quote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef Rottdog het volgende:
Dat was vast een mooi plaatje die mri![]()
Mula het is en blijft maar aangezicht voor de rest blijf je dezelfde Mula![]()
Ik snap dat niet echt, hè? Waarom haalt het ene ziekenhuis wél alle klieren weg en het andere niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef Rottdog het volgende:
Hier een domper![]()
Moet binnen nu en twee weken wederom onder het mes, heb een uitzaaiing in mijn oksel![]()
Mijn okselklieren moet verwijdert worden, het was ook te mooi om waar te zijn
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:18 schreef Fratz het volgende:
Voor iedereen, ook alle lurkers een dikke knuffel!
De ziekenhuizen hier in de buurt doen altijd een tweede operatie als bij de eerste blijkt dat het niet goed is. Dat doen ze, omdat het ook vaak is/was dat ze er niet uit hoefde & dan krijg je er wel alle ongemakken bij... Blijkbaar is dit minder belastend ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:59 schreef Gia het volgende:
Ik snap dat niet echt, hè? Waarom haalt het ene ziekenhuis wél alle klieren weg en het andere niet.
Volgens mij heeft dat te maken met wat precies wordt aangetroffen. Ik geloof dat in de nieuwste richtlijn is opgenomen dat bij kankercellen in een klier van max 2mm (?) alleen de aangedane klier wordt verwijderd en niet rigoreus alles. Ik heb met mijn chirurge afgesproken dat er bij een aangedane klier niet meteen alles verwijderd wordt, maar dat eerst het microscopisch onderzoek van het weefsel wordt afgewacht. Dan bestaat wel de kans dat ik 2 weken later nog een keer onder het mes moet. Maar goed, dat liever dan onnodig een volledig okselkliertoilet.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap dat niet echt, hè? Waarom haalt het ene ziekenhuis wél alle klieren weg en het andere niet.
Daarom doen ze hier juist die tweede operatie niet. Maar daarvoor in de plaats een oksel bestraling.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De ziekenhuizen hier in de buurt doen altijd een tweede operatie als bij de eerste blijkt dat het niet goed is. Dat doen ze, omdat het ook vaak is/was dat ze er niet uit hoefde & dan krijg je er wel alle ongemakken bij... Blijkbaar is dit minder belastend ofzo?
Dan zal het bij mij wel miniem zijn geweest. De klier was wel aangedaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:20 schreef Mula het volgende:
Ik geloof dat in de nieuwste richtlijn is opgenomen dat bij kankercellen in een klier van max 2mm (?) alleen de aangedane klier wordt verwijderd en niet rigoreus alles.
Heel veel sterkte. 't Is niet niks, hoor.quote:Fratz, volgende week dinsdag is d-day. Ik ben er verbazingwekkend kalm onder.
Spannend. Hoop dat je vrijwel geen last hebt van bijwerkingen!quote:
Gebruiken ze een warmtepakking bij het prikken? Dat hielp wel bij mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef Mula het volgende:
Ik was altijd al bang voor naalden, maar sinds de problemen met mijn aderen is het helemaal erg. De laatste keer bloedprikken was echt enorm pijnlijk. Dat helpt ook niet.
Hè meis, wat is dat toch shit dat jij er zo over in zit, ik kan me dat zo goed voorstellen..quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:00 schreef Gia het volgende:
Wat andere bijwerkingen betreft, boeien. Word ik ziek, dan zij het zo. Val ik af, prima. Kaal worden, pruikje, hoofddoekje. Komen we wel door. Maar ....... dat hart.....
Dank je Fratz, en voor iedereen hier, maar vooral voor jou, een hele dikke knuffel terug.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:28 schreef Fratz het volgende:
[..]
Hè meis, wat is dat toch shit dat jij er zo over in zit, ik kan me dat zo goed voorstellen..
Die bijwerkingen zijn inderdaad allemaal niet leuk, maar die gaan wel weer weg, en dat hoofddoekje wen je ook wel weer aan, maar die angst om je hart, die gaat niet weg hè? Goed contact houden met je onologisch verpleegkundige en meteen aan de bel trekken als je het niet vertrouwd! ( maar dat zit wel goed bij jou denk ik). Een dikke knuffel vanuit hier!
Weer te klein.... Ik heb ook geen idee hoeveel ze er nu überhaupt bij hebben gespoten hoor... Het voelt allemaal ook nog vrij hard aan. Geen idee of dat zwelling is en/of dat blijft. Verder zit ze er nu ook een beetje mee met dat gedoe rondom die borst-implantaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Mula het volgende:
Auto, vind je moeder het formaat te groot of te klein? Ik vind het zo vervelend voor haar dat het allemaal zon gedoe is. Volgens mij kom je uberhaupt nooit helemaal "los" van kanker, maar dit er dan ook nog bij is helemaaal vervelend.
Kijk eens een beetje uit dame!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:17 schreef Fratz het volgende:
Zooooo, net bijna flauw gevallen onder de douche.. De dag begint goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |