Nummer met Birdy was erg mooi. Ze hadden wat mij betreft beide kunnen winnen. Was ook ongeveer 50/50.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:49 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik vind Chris echtmaar Iris vond ik ook goed!
iddquote:Op maandag 23 januari 2012 12:28 schreef Fratz het volgende:
K*tziekte. <insert hier wat krachttermen>
Fijnste is wel dat je, binnen de tijdsmarge, zelf kunt bepalen wanneer je die spuit zet. Je hoeft niet te wachten op de verpleegkundige of je vast te leggen voor een bepaalde tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:10 schreef Fratz het volgende:
Vanuit het ziekenhuis: hallo!
Ben al aan mijn tweede zak bloed bezig! Hoop zo dat ik me er beter van ga voelen.
Gia! Wat fijn dat ze nog geen bijwerkingen ervaart. Top! En wat heerlijk om zo'n zoon te hebben. Als het door 'eigen' gebeurt is het toch fijner denk ik.
Vind het meevallen, maar spoel stiekem wel een keer na met een beetje water. Zodat het niet te lang blijft hangen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:27 schreef Fratz het volgende:
Vinden jullie Perio-Aid ook zo vies smaken..
Ja, maar wie weet hoe lang nog? Probeer alles zoveel mogelijk te spreiden. Ook strijken. Met een kok en een verpleger in huis, zijn het nogal wat uniformen. Maar goed, mocht dat niet meer haalbaar zijn, dan springt mijn moeder of schoonmoeder wel bij.quote:Tof dat je nog gewoon dingen kan doen Gia!
Eigenlijk is het ook wel relatief. Als je geen neulasta krijgt is er meer kans op infectie, met mogelijk opname ten gevolge. En wat dát kost! Misschien is die neulasta wel juist voordeliger, over all.quote:Ik moest wel lachen om die dure neulasta.. Als ik de prijzen op mijn spul zie dan schrik ik me ook altijd een hoedje!
Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat je weer vlug opknapt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:47 schreef Rottdog het volgende:
Hier tegen 5 uur telefoon gehad, volgende week donderdag sta ik ingepland. Grappige is dat me schoonzusje zich die dag op dezelfde afdelig mag melden voor ook een operatie. We maken er een familiefeessie van![]()
Baal er natuurlijk wel van dat ik opnieuw onder het mes moet maar het moet en tja dan houdt de keus op. Hopelijk ben ik dan eindelijk schoon en kunnen we door naar de volgende fase van dit kloten gedoe.
Vind het helemaal niet gek klinken hoor. Als je nu met kleren aan rondloopt ben je gewoon een vrouw met platte borsten. Het lijkt mij ook wel erg als er maar één af moet. Dan zit je toch met de keuze van hoe groot moet de prothese worden, of laat je de andere borst verkleinen, enz....quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef Mula het volgende:
Het gaat hier goed. Ik heb wat last van de huid rond mijn vap. Het trekt en dat irriteert wat. Ik heb bewegingsoefeningen met de fysio moeten doen en sindsdien heb ik last van de drain aan de linkerkant (heb er 3 mee naar huis. Wat een gedoe!) maar dat is voornamelijk bij bepaalde bewegingen. Verder zijn er onder narcose 2 teennagels getrokken waarvan een nog behoorlijk vast zat. Dat is nu een wond en dat voelt niet fijn als er iets tegen aan komt.
Geestelijk gaat het eigenlijk beter dan verwacht. Ik was veel beter voorbereid dan ik dacht. Ik heb nog niet in de spiegel gekeken (wel gewoon naar beneden gekeken hoor) maar dat heeft meer met de drains (eng!) dan met de wonden of verdwenen borsten te maken. Het ziet er volgens mij wel "mooi" uit. Het is gewoon plat zonder rare hobbels. Klinkt misschien gek, maar: stiekem ben ik wel "blij" dat beide borsten eraf zijn. Een geamputeerde borst vind ik er eigenlijk veel enger uitzien dan dit. Dit is plat en dat is vreemd, maar niet eng.
Och arme...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:04 schreef Mula het volgende:
Ik heb zo'n last vd drains. Wat een drama.![]()
Eentje doet pijn als ik beweeg en de anderen voel ik aldoor maar zitten. Wat een rotgevoel zeg. Ik kan me nauwelijks bewegen. Er is gisteren 75ml, 50ml en 35ml uitgekomen, dus ik vrees dat ik er nog wel even aan vastzit. Ze gaan er pas bij 20ml uit en niet in het weekend. Zit er dus nog het hele weekend aan vast.![]()
Dramatisch. Heb vanochtend gehoord dat mijn drains er pas donderdag uitgaan. Dat is nog zo lang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |