Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Je werd er spontaan dyslectisch van?quote:
Ja sorry, snel typen enzo!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je werd er spontaan dyslectisch van?
De volgende is weer voor mij!quote:
OP chick : 7.7/10quote:
Ik dacht dat er nog een stuk of 10 posts moesten gaan ofzo, maar opeens zag ik het. Wat een magisch momentquote:Op woensdag 7 december 2011 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet met FUT 12
Met fut 11 stond ik op plek 6 ofzo
Ja faalphone gaf verkeerde linkquote:Op woensdag 7 december 2011 00:47 schreef detennismaster het volgende:
Oh hij doet het bij mij ook niet!
Hier ook beddtijd. Trusten heren!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:49 schreef detennismaster het volgende:
Maaare ik ga slapen. weltrusten!
AC Milan zegt een akkoord te hebben met Tevez. Dan zou je die op RCAM kunnen zetten met Maicon en Cambiasso erachterquote:Op woensdag 7 december 2011 08:57 schreef Toefjes het volgende:
Lekker hoor, kom ik niet in de EA servers
Robinho gekocht voor de CAM positie. Daar nu genoeg kwaliteit en snelheid met Messi en Robinho![]()
Misschien nog Aguero doen in plaats van Tevez![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
AC Milan zegt een akkoord te hebben met Tevez. Dan zou je die op RCAM kunnen zetten met Maicon en Cambiasso erachter
Jep.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dat zou briljant zijn. Wordt in januari doorgevoerd geloof ik de transfers?
Het is op zich belachelijk dat ik Lavezzi of een andere winger niet kwijt kan in een 4-2-3-1, want als je naar het taktiek scherm gaat, zie je bij die posities duidelijk staan: LAM en RAM...quote:Op woensdag 7 december 2011 09:47 schreef DutchSL het volgende:
IF Lavezzi met een CAM of naar CAM te converten CF/ST positie zou nog 10x briljanter zijn, make it happen EA.
Alleen zit ik dan wel met een zooi CAM's opgezadeld, haha. Al zou ik die dan kunnen verkopen en nog een maandje doorsparen voor Ronaldo erbijquote:Op woensdag 7 december 2011 09:51 schreef DutchSL het volgende:
Ploegen als Real en Bayern spelen ook gewoon met Robben/Ribery/Ronaldo/Di Maria 4-2-3-1, dus als EA echt hun logica wilt doordrijven zouden al die spelers gewoon CAM moeten zijn.
PS3 of Xbox? Ik zie wel een paar op de Xbox maar dat duurt nog een aantal uren. Maar de home kit is inderdaad 6-7k waard.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:13 schreef el-blanchito het volgende:
gaan ook een paar open bid kaizer chief kits weg atm. staan nu op 400c maar ze zijn best veel waard geloof ik
Hèhè hier ook alquote:Op woensdag 7 december 2011 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, al anderhalf uur. Op mn vrije dag
Snap dit nooit zo, dan kun je toch beter head to head doen en gewoon een club kiezen? Waar zit de uitdaging om dan een leuk team samen te stellen?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een leuke suggestie voor een team? En dan bedoel ik een heel team met spelers van hetzelfde team, snappie![]()
Had tijdje terug namelijk Marseillie gemaakt en speelde eigenlijk best lekker. Liefst geen team met geweldenaren erin, zoals Milan en Inter etc
Spartak Moskva!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een leuke suggestie voor een team? En dan bedoel ik een heel team met spelers van hetzelfde team, snappie![]()
Had tijdje terug namelijk Marseillie gemaakt en speelde eigenlijk best lekker. Liefst geen team met geweldenaren erin, zoals Milan en Inter etc
Hoop traden in de eerste maand, heb je een heel jaar plezier vanquote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef Pino0 het volgende:
Hoe komt iedereen aan zulke teams? Messi etc?
Ik heb het geduld er niet voor om allemaal mensen uit te zoeken om die vervolgens met winst weer te verkopen. Duurt waarsch echt lang
Atletico Madridquote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
Aston Villa!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
LOSC Lille, heb ik ook en Hazard, Sow en Colequote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
oooh editquote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOSC Lille, heb ik ook en Hazard, Sow en Cole
Alleen is er geen RW en LB dus heb ik daar Valbuena en Tremoulinas IF staan
Jup, maar Lille heeft geen LB in het spelquote:
Geef me je inlog en je wachtwoord dan doe ik messi bij je team heb hem niet meer nodigquote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb het geduld er niet voor om allemaal mensen uit te zoeken om die vervolgens met winst weer te verkopen. Duurt waarsch echt lang
ik heb bijna niet gehandeld, alleen eeb tijdje geleden in Arteta's, heb nu 6 teams, gold, silvers en bronzesquote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef Pino0 het volgende:
Honduras. Is trouwens ook niet te kiezen met h2h, DUS DIT IS JE ENIGE KANS/OPTIE.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
Nouja is wel een stuk toffer dan een club team die je inderdaad wel kan kiezen bij H2Hquote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Honduras. Is trouwens ook niet te kiezen met h2h, DUS DIT IS JE ENIGE KANS/OPTIE.
ZOOO ORGINEEEL!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nouja is wel een stuk toffer dan een club team die je inderdaad wel kan kiezen bij H2H![]()
En mocht hij in plaats van een club een landen team willen maken, heb je bij brazilie hele leuke opties die niet in het normale nationale team voorkomen.
Voor FUTbegrippen is dat wel origineel, debieltje. Jij kan ook nooit eens normaal doen ofzo hequote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
JAAAA NET ZOALS EEN BESTAAND CLUB TEAM WHOEEEEHOEEE
Aangezien FUT heel anders speelt dan H2H kan het best leuk zijn. In H2H zijn spelers met een rating onder de 74 meestal gewoon kut, in FUT zijn ze baasquote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
JAAAA NET ZOALS EEN BESTAAND CLUB TEAM WHOEEEEHOEEE
Dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef DannyDeko het volgende:
Hippe xbox update zeg.
[..]
Voor FUTbegrippen is dat wel origineel, debieltje. Jij kan ook nooit eens normaal doen ofzo he
Dat ik uitleg dat een club team niet erg origineel is is mijn mening die ik deel. Dat jij dat nooit normaal doen noemt kan ik niet echt rijmen. Maar goed ik behoor ook niet tot de 24u per dag FUT gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef DannyDeko het volgende:
Hippe xbox update zeg.
[..]
Voor FUTbegrippen is dat wel origineel, debieltje. Jij kan ook nooit eens normaal doen ofzo he
Als jij hier iets post, dan heeft altijd te maken met dingen die jij niet origineel vindt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat ik uitleg dat een club team niet erg origineel is is mijn mening die ik deel. Dat jij dat nooit normaal doen noemt kan ik niet echt rijmen. Maar goed ik behoor ook niet tot de 24u per dag FUT gebeuren.
Tering, houden jullie elkaar zo in de gaten?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als jij hier iets post, dan heeft altijd te maken met dingen die jij niet origineel vindt.
Gaat niet alleen over dit, jij hebt altijd wel wat te zeuren op iemand of iets af te kraken. Jij kan gewoon nooit normaal doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat ik uitleg dat een club team niet erg origineel is is mijn mening die ik deel. Dat jij dat nooit normaal doen noemt kan ik niet echt rijmen. Maar goed ik behoor ook niet tot de 24u per dag FUT gebeuren.
Bij mij scoorde hij gewoon in de luchtquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Hoe is SIF Naldo voor jou in de lucht? Bij mij toch behoorlijk kwetsbaar en bij corners heeft hij nog geen bal raak gekopt (wel 1x uit een corner de bal voor zijn voeten gekregen en verwoestend hard ingeschoten).
Zijn lengte compenseert de lage jumping toch niet helemaal lijkt het, op de grond is hij wel![]()
Waar ben jij nu eigenlijk zelf mee bezig?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gaat niet alleen over dit, jij hebt altijd wel wat te zeuren op iemand of iets af te kraken. Jij kan gewoon nooit normaal doen.
GA JE NOU ZITTEN ZEIKEN OP DIE 2 ZEIKERDS?!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:57 schreef vandermar het volgende:
ECHT WAT EEN VRESELIJK JANKERTS ZIJN JULLIE. MIJN ZUSJE IS ER NIETS BIJ.
NU OPHOUDEN EN WEER LIEF ZIJN.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
GA JE NOU ZITTEN ZEIKEN OP DIE 2 ZEIKERDS?!
WAT HYPOCRIET!111!!!EINZ!2!
U gay for him?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Kom net bij H2H zo'n gast tegen die als gamertag gewoon z'n voornaam en achternaam had.Opgezocht op Facebook, blijkt 't een papa te zijn van twee kindjes. Wat doet die in godsnaam om 14:00 's middags op een doordeweekse woensdag op zijn playstation?
Wie zegt dat je niet kan gamen wanneer je koters op school zijn en je je hebt ziekgemeld van werkquote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Kom net bij H2H zo'n gast tegen die als gamertag gewoon z'n voornaam en achternaam had.Opgezocht op Facebook, blijkt 't een papa te zijn van twee kindjes. Wat doet die in godsnaam om 14:00 's middags op een doordeweekse woensdag op zijn playstation?
Andere tijdzone? Een middagje vrij genomen om met z'n kinderen te spelen?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, dat was me al opgevallen inderdaad. Verdedigend echt heer en meester, maar hij wordt gewoon af en toe afgetroeft door dwergen in de lucht. Bizar. Weet nog niet goed wat ik er mee aan moet eigenlijk. Die vrije trappen zijn zo vreselijk lekker van mquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Hoe is SIF Naldo voor jou in de lucht? Bij mij toch behoorlijk kwetsbaar en bij corners heeft hij nog geen bal raak gekopt (wel 1x uit een corner de bal voor zijn voeten gekregen en verwoestend hard ingeschoten).
Zijn lengte compenseert de lage jumping toch niet helemaal lijkt het, op de grond is hij wel![]()
Zou kunnen inderdaad. Dat tweede dan. Hij is Nederlands.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Andere tijdzone? Een middagje vrij genomen om met z'n kinderen te spelen?
Ja, dat bedoel ik. Echt 't stomste wat je kunt doen bij 't maken van een gt.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:18 schreef Tim86 het volgende:
Uitkering uiteraard..mensen met een baan zijn slim genoeg om een normale gt te nemen
Dom/naief. Echt het niveau van iemand die twee kinderen heeft, en geen baan heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Dat tweede dan. Hij is Nederlands.
Het ging er meer om dat ik zomaar alles van hem wist ineens, z'n woonplaats, foto van z'n kinderen, waar ie werkt etc.snap zulke mensen niet.
Net alsof twaalfjarigen hem gaan rapen ofzoquote:Op woensdag 7 december 2011 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Dat tweede dan. Hij is Nederlands.
Het ging er meer om dat ik zomaar alles van hem wist ineens, z'n woonplaats, foto van z'n kinderen, waar ie werkt etc.snap zulke mensen niet.
Haha, best leuk eigenlijk. Misschien is hij inderdaad een middagje vrij omdat hij zn verlof op moet maken, en zijn zn kinderen bij zijn ex-vrouw.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:24 schreef GuRBuH het volgende:
Jullie kennen de beste man niet eens en nu is ie al weer een onverantwoordelijke leech van de samenleving. Lekker dan
Ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wie hier kocht ook alweer als een malle 400c bronze packs?
Hij gamet trouwens niet met z'n kinderen, die zijn 1 en 2 jaar oud ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, best leuk eigenlijk. Misschien is hij inderdaad een middagje vrij omdat hij zn verlof op moet maken, en zijn zn kinderen bij zijn ex-vrouw.
Kut als ze gaan janken, en je in een online wedstrijd zit.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij gamet trouwens niet met z'n kinderen, die zijn 1 en 2 jaar oud ofzo.Oh, en hij is niet gescheiden.
Welke dingen verkoop je en wat discard je? Healing en de iets duurdere bronzes houd je gewoon neem ik aan, maar verder? Useless bronze, +10pace etc discarden?quote:
Haha ik vond 'm al zo verslappen na rust.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kut als ze gaan janken, en je in een online wedstrijd zit.
Uiteraard houd ik de goede bronzes of ik probeer ze te verkopen. Ik discard alle training kaarten en bronzen contracten, alleen (squad) fitness en healing verkoop ik wel (maar head en knee healing kaarten verkopen ook al bijna niet) De bronzes die niks waard zijn discard ik gewoon, de shinies probeer ik meestal wel te verkopen en als ze niet verkopen stuur ik ze naar mijn club. Verder verkoop ik de silvers, sommige staff members (shiny head coaches) en kits die wat waard zijn. Dat is het wel zo'n beetje denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Welke dingen verkoop je en wat discard je? Healing en de iets duurdere bronzes houd je gewoon neem ik aan, maar verder? Useless bronze, +10pace etc discarden?
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:31 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ow-off#ioGD185ibb9SE
Kom ik net op EA forum tegen. SICK
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:18 schreef Tim86 het volgende:
Uitkering uiteraard..mensen met een baan zijn slim genoeg om een normale gt te nemen
Alleen SIF Messi is sick, de rest is redelijk normaal.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:31 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ow-off#ioGD185ibb9SE
Kom ik net op EA forum tegen. SICK
SIF Messi & CR hebben maar Pepe + Marcelo + Cassillas + Ramos + Diarra niet in de goede formatie kopenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Alleen SIF Messi is sick, de rest is redelijk normaal.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Verdomme wat speelt mijn 4222 teampje toch lekker soms. Tik nu iemand met 8-0 van het veld. Ik open met een prachtig goal van Pato en eindig met een Cabralletje van Armero. Even uploaden
De openingstreffer van Pato:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/105193857
Hier het Cabralletje van Armero (dankzij EA bug heet het filmpje ook Pato):
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/105193769
zijn er nog spelers die geupdate gaan worden denken jullie? Zelf dacht ik nog aan Elmquote:Op woensdag 7 december 2011 14:39 schreef el-blanchito het volgende:
na de winterstop komen die updates toch?
dan ga ik maar vast een paar Krul'en hamsteren aangezien die verschrikkelijk duur gaan worden....
er van uitgaande dat hij geupdate wordt natuurlijk
Er worden geen spelers toegevoegd!quote:
ze voegen sowieso geen spelers toe.quote:
Voor EA wel!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom eigenlijk niet? Is dat zoveel moeite?
Niet dan?quote:
Haha, Ronaldo is nog heeeel ver wegquote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Lijkt Toefjes team wel, met al die zwarte kaartjes.
Ik doe automatisch de hele tijd dezelfde celebration. Nu doe ik dat Samba dansje, eerst deed ik alleen maar die Brick stone. Ook de bal er niet in gaat doe ik soms automatisch die celebration.quote:
Er zijn 2 bronzen Engelse LBs met 86 pace. De ene is ongeveer 3k waard, de andere 5k.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik trek net Cresswell in een bronzen pakje. Engelse LB, rating 64, pace 71.. veel beter kan toch niet met een bronze lijkt mij. Toch slechts 500 waard volgens ultimatedb.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik trek net Cresswell in een bronzen pakje. Engelse LB, rating 64, pace 71.. veel beter kan toch niet met een bronze lijkt mij. Toch slechts 500 waard volgens ultimatedb.
Gary Gardner met 76 shooting en de rest allemaal boven de 60 is ook brons. Maar ik ken hem in het echt niet, dus ik heb geen idee of hij echt zo goed kan schieten. Die Smith is niet zo goed in passen en schieten, daardoor heeft hij zo'n lage rating. Maar die overall ratings zijn gewoon vreemd.. Cambiasso heeft 85 overall maar volgens mij is zijn hoogste stat 80 of 81.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie het, hoe die Nathan Smith met 86 pace en 65 defending brons kan zijnzelfs maar 59.
Gardner heeft een ontzettend harde poeier voor een Bronze, maar Milsom trapt beter en ook een betere free kick + fysiek completer (niet lomp en best wendbaar). Beste Bronze waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. De ginger neemt vrije trappen ook als VdVquote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gary Gardner met 76 shooting en de rest allemaal boven de 60 is ook brons. Maar ik ken hem in het echt niet, dus ik heb geen idee of hij echt zo goed kan schieten. Die Smith is niet zo goed in passen en schieten, daardoor heeft hij zo'n lage rating. Maar die overall ratings zijn gewoon vreemd.. Cambiasso heeft 85 overall maar volgens mij is zijn hoogste stat 80 of 81.
Idd, was wel lachen soms. Voor al die van persie grappenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Zo kut dat ze het nu met die lelijke vodcasts doen..die bekendmaking op dinsdag via twitter was veel toffer en veel minder werk voor die kneuzen.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik doe automatisch de hele tijd dezelfde celebration. Nu doe ik dat Samba dansje, eerst deed ik alleen maar die Brick stone. Ook de bal er niet in gaat doe ik soms automatisch die celebration.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vaak cancel ik de celebration ook met RB + LB. Maar die Samba dans gaat gewoon automatisch.
Op de PS3 heb je toch ook gewoon 2 knoppen links en 2 knoppen rechts achteraan je controller? De bovenste 2 (LB + RB op de xbox) samen indrukken zal het dan wel zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Hoe skip je de celebrations eigenlijk op de ps3?
Hoezo is dat een homing missile? Ze knallen hem toch gewoon het open gebied in en rennen er achteraan..het is niet zo dat ze allemaal blind op de stropdas komen..quote:Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom komt elke kneus met 4-3-3 er tegen mij achter hoe de homing missile die LB + Y is werkt
L1 en R1 tegelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Hoe skip je de celebrations eigenlijk op de ps3?
Nee, een homing missile is een raket die op je doel af gaat zonder dat je hoeft te richten..zoals een hittezoeker etcquote:
Top, vind het altijd wat raar als spelers helemaal los gaan als het 5-0 wordtquote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
L1 en R1 tegelijk
Meestal ren ik gewoon een stukje rond en doe ik een saltootje of een fistpumpje, wat het beste uitkomt
ja ach, ik sta niet zo vaak 5-0 voor eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Top, vind het altijd wat raar als spelers helemaal los gaan als het 5-0 wordt
Het is gewoon zo van ik ram maar op LB+ Y en de helft van de tijd komt ie toch wel bij mijn spits of winger. En ze hebben nog gelijk ook. Als je als een fag speelt win je volgens mij de meeste wedstrijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo is dat een homing missile? Ze knallen hem toch gewoon het open gebied in en rennen er achteraan..het is niet zo dat ze allemaal blind op de stropdas komen..
Ik alleen als de tegenstander een chem van 40- heeftquote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ach, ik sta niet zo vaak 5-0 voor eerlijk gezegd
Ik doe dat wel eens bij de aftrapquote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het is gewoon zo van ik ram maar op LB+ Y en de helft van de tijd komt ie toch wel bij mijn spits of winger. En ze hebben nog gelijk ook. Als je als een fag speelt win je volgens mij de meeste wedstrijden
ja oke, dan wil het nog wel eens lukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik alleen als de tegenstander een chem van 40- heeft
Watser er met Robben dan.............quote:Op woensdag 7 december 2011 16:59 schreef Toefjes het volgende:
De prijs van Messi is trouwens aardig aan het kelderen. Kon je m eerst niet onder de 800K krijgen, nu is 750 a 760 de prijs waarvoor die verkocht wordt
Ik hoop jou nooit tegen te komen want dit is echt een van de meest trieste dingen die je kunt doen online. Dat je hier lol in kunt hebben zeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens bij de aftrapEerst LB + pass gaat de spits diep. Laatste man met LB + Y over de verdediging heen aangezien die naar voren stappen altijd valt de bal er overheen en dan is het een gratis goal
meestal doe ik dan de sssssssssshhh celebrations om die andere gek te maken hehe.
Snap ook niet wat er met de Robbenprijs gebeurt. Ik denk dat die zo gestegen is omdat hij vorig weekend gescoord heeft ofzo. Dat mensen opeens hem weer willen hebben omdat ie in RL opeens weer "cool" is. Iets anders zou ik niet weten. Heb er wel iets van 40K winst opgemaaktquote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Watser er met Robben dan.............![]()
Loopt trouwens een Arjen af over 3 min (nu op 250K, heb de coins niet meer)
Gebeurt alleen als die flikker tramp goals maaktquote:Op woensdag 7 december 2011 17:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik hoop jou nooit tegen te komen want dit is echt een van de meest trieste dingen die je kunt doen online. Dat je hier lol in kunt hebben zeg.![]()
Haha, is een grap. Denk ik. Hoop ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik hoop jou nooit tegen te komen want dit is echt een van de meest trieste dingen die je kunt doen online. Dat je hier lol in kunt hebben zeg.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, is een grap. Denk ik. Hoop ik.
Als tegenstander replays niet skipt doe ik het ook niet. Shhhhh celebration.. Zou echt niet weten hoe het moetquote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef vandermar het volgende:
Ik maak ook wel eens tramp goals en doe dan ssssssssssssshhh maar dat ook alleen als die fopneus niet de filmpjes skipt en alle herhalingen wil zien en tramp goal maakt.
Ik wist het ook niet tot enkelen het mij hier verteldenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als tegenstander replays niet skipt doe ik het ook niet. Shhhhh celebration.. Zou echt niet weten hoe het moet
Zou kunnen, zolang ie maar niet blijft stijgen dan vind ik het prima. Als mijn fix goed uitpakt is mijn teampje zo compleet, had geen zin meer om in die kaartjes te handelenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Snap ook niet wat er met de Robbenprijs gebeurt. Ik denk dat die zo gestegen is omdat hij vorig weekend gescoord heeft ofzo. Dat mensen opeens hem weer willen hebben omdat ie in RL opeens weer "cool" is. Iets anders zou ik niet weten. Heb er wel iets van 40K winst opgemaakt
Ik had gvd net 324 geboden, kwam mijn baas even een praatje maken.. is die klaar zie ik dat die voor 325 is gegaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Zou kunnen, zolang ie maar niet blijft stijgen dan vind ik het prima. Als mijn fix goed uitpakt is mijn teampje zo compleet, had geen zin meer om in die kaartjes te handelen
Net nog 1 zien gaan voor 325.
Haha dat zag ik ook net gebeuren, hij bood net 325 op de 14e secondequote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had gvd net 324 geboden, kwam mijn baas even een praatje maken.. is die klaar zie ik dat die voor 325 is gegaan.
Obv vergoeding van je baas vragenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had gvd net 324 geboden, kwam mijn baas even een praatje maken.. is die klaar zie ik dat die voor 325 is gegaan.
Wat een baasquote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, na die afstraffing in Heerenveen zal AZ wel moetenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Toefjes het volgende:
Kut spel af en toe. EA dat fair play zogenaamd hoog in het vaandel heeft staan, maakt een spel waarin je gewoon finaal de kanker geschopt kan worden, en je tegenstander met 11 man kan blijven staan![]()
Op naar Woudenstein, hopen op 3 punten dan maar
Ach, twente verloor er vorig jaar 6-2, en deed tot de laatste ronde mee om de titelquote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, na die afstraffing in Heerenveen zal AZ wel moeten
Oh ik gun Verbeek verder die titel wel hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, twente verloor er vorig jaar 6-2, en deed tot de laatste ronde mee om de titel
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef GuRBuH het volgende:
FIFA 12 Ultimate Team - Team of the Week 7-14 December
GK: Drobny, Hamburger SV - 77>81 Kutkeeper
LB: Marcelo, Real Madrid - 82>84 WTF heb je hier aan?
CB: Vertonghen, Ajax - 80>84 Kneus
CB: Diawara, Olympique de Marseille - 80>83
LM: Roger, Cruzeiro - 75>81
CM: Marchisio, Juventus - 81>84
CAM: Fabregas, Barcelona - 88>89
CAM: Kroos, Bayern München - 81>83
LW: Lavezzi, Napoli - 85>86
ST: Yakubu, Blackburn Rovers - 73-81 8 punten omhoog dus nu een waardeloze gold.
ST: Roux, Stade Brestois - 78>81
SUBS
GK: Fernández, CA Osasuna - 67>72
RB: Alessandro, Corinthians - 71>74
CB: Huth, Stoke City - 77>80
RW: Snodgrass, Leeds United - 73>74
ST: Cvitanich, Boca Juniors - 72>74 Interesting?
ST: Vela, Real Sociedad - 74>78 Crappy gold
ST: Fletcher, Wolverhampton Wanderers - 76-80
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef GuRBuH het volgende:
FIFA 12 Ultimate Team - Team of the Week 7-14 December
GK: Drobny, Hamburger SV - 77>81
LB: Marcelo, Real Madrid - 82>84
CB: Vertonghen, Ajax - 80>84
CB: Diawara, Olympique de Marseille - 80>83
LM: Roger, Cruzeiro - 75>81
CM: Marchisio, Juventus - 81>84
CAM: Fabregas, Barcelona - 88>89
CAM: Kroos, Bayern München - 81>83
LW: Lavezzi, Napoli - 85>86
ST: Yakubu, Blackburn Rovers - 73-81
ST: Roux, Stade Brestois - 78>81
SUBS
GK: Fernández, CA Osasuna - 67>72
RB: Alessandro, Corinthians - 71>74
CB: Huth, Stoke City - 77>80
RW: Snodgrass, Leeds United - 73>74
ST: Cvitanich, Boca Juniors - 72>74![]()
ST: Vela, Real Sociedad - 74>78![]()
ST: Fletcher, Wolverhampton Wanderers - 76-80
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Vertonghen NIF vs IF:
Pace +14!!!!!
Shooting +20!!!!!
Passing +0
Dribbling +0
Defending +0
heading +0
Waar slaan die upgrades op? Dronken idioot die dat doet? Pace is wel heerlijk, maar de rest..komt op
Heading op 99, rest is bagger en mag wel bagger blijvenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Vertonghen NIF vs IF:
Pace +14!!!!!
Shooting +20!!!!!
Passing +0
Dribbling +0
Defending +0
heading +0
Waar slaan die upgrades op? Dronken idioot die dat doet? Pace is wel heerlijk, maar de rest..komt op
Mijne net verkocht voor 21Kquote:Op woensdag 7 december 2011 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
zal Marchisio IF ook wel dalen, interessant
Dat verwacht je eerder bij een een aanvaller! Die Chitavinich zal wel duur worden!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Vertonghen NIF vs IF:
Pace +14!!!!!
Shooting +20!!!!!
Passing +0
Dribbling +0
Defending +0
heading +0
as alwaysquote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef vandermar het volgende:
Hoelaat zitten ze in de pakjes? 7 uur?
Thank youquote:
eigen schuld, dikke zult.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Leanishibe het volgende:
Het begint nu wel een beetje zeer te doen dat Rooney voor een paar coins is weg gegaan.
Handelen!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ja, zo gaan die dingen.
Dat wordt of handelen of meer spelen
Ik, hoezo?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie is zijn 4-1-2-1-2 Mendes da Silva aan het verkopen?
Heb jij hem gekocht? Hij is nu verkocht zie ik nl..kreeg hem aan de straatstenen niet kwijt haha.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zag ineens FC Oss staan en ik dacht, die is van Fok
ja klopt, heb hem maar gehaald voor mn Silver Dutchquote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij hem gekocht? Hij is nu verkocht zie ik nl..kreeg hem aan de straatstenen niet kwijt haha.
Dudeweiserquote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die haten op Vertonghen
Er staan er wel meer op in die formatie van me. Oa Roel Brouwers. Koop maar.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja klopt, heb hem maar gehaald voor mn Silver Dutch
langzame CB's heb ik niet meer nodig, Donk en Bouma centraalquote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er staan er wel meer op in die formatie van me. Oa Roel Brouwers. Koop maar.
brumaaaquote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
langzame CB's heb ik niet meer nodig, Donk en Bouma centraal
Die set pieces zijn gewoon grappig.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef DannyDeko het volgende:
Mensen met 49chem die custom set pieces toepassen en er voor zorgen dat jouw gehele verdediging niet in de 16 te vinden is en Gomez 1op1 met de keeper mag koppen![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het nogal lame dat dat zomaar kan.. en dat ik niet tegen mijn mannetjes kan zeggen "laat ze maar lekker bij de middenlijn staan en verderdig hem met zn 10en!"quote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Die set pieces zijn gewoon grappig.
Mwah, denk 20-30k.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef detennismaster het volgende:
Wat denken jullie: IF Vela discardwaarde?
In 4-1-2-1-2 vind ik Fabregas juist wel goed passen, zeg maar een veel betere versie van Ananidze. Uitstekende passing, goed schot en daarvoor hoef je niet echt pacey te zijn. EN Als CM gewoon decent.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef DutchSL het volgende:
Helaas, campagne gestart om Lavezzi nog ST of CF te krijgen en vele medestanders maar het was te laat (kut EA.. uitgerekend nu het TOTW zo laat bekend maken dat er niks meer veranderd kan worden).
Misschien dat ik hem einde van de week oppik, maar dan moet hij wel erg goedkoop worden.
Fabregas is het ook nét niet, daarvoor hadden defending (voor CDM) of pace (CAM) omhoog gemoeten, past nu niet in mijn systeem. Marchisio ook niet (had sowieso Vidal moeten zijn als IF)
Dus ik ga alleen IF Marcelo 100% zeker halen.
Ja, wie heb je daar nu staan? Ik vind het wel prima stats voor een CF.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef DutchSL het volgende:
Ja, maar ik speel 4-2-3-1.. hij zou in mijn systeem alleen op CF kunnen staan.
Ik ben er zelf blij mee, maar snap wel dat mensen pissig zijn. Ze zeggen altijd dat ze IF worden op de positie waar ze spelen, maar Napoli speelt NOOIT met een LW en RWquote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef DutchSL het volgende:
Helaas, campagne gestart om Lavezzi nog ST of CF te krijgen en vele medestanders maar het was te laat (kut EA.. uitgerekend nu het TOTW zo laat bekend maken dat er niks meer veranderd kan worden).
Misschien dat ik hem einde van de week oppik, maar dan moet hij wel erg goedkoop worden.
SIF Higuain.. Fabregas past daar natuurlijk wel, beter als Higuain zelfs, maar ik ben zeer tevreden over Higuain (topscorer). Als ik Fabregas toevallig in een pakje tref ga ik hem wel proberen als CF en Higuain dan in de spits, maar ik ga er geen 200k of meer voor uitgeven want zo duur zal hij wel worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, wie heb je daar nu staan? Ik vind het wel prima stats voor een CF.
Tim, laat je licht eens schijnen over deze zaak.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef GuRBuH het volgende:
WTF is er met IF Vernon :S Ik zie sommige staan met lopende auctions waar al 300k+ op is geboden en sommige die voor 20k niet weggaan.. Zitten die gasten op hun eigen spelers te bieden ofzo?
Mensen die op hun eigen auction bieden lijkt me ja..kan niet anders. Vlak voor de auction is afgelopen knallen ze er een trade overheen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tim, laat je licht eens schijnen over deze zaak.
Klinkt als een Engelsman..quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is iemand zijn teamnaam hier GT Shelford? Daar moest ik net tegen maar hij liep vast toen ik het team zag. Een team met veel IFs en Castaignos en El Kabir.
Haha, dat ben ikquote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is iemand zijn teamnaam hier GT Shelford? Daar moest ik net tegen maar hij liep vast toen ik het team zag. Een team met veel IFs en Castaignos en El Kabir.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan mag DarkSonic2 blij zijn... Krijgt ie geen sweaty aftrap goal om zn oren
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan mag DarkSonic2 blij zijn... Krijgt ie geen sweaty aftrap goal om zn oren![]()
Vind het ook echt verschrikkelijk als mensen dat doen. Maar ik vind het ook al triest als mensen gelijk schuin naar voren rennen na de aftrap. Zo kansloos is het ook...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan mag DarkSonic2 blij zijn... Krijgt ie geen sweaty aftrap goal om zn oren![]()
Ja, profiteren van de rare positionering is not done, maar het werkt wel..al 4 FIFA's op rij ofzo. Pauper EA. Gasten die niet kunnen skillen proberen vaak ook vanaf de aftrap wel gewoon te skillen door te button bashen..dan schiet je er nog af en toe doorheen ook omdat ze zo debiel zijn opgesteldquote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het ook echt verschrikkelijk als mensen dat doen. Maar ik vind het ook al triest als mensen gelijk schuin naar voren rennen na de aftrap. Zo kansloos is het ook...
Ze kopen die spelers een paar keer voor 300k,nemen de belasting als verlies, maar drijven zo het gemiddelde op ultimatedb gigantisch op.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef GuRBuH het volgende:
WTF is er met IF Vernon :S Ik zie sommige staan met lopende auctions waar al 300k+ op is geboden en sommige die voor 20k niet weggaan.. Zitten die gasten op hun eigen spelers te bieden ofzo?
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Sommige mensen zijn zo retarded dat ik me afvraag hoe ze in vredesnaam de xbox hebben aangekregen.
Ja, daarom zal de DB de afgelopen dagen wel zo traag geweest zijn!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef Tobi-wan het volgende:
De traits staan nu ook op Ultimatedb.nl. Dat is nieuw toch?
Want hij is goed? Als hij zo goed was zou hij toch wel spelen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stom spel. Iemand speelt 5 at the back, krijgt 1 kans en scoort en wint.
Trouwens, van de opstelling van Ajax word ik ook niet echt vrolijk. Ik had graag Serero gezien, dan maar hopen dat hij in mag vallen.
De boer zit te hopen dat hij zo goed is als zijn broertjequote:Op woensdag 7 december 2011 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op basis van overall in FIFA wel
Maar ja, Ebecliio staat er elke keer weer in om 1 of andere reden.
Klaasen ftw!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
De boer zit te hopen dat hij zo goed is als zijn broertje
Achahbarquote:
Egoistisch/zelfzuchtig he.. dus dat die liever voor eigen kans gaat dan de bal afgeeft (positief dus, want de bal afgeven is volgens de FIFA community toch maar sweaty en lamequote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand wat de 'Selfish' trait is?
Ja ik begrijp wat het betekent maar wat houdt de trait precies in? Als je op A drukt dan schiet hij alsnog op doel?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Egoistisch/zelfzuchtig he.. dus dat die liever voor eigen kans gaat dan de bal afgeeft (positief dus, want de bal afgeven is volgens de FIFA community toch maar sweaty en lame)
Bedoel je niet de FOK community?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Egoistisch/zelfzuchtig he.. dus dat die liever voor eigen kans gaat dan de bal afgeeft (positief dus, want de bal afgeven is volgens de FIFA community toch maar sweaty en lame)
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedoel je niet de FOK community?
Ik doe het de laatste tijd ook vaker, als jij het niet doet doet de tegenstander het wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef Pino0 het volgende:
Sweaty goals.. tja, het is vaak gewoon een doelpunt. Dus waarom niet gebruiken?
Tuurlijk is het pro-er om hem finesse in de hoek te tikken, maar who cares
? Je speelt volgens mij om te winnen en hoe dat maakt niet veel uit imo
Ik ook ja. Er zijn tegenwoordig zoveel kut manieren om een goal tegen te krijgen dat ik elke kans pak die ik krijg. Ik speel er niet specifiek op zoals sommige mensen doen maar mocht ik eens de kans krijgen dat speel ik af.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik doe het de laatste tijd ook vaker, als jij het niet doet doet de tegenstander het wel.
Ik denk dat die trait vooral zin heeft bij CPU teams.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat het betekent maar wat houdt de trait precies in? Als je op A drukt dan schiet hij alsnog op doel?
Kwestie van zelf uitproberen. Speel je graag via de vleugels? Dan kun je kiezen voor 433 of 4321 (of 343).quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Rickk_ het volgende:
Ik speel voor het eerst Fifa Ultimate Team en ben ook nog niet echt 'pro' in Fifa zelf. Wat raden jullie mij aan qua formatie?
442, goede veldbezetting en Dan kan je kijken of je veel door het midden speelt(4312) of de flanken gebruikt(een formatie met wingerd dus). Hangt natuurlijk ook van de spelers af waarmee je speeltquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Rickk_ het volgende:
Ik speel voor het eerst Fifa Ultimate Team en ben ook nog niet echt 'pro' in Fifa zelf. Wat raden jullie mij aan qua formatie?
Ja, speel wel meer door het midden dus 4312 ga ik dan op focusen. 442 formatie spelers zijn toch ook vaak iets duurder had ik ooit gelezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
442, goede veldbezetting en Dan kan je kijken of je veel door het midden speelt(4312) of de flanken gebruikt(een formatie met wingerd dus). Hangt natuurlijk ook van de spelers af waarmee je speelt
waarom twijfel je daar nog aan?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef detennismaster het volgende:
Wat denken jullie: gaat Ajax dit halen?
0-4 voor Real, 1-4 voor Lyon = ELquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom twijfel je daar nog aan?
dat gebeurt niet want ajax gaat winnen van Real.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
0-4 voor Real, 1-4 voor Lyon = EL
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gebeurt niet want ajax gaat winnen van Real.
Ajax gaat winnen want PSV speelt geen CL. Ajaxlogicaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PSV speelt niet eens CL dus hou je klep maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |