Nou idd het begint hier te plenzenquote:Op woensdag 7 december 2011 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was ook al bezig
Bepakt en bezakt in de trein. Fijn weertje idd!
ik stapte uit bed, vroeg me af waarom ik eigenlijk zo vroeg op stond en dook er nog 20 min inquote:Op woensdag 7 december 2011 08:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...
Ik heb bijna een half uur gesnoozd vanmorgen. Deo ik normaal nooit!
Rozijntjes hebben bedriegelijk veel kalorietjes en suikers en tellen niet als fruit. Stukjes appel door je brinta is ook lekker en levert je meer goede stofjes op denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 08:21 schreef Quinazoline het volgende:
Lekker Jag.
Ik was 1 minuut voor de wekker van 6.15 wakker. Dat heb ik normaal echt nooit.
Ik gooi mijn lijstje even in de herhaling, want alle tips zijn welkom:
Gisteren is geworden:
O: Brinta, melk, rozijntjes
L: Bloemkool soep, 3 bth
T: bagel, 350 gr rauwkost
T: mueslireep
D: 250 gr zuurkool, spekjes, veldsla, rozijntjes
Planning voor vandaag:
O: Brinta, melk, rozijntjes
L: Lunchmeeting, dus dat zullen wel broodjes ham/kaas met sla worden
D: Kip tandoori met rijst en sperzieboontjes.
Hier in Amsterdam ook hoor. Ben maar het het OV gegaan vandaag ipv op de fiets.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:17 schreef Quinazoline het volgende:
Tussen Dordrecht en Rotterdam is er flink onweer. Ben blij dat ik mijn regenjas aan heb. Nouja, bij me heb, want in de trein heb ik hem uit/reisweerbericht
Ik eet wel fruit, maar alleen als ik zeker weet dat een appel niet melig is, of dat een peer zacht genoeg is, en een mandarijntje niet zuur (en geen pitjes). Klinkt Is wel heel zeurderig, dus misschien moet ik gewoon wat fruit kopen en me eroverheen zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Rozijntjes hebben bedriegelijk veel kalorietjes en suikers en tellen niet als fruit. Stukjes appel door je brinta is ook lekker en levert je meer goede stofjes op denk ik
Eet je helemaal geen fruit?
Of je zag niets omdat je een hand voor je ogen hadquote:Op woensdag 7 december 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje wat een rotweer om 10 voor 8, je zag geen hand voor ogen!
nehquote:Op woensdag 7 december 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of je zag niets omdat je een hand voor je ogen had![]()
Granny Smiths FTW!
quote:
Ik hou ook niet van melige appels, maar deze tijd van het jaar zijn de elstars bijvoorbeeld wel erg lekker. Gewoon even voelen of ze goed strak in hun velletje zitten en niet te groot zijn. En uitzoeken welke soort jij het lekkerst vindt, komt heus goed. Peren worden vanzelf zacht, dat scheelt dan weerquote:Op woensdag 7 december 2011 08:54 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik eet wel fruit, maar alleen als ik zeker weet dat een appel niet melig is, of dat een peer zacht genoeg is, en een mandarijntje niet zuur (en geen pitjes). Klinkt Is wel heel zeurderig, dus misschien moet ik gewoon wat fruit kopen en me eroverheen zetten.
Ik vind brinta zonder iets niet zo lekker, dus doe er wat rozijnen in voor de zoetigheid, maar kan eens kijken hoe ik dat kan vervangen. Appel is misschien wel een goed idee inderdaad.
Niks mis met vega.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Perr is gelukkig beetje van dat vega-gedoe afNa je sporten is zo'n ontbijtkoek dus al veel minder slecht hoor
Weet ik eigenlijk niet, ik voel me de laatste tijd over het geheel wel steeds iets beter, dus of die eiwitten er nu aan bijdragen, geen id! Enige wat ik wel weet is dat het makkelijker is vol te houden want koolhydraten leveren meer trek op bij me. Dat is al voordeel genoegquote:Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mar, jij al wat positief effect van wat meer eiwitten?
Uniekje,M'n rug voelt zich goed, geen last de laatste tijd, lief dat je vraagt
Perr is gelukkig beetje van dat vega-gedoe afNa je sporten is zo'n ontbijtkoek dus al veel minder slecht hoor
Sorryquote:
Wie nietquote:Op woensdag 7 december 2011 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry
Mijn rabiate anti-vega zelf kwam naar boven na het zien van een foto van de vegan streaker.
Ik heb gewoon de pestpokkehekel aan de vegan streaker
quote:
quote:
Lijstje van gister zou ik bijvoorbeeld een banaan doen ipv de mueslireep en vandaag kan er wel wat fruit extra bijquote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef Quinazoline het volgende:
Banaan is een goed idee inderdaad. Probleem met appels is dat bepaalde soorten soms lekker zijn en soms niet (zoals golden delicious, die vind ik meestal lekker, maar als ik dan een melige heb weer niet).
Dat fruit kan dan gewoon extra bij mijn lijstje, of in plaats van? Ja, die mueslireep dat weet ik, maar het was half 7, bijna hardlooptijd en ik had hoooonger. Verkeerde planning dus.
Dat is nou de reden dat geen enkele geitenhouder meer naar hun zender luistert.quote:
Hoeveel geitenhouders luisterden eerst wel naar Q?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is nou de reden dat geen enkele geitenhouder meer naar hun zender luistert.
Bijna allemaal, maar toen heette het nog Noordzee FM.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel geitenhouders luisterden eerst wel naar Q?
Laatste keer dat ik daarnaar luisterde was toen het nog Radio Noordzee heette. Mijn rijinstructeur was fan.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bijna allemaal, maar toen heette het nog Noordzee FM.
Q is good for you, behalve als geitenhouder, want bij q-koorts wordt je hele veestapel geruimd.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geiten? Radio? Ik mis iets geloof ik
Oh aha! Tja, ik ben niet zo veestapel-savvy hequote:Op woensdag 7 december 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Q is good for you, behalve als geitenhouder, want bij q-koorts wordt je hele veestapel geruimd.
/lame-ass joke
Ohjaquote:Op woensdag 7 december 2011 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh aha! Tja, ik ben niet zo veestapel-savvy he
Ohhh zeg dat danquote:Op woensdag 7 december 2011 10:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ohja![]()
Maar zie de geiten als minions, en de overheid die alle last-hits komt jatten.![]()
Heb deze week weer een bezichtiging, Perr. Stond een beetje stil omdat de prijzen alsnog zakkende waren, maar is iets leuks te koop gekomen waarvoor ik wil gaan. DM je wel even linkje
Leuk MoEn de blij-stofjes van sporten zullen Wolveh ook vast goed doen.
ik wens absoluut geen commentaar op mn lijstjes!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Hey vik, je kan wel schamper doen (of hie noem je dat), maar ik bedoel het goed! 17 km hardlopen is niet niks en je vertelde ook dat je je niet lekker voelde soms na zo'n training. Volgens mij (kweetniet heur), herstel je beter en sneller als je gewoon over het algemeen, en zeker de dagen voor/na je training gewoon goed eet. En ik denk dat jouw lijstje van gisteren naar nu niet bepaald aan heeft bijgedragen...
Ik dacht dat mensen hier juist commentaar wilden op hun lijstjes en dat ze ze daarom posten, maar ik heb het misschien mis?
*ril*quote:Op woensdag 7 december 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Stretch!!!! Wel herkenbaar,sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
Nou ja, ik vind het gewoon een beetje raar dat er dus wél al echt iets te zien is (vooral 's avonds) maar dat dat alleen maar opgezette darmen zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Stretch!!!! Wel herkenbaar, sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
Bij mijn zus viel dat heel erg mee. Zelfs in de laatste week zag je van achter gewoon een normale taille. Helaas krijgt ze nu nog wel eens de vraag of er nog een tweede is achtergeblevenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef loveli het volgende:
Hormonen => andere vetopslag => taille verdwijnt heel snel. Heb ik me laten vertellen.
mensen zijn ook echt zo lomp hequote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mijn zus viel dat heel erg mee. Zelfs in de laatste week zag je van achter gewoon een normale taille. Helaas krijgt ze nu nog wel eens de vraag of er nog een tweede is achtergebleven. Keizersnede en geen borstvoeding geven -> buik slinkt langzaam.
Ach degene die het zei is nou niet bepaald het helderste licht in deze samenleving. Om het nog maar zwak uit te drukken... Maar het blijft lomp idd.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mensen zijn ook echt zo lomp he
Soms denk ik echt dat sommige mensen beter hun mond kunnen houden
Of zo'n kekke band : Work in Progress. Ik zag pas zo'n vrouwtje/meisje lopen, die bijna geen buik had. ik keek echt heel goed, maar door die band dacht ik dat ze zwanger was, zonder zou je niet eens merken denkquote:Op woensdag 7 december 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Stretch!!!! Wel herkenbaar, sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
google is je vriendquote:Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Quinazoline het volgende:
Bluh, gebeld voor uitslag cholestrol (opmerking van Mo deed het mij herinneren). Assistente zegt 'iets verhoogd, dus let maar een beetje op met je eten, met vet he'. Ik vraag naar de waardes, antwoord is 5,5 voor de totale cholestrol. Ik kan hier niet echt iets mee, jullie wel ? O en ik was ook niet nuchter bij het prikken, had dat wel gemoeten? Ga vanavond wel even mijn schoonmoeder bellen, die is ook doktersassistente en kan misschien iets meer uitleg geven.
ik zou ze schreeuwenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ach degene die het zei is nou niet bepaald het helderste licht in deze samenleving. Om het nog maar zwak uit te drukken... Maar het blijft lomp idd.
Ik geloof dat 3-4 een mooie waarde is, weet niet of nuchter zoveel uitmaakt. Verhouding LDL-HDL is belangrijker.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Quinazoline het volgende:
Bluh, gebeld voor uitslag cholestrol (opmerking van Mo deed het mij herinneren). Assistente zegt 'iets verhoogd, dus let maar een beetje op met je eten, met vet he'. Ik vraag naar de waardes, antwoord is 5,5 voor de totale cholestrol. Ik kan hier niet echt iets mee, jullie wel ? O en ik was ook niet nuchter bij het prikken, had dat wel gemoeten? Ga vanavond wel even mijn schoonmoeder bellen, die is ook doktersassistente en kan misschien iets meer uitleg geven.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit!
En dan vooral die met tekst
Want ik drink zoveel bier en vooral als ik zwanger ben ga ik dat veel doen jaquote:Op woensdag 7 december 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Zo'n ding zou wel uitermate handig zijn om je flesje bier tussen te drukken wanneer je beide handen nodig bent
hij wil gewoon dat jij een lopende bierhouder wordt voor Martijnquote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Want ik drink zoveel bier en vooral als ik zwanger ben ga ik dat veel doen ja![]()
(mehehehe)
Bedoelde eigenlijk zo'n band voor mijzelf, maar best f-in' idea EVER!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hij wil gewoon dat jij een lopende bierhouder wordt voor Martijn
Eens met XM. Naar huis en naar bed.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef anna82 het volgende:
Kom ik mijn bed uitgekropen, rij anderhalf uur naar een klant, is er niemand om mij op te vangen of op te halen. Zit al een uur te wachten, voel me warm/koud ergo ellendig en kan wel janken.
En dan heb ik ook nog eens niets gegeten vandaag.
/zielige egopost
Receptioniste vragen om koffie met een koekje?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef anna82 het volgende:
Kom ik mijn bed uitgekropen, rij anderhalf uur naar een klant, is er niemand om mij op te vangen of op te halen. Zit al een uur te wachten, voel me warm/koud ergo ellendig en kan wel janken.
En dan heb ik ook nog eens niets gegeten vandaag.
/zielige egopost
Wat was je doel ook alweer? Jij hebt toch adhd? Ga eens aan de noten, vette vis, veggies. Boterletter is geen brainfood.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Mixende_match het volgende:
Lijstje sinds tijden maar weer:
O: Mag. yoghurt met muesli en een beetje hagelslag
T: ienieminie stukje boterletter
L: wit italiaans broodje met fritatta (zo'n aardappelomelet)
D: nog geen idee.
Wat een belabberd lijstje.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Mixende_match het volgende:
Lijstje sinds tijden maar weer:
O: Mag. yoghurt met muesli en een beetje hagelslag
L: wit italiaans broodje met fritatta (zo'n aardappelomelet)
D: nog geen idee.
geen adhd te bekennen hier hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat was je doel ook alweer? Jij hebt toch adhd? Ga eens aan de noten, vette vis, veggies. Boterletter is geen brainfood.
Dan had ze er nog patat bij gegetenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Een broodje met aardappel? Carbs op je carbs! Lijkt wel of je in het VK zit
Oh ja, jij was van de missende kat.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef Mixende_match het volgende:
geen adhd te bekennen hier hoor
Eigenlijk wel, want dat ding is veel KH's nodig...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat was je doel ook alweer? Jij hebt toch adhd? Ga eens aan de noten, vette vis, veggies. Boterletter is geen brainfood.
Of mushy peasquote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lasagne. Met patat.
Salade gerookte zalm. Met patat.
Suiker is slecht. Punt. Boterletter is slecht. Je lichaam kan ook van andere dingen glucose maken als het er zin in heeft. Dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want dat ding is veel KH's nodig...
Poteto, potato..quote:Jij bedoelt trouwens MaJo, en die heeft ADD, geen ADHD.
Hoor ik hier iemand kat zeggen??quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh ja, jij was van de missende kat.
*brein breekt wie dan wel adhd had, ook iets met een M*
Dat draagt helemaal niet af aan het wat ik zei' Apostrof!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Suiker is slecht. Punt. Boterletter is slecht. Je lichaam kan ook van andere dingen glucose maken als het er zin in heeft. Dus.
Is het normaal dat daar munt doorheen zit?quote:
quote:
Jij denkt dat die bonbons nog leven?quote:
Welkom! Omdat je al een tijdje meeleest, hoe schat je je eigen lijstje in? Goed dat je 67 weegt, focus je niet te sterk op de 60, eet gezond, sport.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:05 schreef Pandabeer_91 het volgende:
Hoi,
Ik had al eens af en toe meegelezen, en wou me nu ook hier aanmelden. Ben 20 jaar, en toen ik een paar maanden terug op de weegschaal stond en deze 73,8 kg aangaf vond ik dat er iets moest gaan veranderen. Inmiddels weeg ik 67 kg, wat weer in de gezonde zone ligt. Maar het liefst zou ik ongeveer 60 kg willen wegen. (Ben 1,64m overigens)
Heb ook een lijstje voor vandaag gemaakt
O: 7granen ontbijt met yoghurt
T: banaan
L: kerriesoep met groenten
T: thee
D: griekse salade met spinazie-kaas rondo
Spannend!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:06 schreef V1z0R het volgende:
Zal wel een heel knappe man wezen dan Perr![]()
Aangevraagde bezichtiging was dus nog steeds niet bevestigd, dus wilde net bellen om telefonisch maar afspraak te maken.
Krijg ik in ene telefoon, waarom ik dus vanmiddag niet daar was...![]()
Ja, als er geen tijd wordt doorgegeven of überhaupt een afspraak wordt bevestigd, ben ik er niet.
Maar om 16u. dus kijken
Dankjequote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom! Omdat je al een tijdje meeleest, hoe schat je je eigen lijstje in? Goed dat je 67 weegt, focus je niet te sterk op de 60, eet gezond, sport.
/notedop
Jaaa, MIT Open Courseware.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat draagt helemaal niet af aan het wat ik zei' Apostrof!![]()
Er staan dus hele lessen van Walter Lewin op youtube
En hordes aan andere lessen van het MIT
Voor de liefhebber: http://www.youtube.com/user/MIT
Die is open!! J. staat daar nu en ik ben in de 'oude' galerie, die ook open is. Het is echt een supercoole en grote ruimte! Jammer dat het maar voor 1 maand is. Maar mocht het concept aanslaan, dan gaan we dit wel vaker doen. Soort pop up galerie. Moet ik wel iemand erbij hebben, want het is wel hoeredruk. Hoewel het, nu het eenmaal hangt, ook wel weer meevalt, maar ik kom nu niet aan schilderen toe en ik heb net wel een opdracht gekregen. Gelukkig hebben die mensen geen haast, dus dat moet ik dan in de eerste weken van januari maar af zien te krijgen, voor ik naar Thailand ga.quote:
Ik hoop het ook!! Het is op zich een prima locatie, dus het zou wel fijn zijn!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef loveli het volgende:
Tof van de nieuwe galerie, hoop dat het naast voldoening ook werk oplevert.
Is het een leuke opdracht? *duimt dat het niet weer een omhooggevallen huisdier is*
Waar zit 'ie? In het centrum? Mocht je nog een medewerker nodig hebben dan weet ik nog wel iemand die nog steeds graag een baan in de kunst wil en nu ook goed Nederlands kanquote:Op woensdag 7 december 2011 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Die is open!! J. staat daar nu en ik ben in de 'oude' galerie, die ook open is. Het is echt een supercoole en grote ruimte! Jammer dat het maar voor 1 maand is. Maar mocht het concept aanslaan, dan gaan we dit wel vaker doen. Soort pop up galerie. Moet ik wel iemand erbij hebben, want het is wel hoeredruk. Hoewel het, nu het eenmaal hangt, ook wel weer meevalt, maar ik kom nu niet aan schilderen toe en ik heb net wel een opdracht gekregen. Gelukkig hebben die mensen geen haast, dus dat moet ik dan in de eerste weken van januari maar af zien te krijgen, voor ik naar Thailand ga.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:43 schreef Nallie het volgende:
Wat gaaf Co!
Lijstje:
O: havermout met banaan, paar rozijntjes
T: 2x koffie verkeerd en handje abrikozen
L: hard meergranen/pittenbroodje met auberginespread en geitenkaas, halve zoete aardappel
T: 2 zoute dropjes en een Nakd bar
D: broodje zelfgemaakte tofuburger (tofu/champignons/pitjes/ei) met spinaziesalade
T: ik zou zeggen nog wat nootjes ofzo, mag wel wat bij lijkt me
Er verdwijnen tijdens het koken vast wel wat nootjes in mn buikquote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Leuk Co! En voor het nieuwe schilderij heb je volgens mij wel voorbeeldjes op je FB staan
ze eet waarschijnlijk wel meer dan jijquote:
ooooh, this brings back memories. Wat is dát vies zegquote:
mwaah, het loopt wel los toch. De wereld vergaat vandaag echt nietquote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Phaidra het volgende:
Bedankt voor de onbedoelde input voor het avondeten. *vis op lijstje zet*
Dilemma. Ik wilde vandaag naar Hilversum rijden om mijn rechterzooltje op te halen. Maar a. het is al best laat, voor ik er ben is het 14 uur. En b. het weer wordt vanmiddag nog slechter dan nu.
Van Baerlestraat. Als je vanaf de PC komt, 50 meter richting park. En wb baan: er staat nu iemand, die als het goed werkt voorrang krijgt, maar je weet het nooit, als we nog meer uit gaan breiden, dat we nog iemand nodig hebben die onze Spaanstalige klanten zou kunnen bedienen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar zit 'ie? In het centrum? Mocht je nog een medewerker nodig hebben dan weet ik nog wel iemand die nog steeds graag een baan in de kunst wil en nu ook goed Nederlands kan
ja, maar hij wil graag in de kunstquote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Huh je bf had toch al werk, Perr? Of heb ik iets gemist?
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ze eet waarschijnlijk wel meer dan jij
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zoheee, fluitende wind hiero!Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen regular Phaidra ben, dan was ik weggewaaid
Al vangen die wel minder wind, dat wel!
Ik heb wel allemaal leuke (en goeikope!) kadootjes gehaald en een el cheapo mini-kerstboompje
Mission accomplished
Ik wou eigenlijk nog allemaal andere kitscherige meuk maar vriendje was geen fan. ("Oh kijk een hertje!
" -- "Oeh een kerstbomenkandelaar! Hij is wel wat duur..." -- "Zullen we een kitscherig kerststukje kopen!!"
)
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze kerstboom!
Ik LOL'dequote:Op woensdag 7 december 2011 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Droog en weinig zon, als je die boom zo bekijkt.
kost een tientje..quote:Op woensdag 7 december 2011 16:36 schreef Perruche het volgende:
Haha die boomAls er "wc-rol houder" zou staan had ik het ook geloofd
Meer dan 5 euro zou ik er niet aan uitgeven Jagar
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
10? Niet duur voor een spiraaltje
Nee, plagen
*schop* aan het werk jij
Leuk, ik ga vanavond kijken!!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Co, op FB heb ik een linkje naar een logje geplaatst. Over muggen en modderige paadjes enzo.
En nu maar hopen dat mn bus snel komt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, plagen
*schop* aan het werk jij
En van datzem!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat tof van de nieuwe galerie trouwens Co!
Je was nét te laatquote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef Nallie het volgende:
En Phaidra, als je een andere keer kan gaan, zou ik t er vandaag niet op wagen!
Proestquote:Op woensdag 7 december 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, plagen
*schop* aan het werk jij
Win!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zoheee, fluitende wind hiero!Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen regular Phaidra ben, dan was ik weggewaaid
Al vangen die wel minder wind, dat wel!
Ik heb wel allemaal leuke (en goeikope!) kadootjes gehaald en een el cheapo mini-kerstboompje
Mission accomplished
Ik wou eigenlijk nog allemaal andere kitscherige meuk maar vriendje was geen fan. ("Oh kijk een hertje!
" -- "Oeh een kerstbomenkandelaar! Hij is wel wat duur..." -- "Zullen we een kitscherig kerststukje kopen!!"
)
ja, ik wil nu ook naar ikea. Maar goed, geen tijd voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef loveli het volgende:
Moest toch nog naar de IKEA, mooi tijdstip nu. Die kerstboom is niet eens zo stom, eigenlijk. Was dit jaar niet van plan een boom te nemen.
Hee zo'n dingetje hebben we vorig jaar aan mijn oma kado gedaan! Een soort Amsterdams grachtenpandje-annex-speelgoedwinkeltje met een lampje erin!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Win!
Ik vind dit soort dingen geweldig: [ afbeelding ]
En dan het liefst met muziek en lichtjes enzo. Schaatsbanen, treintjes, markten...![]()
Ikwilhetikwilhetikwilhet
Net gaan sporten, nu eten bij vrienden
Ik vroeg me hetzelfde afquote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Muis006 het volgende:
*Muis zoekt de spiraalboom op*
"Meneer Muis, die *wijst* wil ik. Er kunnen kerstballen aan."
- "Maar dan roetsjen ze er toch af? Rrrrrrrrrr *klats*."
"Neehee, er zitten inhammetjes in."
- "Oh. Dat maakt hem meteen een stuk minder leuk."
Mannen waarderen het gewoon niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee zo'n dingetje hebben we vorig jaar aan mijn oma kado gedaan! Een soort Amsterdams grachtenpandje-annex-speelgoedwinkeltje met een lampje erin!
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af![]()
Mijn vriendje zei "En wat moet je daar dan mee?" Ik leg uit. Hij, met ongeveer ':')'-uitdrukking: "En hoeveel betaal je voor zo'n stuk 'design'?" Tja hij is niet populair denk ik
Die heb ik!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Win!
Ik vind dit soort dingen geweldig: [ afbeelding ]
En dan het liefst met muziek en lichtjes enzo. Schaatsbanen, treintjes, markten...![]()
Ikwilhetikwilhetikwilhet
Net gaan sporten, nu eten bij vrienden
zo'n ding had ik ergens gezien, was 60 euroquote:
Schrikken zeg! fijn dat je man ongedeerd is....quote:Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef _aurum_ het volgende:
meh, mijn man belde zojuist dat hij een klapper met de auto gemaakt heeftHij's tegen iemand zijn auto opgeknalt, hij heeft niks maar de voorbumper schijnt een nieuwe vorm te hebben
Kan er nog wel mee rijden, kentekenplaat ligt er iig af en ik krijg nog foto's van de schade.
Mag ik morgen tegen mijn manager gaan zeggen dat mijn auto kaduuk is
Oh joy
Ja bij de V&D was ie idd 60 euro!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo'n ding had ik ergens gezien, was 60 euro
Dat klinkt als een kinderboekquote:
Nee. Was vergeten de auto in neutraal te zetten, en het is een automaat...Ik had het bord niet gezien omdat de jongen van de carwash te druk tegen me aan het praten was toen ik bij het bord stond, en er verder ook niet meer aan gedacht...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef _aurum_ het volgende:
ik hoorde ook echt al aan zijn stem dat er iets loos was
Naja, de auto is te fixen
@Jagar: gebeurd bij het inrijden van de carwash?
Misschien vindt XM die ook wel wat...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze kerstboom!
Oeh mag ik ook een linkje?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:03 schreef V1z0R het volgende:
Ik snap het ook niet...Dat ding geeft geen licht ook verder?
Zo een kerstboom maken van prikkeldraad lijkt me dan wel weer tofbij de Otterskooi in Dwarsgracht hadden ze eerder altijd zo'n heel groot miniatuur kerst-dorp er staan met kerst. En bijbehorende klingelgeluidjes natuurlijk
Appartement beviel, goed gevoel over. Zijn wel wat kleine dingen natuurlijk maar geen sporen van lekkage, en meeste dingen zijn netjes afgewerkt.Over prijs kan nog wel gepraat worden natuurlijk
Nu maar eens de wortels opzetten
Oh jeetje, worden ze daar dan erg onredelijk van?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef _aurum_ het volgende:
meh, mijn man belde zojuist dat hij een klapper met de auto gemaakt heeftHij's tegen iemand zijn auto opgeknalt, hij heeft niks maar de voorbumper schijnt een nieuwe vorm te hebben
Kan er nog wel mee rijden, kentekenplaat ligt er iig af en ik krijg nog foto's van de schade.
Mag ik morgen tegen mijn manager gaan zeggen dat mijn auto kaduuk is
Oh joy
en ik ook?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh mag ik ook een linkje?
[..]
Oh jeetje, worden ze daar dan erg onredelijk van?
Dacht even "vraag jij nu of je onredelijk wordt van deuken?"quote:
Ik wil ook een linkje (als het mag).quote:Op woensdag 7 december 2011 18:03 schreef V1z0R het volgende:
Ik snap het ook niet...Dat ding geeft geen licht ook verder?
Zo een kerstboom maken van prikkeldraad lijkt me dan wel weer tofbij de Otterskooi in Dwarsgracht hadden ze eerder altijd zo'n heel groot miniatuur kerst-dorp er staan met kerst. En bijbehorende klingelgeluidjes natuurlijk
Appartement beviel, goed gevoel over. Zijn wel wat kleine dingen natuurlijk maar geen sporen van lekkage, en meeste dingen zijn netjes afgewerkt.Over prijs kan nog wel gepraat worden natuurlijk
Nu maar eens de wortels opzetten
Ik ook wel!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil ook een linkje (als het mag).
naja, ik zal sowieso eigen risico aan schade moeten lappen. Maar liever rijd ik 'm zelf in de prak dan dat mijn man het doet...if that makes sensequote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh mag ik ook een linkje?
[..]
Oh jeetje, worden ze daar dan erg onredelijk van?
fotoooooooo!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
Ben er weer weg vanaan mijn galajurk werken
Awesomequote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee zo'n dingetje hebben we vorig jaar aan mijn oma kado gedaan! Een soort Amsterdams grachtenpandje-annex-speelgoedwinkeltje met een lampje erin!
Dat begrijp ik wel. Sowieso kutdag vandaag. 10 uur auto gereden, 1 uur gepraat.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, ik zal sowieso eigen risico aan schade moeten lappen. Maar liever rijd ik 'm zelf in de prak dan dat mijn man het doet...if that makes sense
Oeh!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die heb ik!
In de glazen tafelmet een ijsbaantje maar zonder muziek want dan zijn ze vaak te groot.
Rabble rabble rabble!!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Empanada-maak-fail-rabblerabble![]()
Eitjes vergeten te koken, eitjes te kort gekookt, uit mekaar-val-eitjes, deeg doet gezellig mee, faal-vorm-empanadas!Maar ze zitten in de oven, hoezee
Behalve de chocola wel. Je hebt vandaag in ieder geval niet en een zware lunch en een zware avondmaaltijd. Hoe gaat het met je gewicht?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Jagärtrut het volgende:
frustrerend, Maria!
Zo...11 urige werkdag zit erop. Thuis, op de bank.
Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: mandarijn
L: stuk zuurkoolpizza met volkorendeeg, peer
T: stuk zuurkoolpizza met volkorendeeg
D: wortelsalade, ommelet met spekjes en wat kaas
T: stukje chocola.
Ik ben tevreden, wat jullie?
^^quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een linkje van de casa Vaaiz!
Ik heb geen idee hoe het met m'n gewicht gaat. Ik zit denk ik stabiel rond 85 weer, maar wil echt naar 75. In het nieuwe jaar ga ik weer hard sporten erbij, daar heb ik nu simpelweg de tijd niet voor...quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Behalve de chocola wel. Je hebt vandaag in ieder geval niet en een zware lunch en een zware avondmaaltijd. Hoe gaat het met je gewicht?
Ik ben weer wat aan gekomen, dus heb de knop weer omgezet. Het hardlopen door de storm zojuist was wel pittig, zeg.
Als je gewicht stabiel is en je bent daar voor nu tevreden mee dan zijn jouw lijstjes prima (en lekker!).quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het met m'n gewicht gaat. Ik zit denk ik stabiel rond 85 weer, maar wil echt naar 75. In het nieuwe jaar ga ik weer hard sporten erbij, daar heb ik nu simpelweg de tijd niet voor...
Mijn hoofd deedquote:Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Empanada-maak-fail-rabblerabble![]()
Eitjes vergeten te koken, eitjes te kort gekookt, uit mekaar-val-eitjes, deeg doet gezellig mee, faal-vorm-empanadas!Maar ze zitten in de oven, hoezee
Goed gedaan!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn hoofd deedtoen ik dat las. Maar wel vervelend natuurlijk, maar ook in een raar vormpje smaken ze vast nog prima
.
Gelukkig dat alles nog goed is met je man Aurum! Maar ik kan begrijpen dat je de auto liever niet of zelf in de prak rijdt. Ik sloop mijn spullen ook het liefst zelf, als men er dan boos over wordt is het tenminste mijn eigen schuld.
Afspraak met de HA gemaakt om de chaos in mijn hoofd te bespreken. En dat maakt me meteen al wat rustiger. En dan nu: orde in de chaos scheppen en flink opruimen.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je gewicht stabiel is en je bent daar voor nu tevreden mee dan zijn jouw lijstjes prima (en lekker!).
Als je wat kwijt wilt zonder te sporten dan eet je nu te veel suikers en koolhydraten. Ik zie vrijwel iedere dag 2 avondmaaltijden en ''iets lekkers''.
Goed zo!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn hoofd deedtoen ik dat las. Maar wel vervelend natuurlijk, maar ook in een raar vormpje smaken ze vast nog prima
.
Gelukkig dat alles nog goed is met je man Aurum! Maar ik kan begrijpen dat je de auto liever niet of zelf in de prak rijdt. Ik sloop mijn spullen ook het liefst zelf, als men er dan boos over wordt is het tenminste mijn eigen schuld.
Afspraak met de HA gemaakt om de chaos in mijn hoofd te bespreken. En dat maakt me meteen al wat rustiger. En dan nu: orde in de chaos scheppen en flink opruimen.
Had gekletst met mijn moeder, die een stukje familiegeschiedenis met dergelijke problemen aanhaalde en mij een telefoon in mijn handen drukte 'bel nu maar, en als je wil ga ik ook mee'quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed zo!Knopen doorhakken is fijn soms he?
quote:
i know, thanks. Ik vind het lastig, k heb tegen lunchtijd vaak zo'n honger...vind het wel prettig zoals het vandaag ging, heb eigenlijk m'n lunch in 2'en gedeeld...Zodat ik niet 'sa vonds ook weer zo'n trek had...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je gewicht stabiel is en je bent daar voor nu tevreden mee dan zijn jouw lijstjes prima (en lekker!).
Als je wat kwijt wilt zonder te sporten dan eet je nu te veel suikers en koolhydraten. Ik zie vrijwel iedere dag 2 avondmaaltijden en ''iets lekkers''.
Lieve mams heb jequote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Had gekletst met mijn moeder, die een stukje familiegeschiedenis met dergelijke problemen aanhaalde en mij een telefoon in mijn handen drukte 'bel nu maar, en als je wil ga ik ook mee'. Want wat zou het toch fijn zijn als we die chaos aan kunnen pakken. Misschien dat ik dan ook mijn kamer wat netter kan houden
.
Ik vind het niet raar dat je steeds trek hebt als je veel carbs en suikers eet, dat wordt wss wel wat minder als je daarin mindert.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[..]
i know, thanks. Ik vind het lastig, k heb tegen lunchtijd vaak zo'n honger...vind het wel prettig zoals het vandaag ging, heb eigenlijk m'n lunch in 2'en gedeeld...Zodat ik niet 'sa vonds ook weer zo'n trek had...
Mijn ervaring is dat ik in een koolhydraatrijke periode veel vaker trek heb (keukenkastjes opentrekken, oude kerstpakketten doorzoeken, cravings!).quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
i know, thanks. Ik vind het lastig, k heb tegen lunchtijd vaak zo'n honger...vind het wel prettig zoals het vandaag ging, heb eigenlijk m'n lunch in 2'en gedeeld...Zodat ik niet 'sa vonds ook weer zo'n trek had...
quote:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik in een koolhydraatrijke periode veel vaker trek heb (keukenkastjes opentrekken, oude kerstpakketten doorzoeken, cravings!).
En dan eten tot het niet mee lekker is and beyondquote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
vooral als het "slechte" carbs zijn. Net alsof je pandora's box opentrekt
^^^quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
vooral als het "slechte" carbs zijn. Net alsof je pandora's box opentrekt
Als je met de lunch zo'n trek hebt, kun je misschien wat aan jouw ontbijt sleutelen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn letters weg gegeven. Ik ben dol op chocola, maar vind de chocola die vaak in letters wordt gebruikt helemaal niet lekker en zou hem anders evengoed toch opeten.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
^^^
In dat kader is het maar goed dat mijn chocoladeletter op is.
Oh, maar dit was een letter van uitstekende kwaliteit hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb mijn letters weg gegeven. Ik ben dol op chocola, maar vind de chocola die vaak in letters wordt gebruikt helemaal niet lekker en zou hem anders evengoed toch opeten.
Dan zondig ik liever een keer met echt lekkere chocola.
Tijd om wat leuks te gaan doen!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Half zakje kruidnoten op
Eten uit verveling is stom.
In dat geval had ik die hele chocoletter op mijn werk al naar binnen gepropt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, maar dit was een letter van uitstekende kwaliteit hoor.Mijn werk regelt altijd goede chocola.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
In dat geval had ik die hele chocoletter op mijn werk al naar binnen gepropt.
Als ik zoet in huis heb dan wil ik hartig. Als ik hartig in huis heb dan wil ik zoet. Maar parmaham is ook een van mijn favorieten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:04 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben dus niet meer zo van de zoetigheid. Ik heb hier nog kruidnoten, chocoletter, amandelstaaf, maar ik maal er niet om. Ik ben meer van de hartig, ParmahamGoed dat de meuk zo zout als wat is, dus ik kan er niet veel van op
Hihi.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tijd om wat leuks te gaan doen!Het liefst iets waarbij je je handen nodig hebt
![]()
Ik ben overigens een allesetertje, nomnomnom.
Bodypump!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tijd om wat leuks te gaan doen!Het liefst iets waarbij je je handen nodig hebt
![]()
Ik ben overigens een allesetertje, nomnomnom.
Bijvoorbeeld! Maar dat is wel verminderd makkelijk thuis te doenquote:
Oh, haha, dan valt het nog mee dat ik hem in 3-4 dagen heb weggewerkt. Vanmiddag het laatste stukje op.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
In dat geval had ik die hele chocoletter op mijn werk al naar binnen gepropt.
Vriendje: "Okee!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef loveli het volgende:
Vriendje op je nek en gaan met die lunges.
Ik vind je een held.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, haha, dan valt het nog mee dat ik hem in 3-4 dagen heb weggewerkt. Vanmiddag het laatste stukje op.
Niet aleen je avatar lijkt op die van Ewelina!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne http://www.ilovefashionne(...)ok-europese-webshop/
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet aleen je avatar lijkt op die van Ewelina!
Oefenen, oefenen, oefenen!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vriendin kwam ermee op FB.
Ik kan er niet op lopen dus koop ik het niet
Daaromquote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen, oefenen!
Zegt degene die het liefst gewoon op slippers loopt.
Hoe weet je dat, heb je al eens een Louboutin gepast? *jaloers is*quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heb je al eens een Louboutin gepast? *jaloers is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
overpriced en heul niet zo mooiquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne http://www.ilovefashionne(...)ok-europese-webshop/
Moet je dat zelf betalen dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:01 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik mijn auto gezien. Je ziet in mijn kentekenplaat een afdruk van de trekhaakdie plaat is er dus gewoon afgevallen. Hele kentekenhouder aan gort, scheur in mijn voorbumper achter de kentekenplaat, scheur bij de linker koplamp en hij's iets ontzet . Ka- ching.
Dat heb ik dan weer prima opgelostquote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
Moderne oma'squote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn oma speelt Wordfeud met mij (moderne oma, had jaren geleden al een Samsung Ladyphone, en tegenwoordig een smartphone, ipad, laptop, etc).
Ze stuurt me net een berichtje via Wordfeud chat (ik sta dik voor dit keer):
"Je bent goet. Om mij af te maken. Groetjes."
Op de een of andere manier vind ik dat zooooo schattig. 'goet'
En om d'r af te maken, nou jaaaa![]()
Laatst ook op het werk.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn oma speelt Wordfeud met mij (moderne oma, had jaren geleden al een Samsung Ladyphone, en tegenwoordig een smartphone, ipad, laptop, etc).
Ze stuurt me net een berichtje via Wordfeud chat (ik sta dik voor dit keer):
"Je bent goet. Om mij af te maken. Groetjes."
Op de een of andere manier vind ik dat zooooo schattig. 'goet'
En om d'r af te maken, nou jaaaa![]()
My work here is done.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft ern een goed idee voor een stevig ontbijt. Een grote bak kwark, havermout of brood voldoen niet. Ik overweeg over ter stappen op een engels ontbijt zonder spek.
Forelfilet, gekookte kip met avocado, tonijn, zoiets? Erbij tuinbonen, capucijners, kikkererwten.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft ern een goed idee voor een stevig ontbijt. Een grote bak kwark, havermout of brood voldoen niet. Ik overweeg over ter stappen op een engels ontbijt zonder spek.
Kabelbinders om je fietsband => winterbanden.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! Het was spekglas hier vanmorgen, dus maar naar katnoor gelopen. Ook wel lekker eigenlijk, moet ik vaker doen.
Lijstje:
O: 6 knackebrod, 4 met appelstroop 2 met hagelslag
T: boterham met kaas en komkommer
T: 2 mandarijnen
L: ?
T: 2 mandarijnen
T: wortelsalade
D: ?
Dealer: originele bumper, 600 euro ex. btw, ex. wmontage.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:01 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik mijn auto gezien. Je ziet in mijn kentekenplaat een afdruk van de trekhaakdie plaat is er dus gewoon afgevallen. Hele kentekenhouder aan gort, scheur in mijn voorbumper achter de kentekenplaat, scheur bij de linker koplamp en hij's iets ontzet . Ka- ching.
nee, maar ik ben zuunig op mijn spullenquote:
Spierpijn zegt niks over de intensiteit van het sportenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren gaan sporten, maar volgens mij niet 'hard' genoeg. Heb namelijk nauwelijks spierpijn. Dus nu heb ik het idee dat ik niks heb gedaan
ik denk dat er nog wel schade achter de bumper zitquote:Op donderdag 8 december 2011 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Dealer: originele bumper, 600 euro ex. btw, ex. wmontage.
Zelf: 50 euro imitatiebumper, 150 euro spuiten, 4.35 bevestiginsmateriaal, dagje prutsen met pa.
Maar dat was geen leasebak.
cool! Je kunt hier ook wel winterbanden voor de fiets kopen, maar die kregen zijn zo duur..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Kabelbinders om je fietsband => winterbanden.
http://www.dumpert.nl/med(...)op_je_fietsband.html
Dat was Mo, maar die is ook al bijna bekeerd.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat Ml-etje juist helemaal niet van de hakken was
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was Mo, maar die is ook al bijna bekeerd.
Nee hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was Mo, maar die is ook al bijna bekeerd.
Welkom!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef Cooki het volgende:
goeiemorgen, ik heb de OP gelezen en wil me graag invoegen in de gezond-slank race..
... zin in, ben vandaag begonnen!
ik wil graag paar kilo kwijt die er sinds kort aanzitten..
en door hier te posten hoop ik inspiratie op te doen door jullie posts en hoop zelf actief bezig te blijven met mn doel(doel is : 4 kilo kwijt door gezond eten en vaker te bewegen...)
V1z is de nieuwe Loveliquote:Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Welkom!
En succes
Als je anders eens een lijstje post wat je normaal eet, dan wordt die gigantisch afgeschoten op een heleboel punten.
Dit is goedbedoeld en alleen om aan te tonen waar er verbeterd kan worden, punt is dan om die info te gebruiken en langzaam aan een gezondere structuur voor jezelf neer te zetten.
Oh, en lust je broccoli? Is vis een optie?
Is dat zo? Ik had gehoopt op sowieso meer spierpijn in mijn pensquote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
Spierpijn zegt niks over de intensiteit van het sportenDat zit in je hoofd
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben een hulp-loveli, de echte kan natuurlijk niet overal tegelijkertijd zijn...
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben een hulp-loveli, de echte kan natuurlijk niet overal tegelijkertijd zijn...
dank voor de waarschuwingquote:Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Als je anders eens een lijstje post wat je normaal eet, dan wordt die gigantisch afgeschoten op een heleboel punten.
Dit is goedbedoeld en alleen om aan te tonen waar er verbeterd kan worden, punt is dan om die info te gebruiken en langzaam aan een gezondere structuur voor jezelf neer te zetten.
Oh, en lust je broccoli? Is vis een optie?
Als het gevarieerd is wel. Doe ik zelf eigenlijk ook doordeweeks.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
dank voor de waarschuwing![]()
ik eet iedere dag t zelfdemag dat wel
Bij mij doen de gebakken eieren het prima.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben ze zo'n soort apparaat in de sportschool?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik had gehoopt op sowieso meer spierpijn in mijn pensWil van de flubbeltjes af, dus gisteren mooi oefeningen gedaan. Maar vrees dat het geen effect heeft zo
Welkom cooki!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |