Hoor ik hier iemand kat zeggen??

~ Bonito La Risa ~
pi_105291200
Boterletter wordt geschrapt voor vanmiddag!

hoewel die wel echt mega lekker is
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 12:57:21 #106
70532 loveli
N
pi_105291222
I know..
crap in = crap out
pi_105291630
Bedankt voor de onbedoelde input voor het avondeten. *vis op lijstje zet*

Dilemma. Ik wilde vandaag naar Hilversum rijden om mijn rechterzooltje op te halen. Maar a. het is al best laat, voor ik er ben is het 14 uur. En b. het weer wordt vanmiddag nog slechter dan nu.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_105291828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Suiker is slecht. Punt. Boterletter is slecht. Je lichaam kan ook van andere dingen glucose maken als het er zin in heeft. Dus.
Dat draagt helemaal niet af aan het wat ik zei' Apostrof! :6 :P

:o Er staan dus hele lessen van Walter Lewin op youtube *O*
En hordes aan andere lessen van het MIT O+
Voor de liefhebber: http://www.youtube.com/user/MIT
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 13:15:57 #109
70532 loveli
N
pi_105291884
lama

Tijd om iets nuttigs te doen.
crap in = crap out
pi_105292344

:D kertsboomkat :D

Lijstje:
O: 2 bth appelstroop
T: 1/2 grapefruit, kwark met banaan
L: 2 bth paprika/kipfilet/paard, hollandsche garnalen, graved lachs, 2 glazen melk
T: bth paard
T: appel, amandelen
T: shake
S: 45min kracht benen
T: shake
D: Worteltjes, aardappel, braadharing
T: kwark
pi_105292352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of mushy peas O+
Is het normaal dat daar munt doorheen zit?
pi_105292473
Boterhammen gaat pakken..2 bonbons eten is niet wijs.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:36:01 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105292591
Ga je ze daar op doen MI? :P
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 13:38:22 #114
70532 loveli
N
pi_105292678
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
crap in = crap out
pi_105292691
Een boterletter, is dat banketstaaf in lettervorm?

Die kat is leuk O+

V1z, mooie lijst weer! Mag ik ook linkje van huis?
Komt er in jouw regio ook zo weinig nieuws bij?

En Phaidra, als je een andere keer kan gaan, zou ik t er vandaag niet op wagen!
Be someone that makes you happy
pi_105292885
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij denkt dat die bonbons nog leven?

Boterham met geitenkaas.
pi_105293227
Ik doe een lijstjes update. Suggesties?

O: 150 ml yoghurt, 40 gr havermout, banaan
T: koffie met melk, 5 pepernoten,
T: 60 gr gerookte kip
L: ciabatta met geitenkaas en een beetje sla, glas verse jus d'orange
T: peer
D: restjes (couscous, sla, pompoen, stoofvlees)
S: bodypump met een andere leuke instructeur :D (hij lijkt een beetje op v1zor)
T: warme anijssojamelk

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 07-12-2011 14:00:25 ]
pi_105293743
Hoi,

Ik had al eens af en toe meegelezen, en wou me nu ook hier aanmelden. Ben 20 jaar, en toen ik een paar maanden terug op de weegschaal stond en deze 73,8 kg aangaf vond ik dat er iets moest gaan veranderen. Inmiddels weeg ik 67 kg, wat weer in de gezonde zone ligt. Maar het liefst zou ik ongeveer 60 kg willen wegen. (Ben 1,64m overigens)

Heb ook een lijstje voor vandaag gemaakt

O: 7granen ontbijt met yoghurt
T: banaan
L: kerriesoep met groenten
T: thee
D: griekse salade met spinazie-kaas rondo
pi_105293797
Zal wel een heel knappe man wezen dan Perr :P :')

:') Aangevraagde bezichtiging was dus nog steeds niet bevestigd, dus wilde net bellen om telefonisch maar afspraak te maken.
Krijg ik in ene telefoon, waarom ik dus vanmiddag niet daar was... 8)7
Ja, als er geen tijd wordt doorgegeven of überhaupt een afspraak wordt bevestigd, ben ik er niet.
Maar om 16u. dus kijken :)
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 14:09:51 #120
70532 loveli
N
pi_105293928
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:05 schreef Pandabeer_91 het volgende:
Hoi,

Ik had al eens af en toe meegelezen, en wou me nu ook hier aanmelden. Ben 20 jaar, en toen ik een paar maanden terug op de weegschaal stond en deze 73,8 kg aangaf vond ik dat er iets moest gaan veranderen. Inmiddels weeg ik 67 kg, wat weer in de gezonde zone ligt. Maar het liefst zou ik ongeveer 60 kg willen wegen. (Ben 1,64m overigens)

Heb ook een lijstje voor vandaag gemaakt

O: 7granen ontbijt met yoghurt
T: banaan
L: kerriesoep met groenten
T: thee
D: griekse salade met spinazie-kaas rondo
Welkom! Omdat je al een tijdje meeleest, hoe schat je je eigen lijstje in? Goed dat je 67 weegt, focus je niet te sterk op de 60, eet gezond, sport.
/notedop
crap in = crap out
  woensdag 7 december 2011 @ 14:16:47 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105294256
Ohhhh.... liefde O+

Ik heb een lijstje
O: Melk, banaan, beschuit kaas
S: 102 baantjes zwemmen (1.30 uur)
T: 2 appels, wortels
L: 2 boterhammen tonijn, beschuit kaas, gekookt ei
T: sinaasappel, stukje chcoletter melk, peer
L: bloemkool, ijsbersalade met blik tonijn en 2 gekookte eieren erdoor.
T: kwark en vla

Mag ik een linkje V1?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_105294267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:06 schreef V1z0R het volgende:
Zal wel een heel knappe man wezen dan Perr :P :')

:') Aangevraagde bezichtiging was dus nog steeds niet bevestigd, dus wilde net bellen om telefonisch maar afspraak te maken.
Krijg ik in ene telefoon, waarom ik dus vanmiddag niet daar was... 8)7
Ja, als er geen tijd wordt doorgegeven of überhaupt een afspraak wordt bevestigd, ben ik er niet.
Maar om 16u. dus kijken :)
Spannend! *O*
pi_105294385
Leuk viz, ben benieuwd!
pi_105294393
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom! Omdat je al een tijdje meeleest, hoe schat je je eigen lijstje in? Goed dat je 67 weegt, focus je niet te sterk op de 60, eet gezond, sport.
/notedop
Dankje :) En weet ik eigenlijk niet zo goed.. Misschien iets te weinig? En sport niet echt, maar fiets wel iedere (doordeweekse) dag minstens 40 minuten.
pi_105294415
Leuk V1z0r! En spannend!

Hier hoosde het.gisteravond overigens. En ik ga zo op de jus naar Cartagena stappen. Ben benieuwd!

Lijstjes doe ik niet aan. Die zijn slecht en bijzonder onregelmatig.
Hasta luego chicos y chicas!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_105294452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat draagt helemaal niet af aan het wat ik zei' Apostrof! :6 :P

:o Er staan dus hele lessen van Walter Lewin op youtube *O*
En hordes aan andere lessen van het MIT O+
Voor de liefhebber: http://www.youtube.com/user/MIT
Jaaa, MIT Open Courseware. O+ http://ocw.mit.edu/
Spannend van het huis trouwens, wat is het voor iets? :) [/aagje]

*gaat weer verder lurken*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_105294906
Lijssie gisteren:
O: gekookt eitje, 2x beschuit met boter en hagelslag
L: kliekje Thais (veel groenten)
T: wodka, chips
D: bij een vriendin gegeten, lasagna met ipv bechamel, crčme fraiche. Best lekker, niet slank. Toe: hazelnootschuimtaart. 2 glazen witte wijn

Vandaag:

O: taart (ik kreeg gisteren een stuk mee wegens aan de lijn zijn van vriendin :') ) Taart als ontbijt is lekker. :9 :+
L: 1x volkoren brood met filet A. en 1x met oude kaas, paprika en komkommer
T: bakje verse meloen
T: wodka, cassavekroepoek
D: witlof met ham en kaas uit de oven.
pi_105294937
Co! Hoe is het met je galerie?
pi_105295110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef Perruche het volgende:
Co! Hoe is het met je galerie?
Die is open!! J. staat daar nu en ik ben in de 'oude' galerie, die ook open is. Het is echt een supercoole en grote ruimte! Jammer dat het maar voor 1 maand is. Maar mocht het concept aanslaan, dan gaan we dit wel vaker doen. Soort pop up galerie. Moet ik wel iemand erbij hebben, want het is wel hoeredruk. Hoewel het, nu het eenmaal hangt, ook wel weer meevalt, maar ik kom nu niet aan schilderen toe en ik heb net wel een opdracht gekregen. Gelukkig hebben die mensen geen haast, dus dat moet ik dan in de eerste weken van januari maar af zien te krijgen, voor ik naar Thailand ga.
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 14:42:24 #130
70532 loveli
N
pi_105295217
Tof van de nieuwe galerie, hoop dat het naast voldoening ook werk oplevert.
Is het een leuke opdracht? *duimt dat het niet weer een omhooggevallen huisdier is*
crap in = crap out
pi_105295274
Wat gaaf Co!

Lijstje:

O: havermout met banaan, paar rozijntjes
T: 2x koffie verkeerd en handje abrikozen
L: hard meergranen/pittenbroodje met auberginespread en geitenkaas :9, halve zoete aardappel
T: 2 zoute dropjes en een Nakd bar
D: broodje zelfgemaakte tofuburger (tofu/champignons/pitjes/ei) met spinaziesalade
T: ik denk niks
pi_105295454
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef loveli het volgende:
Tof van de nieuwe galerie, hoop dat het naast voldoening ook werk oplevert.
Is het een leuke opdracht? *duimt dat het niet weer een omhooggevallen huisdier is*
Ik hoop het ook!! Het is op zich een prima locatie, dus het zou wel fijn zijn!

Wat betreft die opdracht; die mensen wilden een schilderij hebben dat op mijn site staat en dat ik ooit aan mijn beste vriendin cadeau heb gegeven. (Ik had dat kreng (schilderij, niet vriendin) al 5x kunnen verkopen. :') Dus ik hoop dat ze me dankbaar is. :P) Maar nu willen ze iets in dezelfde stijl. (Zo'n dikke dame op het strand, daar heb ik ooit een hele serie van gemaakt en is eigenlijk niet helemaal mijn stijl, want nogal strip-achtig). Maar is wel weer eens leuk om te doen.

Die katten met baasje heb ik nooit gemaakt trouwens. :@ Ik had er zoo geen zin in, dat ik niet meer heb teruggemaild. En zij daarna ook niet meer hoor. Dus toen ben ik het ook gewoon vergeten verder.
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 14:51:37 #133
70532 loveli
N
pi_105295546
Je laatste vakantie heeft wel extra inspiratie opgeleverd.
crap in = crap out
pi_105295570
Oh even offtopic: Iemand hier nog op zoek naar een kat? Kat is op zoek naar huis wegens niet meer (eerst dus wel) kunnen opschieten met andere kat, die er eerst was!

Niet mijn kat trouwens :)
pi_105295625
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Die is open!! J. staat daar nu en ik ben in de 'oude' galerie, die ook open is. Het is echt een supercoole en grote ruimte! Jammer dat het maar voor 1 maand is. Maar mocht het concept aanslaan, dan gaan we dit wel vaker doen. Soort pop up galerie. Moet ik wel iemand erbij hebben, want het is wel hoeredruk. Hoewel het, nu het eenmaal hangt, ook wel weer meevalt, maar ik kom nu niet aan schilderen toe en ik heb net wel een opdracht gekregen. Gelukkig hebben die mensen geen haast, dus dat moet ik dan in de eerste weken van januari maar af zien te krijgen, voor ik naar Thailand ga.
Waar zit 'ie? In het centrum? Mocht je nog een medewerker nodig hebben dan weet ik nog wel iemand die nog steeds graag een baan in de kunst wil en nu ook goed Nederlands kan :P
pi_105295834
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:43 schreef Nallie het volgende:
Wat gaaf Co!

Lijstje:

O: havermout met banaan, paar rozijntjes
T: 2x koffie verkeerd en handje abrikozen
L: hard meergranen/pittenbroodje met auberginespread en geitenkaas :9, halve zoete aardappel
T: 2 zoute dropjes en een Nakd bar
D: broodje zelfgemaakte tofuburger (tofu/champignons/pitjes/ei) met spinaziesalade
T: ik zou zeggen nog wat nootjes ofzo, mag wel wat bij lijkt me
:)

Leuk Co! En voor het nieuwe schilderij heb je volgens mij wel voorbeeldjes op je FB staan :P
pi_105295895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:)

Leuk Co! En voor het nieuwe schilderij heb je volgens mij wel voorbeeldjes op je FB staan :P
Er verdwijnen tijdens het koken vast wel wat nootjes in mn buik :) Maar ik zal nog ff kijken voor een latere T! Thanks V1z.
pi_105296016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat een belabberd lijstje.
ze eet waarschijnlijk wel meer dan jij :)
pi_105296067
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of mushy peas O+
ooooh, this brings back memories. Wat is dát vies zeg :X
pi_105296123
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Phaidra het volgende:
Bedankt voor de onbedoelde input voor het avondeten. *vis op lijstje zet*

Dilemma. Ik wilde vandaag naar Hilversum rijden om mijn rechterzooltje op te halen. Maar a. het is al best laat, voor ik er ben is het 14 uur. En b. het weer wordt vanmiddag nog slechter dan nu.
mwaah, het loopt wel los toch. De wereld vergaat vandaag echt niet :)
pi_105296339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar zit 'ie? In het centrum? Mocht je nog een medewerker nodig hebben dan weet ik nog wel iemand die nog steeds graag een baan in de kunst wil en nu ook goed Nederlands kan :P
Van Baerlestraat. Als je vanaf de PC komt, 50 meter richting park. En wb baan: er staat nu iemand, die als het goed werkt voorrang krijgt, maar je weet het nooit, als we nog meer uit gaan breiden, dat we nog iemand nodig hebben die onze Spaanstalige klanten zou kunnen bedienen.

/denktgrootwaaromniet :+
  woensdag 7 december 2011 @ 15:14:28 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105296424
Huh je bf had toch al werk, Perr? Of heb ik iets gemist? :@
Niet meer actief op Fok!
pi_105296534
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Huh je bf had toch al werk, Perr? Of heb ik iets gemist? :@
ja, maar hij wil graag in de kunst :)

@co; leuk :) ik ga de 17e naar een of andere galerie, als we tijd hebben kom ik op de terugweg bij jou langs :P
  woensdag 7 december 2011 @ 15:21:43 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105296679
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ze eet waarschijnlijk wel meer dan jij :)
Ik denk van niet.
pi_105296729
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik denk van niet.
Heb je je rok al XM?
pi_105296892
Co, op FB heb ik een linkje naar een logje geplaatst. Over muggen en modderige paadjes enzo. :)
En nu maar hopen dat mn bus snel komt. :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:55:38 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105297969
Zoheee, fluitende wind hiero! :o Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen regular Phaidra ben, dan was ik weggewaaid :+ Al vangen die wel minder wind, dat wel!

Ik heb wel allemaal leuke (en goeikope! :+ ) kadootjes gehaald en een el cheapo mini-kerstboompje O+ Mission accomplished 8-) Ik wou eigenlijk nog allemaal andere kitscherige meuk maar vriendje was geen fan. ("Oh kijk een hertje! :D" -- "Oeh een kerstbomenkandelaar! Hij is wel wat duur..." -- "Zullen we een kitscherig kerststukje kopen!!" :') )

>:O
pi_105298298
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zoheee, fluitende wind hiero! :o Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen regular Phaidra ben, dan was ik weggewaaid :+ Al vangen die wel minder wind, dat wel!

Ik heb wel allemaal leuke (en goeikope! :+ ) kadootjes gehaald en een el cheapo mini-kerstboompje O+ Mission accomplished 8-) Ik wou eigenlijk nog allemaal andere kitscherige meuk maar vriendje was geen fan. ("Oh kijk een hertje! :D" -- "Oeh een kerstbomenkandelaar! Hij is wel wat duur..." -- "Zullen we een kitscherig kerststukje kopen!!" :') )

:) Ik word altijd blij van jouw posts!
  woensdag 7 december 2011 @ 16:24:22 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105299005
Wat een leuk huis V1..

Haha, wat Nallie zegt :P

Zwaar hoofd.. van het zwemmen, mietje!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_105299163

Ik wil deze kerstboom! O+
  woensdag 7 december 2011 @ 16:29:08 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105299174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom?

Hoe is het weer daar?
pi_105299233
vanmorgen sneeuw, nu regen. Zal wel flink glad zijn.

En ik vind die boom tof...En blijft lang goed! :)
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 16:31:02 #153
70532 loveli
N
pi_105299240
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waarom?

Hoe is het weer daar?
Droog en weinig zon, als je die boom zo bekijkt.
crap in = crap out
pi_105299434
Haha die boom :D Als er "wc-rol houder" zou staan had ik het ook geloofd ;)

Meer dan 5 euro zou ik er niet aan uitgeven Jagar :P
  woensdag 7 december 2011 @ 16:37:23 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105299451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Droog en weinig zon, als je die boom zo bekijkt.
Ik LOL'de :D
pi_105299464
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:36 schreef Perruche het volgende:
Haha die boom :D Als er "wc-rol houder" zou staan had ik het ook geloofd ;)

Meer dan 5 euro zou ik er niet aan uitgeven Jagar :P
kost een tientje..

Wie schopt mij aan het werk? Ik vind het maar moeilijk vandaag...
  woensdag 7 december 2011 @ 16:38:39 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105299482
10? Niet duur voor een spiraaltje :')
Nee, plagen :*
*schop* aan het werk jij *O*
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 16:39:37 #158
70532 loveli
N
pi_105299520
In NL kost 'ie 8 euro. Afzetters, daar in Zweden.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 16:39:46 #159
70532 loveli
N
pi_105299523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
_O-
crap in = crap out
pi_105300003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Co, op FB heb ik een linkje naar een logje geplaatst. Over muggen en modderige paadjes enzo. :)
En nu maar hopen dat mn bus snel komt. :)
Leuk, ik ga vanavond kijken!! :Y
  woensdag 7 december 2011 @ 16:52:49 #161
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_105300011
quote:
:D

Wat is het heerlijk knus in huis momenteel zeg, half donker buiten en lekker stormen! ben blij dat ik weer thuis ben. Heb met mijn mams gewinkeld en koffie gedaan.
En nu heb ik een stuk chocoladeletter op, omdat ik te lui was om mijn sinaasappel te pellen, waar ik eigenlijk meer zin in had :@ :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 7 december 2011 @ 16:53:14 #162
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_105300034
Wat tof van de nieuwe galerie trouwens Co!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 7 december 2011 @ 17:03:05 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105300489
Aw Nallie O+

Uniek _O-

quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat tof van de nieuwe galerie trouwens Co!
En van datzem!

Boompje is opgetuigd :7 Ik had ook nog een supahtolle metalen kerstboom gezien met waxinelichthoudertjes! Maar dat kreng kostte 60 euro :') Anders was het wel een leuke alternatieve kerstboom geweest! :+
  woensdag 7 december 2011 @ 17:04:52 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105300580
Tevens :')

Kersttreurwilg. Iets voor XMert? :7 :+

Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 17:05:54 #165
70532 loveli
N
pi_105300624
Als je stofzuiger in februari nog dennegeur verspreidt, dan heb je een kerstboom gehad O+
crap in = crap out
pi_105300776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef Nallie het volgende:
En Phaidra, als je een andere keer kan gaan, zou ik t er vandaag niet op wagen!
Je was nét te laat :P. Het viel ontzettend mee met de storm, gelukkig. En voor de spits weer thuis!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 7 december 2011 @ 17:10:33 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105300817
quote:
Proest :D.

Ik wil naar huis. Hopelijk valt de storm mee. Vrijdag moet ik eerder beginnen omdat ik de werkplek van jarige collega moet versieren. En ik kom al zo moeilijk uit mn bed :').
Niet meer actief op Fok!
pi_105301044
Volgens mij staat die boom / spiraal van Jagar erg leuk met allemaal gekleurde ballen hangend in de 'inhammetjes' :Y.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 17:20:57 #169
70532 loveli
N
pi_105301192
Moest toch nog naar de IKEA, mooi tijdstip nu. Die kerstboom is niet eens zo stom, eigenlijk. Was dit jaar niet van plan een boom te nemen.
crap in = crap out
  woensdag 7 december 2011 @ 17:21:08 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105301199
  woensdag 7 december 2011 @ 17:29:30 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105301531
Wij gaan gewoon voor de kitchige veelkleurige ballen en lichten boom.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_105301899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

Win!

Ik vind dit soort dingen geweldig:

En dan het liefst met muziek en lichtjes enzo. Schaatsbanen, treintjes, markten... O+ O+

Ikwilhetikwilhetikwilhet O+

Net gaan sporten, nu eten bij vrienden :)
pi_105301938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef loveli het volgende:
Moest toch nog naar de IKEA, mooi tijdstip nu. Die kerstboom is niet eens zo stom, eigenlijk. Was dit jaar niet van plan een boom te nemen.
ja, ik wil nu ook naar ikea. Maar goed, geen tijd voor.

Bah, wat een stomme dag. En daar heb ik ook geen tijd voor...
  woensdag 7 december 2011 @ 17:41:40 #174
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105301998
*Muis zoekt de spiraalboom op*

"Meneer Muis, die *wijst* wil ik. Er kunnen kerstballen aan."
- "Maar dan roetsjen ze er toch af? Rrrrrrrrrr *klats*."
"Neehee, er zitten inhammetjes in."
- "Oh. Dat maakt hem meteen een stuk minder leuk."

:')
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 7 december 2011 @ 17:45:24 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105302143
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Win!

Ik vind dit soort dingen geweldig: [ afbeelding ]

En dan het liefst met muziek en lichtjes enzo. Schaatsbanen, treintjes, markten... O+ O+

Hee zo'n dingetje hebben we vorig jaar aan mijn oma kado gedaan! Een soort Amsterdams grachtenpandje-annex-speelgoedwinkeltje met een lampje erin! :Y

quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Muis006 het volgende:
*Muis zoekt de spiraalboom op*

"Meneer Muis, die *wijst* wil ik. Er kunnen kerstballen aan."
- "Maar dan roetsjen ze er toch af? Rrrrrrrrrr *klats*."
"Neehee, er zitten inhammetjes in."
- "Oh. Dat maakt hem meteen een stuk minder leuk."

Ik vroeg me hetzelfde af :@ :D Mijn vriendje zei "En wat moet je daar dan mee?" Ik leg uit. Hij, met ongeveer ':')'-uitdrukking: "En hoeveel betaal je voor zo'n stuk 'design'?" Tja hij is niet populair denk ik :P
  woensdag 7 december 2011 @ 17:47:22 #176
148689 Muis006
pi_105302215
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hee zo'n dingetje hebben we vorig jaar aan mijn oma kado gedaan! Een soort Amsterdams grachtenpandje-annex-speelgoedwinkeltje met een lampje erin! :Y

[..]

Ik vroeg me hetzelfde af :@ :D Mijn vriendje zei "En wat moet je daar dan mee?" Ik leg uit. Hij, met ongeveer ':')'-uitdrukking: "En hoeveel betaal je voor zo'n stuk 'design'?" Tja hij is niet populair denk ik :P
Mannen waarderen het gewoon niet.

In ieder geval die van ons niet _O-
pi_105302619
Ai das wel heul modern Jagär!

Ik met buuf naar de bloemenveiling waar ik het eea heb gekocht en dat wilde ik dus zelf in de potten doen...
Niet dus :@ zij kan het beter en nu voel ik me schuldig want nu is het net of ik mee wilde om zuinig aan te doen ofzo.
Ga haar dus morgen echt wel heel erg betalen hiervoor en tig keer dankjewel zeggen.

Maar het wordt mooi O+
pi_105302653
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Win!

Ik vind dit soort dingen geweldig: [ afbeelding ]

Die heb ik!
In de glazen tafel O+ met een ijsbaantje maar zonder muziek want dan zijn ze vaak te groot.
pi_105302890
Ik snap het ook niet... :{ Dat ding geeft geen licht ook verder?
Zo een kerstboom maken van prikkeldraad lijkt me dan wel weer tof :o

:D bij de Otterskooi in Dwarsgracht hadden ze eerder altijd zo'n heel groot miniatuur kerst-dorp er staan met kerst. En bijbehorende klingelgeluidjes natuurlijk :')

Appartement beviel, goed gevoel over. Zijn wel wat kleine dingen natuurlijk maar geen sporen van lekkage, en meeste dingen zijn netjes afgewerkt. :) Over prijs kan nog wel gepraat worden natuurlijk :7

Nu maar eens de wortels opzetten :9
pi_105302944
meh, mijn man belde zojuist dat hij een klapper met de auto gemaakt heeft :X Hij's tegen iemand zijn auto opgeknalt, hij heeft niks maar de voorbumper schijnt een nieuwe vorm te hebben :')

Kan er nog wel mee rijden, kentekenplaat ligt er iig af en ik krijg nog foto's van de schade.

Mag ik morgen tegen mijn manager gaan zeggen dat mijn auto kaduuk is -O-

Oh joy
pi_105302990
quote:
zo'n ding had ik ergens gezien, was 60 euro :o
pi_105303009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef _aurum_ het volgende:
meh, mijn man belde zojuist dat hij een klapper met de auto gemaakt heeft :X Hij's tegen iemand zijn auto opgeknalt, hij heeft niks maar de voorbumper schijnt een nieuwe vorm te hebben :')

Kan er nog wel mee rijden, kentekenplaat ligt er iig af en ik krijg nog foto's van de schade.

Oh joy
Schrikken zeg! fijn dat je man ongedeerd is....

ik heb afgelopen weekend in NL een deuk in m'n vaders auto gereden. In de carwash...
  woensdag 7 december 2011 @ 18:08:39 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105303057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

zo'n ding had ik ergens gezien, was 60 euro :o
Ja bij de V&D was ie idd 60 euro! :o Online ergens 50 ofzo, maar dan nog :')
Schrikken van je auto! :o Gelukkig is je mister okay! Boeh.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:03 schreef V1z0R het volgende:
De Otterskooi in Dwarsgracht
Dat klinkt als een kinderboek O+
Mooi dat het huusje beviel! Spannend ende leuk O+
pi_105303167
ik hoorde ook echt al aan zijn stem dat er iets loos was :X

Naja, de auto is te fixen :)

@Jagar: gebeurd bij het inrijden van de carwash?
pi_105303201
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef _aurum_ het volgende:
ik hoorde ook echt al aan zijn stem dat er iets loos was :X

Naja, de auto is te fixen :)

@Jagar: gebeurd bij het inrijden van de carwash?
Nee. Was vergeten de auto in neutraal te zetten, en het is een automaat...Ik had het bord niet gezien omdat de jongen van de carwash te druk tegen me aan het praten was toen ik bij het bord stond, en er verder ook niet meer aan gedacht...
pi_105303420
Wat waait het hard!
Nu maar mn D maken: aviko aardappelschotel Turks.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien vindt XM die ook wel wat...
pi_105303565
quote:

:D bij de Otterskooi in Dwarsgracht hadden ze eerder altijd zo'n heel groot miniatuur kerst-dorp er staan met kerst. En bijbehorende klingelgeluidjes natuurlijk :')

Appartement beviel, goed gevoel over. Zijn wel wat kleine dingen natuurlijk maar geen sporen van lekkage, en meeste dingen zijn netjes afgewerkt. :) Over prijs kan nog wel gepraat worden natuurlijk :7

Oeh mag ik ook een linkje?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef _aurum_ het volgende:

Oh joy
Oh jeetje, worden ze daar dan erg onredelijk van?
pi_105303655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

en ik ook?
pi_105303691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en ik ook?
Dacht even "vraag jij nu of je onredelijk wordt van deuken?"

Heb niet mijn dag vandaag :')
pi_105303989
quote:

Ik wil ook een linkje (als het mag).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_105304051
Ben er weer weg van :W aan mijn galajurk werken O+
pi_105304525
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik wil ook een linkje (als het mag).
Ik ook wel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_105304617
Lijstje:
O: vanillekwark
T: gekookt eitje, ijskoffie
L: wrap met kip, paddestoelen, lente-ui, beetje roomkaas en parmezaanse kaas
T: pecannoten, 2 plakjes parmaham
S: 20 minuten hardlopen door de storm
D: zalm, courgette van de grill met oregano
T: pecannoten
pi_105304642
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

naja, ik zal sowieso eigen risico aan schade moeten lappen. Maar liever rijd ik 'm zelf in de prak dan dat mijn man het doet...if that makes sense :?
pi_105304669
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
Ben er weer weg van :W aan mijn galajurk werken O+
fotoooooooo!
pi_105305037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Awesome O+
pi_105305117
V1z0R, ik lust ook wel een linkje naar je app :)
  woensdag 7 december 2011 @ 18:59:03 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105305387
Empanada-maak-fail-rabblerabble :(

Eitjes vergeten te koken, eitjes te kort gekookt, uit mekaar-val-eitjes, deeg doet gezellig mee, faal-vorm-empanadas! :( Maar ze zitten in de oven, hoezee :P
pi_105305650
frustrerend, Maria!

Zo...11 urige werkdag zit erop. Thuis, op de bank.

Lijstje:

L: stuk zuurkoolpizza met volkorendeeg, peer
T: stuk zuurkoolpizza met volkorendeeg
D: wortelsalade, ommelet met spekjes en wat kaas
T: stukje chocola.

Ik ben tevreden, wat jullie?
  woensdag 7 december 2011 @ 19:19:34 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105306428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, ik zal sowieso eigen risico aan schade moeten lappen. Maar liever rijd ik 'm zelf in de prak dan dat mijn man het doet...if that makes sense :?
Dat begrijp ik wel. Sowieso kutdag vandaag. 10 uur auto gereden, 1 uur gepraat.

Daglijstje
O. 2 dubbele boterhammen met komijnekaas (4 sneden)
t. appel
l. Couscous met feta, tomaat, ui en olie + 500 ml vifit + 300 gram fruitsalade
t. rol rolo + 3 rijstwafels
d. Couscous
t. borrel + tostie kaas-paprika

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 07-12-2011 19:59:39 ]
pi_105306592
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die heb ik!
In de glazen tafel O+ met een ijsbaantje maar zonder muziek want dan zijn ze vaak te groot.
Oeh! O+ O+

Dit jaar ga ik er ook eindelijk een kopen :)
pi_105306686
quote:
8s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

Eitjes vergeten te koken, eitjes te kort gekookt, uit mekaar-val-eitjes, deeg doet gezellig mee, faal-vorm-empanadas! :( Maar ze zitten in de oven, hoezee :P
Rabble rabble rabble!!

O+
pi_105307438
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Jagärtrut het volgende:
frustrerend, Maria!

Zo...11 urige werkdag zit erop. Thuis, op de bank.

Lijstje:

L: stuk zuurkoolpizza met volkorendeeg, peer
T: stuk zuurkoolpizza met volkorendeeg
D: wortelsalade, ommelet met spekjes en wat kaas
T: stukje chocola.

Ik ben tevreden, wat jullie?
Behalve de chocola wel. Je hebt vandaag in ieder geval niet en een zware lunch en een zware avondmaaltijd. Hoe gaat het met je gewicht?

Ik ben weer wat aan gekomen, dus heb de knop weer omgezet. Het hardlopen door de storm zojuist was wel pittig, zeg.
pi_105307793
Ik wil ook een linkje van de casa Vaaiz!
pi_105307840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een linkje van de casa Vaaiz!
^^
  woensdag 7 december 2011 @ 19:50:22 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105308043
:z wijn :9
pi_105308248
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Behalve de chocola wel. Je hebt vandaag in ieder geval niet en een zware lunch en een zware avondmaaltijd. Hoe gaat het met je gewicht?

Ik ben weer wat aan gekomen, dus heb de knop weer omgezet. Het hardlopen door de storm zojuist was wel pittig, zeg.
Ik heb geen idee hoe het met m'n gewicht gaat. Ik zit denk ik stabiel rond 85 weer, maar wil echt naar 75. In het nieuwe jaar ga ik weer hard sporten erbij, daar heb ik nu simpelweg de tijd niet voor...
pi_105308616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het met m'n gewicht gaat. Ik zit denk ik stabiel rond 85 weer, maar wil echt naar 75. In het nieuwe jaar ga ik weer hard sporten erbij, daar heb ik nu simpelweg de tijd niet voor...
Als je gewicht stabiel is en je bent daar voor nu tevreden mee dan zijn jouw lijstjes prima (en lekker!).
Als je wat kwijt wilt zonder te sporten dan eet je nu te veel suikers en koolhydraten. Ik zie vrijwel iedere dag 2 avondmaaltijden en ''iets lekkers''.
pi_105309126
quote:
8s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

Mijn hoofd deed O+ toen ik dat las. Maar wel vervelend natuurlijk, maar ook in een raar vormpje smaken ze vast nog prima :*.

Gelukkig dat alles nog goed is met je man Aurum! Maar ik kan begrijpen dat je de auto liever niet of zelf in de prak rijdt. Ik sloop mijn spullen ook het liefst zelf, als men er dan boos over wordt is het tenminste mijn eigen schuld :).

Afspraak met de HA gemaakt om de chaos in mijn hoofd te bespreken. En dat maakt me meteen al wat rustiger. En dan nu: orde in de chaos scheppen en flink opruimen :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 20:22:36 #210
70532 loveli
N
pi_105309708
Doe ergens een "hier aanmelden voor linkje"-knop, scheelt de helft van alle posts :+

Ik rij meestal de auto van een ander aan gort. Heb ik maar een keer met een eigen auto gedaan. Enige keer dat ik in tranen was na een ongeluk :')
crap in = crap out
pi_105309777
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn hoofd deed O+ toen ik dat las. Maar wel vervelend natuurlijk, maar ook in een raar vormpje smaken ze vast nog prima :*.

Gelukkig dat alles nog goed is met je man Aurum! Maar ik kan begrijpen dat je de auto liever niet of zelf in de prak rijdt. Ik sloop mijn spullen ook het liefst zelf, als men er dan boos over wordt is het tenminste mijn eigen schuld :).

Afspraak met de HA gemaakt om de chaos in mijn hoofd te bespreken. En dat maakt me meteen al wat rustiger. En dan nu: orde in de chaos scheppen en flink opruimen :P.
Goed gedaan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 20:23:56 #212
70532 loveli
N
pi_105309782
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als je gewicht stabiel is en je bent daar voor nu tevreden mee dan zijn jouw lijstjes prima (en lekker!).
Als je wat kwijt wilt zonder te sporten dan eet je nu te veel suikers en koolhydraten. Ik zie vrijwel iedere dag 2 avondmaaltijden en ''iets lekkers''.
Wat zij zegt.
crap in = crap out
  woensdag 7 december 2011 @ 20:27:16 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105309925
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Goed zo! O+ Knopen doorhakken is fijn soms he? :*
pi_105310069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goed zo! O+ Knopen doorhakken is fijn soms he? :*
Had gekletst met mijn moeder, die een stukje familiegeschiedenis met dergelijke problemen aanhaalde en mij een telefoon in mijn handen drukte 'bel nu maar, en als je wil ga ik ook mee' O+. Want wat zou het toch fijn zijn als we die chaos aan kunnen pakken. Misschien dat ik dan ook mijn kamer wat netter kan houden :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_105310112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat zij zegt.
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

i know, thanks. Ik vind het lastig, k heb tegen lunchtijd vaak zo'n honger...vind het wel prettig zoals het vandaag ging, heb eigenlijk m'n lunch in 2'en gedeeld...Zodat ik niet 'sa vonds ook weer zo'n trek had...
  woensdag 7 december 2011 @ 20:34:07 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105310276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Had gekletst met mijn moeder, die een stukje familiegeschiedenis met dergelijke problemen aanhaalde en mij een telefoon in mijn handen drukte 'bel nu maar, en als je wil ga ik ook mee' O+. Want wat zou het toch fijn zijn als we die chaos aan kunnen pakken. Misschien dat ik dan ook mijn kamer wat netter kan houden :').
Lieve mams heb je O+ Hopelijk krijg je nuttige handvaten!
pi_105310324
Ik moet zo bodypumpen van mezelf. :')
pi_105310624
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[..]

i know, thanks. Ik vind het lastig, k heb tegen lunchtijd vaak zo'n honger...vind het wel prettig zoals het vandaag ging, heb eigenlijk m'n lunch in 2'en gedeeld...Zodat ik niet 'sa vonds ook weer zo'n trek had...
Ik vind het niet raar dat je steeds trek hebt als je veel carbs en suikers eet, dat wordt wss wel wat minder als je daarin mindert.
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 20:43:16 #219
70532 loveli
N
pi_105310783
quote:
Mijn ervaring is dat ik in een koolhydraatrijke periode veel vaker trek heb (keukenkastjes opentrekken, oude kerstpakketten doorzoeken, cravings!).
crap in = crap out
pi_105310814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Perruche het volgende:
Ik moet zo bodypumpen van mezelf. :')
:o wat laat nog! knap dat je gaat :P

En Chico fijn dat je knopen doorhakt!
pi_105310845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat ik in een koolhydraatrijke periode veel vaker trek heb (keukenkastjes opentrekken, oude kerstpakketten doorzoeken, cravings!).
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

vooral als het "slechte" carbs zijn. Net alsof je pandora's box opentrekt :D
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 20:45:02 #222
70532 loveli
N
pi_105310872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En dan eten tot het niet mee lekker is and beyond :')
crap in = crap out
pi_105310888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^^

In dat kader is het maar goed dat mijn chocoladeletter op is. :')
pi_105311094
quote:

[..]

[..]

Als je met de lunch zo'n trek hebt, kun je misschien wat aan jouw ontbijt sleutelen?
Verder wat marmar en loveli zeggen.
pi_105311296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

^^^

In dat kader is het maar goed dat mijn chocoladeletter op is. :')
Ik heb mijn letters weg gegeven. Ik ben dol op chocola, maar vind de chocola die vaak in letters wordt gebruikt helemaal niet lekker en zou hem anders evengoed toch opeten.

Dan zondig ik liever een keer met echt lekkere chocola.
pi_105311439
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb mijn letters weg gegeven. Ik ben dol op chocola, maar vind de chocola die vaak in letters wordt gebruikt helemaal niet lekker en zou hem anders evengoed toch opeten.

Dan zondig ik liever een keer met echt lekkere chocola.
Oh, maar dit was een letter van uitstekende kwaliteit hoor. ;) Mijn werk regelt altijd goede chocola.
pi_105311893
Ik heb nog niet 1 stukje chocoladeletter gehad en er lagen hier vier!!
*trots kijkt*
pi_105311952
*eet chocoladeletter op dit moment* :@

O: appel, beschuit hagelslag, glas melk
T: cappuccino
L: 2 boterhammen kipfilet
T: amandelen+cashews
D: rode kool met appelmoes, rösti met paprika, ui, ei, geraspte kaas
T: chocoladeletter, kwark
Turn the world into your dance floor.
pi_105312057
ik ben dus niet meer zo van de zoetigheid. Ik heb hier nog kruidnoten, chocoletter, amandelstaaf, maar ik maal er niet om. Ik ben meer van de hartig, Parmaham :9 Goed dat de meuk zo zout als wat is, dus ik kan er niet veel van op :+

lijstje :

O: smoothie+nootjes
T: aardappel+kalkoenfilet
L: rijst, groente en kip
T: kwark,havermout, nootjes en bessen
D: 4 rijstewafels en parmaham
pi_105312138
Half zakje kruidnoten op :(
Eten uit verveling is stom.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:07:04 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105312224
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Half zakje kruidnoten op :(
Eten uit verveling is stom.
Tijd om wat leuks te gaan doen! *O* Het liefst iets waarbij je je handen nodig hebt :+

Ik ben overigens een allesetertje, nomnomnom.
pi_105312301
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, maar dit was een letter van uitstekende kwaliteit hoor. ;) Mijn werk regelt altijd goede chocola.
In dat geval had ik die hele chocoletter op mijn werk al naar binnen gepropt.
pi_105312328
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

:D
pi_105312490
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:04 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben dus niet meer zo van de zoetigheid. Ik heb hier nog kruidnoten, chocoletter, amandelstaaf, maar ik maal er niet om. Ik ben meer van de hartig, Parmaham :9 Goed dat de meuk zo zout als wat is, dus ik kan er niet veel van op :+
Als ik zoet in huis heb dan wil ik hartig. Als ik hartig in huis heb dan wil ik zoet. Maar parmaham is ook een van mijn favorieten.
pi_105312500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tijd om wat leuks te gaan doen! *O* Het liefst iets waarbij je je handen nodig hebt :+

Hihi. :')
Nou ja, ik lig nu met een dekentje op de bank te wachten op de belletjes.
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 21:12:26 #236
70532 loveli
N
pi_105312537
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bodypump!
crap in = crap out
  woensdag 7 december 2011 @ 21:14:53 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105312672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Bodypump!
Bijvoorbeeld! Maar dat is wel verminderd makkelijk thuis te doen :+ Al kan opdrukken, squatten en buikspieroefeningen nog wel :P
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 21:21:26 #238
70532 loveli
N
pi_105313189
Vriendje op je nek en gaan met die lunges.
crap in = crap out
pi_105313419
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Oh, haha, dan valt het nog mee dat ik hem in 3-4 dagen heb weggewerkt. Vanmiddag het laatste stukje op. :P
  woensdag 7 december 2011 @ 21:26:19 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105313658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef loveli het volgende:
Vriendje op je nek en gaan met die lunges.
Vriendje: "Okee! :7 "

Da's wel een beer van een work-out ^O^ :')
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 21:28:30 #241
70532 loveli
N
pi_105313865
Deadliften lijkt me lastig.
crap in = crap out
pi_105314971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, haha, dan valt het nog mee dat ik hem in 3-4 dagen heb weggewerkt. Vanmiddag het laatste stukje op. :P
Ik vind je een held.
pi_105317864
Hoi! terug van de pump. Anijsmelk zit erin. Zo lekker slapen, 7 uur weer op! Tas pakken en kerstborrel... met spierpijn :')
pi_105318320
Way to go Chico!

Ik heb kramp en een zere rug }:| verder gaat het prima :+
Heb hier nog een stapeltje chocoladeletters, wie wil?
pi_105318542
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 22:35:34 #246
70532 loveli
N
pi_105319010
quote:
Niet aleen je avatar lijkt op die van Ewelina!
crap in = crap out
pi_105320044
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet aleen je avatar lijkt op die van Ewelina!
_O- vriendin kwam ermee op FB.
Ik kan er niet op lopen dus koop ik het niet ;)
pi_105320338
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oefenen, oefenen, oefenen! :P
Zegt degene die het liefst gewoon op slippers loopt. :P
Doe wat je niet durft.
pi_105320404
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oefenen, oefenen, oefenen! :P
Zegt degene die het liefst gewoon op slippers loopt. :P
Daarom :+ zie het nut niet :P
pi_105320796
Ik had pas een lekkere van de action! Nu nog 3 chocoletters. En een doosje chocosoesjes mčt zwarte Piet. En een grote doos met kruidnootjes. En een grote doos met snoepgoed. En een banketletter. En 4 pakjes cote d'or chocolade. En 8 zakken chips.

En dan loop ik alleen maar onze berging in... ;(
Nu maar hopen dat ik geen vreetbuien krijg haha
~ Bonito La Risa ~
pi_105320993
Hier zijn het relatiegeschenken en ik geef ze weg.
Moet ze écht niet, voel me gewoonm beroerd na 1 bonbon :')
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 23:10:28 #252
70532 loveli
N
pi_105321367
quote:

[..]

Hoe weet je dat, heb je al eens een Louboutin gepast? *jaloers is*
crap in = crap out
pi_105321427
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe weet je dat, heb je al eens een Louboutin gepast? *jaloers is*
:Y zij heeft er een paar.Ff foto zoeken.-edit- hetzelfde paar als bij de foto volgens mij(ze heeft net nieuwe).

In het kader van Louboutin..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 23:15:44 #254
70532 loveli
N
pi_105321663
_O- _O- _O- _O-
crap in = crap out
pi_105321878
Heb er nog wat te kwijlen bij gezet.
pi_105323275
De tering, werken was druk, zwaar en aardig wat sport/beweegpunten waard. Ook wat frustratiepunten omdat ik nagenoeg alles alleen heb moeten doen en anderen redelijk relaxed hun werkzaamheden aan het vermijden waren, maar soit: ik heb iig geen schuldgevoel nu :P . Gelukkig had Mr.Mo gekookt O+ en het was heel lekker O+ _O_ En nu ben ik tot aan maandag 'vrij', al moet er wel hard aan essays gewerkt worden, maar dat kan onder het genot van thee en zulks!

Heb voor m'n gevoel genoeg gegeten (zit goed vol), maar over all denk ik dat 't wat te weinig was voor de hoeveelheid inspanning die ik heb verricht. Morgen maar proberen dat wat beter te doen, want dan gaan we fitnessen, dus moet er ook overeenkomstig worden gegeten!
Ja doei.
pi_105327652
quote:
overpriced en heul niet zo mooi :{w
pi_105327674
oh en ik mijn auto gezien. Je ziet in mijn kentekenplaat een afdruk van de trekhaak :') die plaat is er dus gewoon afgevallen. Hele kentekenhouder aan gort, scheur in mijn voorbumper achter de kentekenplaat, scheur bij de linker koplamp en hij's iets ontzet . Ka- ching.
  donderdag 8 december 2011 @ 08:20:15 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105327810
Pff ben mn brood vergeten en hoewel M het nog had kunnen meenemen, nam hij zn foon niet op. Verder allemaal kleine dingetjes die mis gingen dus ik ben stikchagrijnig :'). Naja, nog twee daagjes iig.
Niet meer actief op Fok!
pi_105327847
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:01 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik mijn auto gezien. Je ziet in mijn kentekenplaat een afdruk van de trekhaak :') die plaat is er dus gewoon afgevallen. Hele kentekenhouder aan gort, scheur in mijn voorbumper achter de kentekenplaat, scheur bij de linker koplamp en hij's iets ontzet . Ka- ching.
Moet je dat zelf betalen dan?
pi_105327882
Goedemorgen!
Mn vrije dag! En heb maar liefst een half uurtje werk gehad vannacht :s)
pi_105328020
quote:

[..]

Dat heb ik dan weer prima opgelost :D (maar ik vind louboutins niet zo mooi, naaldhakken heb ik wel tho)

En lol @ 1e plaatje in de spoiler!
pi_105328077
Ohja, en lijstje!

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: kwark, kiwi, beetje muesli
T: cappuccino, cracker met kaas, komkommer
D: chili con carne van gister
T: fruit, misschien een peer als ze al rijp zijn.
pi_105328163
goeiemorgen! Het was spekglas hier vanmorgen, dus maar naar katnoor gelopen. Ook wel lekker eigenlijk, moet ik vaker doen.

Lijstje:

O: 6 knackebrod, 4 met appelstroop 2 met hagelslag
T: boterham met kaas en komkommer
T: 2 mandarijnen
L: ?
T: wortelsalade
D: ?
pi_105328279
Morning! Spierpijn valt nu nog mee, ben benieuwd naar vanmiddag/morgen.

Ml als je van je chocoladeletters af wilt laat het maar weten hoor ;) :9
Jagar, wat een groot ontbijt :o Ik zou er nog iets van zuivel en groentes instoppen want dat ontbreekt nu...

Mijn planning, een beetje damage control van gisteren (pump) en alvast voor vannacht/morgen...
O: 5 druiven, 250 ml warme sojamelk met 5 el havermout
T: peer, koffie verkeerd
L: 3 boterhammen met beleg (weet nog niet wat) en een salade of soepje
T: 1 makreel filet, gerookt, 1 peer, koffie verkeerd
D: wrschijnlijk een of ander 3 gangen menu
T: ik gok zo de nodige alcohol :')
pi_105328361
Gisteren gaan sporten, maar volgens mij niet 'hard' genoeg. Heb namelijk nauwelijks spierpijn. Dus nu heb ik het idee dat ik niks heb gedaan :+
pi_105328643
Goedemorgen! Ik merk dat hier een lijstje van gisteren en een planning voor vandaag neergooien helpt, dus dat doe ik maar weer:

Gisteren (wat er is veranderd):
Planning voor vandaag:
L: Lunchmeeting: Hard broodje ham/kaas/rauwkost, zacht bruin bolletje kaas, krentebol
T: appel *)
D: Kip tandoori met rijst en sperzieboontjes paprika/broccoli

D werd maar de helft van wat ik normaal eet, want ik was ineens misselijk door het praten/stressen over mijn planning voor de rest van mijn promotie. Dat is nieuw, die combi spanning/misselijkheid, en ik ben er geloof ik niet zo blij mee.

Planning vandaag:
O: brinta, melk, peer (maar dat was eigenlijk niet zo lekker)
L: bloemkoolsoep, 3 boterhammen
T: salade van zuurkool, veldsla, rozijntjes, pijnboompitjes
D: ? suggesties zijn welkom, misschien wel iets vissigs
S: misschien klein rondje hardlopen, mss wat oefeningen thuis, mss niks
pi_105328708
Goed Q, die appel. Viel het mee? ;) En peer door de brinta lijkt me inderdaad niet zo lekker :P
pi_105328756
De appel was melig, maar dat was gewoon even door de zure appel heenbijten :+.

De peer was het enige dat we in huis hadden, heb gisteren geen boodschappen gedaan, dus vanmiddag maar even appels en mandarijntjes halen. Maar hee, wel fruit :P.
pi_105329053
Peer door de yoghurt is wel lekker (mijn ontbijt van de afgelopen 2 dagen :9).
pi_105329294
Mijn oma speelt Wordfeud met mij (moderne oma, had jaren geleden al een Samsung Ladyphone, en tegenwoordig een smartphone, ipad, laptop, etc).

Ze stuurt me net een berichtje via Wordfeud chat (ik sta dik voor dit keer):

"Je bent goet. Om mij af te maken. Groetjes."

Op de een of andere manier vind ik dat zooooo schattig. 'goet' O+
En om d'r af te maken, nou jaaaa :D _O-
pi_105329432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn oma speelt Wordfeud met mij (moderne oma, had jaren geleden al een Samsung Ladyphone, en tegenwoordig een smartphone, ipad, laptop, etc).

Moderne oma's O+ love them!
pi_105329829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

Laatst ook op het werk.
De zusters schreven dat een patient een spekcomputer kreeg... Ligt daar een ipad met angry birds enzo :D
  donderdag 8 december 2011 @ 10:25:26 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105330005
Wie heeft ern een goed idee voor een stevig ontbijt. Een grote bak kwark, havermout of brood voldoen niet. Ik overweeg over ter stappen op een engels ontbijt zonder spek.
pi_105330054
Bij het lezen van de eerste zin wilde ik al meteen op zoek gaan naar een plaatje van een Full English Breakfast :P
Ja doei.
  donderdag 8 december 2011 @ 10:28:13 #276
148689 Muis006
pi_105330070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft ern een goed idee voor een stevig ontbijt. Een grote bak kwark, havermout of brood voldoen niet. Ik overweeg over ter stappen op een engels ontbijt zonder spek.
My work here is done.
  Vis een optie? donderdag 8 december 2011 @ 10:57:41 #277
70532 loveli
N
pi_105330779
quote:
Forelfilet, gekookte kip met avocado, tonijn, zoiets? Erbij tuinbonen, capucijners, kikkererwten.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 8 december 2011 @ 11:00:19 #278
70532 loveli
N
pi_105330843
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! Het was spekglas hier vanmorgen, dus maar naar katnoor gelopen. Ook wel lekker eigenlijk, moet ik vaker doen.

Lijstje:

O: 6 knackebrod, 4 met appelstroop 2 met hagelslag
T: boterham met kaas en komkommer
L: ?
T: wortelsalade
D: ?
Kabelbinders om je fietsband => winterbanden.
http://www.dumpert.nl/med(...)op_je_fietsband.html

[ Bericht 9% gewijzigd door loveli op 08-12-2011 11:10:54 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 8 december 2011 @ 11:05:12 #279
70532 loveli
N
pi_105330954
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:01 schreef _aurum_ het volgende:
Dealer: originele bumper, 600 euro ex. btw, ex. wmontage.
Zelf: 50 euro imitatiebumper, 150 euro spuiten, 4.35 bevestiginsmateriaal, dagje prutsen met pa.

Maar dat was geen leasebak.
crap in = crap out
pi_105331358
Ow balen Aurum! wat Ml zegt, moet je dat zelf betalen dan??

Ow, en ik zoek ook een lekker recept voor vanavond :) mijn vriend zou gisteren voor het eten zorgen, ik had hem al wat lekkere ideeen gegeven... Kom ik thuis... Staat de frituur aan :X Dus vanavond maar een 'balans maaltijd' doen. :P
~ Bonito La Risa ~
pi_105331413
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Moet je dat zelf betalen dan?
nee, maar ik ben zuunig op mijn spullen :') En ik moet iig eigen risico lappen, maar dat zal minder zijn dan het totale schadebedrag.

En op de foto's van gisteraaf leek het wel mee te vallen, misschien was dat omdat ik het niet IRL gezien had :X
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren gaan sporten, maar volgens mij niet 'hard' genoeg. Heb namelijk nauwelijks spierpijn. Dus nu heb ik het idee dat ik niks heb gedaan :+
Spierpijn zegt niks over de intensiteit van het sporten :) Dat zit in je hoofd :P
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Dealer: originele bumper, 600 euro ex. btw, ex. wmontage.
Zelf: 50 euro imitatiebumper, 150 euro spuiten, 4.35 bevestiginsmateriaal, dagje prutsen met pa.

Maar dat was geen leasebak.
ik denk dat er nog wel schade achter de bumper zit O-)

Maar zelf oplossen is idd goedkoper dan het naar de garage brengen :Y
pi_105331676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Kabelbinders om je fietsband => winterbanden.
http://www.dumpert.nl/med(...)op_je_fietsband.html
cool! Je kunt hier ook wel winterbanden voor de fiets kopen, maar die kregen zijn zo duur..
  Vis een optie? donderdag 8 december 2011 @ 11:33:14 #283
70532 loveli
N
pi_105331690
Bij de onderdelenzaak weten ze welke auto's ik heb :')

Wel een lose/win-situatie, lief heeft wat goed te maken, uitbuiten!!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 8 december 2011 @ 11:33:54 #284
70532 loveli
N
pi_105331710
En ik zit tegen ziek aan. Meh.
crap in = crap out
pi_105331753
Mogguh!

Toffe oma Coco :D
Ik mag altijd rummikub spelen met m'n oma :)
En ondertussen propt ze mij vol met eten en drinken :')

Gelukkig is je man ongedeerd, Aurum, maar wel zwaar zonde van je mooie bolide :{

Ik dacht dat Ml-etje juist helemaal niet van de hakken was :?

Vanmiddag lekker bth zoute haring met ui :9~
  Vis een optie? donderdag 8 december 2011 @ 11:37:00 #286
70532 loveli
N
pi_105331783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat Ml-etje juist helemaal niet van de hakken was :?
Dat was Mo, maar die is ook al bijna bekeerd.
crap in = crap out
pi_105331942
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:37 schreef loveli het volgende:

[..]

:o
* raapt zichzelf weer op *

En dikke :') _O- :D ;( :+ _O- :') @ Occypiers
Wat een volk...

[ Bericht 47% gewijzigd door V1z0R op 08-12-2011 11:53:13 ]
pi_105332320
goeiemorgen, ik heb de OP gelezen en wil me graag invoegen in de gezond-slank race..
... zin in, ben vandaag begonnen!
ik wil graag paar kilo kwijt die er sinds kort aanzitten..
en door hier te posten hoop ik inspiratie op te doen door jullie posts en hoop zelf actief bezig te blijven met mn doel O+ (doel is : 4 kilo kwijt door gezond eten en vaker te bewegen...)
pi_105332358
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee hoor :')
Ja doei.
  donderdag 8 december 2011 @ 12:01:21 #290
148689 Muis006
pi_105332523
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee hoor :')
She's pulling a jedi mind trick on you.
pi_105332615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef Cooki het volgende:
goeiemorgen, ik heb de OP gelezen en wil me graag invoegen in de gezond-slank race..
... zin in, ben vandaag begonnen!
ik wil graag paar kilo kwijt die er sinds kort aanzitten..
en door hier te posten hoop ik inspiratie op te doen door jullie posts en hoop zelf actief bezig te blijven met mn doel O+ (doel is : 4 kilo kwijt door gezond eten en vaker te bewegen...)
Welkom! :W
En succes ^O^

Als je anders eens een lijstje post wat je normaal eet, dan wordt die gigantisch afgeschoten op een heleboel punten.
Dit is goedbedoeld en alleen om aan te tonen waar er verbeterd kan worden, punt is dan om die info te gebruiken en langzaam aan een gezondere structuur voor jezelf neer te zetten.

Oh, en lust je broccoli? Is vis een optie?
pi_105332743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Welkom! :W
En succes ^O^

Als je anders eens een lijstje post wat je normaal eet, dan wordt die gigantisch afgeschoten op een heleboel punten.
Dit is goedbedoeld en alleen om aan te tonen waar er verbeterd kan worden, punt is dan om die info te gebruiken en langzaam aan een gezondere structuur voor jezelf neer te zetten.

V1z is de nieuwe Loveli ;)
pi_105332801
Ik ben een hulp-loveli, de echte kan natuurlijk niet overal tegelijkertijd zijn...
pi_105332817
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
Spierpijn zegt niks over de intensiteit van het sporten :) Dat zit in je hoofd :P
Is dat zo? Ik had gehoopt op sowieso meer spierpijn in mijn pens :+ Wil van de flubbeltjes af, dus gisteren mooi oefeningen gedaan. Maar vrees dat het geen effect heeft zo :D

Welkom cooki!
pi_105332835
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben een hulp-loveli, de echte kan natuurlijk niet overal tegelijkertijd zijn...
:D O+
pi_105332836
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef V1z0R het volgende:
_O-

V1z lijkt op Vis.... coincedence?
pi_105332875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef V1z0R het volgende:

dank voor de waarschuwing O+

ik eet iedere dag t zelfde :+ mag dat wel :P
pi_105332994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Cooki het volgende:

[..]

dank voor de waarschuwing O+

ik eet iedere dag t zelfde :+ mag dat wel :P
Als het gevarieerd is wel. Doe ik zelf eigenlijk ook doordeweeks.
Van ontbijt tot avondeten is altijd hetzelfde, maar bevat wel koolhydraten, eiwitten, vetten, groente en fruit. Avondeten is dan weer verschillend per dag...
pi_105333317
quote:
Bij mij doen de gebakken eieren het prima.

En voor V1z mijn maximale hak.

pi_105333375
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik had gehoopt op sowieso meer spierpijn in mijn pens :+ Wil van de flubbeltjes af, dus gisteren mooi oefeningen gedaan. Maar vrees dat het geen effect heeft zo :D

Welkom cooki!
Hebben ze zo'n soort apparaat in de sportschool?

Dan moet je doen:
30x 50kg
30x 70kg
20x 90kg (die bij mij in de sportschool gaat maar tot 90)
30x 70kg
50x 50kg
Krijg je spierpijn van in je pens ;) :P
pi_105333445
Die ga ik vanavond in de sportschool ook doen 8-)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')