abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105283365
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 7 december 2011 @ 08:02:42 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105283375
Ik was ook al bezig :D

Bepakt en bezakt in de trein. Fijn weertje idd!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_105283382
Vik faalt met mobiel openen :+

Mogge!Het onweert hier flink zeg!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_105283438
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was ook al bezig :D

Bepakt en bezakt in de trein. Fijn weertje idd!
Nou idd het begint hier te plenzen :X
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 7 december 2011 @ 08:10:03 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105283460
Ik wist niet eens dat ie dicht was. Toen ik mn post tikte stond er dat ie over 3 posts dicht ging.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 december 2011 @ 08:10:27 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105283464
Ik zal in Den Haag wel weer wegwaaien ofzo :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_105283528
Tussen Dordrecht en Rotterdam is er flink onweer. Ben blij dat ik mijn regenjas aan heb. Nouja, bij me heb, want in de trein heb ik hem uit :P /reisweerbericht
pi_105283541
Goeiemorgen...

Ik heb bijna een half uur gesnoozd vanmorgen. Deo ik normaal nooit!
pi_105283562
Lekker Jag.
Ik was 1 minuut voor de wekker van 6.15 wakker. Dat heb ik normaal echt nooit.

Ik gooi mijn lijstje even in de herhaling, want alle tips zijn welkom:

Gisteren is geworden:
O: Brinta, melk, rozijntjes
L: Bloemkool soep, 3 bth
T: bagel, 350 gr rauwkost
T: mueslireep
D: 250 gr zuurkool, spekjes, veldsla, rozijntjes

Planning voor vandaag:
L: Lunchmeeting, dus dat zullen wel broodjes ham/kaas met sla worden
D: Kip tandoori met rijst en sperzieboontjes.
  woensdag 7 december 2011 @ 08:26:51 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105283601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...

Ik heb bijna een half uur gesnoozd vanmorgen. Deo ik normaal nooit!
ik stapte uit bed, vroeg me af waarom ik eigenlijk zo vroeg op stond en dook er nog 20 min in :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_105283807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:21 schreef Quinazoline het volgende:
Lekker Jag.
Ik was 1 minuut voor de wekker van 6.15 wakker. Dat heb ik normaal echt nooit.

Ik gooi mijn lijstje even in de herhaling, want alle tips zijn welkom:

Gisteren is geworden:
L: Bloemkool soep, 3 bth
T: bagel, 350 gr rauwkost
T: mueslireep
D: 250 gr zuurkool, spekjes, veldsla, rozijntjes

Planning voor vandaag:
L: Lunchmeeting, dus dat zullen wel broodjes ham/kaas met sla worden
D: Kip tandoori met rijst en sperzieboontjes.
Rozijntjes hebben bedriegelijk veel kalorietjes en suikers en tellen niet als fruit. Stukjes appel door je brinta is ook lekker en levert je meer goede stofjes op denk ik :)
Eet je helemaal geen fruit?
pi_105283840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:17 schreef Quinazoline het volgende:
Tussen Dordrecht en Rotterdam is er flink onweer. Ben blij dat ik mijn regenjas aan heb. Nouja, bij me heb, want in de trein heb ik hem uit :P /reisweerbericht

Hier in Amsterdam ook hoor. Ben maar het het OV gegaan vandaag ipv op de fiets. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105283852
Wat moet je met een mueslireep als je wilt afvallen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_105283961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

Rozijntjes hebben bedriegelijk veel kalorietjes en suikers en tellen niet als fruit. Stukjes appel door je brinta is ook lekker en levert je meer goede stofjes op denk ik :)
Eet je helemaal geen fruit?
Ik eet wel fruit, maar alleen als ik zeker weet dat een appel niet melig is, of dat een peer zacht genoeg is, en een mandarijntje niet zuur (en geen pitjes). Klinkt Is wel heel zeurderig, dus misschien moet ik gewoon wat fruit kopen en me eroverheen zetten.

Ik vind brinta zonder iets niet zo lekker, dus doe er wat rozijnen in voor de zoetigheid, maar kan eens kijken hoe ik dat kan vervangen. Appel is misschien wel een goed idee inderdaad.
pi_105284012
Jeetje wat een rotweer om 10 voor 8, je zag geen hand voor ogen!
  woensdag 7 december 2011 @ 08:57:58 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284019
Dat klinkt idd best zeurderig. En of een appel melig is hangt vd soort af. Elstar is vrij melig. Mn collega tikt met dr nagel tegen appels; hoe hoger het geluid, hoe beter de appel. Ben zelf fan van Jonagold: lekker zoet en sappig :9.

Vanavond Turkse tortillas :9. Als ik thuiskom iig... Vanaf 16 uur ff NS in de gaten houden en evt eerder weg.
Niet meer actief op Fok!
pi_105284023
Hey meneer Ruigbaard :W

ik doe ook even een lijst voor vandaag:

O: havermout
T: appel
L: soep, 2 crackers met kaas, rauwkost
B: nog wat kerstversiering door de kamer verspreiden
T: wortel, komkommer
D: chili con een beetje carne (magere rundergehakt)
S: beenspieren aan de elektroden
T: kwark met 2 kiwi's

ff een zwartekoffie periode, dus geen cappuccino op mijn lijstje.
pi_105284041
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje wat een rotweer om 10 voor 8, je zag geen hand voor ogen!
Of je zag niets omdat je een hand voor je ogen had ;) :P

Granny Smiths FTW! :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 7 december 2011 @ 08:59:39 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284052
Je kunt trouwens ook een banaan door je Brinta doen, Q!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 december 2011 @ 09:00:12 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284061
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of je zag niets omdat je een hand voor je ogen had ;) :P

Granny Smiths FTW! :6
neh :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 december 2011 @ 09:01:34 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284087
Best een rare uitdrukking, eigenlijk. Geen hand voor ogen zien. Betekent dus dat je het niet eens ziet als iemand zn.hand voor je ogen houdt? :')
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 december 2011 @ 09:01:57 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105284104
Vier op een rij!
Niet meer actief op Fok!
pi_105284107
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

neh :P
:{w Heul wel, APENheul zelfs!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_105284122
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:54 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik eet wel fruit, maar alleen als ik zeker weet dat een appel niet melig is, of dat een peer zacht genoeg is, en een mandarijntje niet zuur (en geen pitjes). Klinkt Is wel heel zeurderig, dus misschien moet ik gewoon wat fruit kopen en me eroverheen zetten.

Ik vind brinta zonder iets niet zo lekker, dus doe er wat rozijnen in voor de zoetigheid, maar kan eens kijken hoe ik dat kan vervangen. Appel is misschien wel een goed idee inderdaad.
Ik hou ook niet van melige appels, maar deze tijd van het jaar zijn de elstars bijvoorbeeld wel erg lekker. Gewoon even voelen of ze goed strak in hun velletje zitten en niet te groot zijn. En uitzoeken welke soort jij het lekkerst vindt, komt heus goed. Peren worden vanzelf zacht, dat scheelt dan weer ;)
pi_105284265
Hey vik, je kan wel schamper doen (of hie noem je dat :') ), maar ik bedoel het goed! 17 km hardlopen is niet niks en je vertelde ook dat je je niet lekker voelde soms na zo'n training. Volgens mij (kweetniet heur), herstel je beter en sneller als je gewoon over het algemeen, en zeker de dagen voor/na je training gewoon goed eet. En ik denk dat jouw lijstje van gisteren naar nu niet bepaald aan heeft bijgedragen... :)

Ik dacht dat mensen hier juist commentaar wilden op hun lijstjes en dat ze ze daarom posten, maar ik heb het misschien mis? :D
pi_105284331
Anyhoow goedemorgen allen :W

Drukke dag voor de boeg en ik kom niet toe aan datgene wat ik al 2 weken echt moet doen :').

Planning:
O: 150 ml yoghurt met havermout (40 gr) en 1 banaan
T: koffie, peer
L: ik denk een broodje iets (uit lunchen) of een salade
T: 70 gr gerookte kip
D: restjes: klein beetje van alles: couscous, geroosterde pompoen, salade met yoghurtdressing, stoofvlees
S: bodypump
T: warme anijsmelk (soja) :9 met misschien een plakje ontbijtkoek :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 07-12-2011 09:25:25 ]
pi_105284424
Mar, jij al wat positief effect van wat meer eiwitten?

Uniekje, O+ M'n rug voelt zich goed, geen last de laatste tijd, lief dat je vraagt :)

Perr is gelukkig beetje van dat vega-gedoe af ^O^ Na je sporten is zo'n ontbijtkoek dus al veel minder slecht hoor ;)
  woensdag 7 december 2011 @ 09:20:10 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105284442
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:

Perr is gelukkig beetje van dat vega-gedoe af ^O^ Na je sporten is zo'n ontbijtkoek dus al veel minder slecht hoor ;)
Niks mis met vega.
pi_105284451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mar, jij al wat positief effect van wat meer eiwitten?

Uniekje, O+ M'n rug voelt zich goed, geen last de laatste tijd, lief dat je vraagt :)

Weet ik eigenlijk niet, ik voel me de laatste tijd over het geheel wel steeds iets beter, dus of die eiwitten er nu aan bijdragen, geen id! Enige wat ik wel weet is dat het makkelijker is vol te houden want koolhydraten leveren meer trek op bij me. Dat is al voordeel genoeg :)
pi_105284522
Haha Viz, ik ben helemaal nergens van af! Ik ben eigenlijk nooit echt vega geweest (ja toen ik 16 was :') )alleen koop ik alleen Bio. Omdat dat vrij duur is koop ik het weinig. Nu had ik toevallig die kip in huis en nog een restje stoofvlees, dus lijkt het meer dan anders :P

Maar blij dat jij er blij mee bent ;)
pi_105284567
Oh mar ik zag je kerstboom in het andere topic O+. En ik heb een tyfushekel aan de nieuwe AH-kerstreclame, met al die gelukkige gezinnetjes :')
pi_105284717
woei ik word net genoemd op radio6 lol!
Ze hadden het over kerstbomen die dit jaar 40 euro kosten.. dus ik had getwitterd dat ze 20 euro zijn hier en dat ze (jullie ook?) gewoon genaaid worden :P

En thx perr, mooi issie he? En lol idd die reclame.. toch is het hier thuis ook zo walgelijk zoet in de decembermaand :')
pi_105284855
planning:

O: yoghurt met banaan en muesli
T: mandarijn
L: volkorenpizza met creme fraiche en zuurkool
T: mandarijn
D: couscous met gegrilde paprika en courgette, en haloumni.
pi_105285185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niks mis met vega.
Sorry :@
Mijn rabiate anti-vega zelf kwam naar boven na het zien van een foto van de vegan streaker.
Ik heb gewoon de pestpokkehekel aan de vegan streaker :r
pi_105285217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sorry :@
Mijn rabiate anti-vega zelf kwam naar boven na het zien van een foto van de vegan streaker.
Ik heb gewoon de pestpokkehekel aan de vegan streaker :r
Wie niet :D
pi_105285255
Banaan is een goed idee inderdaad. Probleem met appels is dat bepaalde soorten soms lekker zijn en soms niet (zoals golden delicious, die vind ik meestal lekker, maar als ik dan een melige heb weer niet).
Dat fruit kan dan gewoon extra bij mijn lijstje, of in plaats van? Ja, die mueslireep dat weet ik, maar het was half 7, bijna hardlooptijd en ik had hoooonger. Verkeerde planning dus.
pi_105285265
Goedemorgen! :) :W

Lijstje vandaag:

O: roggebrood met pindakaas
T: mandarijntje
T: knackebrod hummus
L: omelet met wat kaas en groente
T: knackebrod hummus
B: werken
D: pasta met gorgonzola, peer en walnoten
Ja doei.
pi_105285423
Q, als je een appel in blokjes doet (zonder schil) en door de brinta / havermout maakt het niet uit of hij melig is :) Een stevige is dan alsnog lekkerder maar een melige laat je gewoon wat langer meekoken.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:08:57 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105285660
Q is good for youuuu!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_105285791
Meekoken :o. Dat was nog niet in me opgekomen! En ik bedacht me dat er bij de lunch waarschijnlijk ook fruit is, dus goed moment om te beginnen met niet zeuren-fruit eten.

quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Q is good for youuuu!
*)
pi_105285822
quote:
Q is good for youuuu!
_O- Ik luister hier altijd de Belgische Q in de auto, de NL-versie kan ik niet ontvangen.
Mijn tafel & stoelen zijn er O+ Nu steekt de rest alleen nogal af, vooral de muren met hun ongelijke stuclaag.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_105285845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef Quinazoline het volgende:
Banaan is een goed idee inderdaad. Probleem met appels is dat bepaalde soorten soms lekker zijn en soms niet (zoals golden delicious, die vind ik meestal lekker, maar als ik dan een melige heb weer niet).
Dat fruit kan dan gewoon extra bij mijn lijstje, of in plaats van? Ja, die mueslireep dat weet ik, maar het was half 7, bijna hardlooptijd en ik had hoooonger. Verkeerde planning dus.
Lijstje van gister zou ik bijvoorbeeld een banaan doen ipv de mueslireep en vandaag kan er wel wat fruit extra bij :)
pi_105285981
quote:
Q is good for youuuu!
Dat is nou de reden dat geen enkele geitenhouder meer naar hun zender luistert. :{
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 10:22:40 #44
70532 loveli
N
pi_105286007
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat is nou de reden dat geen enkele geitenhouder meer naar hun zender luistert. :{
Hoeveel geitenhouders luisterden eerst wel naar Q?
crap in = crap out
pi_105286080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeveel geitenhouders luisterden eerst wel naar Q?
Bijna allemaal, maar toen heette het nog Noordzee FM.
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 10:28:09 #46
70532 loveli
N
pi_105286160
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bijna allemaal, maar toen heette het nog Noordzee FM.
Laatste keer dat ik daarnaar luisterde was toen het nog Radio Noordzee heette. Mijn rijinstructeur was fan.
crap in = crap out
  woensdag 7 december 2011 @ 10:29:51 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105286195
Geiten? Radio? Ik mis iets geloof ik :+
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 10:32:09 #48
70532 loveli
N
pi_105286256
Sindsdien is de geitenpolupatie verveelvoudigd. Of er causaal verband is moet nog onderzocht worden.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 10:33:17 #49
70532 loveli
N
pi_105286284
Mijn doel deze week is niet ziek worden. Zo even goed inkopen.
crap in = crap out
pi_105286437
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geiten? Radio? Ik mis iets geloof ik :+
Q is good for you, behalve als geitenhouder, want bij q-koorts wordt je hele veestapel geruimd.
/lame-ass joke :')
  woensdag 7 december 2011 @ 10:41:09 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105286521
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Q is good for you, behalve als geitenhouder, want bij q-koorts wordt je hele veestapel geruimd.
/lame-ass joke :')
Oh aha! Tja, ik ben niet zo veestapel-savvy he :+
pi_105286580
Vizor hoe staat het eigenlijk met je huizenjacht?
pi_105286626
Mr.Mo is naar de dokter voor zijn hoge bloeddruk en is weer helemaal sportenthousiast geworden O+ geeft hem echt energie, en mij ook om eerlijk te zijn!

Morgen en zaterdag gaan we lekker samen fitnessen en volgende week weer twee keer samen spinnen!! Gelukkig krijg ik tegenwoordig op m'n werk meer dan genoeg beweging en krachttraining :P En ik ga weer beginnen met de push - en sit ups die ik weer voor m'n spinninglessen ga doen.
Sporten is fijne afleiding in de drukke weken die ik nu heb omtrent studie én ik wil voor kerst nog wel een leuke outfit kopen, maar weet nog niet wat en wil niet winkelen _O- :')
Ja doei.
pi_105286752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh aha! Tja, ik ben niet zo veestapel-savvy he :+
Ohja :+
Maar zie de geiten als minions, en de overheid die alle last-hits komt jatten. :D :')

Heb deze week weer een bezichtiging, Perr. Stond een beetje stil omdat de prijzen alsnog zakkende waren, maar is iets leuks te koop gekomen waarvoor ik wil gaan. DM je wel even linkje :)

Leuk Mo ^O^ En de blij-stofjes van sporten zullen Wolveh ook vast goed doen.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:50:54 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105286803
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ohja :+
Maar zie de geiten als minions, en de overheid die alle last-hits komt jatten. :D :')

Heb deze week weer een bezichtiging, Perr. Stond een beetje stil omdat de prijzen alsnog zakkende waren, maar is iets leuks te koop gekomen waarvoor ik wil gaan. DM je wel even linkje :)

Leuk Mo ^O^ En de blij-stofjes van sporten zullen Wolveh ook vast goed doen.
Ohhh zeg dat dan :D _O-

Oe is dat hetzelfde linkje als ik gezien had? :D

Energieke meneer Wolf *O*
  woensdag 7 december 2011 @ 11:01:37 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105287109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Hey vik, je kan wel schamper doen (of hie noem je dat :') ), maar ik bedoel het goed! 17 km hardlopen is niet niks en je vertelde ook dat je je niet lekker voelde soms na zo'n training. Volgens mij (kweetniet heur), herstel je beter en sneller als je gewoon over het algemeen, en zeker de dagen voor/na je training gewoon goed eet. En ik denk dat jouw lijstje van gisteren naar nu niet bepaald aan heeft bijgedragen... :)

Ik dacht dat mensen hier juist commentaar wilden op hun lijstjes en dat ze ze daarom posten, maar ik heb het misschien mis? :D
ik wens absoluut geen commentaar op mn lijstjes!

:P. Nee ik had zin om ff vervelend te doen. Overigens heb ik geen last gehad van misselijkheid omdat ik voor het lopen meer heb gegeten :).

Koud! Dekentje van collega O+

Vrijdag beoordelingsgesprek en verlengingsgesprek. Nog fijn voor mn vakantie. Ben benieuwd.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:10:59 #57
70532 loveli
N
pi_105287379
Behalve als het op de laatste dag voor de vakantie op het laatste moment is, zijn zulke gesprekken voor de vakantie goed. In het eerste geval krijg je de hele vakantie de tijd om van je ergste boosheid/teleurstelling bij te komen.
crap in = crap out
pi_105287387
Veel succes met de bezichtiging Viz! Hopelijk is het in het echt net zo leuk als op de foto's ;).

Fijn dat het sporten meer energie geeft Mo & Mr. Mo :Y *O*

Oh ja, kerstoutfit. Altijd lastig, maar dit jaar weet ik helemaal niet wat ik aan wil/kan. Ik troost me maar met de gedachte dat het nu opeens niet meer erg is om een zichtbaar opgezette buik te hebben :+. Maar ik merk dat ik de laatste weken vooral kies voor de iets ruimer vallende kleding in mijn collectie ):O .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:12:51 #59
70532 loveli
N
pi_105287435
Stretch!!!! Wel herkenbaar, sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
crap in = crap out
pi_105287494
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Stretch!!!! Wel herkenbaar,sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
*ril*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105287528
goede daad weer gedaan vandaag, met mijn lief meegeweest naar de ortho O+

En het waait buiten :o

Vaiz, mag ik een linkje naar huis? :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 december 2011 @ 11:16:13 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105287543
Gelukkig waait het buiten en niet binnen :').
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:16:58 #63
70532 loveli
N
pi_105287565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*ril*
Wanneer ben je jarig? O+
crap in = crap out
pi_105287583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Stretch!!!! Wel herkenbaar, sommige zwangere vrouwen lopen vanaf week 2 met een holle rug en een buikband in contrasterende kleur. Anderen zie je totaal onverwacht opeens achter een kinderwagen lopen.
Nou ja, ik vind het gewoon een beetje raar dat er dus wél al echt iets te zien is (vooral 's avonds) maar dat dat alleen maar opgezette darmen zijn :'). Niet echt het 'showen' waard imo.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 11:18:20 #65
70532 loveli
N
pi_105287603
Hormonen => andere vetopslag => taille verdwijnt heel snel. Heb ik me laten vertellen.
crap in = crap out
pi_105287714
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig? O+
}:| }:| }:|
pi_105287771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef loveli het volgende:
Hormonen => andere vetopslag => taille verdwijnt heel snel. Heb ik me laten vertellen.
Bij mijn zus viel dat heel erg mee. Zelfs in de laatste week zag je van achter gewoon een normale taille. Helaas krijgt ze nu nog wel eens de vraag of er nog een tweede is achtergebleven :X. Keizersnede en geen borstvoeding geven -> buik slinkt langzaam.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105287926
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij mijn zus viel dat heel erg mee. Zelfs in de laatste week zag je van achter gewoon een normale taille. Helaas krijgt ze nu nog wel eens de vraag of er nog een tweede is achtergebleven :X. Keizersnede en geen borstvoeding geven -> buik slinkt langzaam.
mensen zijn ook echt zo lomp he :X

Soms denk ik echt dat sommige mensen beter hun mond kunnen houden :')
pi_105288061
Bluh, gebeld voor uitslag cholestrol (opmerking van Mo deed het mij herinneren). Assistente zegt 'iets verhoogd, dus let maar een beetje op met je eten, met vet he'. Ik vraag naar de waardes, antwoord is 5,5 voor de totale cholestrol. Ik kan hier niet echt iets mee, jullie wel ? O en ik was ook niet nuchter bij het prikken, had dat wel gemoeten? Ga vanavond wel even mijn schoonmoeder bellen, die is ook doktersassistente en kan misschien iets meer uitleg geven.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:31:51 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105288092
Waarom bel je niet gewoon even terug met die vragen :?.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')