Nou idd het begint hier te plenzenquote:Op woensdag 7 december 2011 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was ook al bezig
Bepakt en bezakt in de trein. Fijn weertje idd!
ik stapte uit bed, vroeg me af waarom ik eigenlijk zo vroeg op stond en dook er nog 20 min inquote:Op woensdag 7 december 2011 08:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...
Ik heb bijna een half uur gesnoozd vanmorgen. Deo ik normaal nooit!
Rozijntjes hebben bedriegelijk veel kalorietjes en suikers en tellen niet als fruit. Stukjes appel door je brinta is ook lekker en levert je meer goede stofjes op denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 08:21 schreef Quinazoline het volgende:
Lekker Jag.
Ik was 1 minuut voor de wekker van 6.15 wakker. Dat heb ik normaal echt nooit.
Ik gooi mijn lijstje even in de herhaling, want alle tips zijn welkom:
Gisteren is geworden:
O: Brinta, melk, rozijntjes
L: Bloemkool soep, 3 bth
T: bagel, 350 gr rauwkost
T: mueslireep
D: 250 gr zuurkool, spekjes, veldsla, rozijntjes
Planning voor vandaag:
O: Brinta, melk, rozijntjes
L: Lunchmeeting, dus dat zullen wel broodjes ham/kaas met sla worden
D: Kip tandoori met rijst en sperzieboontjes.
Hier in Amsterdam ook hoor. Ben maar het het OV gegaan vandaag ipv op de fiets.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:17 schreef Quinazoline het volgende:
Tussen Dordrecht en Rotterdam is er flink onweer. Ben blij dat ik mijn regenjas aan heb. Nouja, bij me heb, want in de trein heb ik hem uit/reisweerbericht
Ik eet wel fruit, maar alleen als ik zeker weet dat een appel niet melig is, of dat een peer zacht genoeg is, en een mandarijntje niet zuur (en geen pitjes). Klinkt Is wel heel zeurderig, dus misschien moet ik gewoon wat fruit kopen en me eroverheen zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Rozijntjes hebben bedriegelijk veel kalorietjes en suikers en tellen niet als fruit. Stukjes appel door je brinta is ook lekker en levert je meer goede stofjes op denk ik
Eet je helemaal geen fruit?
Of je zag niets omdat je een hand voor je ogen hadquote:Op woensdag 7 december 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje wat een rotweer om 10 voor 8, je zag geen hand voor ogen!
nehquote:Op woensdag 7 december 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of je zag niets omdat je een hand voor je ogen had![]()
Granny Smiths FTW!
quote:
Ik hou ook niet van melige appels, maar deze tijd van het jaar zijn de elstars bijvoorbeeld wel erg lekker. Gewoon even voelen of ze goed strak in hun velletje zitten en niet te groot zijn. En uitzoeken welke soort jij het lekkerst vindt, komt heus goed. Peren worden vanzelf zacht, dat scheelt dan weerquote:Op woensdag 7 december 2011 08:54 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik eet wel fruit, maar alleen als ik zeker weet dat een appel niet melig is, of dat een peer zacht genoeg is, en een mandarijntje niet zuur (en geen pitjes). Klinkt Is wel heel zeurderig, dus misschien moet ik gewoon wat fruit kopen en me eroverheen zetten.
Ik vind brinta zonder iets niet zo lekker, dus doe er wat rozijnen in voor de zoetigheid, maar kan eens kijken hoe ik dat kan vervangen. Appel is misschien wel een goed idee inderdaad.
Niks mis met vega.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Perr is gelukkig beetje van dat vega-gedoe afNa je sporten is zo'n ontbijtkoek dus al veel minder slecht hoor
Weet ik eigenlijk niet, ik voel me de laatste tijd over het geheel wel steeds iets beter, dus of die eiwitten er nu aan bijdragen, geen id! Enige wat ik wel weet is dat het makkelijker is vol te houden want koolhydraten leveren meer trek op bij me. Dat is al voordeel genoegquote:Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mar, jij al wat positief effect van wat meer eiwitten?
Uniekje,M'n rug voelt zich goed, geen last de laatste tijd, lief dat je vraagt
Perr is gelukkig beetje van dat vega-gedoe afNa je sporten is zo'n ontbijtkoek dus al veel minder slecht hoor
Sorryquote:
Wie nietquote:Op woensdag 7 december 2011 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry
Mijn rabiate anti-vega zelf kwam naar boven na het zien van een foto van de vegan streaker.
Ik heb gewoon de pestpokkehekel aan de vegan streaker
quote:
quote:
Lijstje van gister zou ik bijvoorbeeld een banaan doen ipv de mueslireep en vandaag kan er wel wat fruit extra bijquote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef Quinazoline het volgende:
Banaan is een goed idee inderdaad. Probleem met appels is dat bepaalde soorten soms lekker zijn en soms niet (zoals golden delicious, die vind ik meestal lekker, maar als ik dan een melige heb weer niet).
Dat fruit kan dan gewoon extra bij mijn lijstje, of in plaats van? Ja, die mueslireep dat weet ik, maar het was half 7, bijna hardlooptijd en ik had hoooonger. Verkeerde planning dus.
Dat is nou de reden dat geen enkele geitenhouder meer naar hun zender luistert.quote:
Hoeveel geitenhouders luisterden eerst wel naar Q?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is nou de reden dat geen enkele geitenhouder meer naar hun zender luistert.
Bijna allemaal, maar toen heette het nog Noordzee FM.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel geitenhouders luisterden eerst wel naar Q?
Laatste keer dat ik daarnaar luisterde was toen het nog Radio Noordzee heette. Mijn rijinstructeur was fan.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bijna allemaal, maar toen heette het nog Noordzee FM.
Q is good for you, behalve als geitenhouder, want bij q-koorts wordt je hele veestapel geruimd.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geiten? Radio? Ik mis iets geloof ik
Oh aha! Tja, ik ben niet zo veestapel-savvy hequote:Op woensdag 7 december 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Q is good for you, behalve als geitenhouder, want bij q-koorts wordt je hele veestapel geruimd.
/lame-ass joke
Ohjaquote:Op woensdag 7 december 2011 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh aha! Tja, ik ben niet zo veestapel-savvy he
Ohhh zeg dat danquote:Op woensdag 7 december 2011 10:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ohja![]()
Maar zie de geiten als minions, en de overheid die alle last-hits komt jatten.![]()
Heb deze week weer een bezichtiging, Perr. Stond een beetje stil omdat de prijzen alsnog zakkende waren, maar is iets leuks te koop gekomen waarvoor ik wil gaan. DM je wel even linkje
Leuk MoEn de blij-stofjes van sporten zullen Wolveh ook vast goed doen.
ik wens absoluut geen commentaar op mn lijstjes!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Hey vik, je kan wel schamper doen (of hie noem je dat), maar ik bedoel het goed! 17 km hardlopen is niet niks en je vertelde ook dat je je niet lekker voelde soms na zo'n training. Volgens mij (kweetniet heur), herstel je beter en sneller als je gewoon over het algemeen, en zeker de dagen voor/na je training gewoon goed eet. En ik denk dat jouw lijstje van gisteren naar nu niet bepaald aan heeft bijgedragen...
Ik dacht dat mensen hier juist commentaar wilden op hun lijstjes en dat ze ze daarom posten, maar ik heb het misschien mis?
*ril*quote:Op woensdag 7 december 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Stretch!!!! Wel herkenbaar,sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
Nou ja, ik vind het gewoon een beetje raar dat er dus wél al echt iets te zien is (vooral 's avonds) maar dat dat alleen maar opgezette darmen zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Stretch!!!! Wel herkenbaar, sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
Bij mijn zus viel dat heel erg mee. Zelfs in de laatste week zag je van achter gewoon een normale taille. Helaas krijgt ze nu nog wel eens de vraag of er nog een tweede is achtergeblevenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef loveli het volgende:
Hormonen => andere vetopslag => taille verdwijnt heel snel. Heb ik me laten vertellen.
mensen zijn ook echt zo lomp hequote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mijn zus viel dat heel erg mee. Zelfs in de laatste week zag je van achter gewoon een normale taille. Helaas krijgt ze nu nog wel eens de vraag of er nog een tweede is achtergebleven. Keizersnede en geen borstvoeding geven -> buik slinkt langzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |