SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update Persconferentie 5-12-2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update 7-12-11
Begonnen met sloop van winkelcentrum 't Loon
Logboek calamiteit parkeergarage Het Loon
- Download
[ Bericht 1% gewijzigd door ikbenonline op 08-12-2011 20:33:51 ]
Op de auto's staat Beelen.quote:
Haha dat was een foute copy/pasequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef trabant het volgende:
[..]
Op de auto's staat Beelen.
Ik heb nog nooit een aannemer zien delen.
Ik denk dat de verzakkingen niet tijdens de bouw zijn begonnen. Dat zou wel erg zuur zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
5mm per jaar.. tja als dat op een heel gebied is valt dat niet zo snel op.. en als de constructie stijf is valt dat ook niet heel rap op natuurlijk als t beperkter gebied is
maar t loon staat 46 jaar oid? 5mm per jaar.. 230mm sinds de bouw?
t blijft wel heerlen he :wquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat de verzakkingen niet tijdens de bouw zijn begonnen. Dat zou wel erg zuur zijn
geen idee.. maar ik denk dat wij in ons broek pissenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me af hoe ze verder gaan als ze bij de sloopwerkzaamheden een lekkende waterleiding tegenkomen die jarenlang heel geleidelijk grond heeft weggespoeld onder de poer.
Daar zou ik voorzichtig mee zijn, voor je het weet zakt de grond onder je voeten wegquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen idee.. maar ik denk dat wij in ons broek pissen
Ah crap dan zakt straks half nederland de grond in NOES!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Daar zou ik voorzichtig mee zijn, voor je het weet zakt de grond onder je voeten weg
Ach, naar mijn bescheiden mening, het hangt als een kaartenhuis aan elkaar momenteel. En als je van een kaartenhuis een kaart weghaalt, flikkert de hele zooi in elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ah crap dan zakt straks half nederland de grond in NOES!!!!
ja want de grote rioolen bieden scheidings vlakken he!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:07 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ach, naar mijn bescheiden mening, het hangt als een kaartenhuis aan elkaar momenteel. En als je van een kaartenhuis een kaart weghaalt, flikkert de hele zooi in elkaar.
Maar de rest van Nederland mag toch hopelijk toch wel beter gefundeerd zijn.?
Deze word heel slechtquote:Op woensdag 7 december 2011 00:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja want de grote rioolen bieden scheidings vlakken he!
De aannemer is destijds wel al tijdens de bouw failliet gegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat de verzakkingen niet tijdens de bouw zijn begonnen. Dat zou wel erg zuur zijn
Kijk daar heb je het al....quote:Op woensdag 7 december 2011 00:16 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
De aannemer is destijds wel al tijdens de bouw failliet gegaan.
twitter:MitchellOnline twitterde op woensdag 07-12-2011 om 08:10:16De sloop bij #tLoon is begonnen! http://t.co/NdT3gLgz #loon #heerlen reageer retweet
En jij denkt dat daar nog geen onderzoek naar is gedaan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me af hoe ze verder gaan als ze bij de sloopwerkzaamheden een lekkende waterleiding tegenkomen die jarenlang heel geleidelijk grond heeft weggespoeld onder de poer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |