Want Machida is een lock, bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
al 3 die max 4/5 kunnen halen, ik ga stijgen!
tja, ik vind het totaal geen boeiende personen/vechters. Nooit wat mee gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Geo3kant het volgende:
Wat heb je tegen de Nogueiras?whyyyyy..
Sowieso hoezo Tito en Mir, 2 arrogante mannetjes kiezen boven nogueira bro's
Machida is value, wordt afgeschreven alsof hij 0,0 kans heeft tegen Bones.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want Machida is een lock, bedoel je?
Tja, je posts insinueren dat in mijn ogen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef roepdeman het volgende:
@ Geo, je bent best een aardige jongen, maar je beticht me nu tot tweemaal toe dat ik rankings als argument gebruik. Ik heb in de beide posts, waar jij op hebt gereageerd, niks gezegd over rankings, dat zijn jouw woorden. Ik heb het enkel over prestaties die geleverd zijn. Zo kan ik ook discussies winnen, door andere mensen argumenten in de mond te leggen.
casuals...KOM VECHTEN DAN!
Tot hier geef ik je gelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
Machida is value, wordt afgeschreven alsof hij 0,0 kans heeft tegen Bones.
Styles make fights, goede TDD, snel, zeer goede knees als Bones wil clinchen, heeft zelf (machida) takedowns in huis, goede BJJ, onvoorspelbaar.
Hier niet meer.quote:Machida 2/3nd TKO
Is gebeurd, ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef Mujahedine het volgende:
Is er voor de TUF Finale hiet eigenlijk gepickt ? Ben hier bewust even weggebleven omdat ik de semis nog niet gezien had.
Ah kut zeg. Kunnen jullie mijn picks van MMAPlayground niet scoren ?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
Aan het eind kan wordt je slechtste event weggehaald uit de TUP lijst.. dus 'niks aan de hand'.
Ga ik niet over, moet je bij de TUP directie zijn, de heer Tazmaniac.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef Mujahedine het volgende:
[..]
Ah kut zeg. Kunnen jullie mijn picks van MMAPlayground niet scoren ?
No problemquote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef Mujahedine het volgende:
[..]
Ah kut zeg. Kunnen jullie mijn picks van MMAPlayground niet scoren ?
Goed bezig die Dan! Kan ie zijn focus wat beter op de LHW title leggen. Daar heb je geen naggin' wife bij nodig.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:30 schreef kevin_ het volgende:
Dan Henderson op FB
As most of you know, I am a very low-key individual. However, given yesterday's TMZ report, this is probably a good time for me to clarify my personal situation. I filed for divorce in January 2011, and for the sake of my children, have not mentioned it to anyone in the media. I hope this answers any questions that you might have.
link?quote:
Dana heeft alleen een shirt aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Koud in Canada denk ik, maaar Bones ziet erg hipster uit
ja wat een gastquote:Op donderdag 8 december 2011 19:26 schreef Geo3kant het volgende:
lol positief imago "i dont like you, i dont answer your questons".. oke....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |